Hitman: Absolution - obejrzyj 16 minut zapisu rozgrywki
Zapowiada się ciekawie, jedyne co mnie drażni z tych wszystkich umiejętności to ten tryb 'zmysłu" który niby pokazuje w jakim kierunku będą się poruszać wrogowie, jak dla mnie to jest za duże ułatwienie, w starszych częściach gracz sam musiał zapamiętać ścieżki wszystkich wrogów i nigdy na 100% nie było się pewnym czy aby w tym przypadku wróg nas nie zobaczy, co do widoku przez ściany można to uznać za kontrowersyjne, ale jak dla mnie jest to bardziej graficznie rozwinięta mapa, co bardzo cieszy to zapewnienia twórców o tym ze te wszystkie bajery będzie można powyłączać, mam jeszcze nadzieje ze większość misji nie będzie tak liniowe jak ta pokazana w owym filmiku
Wygląda to naprawdę dobrze.
Poza szwankującą gdzie nie gdzie inteligencją (zrobioną i tak na dobrym poziomie) i paroma błędami logicznymi animacji głównego bohatera (gdy łapiemy przeciwnika nie celujemy chyba w gliniarzy przed nami tylko w niego, w takim wypadku od razu by nas zdjęli ;d, a także gdy się przebrał za gliniarza, powinien móc poruszać się jak gliniarz, to znaczy przeszukiwać, świecić latarką, byłoby to o wiele wiarygodniejsze, no i ta metoda na unikaniu wzroku innych, trochę taka oklepana, mogliby dać więcej animacji czy coś). Po za tym ciężko do czegokolwiek się przyczepić. Bardzo ciekawe poziomy, fajne zachowania przeciwników, którzy współpracują między sobą, ale najbardziej co mnie uderzyło to muzyka. Zakładając że nie była to podłożona muzyka jedynie na potrzeby filmiku i tak ma wyglądać w to grze, to jest po prostu świetnie. Co chwilę zmienia się dopasowuje do tego co dzieje się na ekranie, bardzo mi się podobało! Ogólnie tytuł w tej chwili trafia na listę gier, które mam zamiar obadać.
MIAZGA! dawno tak dobrej gierki nie widziałem, ten klimat amerykańskiej policji, budynki. WoW :) czekam, jak na każdego hitmana!.
I tak fail, bo w wielu sytuacjach go nie wiedzieli, a przecież wystawał jak byk lub przechodził obok, nie chcę rozczarować twórców, ale człowiek nie widzi tyko tego co ma przed sobą więc w tej kwestii dla mnie porażka.
Tak samo jak zdjął niektórych, tego nie dało się nie usłyszeć, a gliny sobie chodziły jak gdyby nigdy nic.
Ogólnie mocno naciągane i mało realistyczne, brak tu ducha 47, jak nie będzie jakiegoś trybu hardcore z realnym AI to podziękuje.
Do tego bronie które po prostu pojawiają się w ręce, mam nadzieję, że to poprawią.
@ up - tak to Ci w erze dopasują :> może to nie AI z Fear'a ale i tak nie jest źle, szczegóły i światło, trzymają poziom, animacje też ok.
kaszanka9---> Padaj mi jakikolwiek przykład z ostatnich trzech części tego ducha 47 oraz realistycznie odwzorowanej AI, bo jak dla mnie to właśnie te aspekty poprawili (oczywiście całej gry jeszcze nie widziałem wiec nie będę prorokował) ile to razy w starszych częściach likwidowałem cel lub skradałam się w środ wrogów właśnie w taki sam sposób jak na tym filmiku, ale co poprawili to np. zmiana zachowań wrogów kiedy główny bohater zmieni ubranie, w starych częściach wystarczyło się przebrać na początku misji za policjanta i już mogliśmy robić co nam się żywnie podoba, coś mi się wydaje ze tutaj już tak łatwo nie będzie
Kolejna gra, w której twórcy postanowili zaimplementować nadludzkie moce bohaterowi.
Absolutnie tym, co podoba mi się najbardziej i jest ważnym kryterium, to pozostawienie nam wolnej ręki podczas gry, także cieszy mnie, że te rozwiązania pozostały. Co do reszty mam mieszane uczucia.
