Syndicate – 11-minutowy film z rozgrywki
Widać spore podobieństwa co do Deus Ex ale to dobrze, grafika wystarczająca, fabuła wydaje się ciekawa, godny konkurent tego pierwszego a nawet wydaje się, że będzie nawet ciekawszy. Brawo- czekam z niecierpliwością!
Generic dudebro shooter:
cutscenka z gadajaca glowa / biegnij / strzelaj / biegnij / strzelaj / mash X / biegnij / strzelaj / cutscenka / kliknij X / upgrade complete
Nie zachwyca.
Grafika bardzo sztampowa... Mało szczegółów otoczenia. Animacja postaci wyborna. Oby wersja PC była poprawiona. Za dużo interface'u, co sprawia, że gra jest dla debili bo wiedzie gracza po sznureczku. Ogólnie pozytywne wrażenie, dobry konkurent dla Deus Ex'a.
Hedzik
Jakbyś nie wiedział to najsławniejsze a zarazem najlepsze gry wywodzą się z konsol
niesmiertelny21
Quake, Unreal, Half-Life też? No way...
<--- Jakbyś nie wiedział to najsławniejsze a zarazem najlepsze gry wywodzą się z konsol
Nie mam nic do konsol, lecz PC dominowały sporo wcześniej więc bez jaj... szczególnie jeśli rozchodzi się o fpsy
Goozys - a gdzie Wolfenstein :O ?!
pr0gh0stpl
Wstyd się przyznać, ale nie grałem :P Ale masz rację... Zabrakło Wolfenstein 3D.
@Asmodeusz
Dokładnie - pełny tytuł powinien być Call Of Duty: Syndicate:)
Niestety co druga gra to teraz Fps,no może nie do końca ,ale ten gatunek się najlepiej sprzedaje i niestety taka marka jak Syndicate poszła tym śladem.Mam tylko nadzieje,że coś z tego będzie bo narazie prezentuje się tak sobie,nie licząc brutalnych zabójstw.
pr0gh0stpl -Halo ,GoldenEye 007 ,może i faktycznie był Wolfenstein czy Half - Life ,ale dwie pierwsze części Halo czy Bond z N64,a nawet Medal of Honor z PS1 wniosły jeszcze więcej do gatunku Fps-ów.
Klimat przyjemny, gameplay wyglada na dopracowany i tez przyjemny. Ale... oby to nie byl po prostu zwykly fps i jedna liniowa misja za druga.
Ten "breach" moze miec potencjal, ale na filmiku wygladalo to po prostu jak ikona, ktora trzeba kliknac by osiagnac konkretny efekt. Ide, robie "breach" i przecienik szaleje, ide dalej i robie "breach" - turret zaczyna strzelac do swoich. Troche to zbyt banalne, na sile dodane pozorne urozmaicenie. Chyba, ze sa tam jakies bardziej zlozone zaleznosci, wymagania i opcje stawiane przed graczem, a nie tylko "click to win".
To jest Syndicate? Rly? HAHAHAHA (wolę się śmiać niż płakać - jeśli chodzi o gry)
@Nie mam nic do konsol, lecz PC dominowały sporo wcześniej więc bez jaj...
Ej no, przecież Atari było przed PC, a jakieś tam swoje kultowe tytuły miała :D
A tak już bardziej na poważnie, to gameplay jakoś nie porywa... Nie wiem, mało dynamiki. Jeżeli już robią z tego fps'a to mogliby dać więcej czadu. Sam klimat zapowiada się bardzo fajnie. Jest mrocznie, jest brudno, jest brutalnie, tak jak w starym Syndicate. Tylko warstwa gameplay'u... Więcej dynamiki i mniej oznaczania przeciwników, bo na początku miałem wrażenie, że to automatyczne celowanie :P
Ale ludzie co wy kurwa chcecie od FPS'a? Ten gatunek ma liniowe misje, proste? Proste!! Jak chcecie nie liniowej gry to wypierdzielać do rpgów.
up-Kiedyś tak nie było...
@up-Kiedyś tak nie było...
Zwłaszcza w Doom'ie, Quake'u, Wolfie3D, Unrealu, Half-Lifie, Far Cry, Blood... Tam były bardzo rozbudowane misje z dylematami moralnymi i różnymi sposobami przejścia ;)
Sprawia wrazenie ze to bardziej strzelankowe niz Deu Ex. Grafika taka sobie w siumie (kanciate modele, slabiutkie cienie (w zasadzie ich brak) itp.), GUI chyba tez wymaga sporego dopracowania, bo teraz caly ekran jest zawalony tona roznych informacji.
Lubie takie klimaty, ale mnie sie nie podoba. Mam nadzieje ze Prey 2 bedzie lepszy.
@Dark unleashed [ gry online level: 4 - Pretorianin ] >up-Kiedyś tak nie było...
brales cos, czy sie tylko niewyspales? :)
Pewnie, ze tak wlasnie kiedys bylo, odpal sobie ktoregokolwiek z najwiekszych FPSow historii, a zobaczysz, ze jest jak mowie.
Rozumiem sentyment, tez go czuje do roznych starszych serii, ale nie rozumiem tego, ze owy sentyment zmienia zupelnie we wspomnieniach dana gre w cos, czym nigdy nie byla.
Osobiscie wolalbym, by nowy Syndicate zostal hybryda fps-rpg, niz czystym fpsem. Ale gre bede sledzil, ciekaw jestem co z tego wyjdzie.
sentyment zmienia zupelnie we wspomnieniach dana gre w cos, czym nigdy nie byla.
Więc syndicate był liniowym fpsem? Czyżby mój sentyment źle mi przypominał że to gra w której sterowało się oddziałem agentów po sporych obszarach miasta, a do celu misji można było podejść od różnych stron i na różne sposoby? Ah ten sentyment!
