11 października duża aktualizacja Gran Turismo 5
brawo, w koncu udalo im sie skonczyc GT5:]
Mam pytanko - czy GT5 posiada funkcję "cofania" czasu (tak jak jest w Forza Motorsport 3 czy Dirt 3)?
TobiAlex - Kiedy ostatnio grałem, czyli ze 3 miechy temu, nie posiadało. Ale od tego czasu wyszło pewnie z 5 patchy :P Ale wątpię, żeby mieli to dodać.
@up
Nieeeeeeeee i nigdy nie będzie. Gran Turismo - gra dla nie noobów.
SDRaid nie nooby to się ścigają w realu a nie grają w śmieszne gierki.
Pffff 11 października to dzień Forzy 4 a nie tam jakiejś aktualizacji do GT5 :D
HA! Czyli czasem brak czasu na granie jest plusem :-) Kupiłem EK i nie żałowałem, ale teraz tym bardziej się cieszę, bo dopiero za jakiś czas będę mógł sobie spokojnie pojeździć...
Kurde zróbcie coś z tą reklamą mentosa, bo mi się wpierdziela w okienko cały czas... A aktualizacja, jak na darmową to jest elegancka. Więcej takich.
Najbardziej cieszy mnie możliwość zapisu podczas wyścigów wytrzymałościowych oraz oficjalne wsparcie dla G25.
Jestem również ciekawy tego poprawionego interfejsu.
SDRaid => Tylko co ma mozliwosc "przewijania" wyscigu wspolnego z tym czy gra jest dla noobow czy nie. Rownie dobrze mozna by powiedziec, ze gt5 jest dla noobow, bo mozna wlaczyc asysty i jechac jak po szynach.
Zreszta co tu duzo mowic, gt, forzy, shifty i inne popularne scigalki sa dla noobow. Inaczej nie bylyby tak popularne. The real driving simulator - to dobry text, ale mozna go wlozyc miedzy bajki przy grze, ktora da sie bez wysilku opanowac na padzie bez asyst.
Jestem ciekaw jak wygladac bedza kokpity "standardow". W koncu moze przejde na kamere z wnetrza, bo poki co wiekszosc moich ulubionych furek wystepuje tylko w wersji standard.
To nie zapisuj, nikt nie każe tego robić.
@MChef
To tak jakby ktoś podsunął ci zaj***stą dupę, a ty nie chciałbyś jej ruchnąć.
StoogeR --> To ma do tego, że jeżeli wypadnie z trasy to nie da restartu wyścigu tylko cofnie czas.
Co to znaczy opanować? Zrób wszystkie wyzwania, licencje i wyścigi na złoto to wtedy mogę Ci powiedzieć, że opanowałeś grę. A przypadków ukończenia tego na całym świecie jest zaledwie kilka i to po ogromnym trudzie, po 5 miesiącach męczenia... Stawianie GT na równi z Forzą, a Forzy na równi z Shiftem nie świadczy o tobie zbyt dobrze. To trzy różne ligi, a wyżej są tylko gry Simbimu (jeśli dobrze pamiętam) i pojedyncze przypadki z PC, które kiedyś też grałem, ale znudzony monotonnością i powtarzalnością tych produkcji, przeszedłem na konsolę. Xboxa prawdopodobnie też kupię, ale TYLKO dla Forzy, bo w GT5 zrobiłem już dosłownie wszystko, więc w przypadku większości tras kolejne okrążenie to już setne, czy dwusetne...
Co do standardów, zaledwie 100 spośród ośmiuset zostało stworzonych na potrzeby GT5. Reszta pochodzi z GT4 i w tym przypadku widok z kokpitu albo zostanie poprawiony, albo będzie mała padaka i oczekiwanie na patcha SPEC 3.0 choć wolałbym, żeby skupili się na GT6. W końcu muszą wyrobić na start PS4.
Barteek88 a co, Ty ruchasz wszystko, co Ci podsyłają? Zajebiście!!!
Gdyby Turn10 tak dbał o graczy jak Polyphony Digital to forza byłaby znośna. Ale na X360 prawie wszystkie DLC sa za kaske, multi jest za kaske, kiedyś nie było nawet obsługi dobrych kierownic.
Pichtowy akurat nie uważam, aby zrobili łaskę dodając wnętrza to wszystkich samochodów - to powinno być w dniu premiery. Jak to napisał Conath w pierwszym poście - nareszcie udało im się skończyć GT5...
