Aby uczestniczyć w zabawie należy posiadać oryginalną grę rFactor w wersji 1.255, mod F1 LRC 2010 wraz z niezbędnymi patchami (instalacja do głównego folderu rFactor) oraz tor, na którym aktualnie jeździmy.
1) GRA (do kupienia za 50zł w sklepie, bądź do ściągnięcia z oficjalnej strony)
- http://www.rfactor.net - pełna wersja 1.255
2) MOD: LINKI:
MOD LRC 2010 (wersja WF1) - pack z zainstalowanym update 7
http://www.megaupload.com/?d=8UV2YGWN
pass:wf1gol
+ update 8fix http://www.sendspace.com/file/ireu7w
+ damage patch http://www.sendspace.com/file/w1y14l
Poradniki do ustawień bolidu:
- http://www3.sympatico.ca/cbarnett/SetupMatrix.html
- http://gridmotorsports.com/forum/league/723889049/595195175/rfactor-f1-setup-guide.pdf
REGULAMIN LIGI - http://golf1.free.of.pl/WF1-regulamin.pdf
*** LISTA KIEROWCÓW I UŻYWANYCH PRZEZ NICH KONTROLERÓW:
POMOCE: (uzupełniajcie listę, bez podania kontrolera nie będą możliwe starty w lidze)
- Klawiatura/Mysz:
>> 1) Vult
>> 2) Cappo
>> 3) Sajes
>> 4) Grievous27
>> 5) Adi1201
>> 6) Whatson
>> 7) LordMaster
>> 8) bagruś
>> 9) Maciula
>> 10) Kuba2535
>> 11) Sherman
- Joy/Pad:
>> 1) SkyA
>> 2) Jx
>> 3) jambond (elos)
>> 4) bluedraggon13
>> 5) Marcinkiewiczius
>> 6) Reavek
- Kierownica:
>> 1) Danley
>> 2) Conath
>> 3) Luigi
>> 4) Glob3r
>> 5) Bokserek
>> 6) Grehor (Mogur)
>> 7) Mirasek
>> 8) Stanson
>> 9) Alien
>> 10) xanat0s
>> 11) Sikham
>> 12) Simson
>> 13) Bioly
>> 14) DJ Pinata
>> 15) slayer1611
>> 16) fifomaniak (Kacper)
>> 17) KORraN
>> 18) sto7ica
>> 19) Bad Olo
>> 20) Qverty
>> 21) Tvk
>> 22) Michał Raven
>> 23) przemek__
>> 24) eJay
>> 25) Karrde
>> 26) kruchy78 (Andrzej)
>> 27) Miszka
>> 28) slawek1982
>> 29) afen
>> 30) qbek555
>> 31) Thomi
>> 32) Shoggoth = Bart3K
>> 33) wiktordth
>> 34) fisherfighter
>> 35) Kowal172
>> 36) Sizalus
>> 37) arekkobylo
>> 38) Perucka
>> 39) tomek2990
>> 40) Rafalok
PODSTAWOWY SERWER
WF1 serwer.rfactor.pl:26000 lub IP 91.121.165.159:26000
hasło: gol
http://users.pandora.be/viperius/mUtil/ - programik ułatwiający wyszukanie
WYNIKI Grand Prix1 w sezonie 2011:
1) 13 marca GP Bahrajnu [1. Sikham 2. eJay 3. Danley]
2) 27 marca GP Australii [1. Bioly 2. Sikham 3. Fisherfighter] http://www.youtube.com/watch?v=N1OrKvtFPJo
3) 10 kwietnia GP Malezji [1. Bioly 2. Danley 3. eJay] http://www.youtube.com/watch?v=_hxrkcpiTjU
4) 17 kwietnia GP Chin [1. Bioly 2. Danley 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=9zjXk14-urs
5) 8 maja GP Turcji [1. Danley 2. Bioly 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=_4SWC4oWFdM
6) 22 maja GP Hiszpanii [1. Bioly 2. Danley 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=z5X_4SYm0DU
7) 29 maja GP Monako [1. Bioly 2. Sikham 3. Fisherfighter] http://www.youtube.com/watch?v=qgfuWXZLfUU
8) 19 czerwca GP Kanady [1. Bioly 2. eJay 3. Fisherfighter] http://www.youtube.com/watch?v=SeFG6bP3sPE
9) 26 czerwca GPEuropy [1. Bioly 2. Kowal 3. Danley] http://www.youtube.com/watch?v=dGHJI7Gd1Vg
przerwa wakacyjna
10) 28 sierpnia GP Belgii [1. Bioly 2. Danley 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=44NcfvyC93Y&feature=channel_video_title
11) 4 września GP Węgier* [1. Sikham 2. Bioly 3. Bokserek] http://www.youtube.com/watch?v=dpTqF-2AcdE&feature=channel_video_title
12) 11 września GP Włoch [1. Bioly 2. Kowal 3. Danley] http://www.youtube.com/watch?v=RswdQmH_mFo&feature=channel_video_title
13) 18 września GP Niemiec* [1. Bioly 2. Fisherfighter 3. Danley] http://www.youtube.com/watch?v=ToPH9Bw7EMk
14) 25 września GP Singapuru [1. Bokserek 2. Danley 3. Fisherfighter]
15) 2 października GP Wielkiej Brytanii* [1. Kowal 2. Danley 3. Fisherfighter] http://www.youtube.com/watch?v=Dce-Uer2-F8
16) 9 października GP Japonii [1. Bioly 2. Danley 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=ZEcGZU0okU4
