Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

gameplay.pl Wyciekł gameplay z Hitman Absolution

10.10.2011 18:57
sinbad78
1
sinbad78
181
calm like a bomb

Gra zapewne zyska na dynamice.
Oby nie w taki sposób jak SC:Conviction

Ale czuję tu nową jakość!

10.10.2011 19:00
2
odpowiedz
zanonimizowany30338
137
Legend

Łysy Sam Fisher... jaki tam Agent 47.

10.10.2011 19:08
😍
3
odpowiedz
zanonimizowany425280
118
Legend

[2] Dokładnie.

10.10.2011 19:12
4
odpowiedz
zanonimizowany35050
73
Generał

No raczej widać znów maksymalne oskryptowanie gry.

10.10.2011 19:13
Orlando
5
odpowiedz
Orlando
42
Smile Smile Smile

No raczej widać znów maksymalne oskryptowanie gry.
Bo to tutorial. I jakie niby 'znów'?

10.10.2011 19:15
6
odpowiedz
zanonimizowany810387
1
Legionista

Normalnie jak Conviction,tylko postać zmieniona.

Szykuje się na wielki SYF,ale poczekamy,zobaczymy.

Blood Money 4ever!

10.10.2011 19:18
7
odpowiedz
zanonimizowany805622
111
Legend

A przepraszam, co 47 ma teraz robic ? Setka gliniarzy na karku, zadnego zadania nie ma, tylko musi uciec. Wiec nie przebiera w srodkach i robi wszystko, aby zwjac. Chyba logiczne, tak ?

10.10.2011 19:21
8
odpowiedz
zanonimizowany30338
137
Legend

Co ma robić? Hmmm... Wrócić do mechaniki gry z pierwszej części. Tam gdzie zrodziła się idea cichego zabójcy. Ale ja już stary jestem i może nie łapię obecnych trendów w grach.

10.10.2011 19:23
9
odpowiedz
zanonimizowany799646
10
Pretorianin

[1]

A ja czuję straszny "bullshit"...;)

Wygląda jak jakieś DLC do Conviction. Ja nie czuję tu w ogóle Hitman'a. Mam nadzieję, że to tylko jakiś jeden poziom, może wprowadzający w fabułę.

Hitman ma być łowcą, to on ma polować a nie jego mają ścigać. Plus mają być otwarte misje i szereg możliwości do wyboru ich ukończenia.

I co to kuźwa za jakieś widzenie przez ściany... jakiś marny żart chyba...

10.10.2011 19:29
smn
10
odpowiedz
smn
37
Centurion

No tak do 12 minuty krzywiłem się i wzdychałem żałośnie. Nowe elementy to "the best of" z tej generacji, powybierane i starannie dopasowane, ale wyglądały tak jakoś cudzo w Hitmanie. Potem pokazali, że dostrzegają potencjał w klasycznych rozwiązaniach tej serii; a że i ja go widzę, to zakończyłem oglądanie z uśmiechem i nadzieją. Rzeczywiście ciekawy miks.

10.10.2011 19:38
Kreek
11
odpowiedz
Kreek
65
Senator

Niezbyt czuć tutaj klimat klasycznego Hitmana, jest niby trochę nawiązań, ale gra kojarzy się jakoś bardziej z wspomnianym już przez paru użytkowników Conviction, ewentualnie z Batman: Arkham Asylum/Arkham City.

Na szczęście premiera dopiero za rok, a i to co tutaj widzimy to tylko samouczek, wstęp do konkretnej fabuły. Przypominam, że poziom z dema Blood Money też zbytnio nie zachwycał;)

10.10.2011 19:40
😱
12
odpowiedz
zanonimizowany645553
3
Senator

WOW, 47 ma wszczep jak Adam Jensen, potrafi widzieć przez ściany. A może to batwizja

10.10.2011 20:00
pablo397
13
odpowiedz
pablo397
138
sport addicted

fajna muza, fajny klimacik, mozna sie posmiac - ale fakt faktem, gdzie temu bohaterowi do pierwszych czesci hitmana, gajerka, snajperek itp..

10.10.2011 20:36
sinbad78
14
odpowiedz
sinbad78
181
calm like a bomb

Każdy czuje co lubi.
A ja lubię ciekawe gry - w każdym bądź razie mechanika wzięta czy to z batmana czy z DeusExa plus bohater 47 ... to się prawdopodobnie uda.

10.10.2011 20:58
😈
15
odpowiedz
zanonimizowany507660
52
Generał

A mnie się strasznie podoba ;). Trochę brakuje swobody i nieliniowości z BM, ale i tak jest bardzo dobrze.

