F1 2011 [360] - Gramy w F1 2011
Jeszcze nie ma żadnych komentarzy typu : pierwszy czy nie ma pierwszego?
Dziwne.
Mam dla Was pytanie co wam to da że napiszecie "Pierwszy!" albo "Nie ma pierwszego!"?
Można się było tego spodziewać. Gra została delikatnie podrasowana.
Skoro podobno mają wydawać F1 co rok, to co będą wprowadzać?
-1 nowy tor?
-zmiany dotyczące zawodników i teamów?
-leciutkie polepszenie grafiki?
-kilka mniej znaczących dodatków?
Przecież takie coś można wydać jako dodatek..
@Oxmaster: nie ma co rozdmuchiwać ludzi którzy piszą np. "pierwszy" - liczą się tylko komentarze które wnoszą 'coś' i takie które wyrażają opinię ... co do gry: to F1 2011 musi się naprawdę dobrze sprzedać aby Codemasters zwróciły się pieniądze które wpakowali w grę-niewypał jaką jest Bodycount ...
@ORZECH3756: nowy CoD też jest co roku a wnosi coś nowego do rozgrywki ??? - nie więcej nowinek niż w przypadku F1 2010 do 2011 ...
Jak dla mnie do F1 powinny wychodzić patche lub coś w tym stylu .Jak dla mnie jest to bez sensu , płacić za to co już jest , producenci w tym przypadku polecieli na kasę by zarobić ja najwięcej
Ja mogę tylko powiedzieć, że fizyka w 11 jest 100 razy lepsza niż w 10, ale musicie wziąć pod uwagę, że ja się nie znam, oglądałem tylko raz w życiu cały jeden wyścig f1 i gram na padzie :D Jest jakby większe pole manewru na zakrętach i można zebrać je bez wypadnięcia z toru. Bolidy jak wpadną w mały poślizg, to da się skontrować. Ogólnie bardzo przyjemnie się jeździ i czuć wszystko, czy zaczyna tracić przyczepność, że zaraz zblokują się koła podczas hamowania. Fajny dymek się pojawia, kiedy hamujemy i wchodzimy w zakręt ostry. Bolidy lepiej trzymają się toru i są takie stabilniejsze trochę bardziej. Nareszcie można przejechać Monte Carlo bez asyst kilka okrążeń z rzędu bez stracenia zderzaka, bo prowadzenie jest teraz jakby precyzyjniejsze. Rzadziej można dostać karę za stuknięcie bolidu, czy zcięcia troszkę zakrętu, co daje większe pole do popisu i możliwość ucięcia paru setnych w czasie przejazdu. I teraz można troszkę mocniej przywalić w inny bolid i zderzak nie odpadnie nam. W Hiszpanii poprawili czasy, które w 10 były za dobre i trudno tam było pole position zdobyć, pomimo idealnego przejazdu, natomiast w Stambule ten charakterystyczny zakręt już nie jest taki łatwy do pokonania. Kiedy ciśniemy na pełnym gazie zaczyna zarzucać dupę, a przy takiej prędkości może się to dla nas skończyć nieciekawie. :D Widok z kokpitu jak widać na filmikach poprawiony. Nie wiem czy to było w 10 ale wczoraj jak jechałem po Monte Carlo to machali niebieskimi flagami z trybun. Kiedy wpadniemy w poślizg to nic nam nie da jak damy po hamulcach, tylko nas obróci do końca. Jest maksymalnie 4 flashbacków i teraz można na poziomie professional czyli 3 z 4 znaleźć się w pierwszej 10 jadąc Williamsem bez żadnych asyst. Fajne efekty podczas gdy jesteśmy w tunelu aerodynamicznym, opony nie dziurawią się od tak sobie, fajnie zrobiony KERS i DRS, czuć, że się z nich korzysta, w ogóle fajne urozmaicenie w formule. Co do boku, to nie ma takiego problemu co w 10, chociaż jeszcze nie wyjechałem pierwszy jak wjechałem pierwszy, ale wypuścili mnie przed bolidzie, który był dość blisko. Do boksu wjeżdżamy manualnie z pełną kontrolą, ale kilka metrów przed linią wjazdu do alei serwisowej automatycznie gra nas wyhamowuje i włącza i wyłącza sama ogranicznik prędkości. Jazda w deszczu jest trochę za trudna jak dla mnie i bez asyst mam różnice 4 sek do pierwszego miejsca więc muszę sobie włączyć ABS i medium kontrolę trakcji. No i jeszcze fajne odwzorowanie opon, jak są zimne to bolid wpada w poślizgi na 1 okrążeniu więc trzeba się pilnować i jest też większa paleta kolorów, która sygnalizuje zdarcie opon i temperaturę więc wszystko dzieje się dynamicznie i stopniowo, a nie od razu. A co do paliwa, to raz mi zaczynało brakować na początku ostatniego sektora i musiałem 2 kierowców blokować przez cały 4 sektor ale tam były takie zakręty, że nie udało im się mnie wyprzedzić, efekt braku paliwa, ten sam co w 10. I teraz jak jedziemy w słońce , to jedziemy w słonce, bo wcześniej taki filtr był że taka szarówka wychodziła.