17) 16 października GP Korei [1. Bioly 2. Fisherfigher 3. Kowal]
http://www.youtube.com/watch?v=oCyxIevYwL8
18) 30 października GP Indii http://www.speedyshare.com/files/30810375/download/Buddh%20circuit.rar
19) 13 listopada GP Abu Zabi
20) 27 listopada GP Brazylii
*Termin wyścigu inny niż w oficjalnym terminarzu FIA
ZESPOŁY I KIEROWCY:
Sauber F1 Team
- lukas241 / Kuba2535
Mercedes GP Petronas F1 Team
- wiktor / Rafalok
Force India F1 Team
- Qverty / Kowal172
Vodafone McLaren Mercedes
- bokserek / maciula
Red Bull Racing
- Miszka / fisherfighter
Renault F1 Team
- Bioly / KORraN
Scuderia Ferrari Marlboro
- eJay / Luigi (Cappo)
Scuderia Toro Rosso
- Danley / sikham
Virgin Racing
- Sajes
AT&T Williams
- Sherman / Perucka
Lotus F1 Racing
-
Hispania Racing Team
- Kruchy / arekkobylo
Kierowcy testowi
- AlienPL86 / Przemek / Reavek / Sizalus
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2011):
1. Bioly (REN)------------319pkt.
2. Danley (STR)----------235pkt.
3. Sikham (STR)---------223pkt.
4. Kowal (FI)-------------175pkt.
5. FisherFighter (RBR)---165pkt.
6. eJay (FER)-------------149pkt.
7. Bokserek (MCL)-------146pkt.
8. Maciula (MCL)----------72pkt.
9. Sajes (VIR)-------------20pkt.
10. Wiktordth (MER)------19pkt.
----Lucas(SAU)------------19pkt.
----KORraN (REN)---------19pkt.
11. Miszka (RBR)----------18pkt.
12. Cappo (FER)-----------16pkt.
13. Sherman (WIL)--------6pkt.
----Qverty (FI)-------------6pkt.
14. Rafalok (MER)---------5pkt.
15. Kuba (SAU)------------2pkt.
16. Przemek (REN)--------1pkt.
----Arekkobylo (HRT)-----1pkt.
=======================================
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2011):
1. Scuderia Toro Rosso--------------458pkt.
2. Renault F1 Team------------------339pkt.
3. Vodafone McLaren Mercedes----218pkt.
4. Red Bull Racing-------------------185pkt.
5. Force India F1 Team--------------169pkt.
6. Scuderia Ferrari Marlboro--------165pkt.
7. Sauber F1 Team-------------------33pkt.
8. Mercedes GP Petronas F1 Team--24pkt.
9. Virgin Racing-----------------------18pkt.
10. AT&T Williams---------------------6pkt.
11. Hispania Racing Team------------1pkt.
Poprzednia część - https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11632006&N=1
Kontakty:
W sprawach wyścigów, zgłoszeń, statystyk, wyników, kar - [email protected]
W sprawach mediów i informacji - [email protected]
Profil na FB - http://www.facebook.com/wf1gol
Oficjalne treningi przed GP Korei
I oficjalny trening - czwartek (13.10) o 19.00; od 20:30 wyścig testowe
II oficjalny trening - piątek (14.10) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
III oficjalny trening - sobota (15.10) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
WYŚCIG: niedziela (16.10)
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje - 10 minut
- 20:10 - Rozgrzewka - 5 minut
- 20:15 - Wyścig
Miaszka dodaj do wstępniaka link to FIXa toru http://www.mediafire.com/?9lr633sd9qw7suf bo bez niego nie da się wejść już teraz na serwer
Ten tor byłby znacznie lepszy gdyby nie zakręty 5 i 6. Tilkedrom jak się patrzy;)
Tor jest dla mnie fajny, ale i tak nie mogę przestać myśleć o tym zjeździe do boksów.
Kowal trza zbierać punkty bo widze, że czerwoni gonią nas w generalce konstruktorów...
IMO trailer słaby, pokazana tylko jedna trasa(Monte Carlo bodaj) i jedna seria, nie dowiedziałem się niczego czego nie wiedziałbym wcześniej...Cóż, rFactor 2 to chyba najbardziej tajemnicza gra...Bardzo mało o niej słychać...
mogł by ktoś wrzucic link na ten prawidłowy tor
i wytłumaczyć gdzie go wkleic (zainstalowac)
Niech ktoś wejdzie na serwer i przegłosuje bo wskoczyły kwalifikacje a Perucka jest na serwerze i nie chce głosować...