10.10.2011 21:15
Coy2K
16
odpowiedz
Coy2K
112
Veteran

wygląda fajnie. Nie podoba mi się jedynie sposób animacji głównego bohatera podczas poruszania się (chodzenia). Strasznie to sztywne.

10.10.2011 21:28
17
odpowiedz
krzychu2k7
39
Konsul

Liczyłem na lepszą symulację zabójcy. Chyba się nie doczekam rozwoju w tym kierunku i Blood Money zawsze będzie najwyżej :P

10.10.2011 21:44
viesiek
18
odpowiedz
viesiek
148
the doge

Wygląda całkiem spoko, z wyjątkiem tej super wizji. No bez przesady, widzi przez ściany i jeszcze na dodatek pokazuje mu się ścieżka jaką idzie koleś? Eee, wtf?! Oo

A, i jeszcze (choć może już się czepiam) dlaczego ten gliniarz, którego zrzucił z balkonu nie wydarł się spadając? :o Rozumiem, że duszeni przeciwnicy i koleś który dostał gipsem w łeb nie wydali żadnego dźwięku, ale ten koleś był jeszcze "długo" przytomny.

10.10.2011 22:14
SnT
19
odpowiedz
SnT
146
U R

Pierwszego Hitmana mi raczej nic nie przebije...ale udźwiękowienie w tym filmiku jest obłędne !

11.10.2011 09:01
20
odpowiedz
P.MOLO
36
Centurion

Mnie tam się podoba nowy "łysol", grunt to zostawienie swobody działania jak to było chociażby w blood money (kto chce rozwalać to rozwala, a kto chce po cichaczu to sie czai), a nie oskryptowanie jak w conviction. Ta superwizja także mi nie przeszkadza bo nie będzie narzucana przez twórców do używania (to tylko ułatwienie dla tzw. "niedzielnych graczy").

11.10.2011 09:06
eJay
21
odpowiedz
eJay
248
Quaritch

gameplay.pl

Ta super wizja i zaznaczone ścieżki patroli to jakaś mega żenada ;/ Poza tym całkiem zgrabna skradanka z ładą grafiką o oświetleniem przeniesionym z Alan Wake ;)

11.10.2011 09:49
22
odpowiedz
keeveek
80
Konsul

Mnie się nie podoba, że łysy zabija każdego do kogo podchodzi. Mam nadzieję, że będzie osobny przycisk do ogłuszania...

Hitman to mi się kojarzy z profesjonalistą, który zabija TYLKO cel misji i nikogo więcej. Tak zresztą grałem przez wszystkie cześci (o ile było to możłiwe)

A, najlepsze jest slow-mo po to żeby móc przejść niezauważonym przy strażnikach. Co robi 47 żeby uniknąć podejrzeń? Zasłania twarz ręką :D

11.10.2011 12:00
raziel88ck
😊
23
odpowiedz
raziel88ck
203
Reaver is the Key!

Goozys[DEA] - Grałem w jedynkę w grudniu zeszłego roku i również można było zabijać. Właśnie swoboda jest całym pięknem serii Hitman. Osoba nie lubiąca przemocy znajdzie inne rozwiązanie na ukończenie danego etapu, zaś ta która uwielbia likwidować wszystko co stanie jej na drodze również.

Co prawda w Cichym Zabójcy oraz Kontraktach (w Krwawą Forsę jeszcze nie grałem), ukończenie misji po cichu oscylowało w różnorodne premie i bonusy.

Poza tym uważam, że ciężko ocenić jest grę na podstawie jednej misji, która wcale nie musi reprezentować całej gry. Może w kolejnych misjach będziemy mieli więcej swobody? Nie zapominajmy również o tym, że gra nadal jest w fazie produkcji i kilka rzeczy może się zmienić. Zauważyłem np. teleportujący się wazon, którego zapewne nie ujrzymy w wersji finalnej.

Co do widzenia przez ściany oraz ścieżki, którymi podążają nasi przeciwnicy. Wyczytałem kiedyś, że jeśli ktoś uzna to za profanację to wcale nie musi korzystać z tej zdolności, więc jeśli mamy mieć wybór to chyba nie będzie źle? Zawsze to lepiej niż mamy mieć z góry narzucone mechanizmy gry.

Muzyka na końcu przypadła mi do gustu. Pasuje do klimatów Hitmana. Odnośnie tej misji, jak już ktoś wcześniej wspomniał - ciekawy miks. Mnie się podoba i mam nadzieję, że cała gra będzie trzymała poziom poprzednich odsłon. Póki co po obejrzeniu tej misji poczułem hype na Hitmana i w końcu zabiorę się za zaległą czwóreczkę. :D

keeveek - To zasłanianie twarzy jest dla mnie naiwne, bo uważam, że wtedy najbardziej wzbudza podejrzenia wśród innych. :D

Cóż, Hitman: Absolution ideałem z pewnością nie będzie, ale mam cichą niczym skrytobójca nadzieję, że będzie godną odsłoną o przygodach wyhodowanego łysola.