Sebo1020
Już ci odpowiadam, wymagania gier rosną, moje co do gier także.
A 47 w starszych odsłonach był bardziej zauważalny niż to co tu zaprezentowano, a już na pewno nie mógł narobić hałasu tak jak tutaj i być niezauważonym.
Kowalus20
Co dopasują, chcesz mi powiedzieć, że zaimplementowanie realistycznego stożka widzenia w AI jest niewykonalne.
No i właśnie jeszcze te ponadludzkie moce.
Grafika wygląda ok, nie jest to jakieś cudo, ale to mnie akurat najmniej interesuje.
jeszcze trochę a we wszystkim będziemy mieć super wzrok jak Assassyni czy Batman... ech mam nadzieję że na wyższych poziomach tego super wzroku nie będzie czy coś albo używać po prostu trzeba będzie no chyba że twórcy to wymuszą...
Powiem, tak wyglada to co najmniej tak dobrze jak Uncharted, z tym ze wyglada na doroslejsza rozgrywke. To bylo tak dobrze wyrezyserowane, że wątpie aby tak wyglądały wszystkie misje dla singla, szczerze to mam wątpliwości, czy to nie jest tylko jedna taka misja specjalnie na pokaz. I najważniejsze na końcu jak Hitman tak sobie wszedł w tłum, zupełnie nie było widać kiedy zaczął się filmik, bo chyba nikt mi nie wmówi, że ci ludzie i cała stacja jest liczona w real time.
@Sebo1020/Crisi91 ja myślę jednak ze to dobre rozwiązanie jak zlikwidowali mapę bo i tak na mapie było wszystko widać a nawet więcej np kolejne piętra ale jak mapa tez będzie to jednak fail
Co do "nadludzkich możliwości" to jest to klasyczny przykład różnicy pomiędzy graczem a postacią w którą się wcielamy. 47 jest zawodowcem, był w takich sytuacjach wiele razy i potrafi przewidzieć jak zachowają się przeciwnicy. Gracz tego nie potrafi i wyjściem byłby długi tutorial pt. "Jak zachowują się gliniarze". Z tego samego powodu im bardziej realistyczny symulator F1 tym więcej musi być asyst bo inaczej nikt nie ukończyłby wyścigu, nie wspominając o tym że wielu nie potrafiłoby ruszyć prawdziwym bolidem.
Co do wyreżyserowania sceny to myślę, że jest to pierwsza misja i dlatego jest taka liniowa. To samo było w Blood Money w misji w lunaparku.
Wygląda to fajniej niż się spodziewałem i wreszcie strzelanie nie jest takie toporne.
Co do wyreżyserowania sceny to myślę, że jest to pierwsza misja i dlatego jest taka liniowa. To samo było w Blood Money w misji w lunaparku.
W KOŃCU ktoś myślący, dziękuje. Trudno mi uwierzyć, że dla innych jest to tak ciężkie do zrozumienia.
Bardzo fajnie się zapowiada. Od czasu, kiedy zagrałem w Deus Ex mam ochotę na takie gierki. Ciekawe, czy tutaj też będzie można przejść grę nikogo nie zabijajac :)
Nie mogę się doczekać. :) Mam nadzieję, że gra będzie równie dobra, jak poprzednie części.
Wygląda świetnie. Widać wpływy Bourna, ale martwi mnie jedna rzecz - coś za dużo skryptów...
Widać także, że czasem jest jedno rozwiązanie, jedno przejście...
Wytrzymałem tylko 6 minut, to raczej wygląda jak Assassin's Creed, nie Hitman...
Mam nadzieje że Orlando ma racje, i to tylko pierwsza misja tak wygląda.
Ale cover mode, te skakanie po ścianach itp... nie wygląda mi to na starego dobrego hitmana...
Jednak poczekamy zobaczymy.
PS:Ręce mi opadają jak 80% osób tu piszących, pisze o grafice...
[17] Ty znasz serię Hitman? Silent Assassin w podsumowaniu misji coś ci może mówi?