Po przejechaniu jakichś 20 okrążeń mam klarowną opinie o tym torze
------------->
Zero przyjemności z jazdy, zakręty o kosmicznych stopniach, przejazd z zakrętu w zakręt a właściwie z nawrotu w nawrót...Dziękuję, postoje...
Fajny wyjazd z boksów ma...
Nigdy nie rozumiałem fenomenu 3 zakrętów po 90 stopni na przestrzeni 150 metrów;) Brawo Herman:D
a zainstalowałeś to ? http://www.mediafire.com/?9lr633sd9qw7suf
ścieżkę instalacji sprawdź bo może instalujesz do np D:/rfactor/rfactor
Tor jak tor, ale wyjazd z boksów to tragedia a wjazd to armagedon.
Jak komisja będzie rozpatrywać ewentualne sytuacje w przypadku gdy spotkają się na T1 dwa samochody tj. jadący aktualnie po torze i wyjeżdżający akurat z boksów ?
Będziemy rzucać monetą;) Ofkors to na wyjeżdżającym z boksu spoczywa odpowiedzialność. Radzę po kilku lapach wcisnąć Taba, wtedy nad najbliższymi bolidami wyświetlą się ksywki, to znacznie ułatwia orientację.
śmiem przypomnieć iż wyjeżdżającemu z boxu kierowcy zawsze pokazywana jest niebieska flaga ;)
Z wyjazdem to chyba jeszcze sobie jakoś wszyscy poradzą ale na wjeździe do boksów kolizja gwarantowana. Można by nawet obstawiać ile tego będzie w całym wyścigu.
Jeżeli jest ktoś kto chce pojechac dzisiaj a nie ma teamu to może jechac za mnie w Force India. Niestety ja głównie przez brak treningów i czasu dzisiaj nie pojadę.
Mój udział w dzisiejszym wyścigu stoi pod znakiem zapytania , chociaż możliwe że będę obecny...
CL - epidemia ?
Komisji proponuję przyglądniecie się jak niektórzy pokonywali zakręty: T1 oraz ostatni w lewo przed prostą startową.
bokserek -> Przepraszam Cię. Zdaję sobie sprawę, że jechałem zbyt agresywnie. :/ Ciężko mi się jechało i jakbyś coś zgłosił to przyjmę karę. Niestety brakuje mi jeszcze doświadczenia.
ehh... co mogę napisać,udany wyścig cieszę się z 8 miejsca.Gratulacje dla kruchego za dojazd na 9 miejscu,a także gratki dla Biołego za zdobycie mistrzostwa świata ;)
Chwała tym którzy dojechali, współczucie dla ofiar Cl. Gdyby to było FL to oczywiście należałby się restart, tymczasem to było już 12(?) okrążenie i prawie połowa wyścigu. Ja miałem problemy z netem przed qualem, ale te ustały, co pozwoliło mi powalczyć o punkty. Do momentu awarii stawki jechało mi się świetnie. Kilka pojedynków z kowalem, danleyem, lukasem... było ostro ale w granicach fair. Po wiadomej sytuacji przejechałem 20 okrążeń sam, za kowalem 25 sekund, a przed bokserkiem blisko 50. Nie ma więc o czym pisać. Dobre punkty po nieszczęściu rywali cieszą mniej, ale zrzec się ich po prostu nie da;)
Brawa dla Biolego za Mistrzostwo. Powrót w wielkim stylu, niesamowity qual w twoim wykonaniu i świetne tempo. Należało Ci się jak nigdy;) Gratuluję również HRT za mocne punkty w Korei. Ambicja, treningi i wola walki - pomimo słabszych umiejętności - zaowocowały dobrym występem. Niech to stanowi za dowód "jak się chce to można" ;) Oby to nie była ostatnia zdobycz w tym sezonie.
Q: bałem się o swoje okrążenia po treningu przed qualem, ale chwila koncentracji i udało się wykręcić niezły czas co starczyło na P4
R: start trochę zaskoczył bo czołówka zaspała i szybko znalazłem się na drugiej pozycji. W połowie pierwszego stintu popełniam bardzo głupi błąd, i zaliczam ładnego spina...Co za skutkowało chwilą walki z eJay-em który łatwo nie chciał oddać pozycji. W 3 stincie zauważyłem że Fisher chyba za wcześnie zjechał, więc postanowiłem przycisnąć, bo może na ostatnich okrążeniach braknąć mu opon. Tempo miał gorsze i z 13sek zrobiły się 3sek ale niestety trochę zabrakło i musiałem przeciąć linie mety po nim.
No i wywalczyłem chyba swoje pierwsze Fastest lap ^^
[31] nie za dużo ich tam jest...
Bioly gratki za mistrza, należało Ci się :)
To teraz ja coś skrobnę.
