Batman: Arkham City na PC z obsługą DirectX 11, PhysX oraz NVIDIA 3D Vision
No i wyjaśnił się powód tego niewielkiego opóźnienia. Podobnie zresztą było w przypadku Arkham Asylum.
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11599185
"20.09.2011
18:26[9]
Sebo1020 [ gry online level: 22 - Pretorianin ]
Nie bo w październiku/listopadzie to nie będzie w co grac, zapewne dogadują se z jakimś molochem w sprawie dorzucenia jakiś pierdół (nvidia physx)"
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11604521
......."dopracować produkt" jestem ciekaw co panowie z RockSteady dorzuca tym razem do PC-towej wersji Batman: Arkham City zapewne nvidia physx plus dodatek NVIDIA 3D Vision do tego wsparcie 20 monitorów
hahahahahah a nie mówiłem i właśnie to mnie dziwi, kiedy producent pisze na temat zysków z PC czemu omija łukiem właśnie takie umowy
Ja bardzo chętnie zagram w 3D. Arkham Asylum wyglądało w trójwymiarze obłędnie(zwłaszcza nocą:)
to tylko miesiąc dodatkowego czekania, a cała wieczność grania wiec chyba można poczekać troche więcej żeby grać w jeszcze lepszą gre
przecież było jasne że będzie tak samo jak w Batmanie AA czyli SR w 3D Vision (3 monitory) + dodali do tego jeszcze DX11 i Tessellacje
Ja lubię takie bajery jak FizyX. Oby więcej tego w grach..
DX11 funkcjonuje na rynku kilka lat a wieść że komputerowy tytuł będzie go obsługiwał ogłaszane jest jako wielka nowina, nie standard. Multiplatformowość i wynikający z tego przymus "downgrade'u" tytułów z powodu przestarzałych technologicznie konsol skutkuje takim własnie kuriozum.