Jeśli spodziewasz się po tej grze czegoś takiego jak po nowym Deus Exie - to muszę cię rozczarować. DE posiada system przeciwdziałający frustracji o nazwie: zapis w dowolnym momencie, a Hitman od zawsze był grą "jednej próby" z ograniczoną ilością wykonywania save-ów lub ich brakiem (już tego nie pamiętam ale było to chyba uzależnione od poziomu trudności na którym graliśmy).
Liczę, że nie zrobią takiego błedu jak w najnowszym Deus Exie, a konkretnie nie będzie możliwości masowego ogłuszania przeciwników.
martwi mnie jedna rzecz - coś za dużo skryptów
Jak dla mnie to może być zaletą. Warto też dodać, że w Blood Money cała pierwsza misja była oskryptowana, więc może tak jest i tutaj.
a już na pewno nie mógł narobić hałasu tak jak tutaj i być niezauważonym
W Blood Money można było rzucać granatami (a podobno to są miny)
Klimat niezły, ale w porównaniu z Blood Money to ta akurat misja jest moim zdaniem po prostu... nudna, mało urozmaicona. Nawet reżyserowany level treningowy w Blood Money był o wiele ciekawszy.
Atutem poprzednich części były właśnie ciekawe lokacje, ciekawe postaci i różnorodność metod działania. A tutaj mamy głównie kręcenie się po jednym pomieszczeniu między regałami...
Może i ten poziom jest nienajgorszy, ale ... "to nie jest Hitman"....
Blood Money Rulezz,ta część(przynajmniej z gameplaya)wygląda jak zmodowany conviction.
Zapowiada się na wielką porażkę...
Jak dla mnie to jest genialne, oby cała gra wyglądała podobnie. Moim zdaniem każda kolejna część Hitmana jest lepsza i tak dalej chyba będzie.
kaszanka9--> Ale przecież w BM kiedy przechodziło się pierwsza misje trzeba było bez jakichkolwiek opcji użyć broni w (tym wypadku był to shotgun) i rozwalić 3 przeciwników i żaden wróg który stał za drzwiami tego nie słyszał ?
Redemption--> Do "zmysłu" widzenia przez ściany nic nie mam tak jak pisałem, jest to takie samo ułatwienie jak mapa w wcześniejszych wersjach, jedyne co mnie niepokoi to zdolność przewidywania drug przeciwników
Jestem fanem serii Hitman od samych jej pocztów przeszedłem każda cześć wiele razy i po prostu mam nadziej ze owa osłona owej sympatii nie zepsuje, już teraz twórcy przekazali ze będzie można te wszystkie bajery powyłączać jak dla mnie to wielki plus, no cóż trzeb czekać do premiery wtedy wszystko się okaże
Zapowiada się bardzo solidnie.
Dodanie trochę więcej akcji
nie zaszkodzi grze na pewno.
Scena w gołębniku robi wrażenie.
Animacja taka sobie, reszta jak najbardziej na plus.
EDIT: Niezły odgłos złamanego karku :) Należy się +
Ten tryb zmysłu to przesada, będzie za łatwo, ale ogólnie gra wygląda super, jest na co czekać:D
7:00 Agent 47 niczym Ezio;]
Przypomina bardziej Arkham Asylum albo Splinter Cella niż Hitmana, ale dla mnie miodzio. Mocne, widowiskowe. Chcaiałbym jeszcze zobaczyć jakiś spokojniejszy, ''czysty'' poziom jak w poprzedniej części. Będzie dobrze;)
Świetny, mocno filmowy klimat, ta muzyka jeszcze... Na ten moment, rozkochał mnie w sobie ;]
Sebo1020
Szukaj dalej.
Nie twierdzę, że poprzednie odsłony były ideałami, a bm to już na pewno nie, ale wypadają lepiej przy tej prezentacji.
Wiadomo dla kogo są te ułatwienia, a przecież twórcy zapewnili, że będzie można to wszystko wyłączyć, także nie ma się o co martwić czy bulwersować ;). Przynajmniej taką mam nadzieję. Tak czy inaczej...Czekam z niecierpliwością
Wytrzymałem do 4 minuty, po tym jak włączył się ten tryb widzenia nie dałem rady oglądać dalej.
niesamowity przeskok w jakości grafiki od czasów Blood Money, dobrze dobrana muzyka, trzyma w napięciu, zapowiada się bardzo dobrze.