W qualu zawstydziłem się tym wysokim 38. Bioły zawstydził mnie niższym...
I tak oto na P2 nie widziałem świateł. Bioły to już w ogóle. Polegałem tylko na tym jak ruszą inni:P I tak oto straciłem dwie pozycje, które w banalny sposób w ciągu dwóch okrążeń odzyskałem. Później budowałem przewagę. Troszkę zwaliłem tym, że zjechałem o okrążenie za wcześnie co poskutkowało problemami na końcu wyścigu. Bioły się zbliżał. Utrzymałem go chyba przez jakieś 5 okrążeń(to pierwsza moja walka z tobą, miejmy nadzieje, ze nie ostania;P). Myśląc, że nadrobię stratę zjechałem znów o okrążenie za wcześnie. Jechałem chyba koło 14-15 okrążeń na jednym komplecie opon. Na szczęście przewaga jaką wypracowałem wcześniej pozwoliła oszczędzać opony.
No i co, no pierwsza połowa wyścigu bardzo ciekawa, za to druga wiejąca nudą:) Brawa dla HRT za pierwsze punkty:) Kondolencje dla tych, którzy złapali się na CLu. Gratki Bioły za mistrza, należało ci się:)
Piszcie co chcecie do filmiku.
NARESZCIE PRZERWA! HURRA! :D
Wreszcie po pechowym zeszłym roku w tym sezonie udało się dopiąć swego :) Zadowolony jestem przede wszystkim z tego, że choć pod względem szybkości nie zawsze było fantastycznie, to dzięki dojrzałości i spokojnej jeździe udało mi się przechylić kilka wyścigów na swoją szale. Fajnie również popatrzeć jak mocno poziom ligi powędrował w górę względem poprzedniego sezonu. Ilość wygranych przeze mnie GP może i jest spora, ale w większości nich musiałem się naprawdę mocno napracować, żeby dojechać do mety na najwyższym stopniu podium :)
Dzisiejsze GP to kolejny dowód, że nie zawsze trzeba być najszybszym na torze, żeby komfortowo zgarnąć zwycięstwo :) W qualu przejechałem jedno z lepszych kółek kwalifikacyjnych w mojej karierze, a wyprzedziłem Fishera ledwie o kilkadziesiąt tysięcznych. Na szczęście nie bacząc na zepsuty start od samego początku widziałem, że Fisher ma spore problemy z degradacją opon i pomimo jazdy na P2, w pewnym sensie kontrolowałem cały wyścig. W 2-gim stincie udało mi się przeprowadzić udany atak i do momentu zjazdu do boksów wypracowałem sobie dość przewagi by po opuszczeniu pit-lane utrzymać P1. Dalej to tylko utrzymywanie dobrego, równego rytmu i spokojne powiększanie przewagi nad resztą. Po raz kolejny ustawienie samochodu pod wyścig przyniosło swoje owoce, bo choć w kwalifikacjach brakowało troszkę szybkości to na dystansie wyścigu wszystko obróciło się na moją korzyść :)
Dzięki wszystkim za gratki, a Tobie Kowal gratuluje FL. Nie spodziewałem się, że jesteś w stanie taki czas wykręcić :>
Do kwalifikacji podszedłem spokojnie po raz pierwszy w tym sezonie. Mimo dobrych czasów na treningach, tuż przed kwalifikacjami nic mi nie wychodziło. Wtedy przestałem myśleć o dobrym okrążeniu i myślami byłem już na starcie wyścigu. Jak się okazało spokój przyniósł mi Moje PB i siódme pole startowe, więc było ponad oczekiwania :)
No i start. Dziwnie się czułem tuż za dużo lepszymi kierowcami ode mnie więc nie nastawiałem się na atomowy start tylko na utrzymaniu pozycji. Mimo tego po T1 jakimś cudem zyskałem 2 pozycje [STR broniąc się po lewej zrobiło mi miejsce po prawej :)]
Potem było trochę walki, ale szybsi kierowcy mnie wyprzedzili. Na 12 okrążeniu znalazłem się za Bokserekiem i jak się okazało był to już mój jedyny rywal do samej mety.
Jednak wcale nie było nudno. Dzięki swojej kosmicznej prędkości maksymalnej za każdym razem, co okrążenie odjeżdżał mi na ponad sekundę w pierwszym sektorze. Potem jednak mój lepszy docisk pozwalał mi na 2 i 3 sektorze zniwelować stratę do 0. Tak się za Nim ciągnąłem do Jego drugiego zjazdu. Oczywiście musiało być tak, że się w niego władowałem, bo ja jechałem o 3 okrążenia więcej na tym stincie. Na nowych oponach Bokserek zrobił sobie 6 sekund przewagi ale udało mi się na 3 okrążenia przed końce dogonić go. Było trochę walki, przez mój błąd poślizg, ale nie poddałem się i znów byłem tuż za jego plecami. W ostatni zakręt tak wszedłem żeby mieć większą prędkość i udało się tuż przed metą Go wyprzedzić.