Stooger
Zycze powodzenia w osiagnieciu dobrych czasow z pelnym wspomaganiem, gdzie kontrola trakcji nawet na 2/10 potrafi zjesc z 3 sekundy na okrazeniu. Juz nie mowiac o automacie i innych. Moze i wygrasz pare wyscigow, ale to nawet nie 10% tego co GT5 oferuje.
Karrde co byś nie napisał i nie wymyślił to i tak nie zmienia tego, iż jest to tylko gra i daleko jest do rzeczywistości nawet w trybie symulacji.
We wszystkich standardowych pojazdach udostępniona zostanie kamera umieszczona wewnątrz pojazdu. Ilość detali będzie różniła się w zależności od wybranego modelu samochodu.
Przestali robić sobie jaja z miłośników 4 kółek? A nie... czekaj. Czują na plecach oddech czwartej forzy :) A tak na serio jeśli te kokpity będą jako tako wykonane (czytaj - nie to co na PSP) to chyba sobie kupię te GT5 (znowu) bo co jak co, ale model jazdy był niesamowity.
Karrde co byś nie napisał i nie wymyślił to i tak nie zmienia tego, iż jest to tylko gra i daleko jest do rzeczywistości nawet w trybie symulacji
Mimo to śmiem twierdzić, że FM więcej do rzeczywistości brakuje. Jest jak to się mówi 'enjoyable' ale w stosunku do FM2 gdzie nawet położenie silnika można było wyczuć i miało spory wpływ na tor jazdy na zakrętach to nie jest krok tylko 5 w tył.
TobiAlex
Każdej grze jest daleko do rzeczywistości, cokolwiek by nie mówiono. Spytaj gości którzy wygrali GT Academy i teraz ścigają się naprawdę i odnoszą spore sukcesy. GT5 jednak jest bardzo blisko granicy możliwości, stopnień może niżej niz rFactor, ale z dobre trzy wyżej niż Forza.
Odpowiadałęm tylko na post Stoogera, który napisał: "Rownie dobrze mozna by powiedziec, ze gt5 jest dla noobow, bo mozna wlaczyc asysty i jechac jak po szynach."
Asysty włączyć można i jechać jak na szynach, problem w tym, że niewiele wtedy zdziałasz. I dopóki nie jesteś wystarczająco dobry, aby prowadzić auto bez TC i innych popierdółek, nigdy nie wykręcisz dobrego czasu - a o to przecież chodzi.
Notabene GT5 nie ma czegoś takiego, jak tryb symulacji - w ogóle nie ma trybów (poza sekcją wyścigów arcade, ale to inna para kaloszy). Możesz jedynie włączyć parę asyst, które jednak bardzo negatywnie odbijają się na wynikach.
Ja tam nie cieszę się z tego zapisywania... To po to ja siedziałem tyle godzin nad konsolą na raz i robiłem 24h i modliłem się, żeby prądu nie wyłączyli, żeby teraz jakiś gruby amerykanin zrobił to samo grając 1 godzinę dziennie?
SDRaid => 3 rozne ligi? LOL. Jesli chodzi o sam model jazdy, to fm2 (3 nie licze, to byla porazka) i gt5 sa jak najbardziej zblizone. Jesli chodzi o plusy gt5 w stosunku do fm2, to jest ich troche, ale sa to zupelnie inne rzeczy jak dla mnie.
Co to znaczy opanować? Zrób wszystkie wyzwania, licencje i wyścigi na złoto to wtedy mogę Ci powiedzieć, że opanowałeś grę.
Ok wiec nie opanowalem gry (singlowe tluczenie rekordow jakos mnie nie bawi na dluzsza mete), ale kiedy gralem nie mialem problemu z zadnym samochodem, ba nawet jezdzilo mi sie latwiej niz w fm2. Dopiero ostra jazda na mokrym torze byla jakims wyzwaniem, ale poziom trudnosci jazdy na mokrym to ja mialem na suchej nawierzchni w fm2 przy niektorych samochodach. Nie jezdzilem wszystkimi samochodami oczywiscie, ale te ktorymi jezdzilem byly bardzo proste do opanowania (i mowie to tez o kilkuset konnych potworkach z napedem na tyl). Wrecz nie moglem uwierzyc jak ludzie mowli, ze w gt5 zle sie gra na padzie. To do fm2 musialem podlaczac kiero by wygrac pare trudniejszych wyscigow, gdzie przy hard ai byla wymagana nieludzka precyzja prowadzenia.
Wdajac sie w szczegoly, moze i gt5 ma w paru miejscach troche wiecej realizmu i na pewno nie mozna powiedziec, ze gt5 nie ma sie czym bronic przed forza, ale gadanie o jakiejs innej lidze to przegiecie.