A kto Wam, poniektórym kurde powiedział że tryb zmysłu
NIE MOŻNA A TRZEBA UŻYWAĆ? Powie mi ktoś?
To jest opcja dodatkowa, nikomu nie narzucana.
Druga sprawa, wielka obraza, że gra upodabnia się
do Assassin's Creed. Większej głupoty dawno nie słyszałem. .
Rozumiem, że wolicie aby twórcy się uwsteczniali?
Rozumiem też, że wolelibyście aby bohater:
*Nie wspinał się.
*Nie chował za osłonami.
*Nie skakał.
*Pewnie nawet nie biegał.
Bohater powinien tylko powoli chodzić, kucać,
skradać się i mordować garotą. O czymś zapomniałem?
kaszanka9 jakbyś się choć trochę interesował tą grą
wiedziałbyś, że twórcy w pełnej wersji dadzą dodatkowy
poziom trudności dla największych weteranów serii.
Druga sprawa też zgodzę się z kolegami, że dopiero tu
widać poprawioną sztuczną inteligencję która była zmorą
poprzednich odsłon. Tak, ja też grałem w poprzednie części.
"Rozumiem, że wolicie aby twórcy się uwsteczniali?"
Nie ma to jak wmówić coś komuś, a potem samemu na te zmyślone argumenty odpowiadać, nie? I to w dodatku białym wierszem.
Wspinanie się, bieganie i skakanie (w wybranych miejscach) było już wcześniej. Takiej sztucznej opcji jak przyklejanie się do ścian nie było, bo za przeszkodami chowałeś się sam kiedy chciałeś. Naprawdę tak trudno pojąć, że fani chcą ewoluowania formuły tak jak seria robiła to dotychczas, a nie kompletnego przebudowywania gameplayu i upodobniania wyjątkowej pod tym względem serii do każdej innej gry TPP? No... Ale przecież gdyby ludzie byli w stanie rozumieć słowo pisane, nie byłoby tylu flame'ów na forum...
Jakoś mnie na razie ta odsłona nie przekonuje za bardzo do siebie, jeśli można będzie powyłączać te bajery to będzie ok, w końcu Hitman to nie Batman i nie powinien mieć super zmysłów jak choćby rentgena w oczach! Głosu już słyszę, że ktoś inny Hitmanowi użyczył, widzę też że 47 przypakował coś.
Przypominam wam ze Agent 47 jest płatnym zabójca szkolnym od dziecka wiec ten wycinek misji jest jak najbardziej na miejscu moim zdaniem we wcześniejszym fragmencie musiał kogoś zlikwidować jakaś ważna osobistość i po prostu musiał zbiec szybko z miejsca zabójstwa a to że policja zrobiła odbławe to raczej nie trzeba wyjaśniać ;) co do rentgena oczów jak napisał kolega wyżej może być wytłumaczone wyszkolonymi umiejętnościami jakimi darzy agent 47 bądź zdolnością przewidywania ale to tylko moje zdanie ;p
Bardzo mi się podoba ;) przypomina mi AC i Batmana. W sumie dobrze, że twórcy dodają/dodadzą coś nowego do tej gry ;) nie ma co stać w miejscu.
Hitman zmienia się w człowieka-ninje, który w garniaku skrada się po gzymsach, czy on nie powinien kroczyć dumnie wśród tłumu i być niewidoczny? hmm
Przypomina nieco SC:Conviction pod względem rozgrywki....podobne ruchy postaci itd
Normalnie z tego się zrobił Metal gear solid, chodzi tu o ukrywanie się, a ja zostaniesz zauważony dojdzie do wymiany ognia.
Zeby zagrac w tak widowiskowy sposob to gra musialabyc liniowa i przez pewna rzecz automatyczna. Nie powiem ze ciekawie im to wyszlo lecz grac bedzie sie calkiem inaczej bo wieksza nie wiadoma bedzie a takie filmiki sa grane przez osoby ktore znaja poziom na pamiec co gdzie, kiedy i jak. Podobnie bylo z filmikami z BC2 (Moments) czy do MOHa z multi