[40] wchodziłem w zakręt normalnie ale nagle Maclaren się pojawił i nie mogłem inaczej.
Mimo tego po T1 jakimś cudem zyskałem 2 pozycje [STR broniąc się po lewej zrobiło mi miejsce po prawej :)]
taaa jasne...wyjechałeś na T1 poza linię i objechałeś tych którzy ścisnęli się przy apexie;)
lukas241 -> Nikt nigdy nie orał tak pobocza podczas walki ze mną jak Ty. Ataki z pobocza były normą. To była większa recydywa niż ta, której dopuścił się Fisher w Singapurze. Jeżeli wtedy czepiałem się Fishera, to teraz nie mogę pozostać obojętny na Twoją postawę. Dlatego incydent oczywiście zgłaszam do rozpatrzenia: cała walka pomiędzy naszymi bolidami na pierwszych okrążeniach wyścigu.
edit: Wyjazdy z boksu już sobie daruję, zajmie się tym ktoś inny.
Danley --> o jakim ty oraniu mówisz? Być może jestem ślepy ale podczas walki z tobą dopatrzyłem się "tylko" 5 ścięć. 4 to były jednak moje błędy w dodatku na wysokich tarkach gdzie tylko traciłem. No raz mi się zdarzyło tak ściąć na co już teraz wpływu nie mam. Poczekam na decyzję sędziów.
Nie chodzi mi o ścinanie toru, bo nie zamierzam nikogo ganiać z centymetrem, a sam też nieraz gdzieś wyjadę. Mi chodzi o wykorzystywanie pobocza do obrony pozycji. Konkretnie.
Nerwy opadły, teraz na spokojnie :)
Qual poszedł w miarę, choć mogło być troszkę lepiej. Przed samym wyjazdem podkusiło mnie żeby przekręcić jedną śrubkę jeszcze troszkę. No i nie był to najlepszy pomysł.
Wyścig; po starcie było trochę zamieszania na T1, spadłem 2 pozycje, na końcu prostej ktoś mi zaparkował na tyłku. Powiedziałbym, że tradycyjnie. Nie ukończyłem wyścigu, nie wnikam. Za chwilę odrobiłem to co straciłem na starcie. Rozwijało się wszystko w sumie nieźle, ale niestety ql zakończyło całą zabawę. Człowiek szanuje swój internet. W niedzielę go praktycznie nie odpala, wchodzi do gry na ostatnią sekundę, chuch, dmucha i ch.... Odechciewa się jeździć.
Jeszcze jedna sprawa; miałem okazję trochę jechać za duetem Lukas/Danley oraz Lukas/Bokserek. Lukas, bez obrazy, ja kląłem pod nosem widząc Twoją jazdę, domyślam jak musieli czuć się Twoi przeciwnicy. Gdyby nie Twój baaaardzo szeroki wyjazd na T1 (plus pociągniecie Bokserka ze sobą) w życiu bym Cie nie wyprzedził. Po obejrzeniu powtórki, dziwię się, że Bokserek jeszcze nic nie pisał.
maciula ------> Aby nie popasc z kims w konflikt postanowilem skopiowac twoja metode. Wczoraj ochlonalem, teraz rozkoszuje sie praca a wieczorem oczyswiscie cos napisze, wszak nie da sie przejsc kolo tego obojetnie.
Po obejrzeniu powtorki i naliczeniu 70 !!! wyjazdow za tor , uwierz mi, jest o czym rozmaiwac. A T1 i T15/16 to juz normalnie jakas szopka. Jak wspopmniales, odechciewa sie jezdzic :/
Na Wstepie Maciula to ja ci wjechalem w tyl. nie wychamowalem bo zagapiłem sie i nie zauwazylem tabliczki... Sorka
Q: wykręciłem swoje PB.
R: i tu sie zaczyna dramat... po tym co ja odstawialem powinienem byl dojechac na 16 moejscu albo i wogóle. przy ponad 200l do 130 bolid prowadził sie tragicznie. Zaliczyłem oderwane skrzydło S&G oraz przejazd przez boksy... po prostu paranoja...
Co do filmiku
okr. 14
0,20 i 1,14 min Perucka v.s arek
Q-> poszedł bardzo słabo mogłem być około 1 sekundy szybszy ale popełniłem błąd.