@DanuelX [ gry online level: 38 - Generał ]: fajnie tak ironizowac do slow wyjetych z kontekstu, prawda?
Gdybys nie zauwazyl, to komentuje post czlowieka, ktory pisal o liniowosci dizsiejszych FPSow w porownaniu do rzekomej nieliniowosci FPSow sprzed lat.
Polecam przyjrzec sie kontekstowi oraz historii wypowiedzi, ktora sie komentuje.
Ej no, dajcie spokój. Kiedyś fps-y były bardzo nieliniowe, np. najpierw zdobędziesz zielony klucz, a nie czerwony, albo zamiast użycia shotguna rozwalasz przeciwnika za pomocą pistoletu. Tyle wyborów i różnych ścieżek! Rozumiem, że teraz sentyment do starych gier jest super i cool, ale bez przesady.
Cały problem był już opisany. [Obrazek]
W Doomie, w Duke Nukem 3D, nawet w Wolfenstein 3D można było eksplorować mapę, cały poziom - dowolnie jak się chciało. Obecnie głównie biegnie po raz ustalonym torze, a przy próbie zboczenia z niego jesteśmy w jakiś sposób naprowadzani na jedyną słuszną drogę. SP w COD Black Ops da się przejść na normalnym poziomie trudności cały czas trzymając przycisk myszki i strzelając z biodra. Wiem, bo tak ją przeszedłem, bez bawienia się w celowanie, w jakieś uniki, czy coś takiego.
No ale gry teraz to są gry, a o kiedyś można mówić tylko przez sentyment.
Co nie zmieniało faktu, że jak się poszło nie tą ścieżką co trzeba po prostu utykało się w miejscu. Można by powiedzieć, że dzisiejsze gry są bardziej idiotoodporne ;) Swoją drogą, czy jeżeli w Duke Nukem 3D trzeba było znaleźć czerwoną kartę, by potem wrócić się do miejsca gdzie była potrzebna to już jest nieliniowość?
@Faolan [ gry online level: 94 - Człowiek Wilk ]: >No ale gry teraz to są gry, a o kiedyś można mówić tylko przez sentyment.
No tak, najlepiej poprzeinaczac czyjes slowa. Nigdy nie mowilem, ze dzisiejsze gry sa wyjatkowe w stosunku do tych, sprzed lat - a ja nigdzie nie wychwalam obecnych gier, ani nie jade po starych. Podaje tylko fakty.
Starsze fpsy tez byly liniowe do bolu, w wiekszosci. W wiekszosci gra pozwalala pokonac poziom tylko w z gory ustalony sposob - np kazde drzwi dalo sie otworzyc tylko odpowiednia karta - inaczej nie dalo sie tych drzwi ominac. I o tym mowie - dla mnie to jest liniowosc, ktora wystepuje czesto takze w wielu dzisiejszych grach.
No bo co z tego, ze mozesz zwiedzic wiekszosc poziomu bez barier? Czy to zmienia fakt, ze ukonczyc owy poziom mozesz na rozne sposoby? Nie, nie zmienia - w wiekszosci ghier, podkreslam. Bo sa i wyjatki, zarowno w starszych grach, jak i obecnej generacji grach.
Prawdziwa nieliniowosc byla w Fallloutach, w ktorych mogles pojsc na skrecenie karku w pewne endlevelowem iejsca i je przejsc, skracajac gre z parusdziesiecui godzin, do parunastu minut. To byla nieliniowosc, gdzie wiekszosc rzeczy mogles zrobic niezaleznie od innych.
Podsumowujac: obrazek fajny, ale jesli wezmiesz pod uwage sposoby na ukonczneie tego poziomu z lewej, to okaze sie, ze droga przejscia owego levelu jest tak samo prosta, jak w obrazku po prawej. Zle mowie?
@zompi [ gry online level: 28 - Centurion ]: dokladnie! o tym samym doakldnie mowie :)
Wskażcie mi zdanie w moim wpisie, w którym pada słowo "nieliniowość"? Ehhhh... po co w ogóle zaczynać cokolwiek pisać na tym forum. Sami specjaliście i mistrzowie czytania ze zrozumieniem.
Jedna z pierwszych rzeczy która rzuca mi się
w oczy już na początku filmu to świetny interfejs gry.
Może jestem DEBILEM jak to stwierdził dj_sasek.
Mnie się to podoba.
Scena z przesłuchaniem i naukowcem bardzo dobre.
Datawers? Chyba zapożyczenie z Zamieci Neal'a Stephensona.
Generalnie muszą jeszcze popracować nad dźwiękiem w szczególności broni.
Pulse gun brzmiał tak samo jak Assault Rifle. To nie może mieć miejsca.
Efekty graficzne np. wybuchy wyglądają na razie słabo.
Animacje nie wyglądają źle. Mają jeszcze 4 miesiące prac. Dadzą radę!
Jak na razie jestem zadowolony. Cyber punk to jest to co ubóstwiam.
@Faolan [ gry online level: 94 - Człowiek Wilk ]: no ale o tym wlasnie sie toczy rozmowa cala, w ktora wstepujesz - o liniowosci/nieliniowosci fpsow.
To w taki mrazie miej pretensje do siebie, ze wskakujesz z innym tematem, a nie do nas :)
W tym fpp nawet nie ma krwi. Gosciowie strzelaja i nic, jakby do kukiel strzelali. Kolejny tunelowy shit na kalkulatory z 2006 roku . Pierwowzor mial wiecej klimatu niz to gowno.
@maciell [ gry online level: 8 - Chorąży ] : ja tam krew widze.. ale moze ogladasz jakis inny filmik.