Dobra to mniej więcej wszystko co zauważyłem ciekawego. Jak ktoś to wszystko przeczytał to gratuluję i pozdrawiam. Jak są jakieś błędy i rzeczy które tu nieświadomie skłamałem, to proszę o poprawienie, dziękuję.
matii909 --> Czy aż tak trudno zrozumieć, że nowy sezon wymaga nowych licencji a jeśli firma już ją pozyskała to naturalną koleja rzeczy jest wydanie nowego tytułu. Od proste zasady rynku.
Pokażcie tryb współpracy w jednym zespole. Interesuje mnie jeszcze kwestia ustawień poziomu trudności jaki jest ustawiony w tym trybie (taki sam dla obydwu graczy, czy inny dla każdego).
Ukończyłem własnie wyscig w monako - 39 okrążen, na poziomie LEGEND. Wygrałem jadąc force indią bez wiekszych problemów, 5 pitstopów, przewaga 14 sec na mecie i wszystkie asysty off.
Troche za łatwa ta gra, no ale jakby nie było przyjemnośc z gry jest.
Jezu, ale syf;/ Dajcie kiedyś jakąś grę dla prawdziwych Hardcorowców, np. zaproście kogoś grającego w rFactor, czy innych mid-simów. Pokażcie coś ambitniejszego.
antolus22 - gooopi jesteś tak samo jak f1. Chociaż gra wygląda całkiem całkiem.
wg mnie grafika jest brzydsza niż w F12010 brzydkie postacie.Myślałem że pokażesz tryb kariery słabe te gramy
Karierę pokażcie !!! Dlaczego nie ma wprowadzonej tak prozaicznej rzeczy, że gdy zmieniasz ustawienia samochodu to trwa to jakiś czas, który odejmowany jest z czasu powiedzmy treningu. Tak się przecież dzieje jak powiedzmy uszkodzisz auto. Bez sensu w rzeczywistości jak kierowcy zmieniają ustawienia to tracą czas w treningach, a tu nic się nie dzieje. :( Była by to jak dla mnie prosta rzecz a jednak bardzo zbliżyła by grę w tym aspekcie do rzeczywistości.
Za bardzo Marcin ciśniesz gaz przy wychodzeniu z zakrętu na mokrym.
Jeśli byście mogli to pokażcie tryb współpracy i jeśli można to safety car.
DEL szacuneczek że w F1 grasz sam a nie ktos gra z toba a ty komentujesz razem z nim :)
w kilku trudniejszych grac tak jest ale nie tu :))
co do gryto jest spoko
tylko grając czasówki czasy sa jeszcze mniej realistyczne niż rok temu
w Australii miałem czas poniżej 1.20 a w relu robią oni mak 1,25 w tym roku wiec 6s różnicy
w F1 2010 tak nie było :)
a reszta jest ok tylko szkoda ze nie ma konferencji w tym pokoju z dziennikarzami :(
co do przyszłych części chciał bym by po wyścigu zakończonym na podium można by było zatrzymać bolid przed garażem i iść przez niego aż do podium a za nami bylo by 2 pozostłych kierowców któzy by ze soba rozmawiali troche :D
nie jest to trudne do zrobienia a frajda była by super
a jak bysmy byli po za podium to robilibyśmy podobne wywiady jak teraz tylko ze dookoła byli by inni kierowcy tak jak jest teraz :)
był by to fajny smaczek dla fanów F1
Uwielbiam F1, nie zawiodłem się przy F1 2010 więc bardzo chętnie pogram i w tą część.
W Formule1 od EA mechanicy zachowywali się podobnie - też grzecznie czekali aż bolidy konkurencyjnych teamów bezpiecznie wyjadą z boksów na tor i dopiero pozwalali kontynuować wyścig. Niesamowicie frustrujące... (i aż dziwne, że Codmasters też popełniło ten błąd i poprawia go dopiero w wersji F1 2011)
jak na starcie robić ten gaz by były te kropki na zielono jak na filmiku?
Na klawiaturze wątpię aby się tak dało.Może jakbyś klikał.Ale polecam chociaż pada a najlepiej kierownicę
co mi z klikania... chodzi mi o to by przez pare sekund dało się utrzymać taki poziom gazu na klawie...
Ja bym proponował, aby pokazywane w gameplay gry wyścigowe testować na kierownicy, przecież taka jazda jak na tym filmiku w ogóle nie oddaje faktycznego gameplaya, tym bardziej, że chodzi o F1 gdzie liczą się tysięczne sekundy. Na klawiaturze gra traci sens.
Jak zrobicię FAQ albo inny filmik z tej gry to możecie pokazać safety car?
PS.Wiem, ze to beznadziejne pytanie ale czy jest w tej części Kubica po tym wypadku? Czy ktoś wie jak znaleźć kiedy to wychodzi w RPA?
Jak mogłeś nie pokazać safety car skoro to jedna z najważniejszych zmian w stosunku do F1 2010
To, co widać na pierwszy rzut oka to brzydsza grafika, np. przy udzielaniu wywiadu (ci goście wyglądają po prostu tragicznie). Pomijam już długie loadingi, a jeśli chodzi o te zmiany to wcale nie jest tak dobrze. Porównajcie sobie choćby zmiany pomiędzy Fifą 11 a 12 i F1 2010 a 2011 - niebo a ziemia. Jeśli ktoś narzeka na zbyt małą liczbę zmian w corocznej Fifie to w nowym F1 ich praktycznie nie ma. Zawód był już przy poprzedniej odsłonie, teraz jest podobnie.
z tego co pamiętam cofania czasu w 2010 nie było , więc co ty del gadasz , że bez zmian .