R-> Start całkiem dobry ale nie świetny,na T1 sporą grupę wywiozło starałem się od wewnętrznej ich zaatakować a skończyłem poza torem.Później trochę walki z sherman i perucka (przepraszam was za te uderzenia ).Na drugim okr obróciło sikhama który wyjechał mi tuż przed nosem,próbowałem go gonić i skończyłem na bandzie.Zjechałem do boksu aby naprawić wóz,jak wyjechałem byłem na 15 miejscu.Nagle 10 okr wywaliło 5 kierowców,oczywiście się zagapiłem i tuż przed zakończeniem pierwszego sektor pojechałem prosto i dostałem karę stop & go.później żmudne odrabianie strat do przeciwników.Jestem zadowolony że dojechałem do mety.Jak by nie 5 kierowców na pewno bym dojechał ostatni
maciula --> przyznaję Ci rację. Sam pisałem, że nie dziwiłbym się widząc na forum pretensje od boksereka. Nie miałem dobrego wyścigu, przyznaję się, przepraszam Cię bokserek jeszcze raz. Wszelkie uwagi przyjmuję z nauczką na przyszłość. Na za dużo sobie pozwoliłem w tym wyścigu. Nic więcej nie mogę powiedzieć i tylko poczekam na decyzję sędziów. Stracę pozycję może nawet więcej, ale przynajmniej wyciągnę z tego jakieś wnioski.
Panowie mam takie pytanko...
CZY NAPRAWDĘ MUSI BYĆ JEREZ??!!
Prosze zmieńmy to... tam nawet w pit jedzie sie 58...
Przyłączam się do pytania Perucki. Czy naprawdę musi być Yas Marina oraz Interlagos? Tak w ogóle to po co nam jakieś Monaco, Spa, czy Monza? Panowie, po co w ogóle jeździć po jakichś torach, nie lepiej wybrać się na zakupy, przecież można poruszać się po mieście na tyle ciekawych sposobów, alternatywnych tras nie brakuje ;)))
.. tam nawet w pit jedzie sie 58...
Nie bardzo rozumiem o co chodzi ?
No Ty Dan to od razu musisz z grubej rury :)
nie jedzie się 58... (cegieł?) tylko 60km/h
tor wymaga pewnych poprawek bo dystans jest zbyt krótki no i te prędkości można poprawić
Mam do Was ogromną prośbę. Wyskoczył mi wyjazd do Scania Production. A jak wiecie sytuacja w tabeli jest dość interesująca zwłaszcza po naszych Cl. Wiec proszę o zmianę terminu GP Abu Zabi na 6 lub 20 listopada. Mam nadzieje ze nie będzie z tym większego problemu :)
Dacie radę wprowadzić poprawki?
6 odpada bo mnie nie ma, a też mam walkę skrzydło w skrzydło z bokserkiem.
Minuta roboty, tylko powiedźcie na ile ma być zmieniona prędkość w pit-lane. 79km/h?
Bez problemu mogę to eJay poprawić. Przeczytaj jak możesz też co wyżej napisałem :)
Bioły chyba regulaminowe 100km/h lepiej ? i trzeba dystans wyścigu zwiększyć do 305-320 km bo obecnie to coś kolo 250km chyba
A 20 listopada wszystkim pasuje ?
Może być i 100km/h, mnie tam rybka :)
http://wyslijto.pl/files/download/wj4ddeqx93
Plik wgrać do rFactor/GameData/Locations/Jerez de la Frontera/JerezC
Ilość okrążeń zmieniłem na 69 przy 100% dystansu. Wychodzi około 305km.
A 20 listopada wszystkim pasuje ?
U mnie no problem.
edit; jedziemy na wersji z szykaną ?
Bioły nie wiem jak to liczysz ale mi 69*4,218 ni jak nie chce wyjść 305 ;)
Maciula -> tak
Sugerowałem się danymi z Grand Prix z 1997r. gdzie używali tego samego układu toru co my, a dystans jednego kółka wynosił 4,428km ;)
Chciałbym prosić o uwagę :)
Na simracing pojawił się tor...w indiach, jest to podobno konwersja z F1 2011.
Miałem okazje się już przejechać i ja nie widzę zastrzeżeń.
Czy byłby ktoś wstanie wrzucić to na jakiś serwer ? Żeby inni też mogli przetestować :)
Simracing.pl -> na górze "Pliki" i pierwsze co się pojawi...tylko nie wiem czy nie trzeba mieć konta (eee...chyba trzeba mieć)
Bo narazie trwają negocjacje :P
Tor za niedługo powinien być wrzucony na jakiś serwer...
http://www.speedyshare.com/files/30810375/download/Buddh%20circuit.rar
Tu jest.
afen spokojnie, jeszcze półtora tygodnia do wyścigu. Jak chcesz z nami jeździć to za tydzień napisz na forum, że o godzinie tej, a tej dnia tego, a tego chciałbyś być przetestowany pod względem bezpieczeństwa na torze bo widzę, ze od 2 tygodni wpadasz na treningi i nic poza tym:)
widzę duże zainteresowanie moja prośba... już żadna zmiana terminu nie potrzebna... dzięki poradziłem sobie bez was (podjąłem taka a nie inna decyzję) bo widzę można na was liczyć...