11.10.2011 14:57
Kreek
😊
24
odpowiedz
Kreek
65
Senator

A w którym niby momencie Hitman zasłania się ręką?

11.10.2011 15:00
Orlando
25
odpowiedz
Orlando
42
Smile Smile Smile

14:28 i 15:18

11.10.2011 15:02
Kreek
😊
26
odpowiedz
Kreek
65
Senator

Jak na moje oczy (albo raczej słuch) to on próbuje wtopić się w tłum rozmawiając przez radyjko, no ale co ja tam wiem;)

11.10.2011 15:10
Orlando
😊
27
odpowiedz
Orlando
42
Smile Smile Smile

Ja bym powiedział, że chowa twarz i ten efekt 'skupienia' sugeruje, że skupia swój słuch na otoczenie. Bo w końcu jak to ma być feature, to trudno, żeby np. taki sprzątacz rozmawiał przez radyjko. ;-)

11.10.2011 15:23
Kreek
😊
28
odpowiedz
Kreek
65
Senator

To są elementy wtapiania się w tłum, tak, żeby się na tle innych się zbytnio nie wyróżniać, i w zależności od tego w kogo się "wcielamy" te elementy są inne. Jako policjant więc możemy gadać przez radyjko, albo wpierniczać pączki, jako lekarz przeglądać kartę pacjenta itp. To nie jest mój wymysł, bo mówił o tym jeden z producentów Hitman: Absolution, ale nie chce mi się teraz tego cytatu szukać:P

11.10.2011 15:32
29
odpowiedz
keeveek
80
Konsul

Aha, jeżeli było to radyjko i zależy to wszystko od tego w kogo się wcielamy to ok.

To co jeszcze smuci to fakt, że wygląda na to, że struna fortepianowa przestaje być potrzebna - każdego przeciwnika załatwiamy na cacy jednym naciśnięciem guzika.

11.10.2011 15:34
30
odpowiedz
zanonimizowany431424
74
Konsul

widzę ze lysol próbuje zgarnac fuche batmana ktory najwyrazniej odszedl na emeryture. ..
a szkoda bo wedlug mnie krwawa forsa byla jedna z najlepszych gier

11.10.2011 16:12
31
odpowiedz
Raziel
136
Legend

za dużo ułatwień, ale myślę, że na odp. poziomie trudności ich nie będzie. Ogólnie jeśli gra będzie tak wyglądała jak w tym filmiku to zapowiada się na hit:)

11.10.2011 18:27
Harry M
32
odpowiedz
Harry M
194
Master czaszka

No fajne! Ładnie wygląda

11.10.2011 21:06
raziel88ck
33
odpowiedz
raziel88ck
203
Reaver is the Key!

Kreek - W takim razie ciekawy pomysł, ale zastanawiam się czy w ostatecznym rozrachunku będzie to dobrym czy też złym posunięciem.

11.10.2011 21:21
kzwwdo
34
odpowiedz
kzwwdo
75
Generał

Jestem na nie.
Oby tylko jedna taka misja była.

12.10.2011 20:29
SlyCooper
😊
35
odpowiedz
SlyCooper
58
Kurszok

Cóż dla mnie to wygląda jak udawane gadanie przez radyjko. Przestudiowałem wszystkie wywiady z Blystadem i z IO na Hitman Hideout i twierdzi on że etap w bibliotece mógł wyglądać zupełnie inaczej:

GameMarshal: W takim razie, jak bardzo gra jest oskryptowana? Wspomniałeś w demie, że gra będą mogli działać na własny sposób, na jakikolwiek styl gry się zdecydują.

IO Interactive: To prawda. Jest parę oskryptowanych momentów, ale w zasadzie to, jak grasz, zależy od ciebie. To, co widziałeś w demie, jest całkowicie opcjonalne; jest wiele różnych dróg i sytuacji, które możesz stworzyć, wykonując określoną misję. Jeżeli użyjesz przebrania w bibliotece, na ten przykład, gra będzie wyglądać zupełnie inaczej niż to, co pokazaliśmy w demie. Pojawia się mnóstwo mniejszych wskazówek w fabule i opisach, które widzisz z postępami w grze. To ci nieco pomoże, jeżeli nie będziesz wiedział, co robić; nasłuchiwanie i wypatrywanie takich interakcji podsunie ci pomysły na to, co możesz zrobić, żeby przejść dalej.

gameplay.pl Wyciekł gameplay z Hitman Absolution