Wyścig będzie 20 listopada;)
Lukas jak wyjaśnisz to:
<ControlAndAids startLap="1" endLap="1">PlayerControl,TC=3,ABS=2,Stability=1,AutoShift=3,Clutch,AutoLift,AutoBlip</ControlAndAids><ControlAndAids startLap="2" endLap="33">PlayerControl,TC=1,ABS=2,Stability=1,AutoShift=3,Clutch,AutoLift,AutoBlip
???
eJay zmiana terminu GP jest już nie potrzebna (chyba ze komu innemu jeszcze nie pasuje - wtedy jak najbardziej)
dzięki ze wziąłeś sprawy w swoje ręce :) to naprawdę pocieszające :)
Nie wiem po co ten lament Sikham, przecież nikt nie zgłosił sprzeciwu na 20 listopada, a to oznacza że wszystkim pasuje :P
[69] Pierwsze okr przejechałem na medium, bo po prosu nie potrafię na padzie na zimnych oponach ogarnąć bolidu. Potem przełączyłem na low. Nie usprawiedliwiam się, piszę jak było. Od Was zależy co zrobicie. Medium na padzie jest dozwolone, a pewnie chodzi Ci o zmianę w trakcie wyścigu.
Lukas, TC=3 to jest high.
Jak tor?
sikham--> oj tam, ja nawet tego nie odpaliłem. Tylko Kowal pisał, żebym uploadował bo mam lepsze łącze. A pytam głównie eJaya bo on jest "sprawcą zamieszania":)
lukas-->ale z tego loga wynika, że jechałeś z TC na high a nie na medium...
Nie chcę się wtrącać ale ja za takie coś w moim pierwszym sezonie byłem tępiony i nie było, że boli....Ale ja w komisji nie siedzę i nic mi do tego.
[76] W sumie racja...
dubel
przez high trzeba przełączyć żeby było znowu na low, a mogę przysiąc, że high nie było.
Fisher wszyscy we wtorek rzucili się do testowania toru... zwłaszcza ze podaliście linki 2h temu. Jakby to powiedzieć... niektórzy z nas maja życie poza jazda w lidze F1 ;)
Jak tor?
Coś mi w nim nie pasuje. Jak długa jest prosta (od zakrętu nr3 do 4 - ta najdłuższa). I do czego można ją porównać ? Jest tak długa jak ta w Korei ?
sikham-->dowcip ci się wyostrza....
Dobra to teraz całkiem poważnie, bo muszę zaplanować wyjazdy weekendowe. Rozumiem, że termin GP Abu Zabi zostaje bez zmian i wyścig zostanie rozegrany 13 listopada?
Witajcie ponownie ;)
Mam nietypowe pytanie - czy ktoś z Was, kto ma jakąś kierę od Logitecha, rejestrował ją kiedyś na ich stronie bądź zgłaszał jakiś problem techniczny? I czy dostaliście dzisiaj maila od Logiego z kodem promocyjnym? :)
Yyyy, nope?
Bo ja dostałem o właśnie toto: https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11657684&N=1
I zmieniam DFGT na G27, tak pytam czy ktoś też dostał, bo dużo użytkowników Logiego tu
Właśnie zrobilem 2 okrążenia na tym torze z indii i musze powiedzieć że jest Zaje*****. Wkoncu tor na krórym jazda w sumie to przyjemność moim skromnym zdaniem komisja powinna sie grubo nad tym zastanowić:) Tyle jeśli chodzi o moje stanowisko w tej sprawie:p
filmik fajny :D
Jedynie do czego się mogę doczepić, to jak nagrywasz muzykę, to wyłącz GG :D
Jako że jestem chory to proszę was, abyście sprawdzili ten tor w Indiach, czy nie ma błędów, hopek, fragmentów z zerowym gripem etc.:)
tor wydaje się ok - może tarki są trochę zbyt śmiercionośne a po asfaltowych poboczach można jeździć jak po torze ;) ogólnie sam tor jest dość prosty
Może niech reszta specjalistów się wypowie, bo jak coś, to wieczorkiem mogę dodać tor na serwer :)
Mnie tylko zastanawia jedna rzecz; dlaczego na tej dłuuugiej prostej prędkość maksymalna jest tak niska.
Wydawało mi się, że na Interlagos też jest sporo pod górę. Ale skoro tak mówicie.
Danley/Maciula/Sajes/Kuba/Sikham - Wasz CL zostanie przeanalizowany szczegółowo.
Danley/Maciula/Sajes - Pytanie standardowe.. Kto jest Waszym dostawcą internetu ??
wiem ze pytanie głupie, ale trzeba wyeliminować wszystko..
P.s. Indie na Serwerze
To żaden wstyd, ja kiedyś na marnej radiówce jechałem, która miała 1/10 tego co gwarantował mi admin przy piwie;)
3- Orange/ 2 Neostrada
Jeden właściciel :D
Taki żenujący żart prowadzącego :P
P.s. Info przekazane dalej :)
Czyli w razie co można liczyć na odszkodowanie w przypadku przegrania pozycji w generalce przez CL?
Zrób wydruk logów transmisji...
Przy podpisywaniu nowej umowy będziesz miał 1% rabatu :D
Nowej umowy nie będzie, dlatego bardziej mi zależy na porządnej rekompensacie z tytułu obecnej :)
w dupie z shaderami dajcie mi takie samochody ! już teraz ! :D Danley na pewno też nie pogardzi :)
OFICJALNE WYNIKI GP KOREI NA TORZE KOREA INTERNATIONAL CIRCUIT (17/20)
KWALIFIKACJE
1. Bioly74----------01:38.907-----/
2. FisherFighter----01:38.941-----00.034
3. Sikham----------01:39.525-----00.618
4. Kowal------------01:39.589-----00.682
5. Danley-----------01:39.800-----00.893
6. eJay--------------01:40.798-----01.891
7. Lukas------------01:40.818-----01.911
8. maciula----------01:40.959-----02.052
9. Sajes------------01:41.766-----02.859
10. Bokserek------01:41.916-----03.009
11. Sherman------01:41.983-----03.076
12. Kuba-----------01:42.179-----03.272
13. Perucka-------01:43.043-----04.136
14. KORraN-------01:43.411-----04.504
15. arekkobylo---01:44.368-----05.461
16. Andrzej-------01:50.190-----11.283
======================================
WYŚCIG
1. Bioly74-----------57:39.075-------/
2. FisherFighter-----57:58.711------19.636
3. Kowal-------------58:01.106------22.031 Najszybsze okrążenie wyścigu
4. eJay--------------58:29.003-------49.928
5. Lukas-------------59:19.455------01:40.380 Kara +30 sekund =59:49.835 = spadek na miejsce 6
6. Bokserek---------59:19.581------01:40.506
7. KORraN-----------57:55.471----- -2laps
8. arekkobylo-------58:23.707----- -2laps
9. Andrzej-----------58:58.614----- -2laps
10. Perucka---------58:20.440----- -3laps
11. Sherman--------DNF (DNF)---- -13laps
12. maciula----------DNF (DNF)---- -23laps
13. Danley-----------DNF (DNF)---- -23laps
14. Sikham----------DNF (DNF)----- -23laps
15. Sajes------------DNF (DNF)----- -23laps
16. Kuba-------------DNF (DNF)----- -24laps
=======================================
Kary:
@Lukas - kara +30 sekund doliczonych do czasu końcowego za niebezpieczną i nierozważną jazdę, jak również nieregulaminowe obrony pozycji. Zachęcamy do poświęcenia większej uwagi treningowi jazdy z obciążeniem wyścigowym.
Komisja wzięła również pod lupę możliwość stosowania niedozwolonych pomocy przez zawodnika i uznała jego argumentację nie nakładając dodatkowej kary. Na przyszłość zalecamy jednak jazdę z identycznymi ustawieniami przez cały wyścig w celu uniknięcia problemów.
=======================================
GP Korei punktacja:
1. Bioly74+25pkt.
2. FisherFighter+18pkt.
3. Kowal+15pkt.
4. eJay+12pkt.
5. Bokserek+10pkt.
6. Lukas+8pkt.
7. KORraN+6pkt.
8. arekkobylo+4pkt.
9. Andrzej+2pkt.
10. Perucka+1pkt.
=======================================
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2011):
1. Bioly (REN)-----------------344pkt.
2. Danley (STR)--------------235pkt.
3. Sikham (STR)--------------223pkt.
4. Kowal (FI)------------------190pkt.
5. FisherFighter (RBR)--------183pkt.
6. eJay (FER)------------------161pkt.
7. Bokserek (MCL)------------156pkt.
8. Maciula (MCL) --------------72pkt.
9. Lucas(SAU)-----------------27pkt.
10. KORraN (REN)------------25pkt.
11. Sajes (RBR)--------------20pkt.
12. Wiktordth (MER)---------19pkt.
13. Miszka (RBR)------------18pkt.
14. Cappo (FER)-------------16pkt.
15. Sherman (WIL)----------6pkt.
----Qverty (FI)---------------6pkt.
16. Rafalok (MER)------------5pkt.
----Arekkobylo (HRT)--------5pkt.
17. Kuba (SAU)---------------2pkt.
----Andrzej (HRT)-------------2pkt.
18. Przemek (REN)-----------1pkt.
----Perucka (WIL)-------------1pkt.
=======================================
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2011):
1. Scuderia Toro Rosso----------------458pkt.
2. Renault F1 Team--------------------370pkt.
3. Vodafone McLaren Mercedes------228pkt.
4. Red Bull Racing---------------------203pkt.
5. Force India F1 Team----------------184pkt.
6. Scuderia Ferrari Marlboro----------177pkt.
7. Sauber F1 Team---------------------41pkt.
8. Mercedes GP Petronas F1 Team---24pkt.
9. Virgin Racing------------------------18pkt.
10. AT&T Williams----------------------7pkt.
----Hispania Racing Team--------------7pkt.
Dla porządku przypominam, że dnia 30 października odbędzie się GP Indii na torze Buddh Circuit.
10. AT&T Williams----------------------7pkt.
----Hispania Racing Team--------------7pkt.
Widzę że zapowiada się ostra walka :D