Nowa Formuła Mistrzów Kodu - recenzja gry F1 2011
kolejna dobra gra
dalej nie poprawili pit stopu wjezdza sie i wyjezdza z full predkoscia
cale szczescie, ze ta czesc zrecenzowal ktos, kto zna sie na rzeczy, a nie ten pseudo znawca sportow motorowych peejay
GJ!
nawet cytat z ćwielonga jest < :
jak komus dolega ADHD to beda mu przeszkadzac dluzsze loadingi, ale bez przesady, ludzie! ciezko poczekac kilkanascie sekund? od tylu lat sie na to narzeka. Skoro tak to wam przeszkadza to idzcie sobie zrobic kawke lub herbate w tym czasie! ciagle narzekania!
poza tym, gadanie ze model jazdy sie nie zmienil to nie do konca prawda. Jezeli brac pod uwage wszystkie asysty wlaczone, to tak, ale czemu nie piszecie o jezdzie bez asyst. Tutaj model jest juz duzo przyjemniejszy. Wyprobowalem ta gre na PC, jest duzo lepiej, mimo ze nie idealnie, ale bardzo blisko :)
Ocena wystawiona zgodnie z zasadą ''to gra o F1... i tylko o F1, więc więcej niż 8/10 nie dostanie''. Żenada.
@Balsamista.
cale szczescie, ze ta czesc zrecenzowal ktos, kto zna sie na rzeczy, a nie ten pseudo znawca sportow motorowych peejay
a teraz cytat z recenzji:
zymże bowiem byłaby Formuła 1 bez piekielnie szybkich stalowych rumaków
zna się jak uj... stal w f1 jest tak powszechna i znana i stosowana do budowy bolidów, że aż używają włókna węglowego XD
poza tym, jak można oceniać model jazdy bolidem... nikt z nas nigdy w życiu nie jeździł i jeździć bolidem nie będzie (bo jakby chciał jeździć to by teraz się jeździł po jakimś torze i wypalał benzynę, by podłapać skilla, by wejść serie wyżej i tak do samej F1), więc to bez sensu. można mówić że to arcade, ale tak na prawdę nikt nie ma nawet 1% odniesienia do rzeczywistości. poza tym, fizyka kuleje... co jak co, ale "dachowanie" bolidem? WTF?!
Model jazdy w porównaniu z poprzednią odsłoną nie zmienił się praktycznie w ogóle – to niezbyt dobra wiadomość dla fanów ultrarealistycznej symulacji z zachowaniem wszystkich czynników wpływających na pracę bolidów
Tzn. znowu będę Lotusem dublował Vettela po 10 okrążeniach bez asyst na poziomie AI Legend?
W F1 2010 czas loadingu zalezal od peceta i domyslam sie, ze teraz ta zaleznosc zostala utrzymana. Ktos moze miec dobrego kompa, ale nie bardzo dobrego:) Sa zreszta plusy dluzszego ladowania, szczegolnie w MP - mozna isc do klopa odcedzic kartofelki:)
GRY-OnLine S.A. oraz polski wydawca gry F1 2011, firma Licomp Empik Multimedia sp. z o.o., należą do grupy NFI Empik Media & Fashion S.A.
pozamiatane...
Gra slaba, idealna pozycja dla konsolowcow ktorzy chca sie uwstecznic intelektualnie. I TAK NFS RZONDZI.
cóż teraz gearsy i bf więc f1 musi poczekać ale po recenzji i filmikach przynajmniej wiem, że jest dobrze ale tak jak już tu pisał Connor znowu będę wszystko dublował HRT na AI Legend?
[14]
Podczas czytania nie odczułem, aby recenzent w jakikolwiek sposób słodził/rzucał słownymi cukierkami.
Sama gra nie wnosi nic znaczącego do "serii". Pakiet zmian można by było zmieścić w DLC do 2010. Nadal nie odczuwam [1920x1200 pikseli, Ultra], że zasiadam za bolidem, że pod maską mam niezliczoną ilość koni mechanicznych, że jeden błąd może pozbawić mnie życia.
Kiepski feeling, zręcznościowy model jazdy, ogólny niedosyt, nuda.
3/10
ja nie rozumiem ludzi ktorzy są za mistrzami czyli Vettelem ? Nie wystarczy jeden bolid ? Tylko Vettel i Webber... tak bylo tez 2 lata temu caly czas Button a teraz ? ktos nim jezdzi ? hah ! jak nie ma kubicy to tylko Hamilton !
[14]
empik nie ma tu nic do rzeczy :)
gryonline i tvgry pisze/robi świetne i fachowe recenzje gier o grach - dobrze im wychodzi recenzowanie diablo, final fantasy, gears of war, batmanów itp - wszystkich gier opartych na wyobraźni i graniu głównie
nie ma tam za to żadnego specjalisty od gier specyficznych, odnoszących się do "częsci realnego świata", wymagających by ta cześć leżała w obrębie naszych zainteresowań - dlatego wszelkie recenzje battlefieldów, fifa, formuły1, arma należy traktować z mocnym przymrużeniem oka i sporym dystansem... :)
obsługuje GfWL i achievementy jak 2010?
Tak.
wie ktoś jak się gra na klawiaturze ?
Mi się gra dobrze.
Świetna gra, symulacja jak sie patrzy. Tworcy nie spali tylko pracowali caly rok, model jazdy zmianiony na plus. Nie rozumiem czemu recenzent napisal ze model nie jest zmianiony ??? Dziwnie tylko zachowuje sie podwozie, troche za bardzo buja.
nikt nie zwrócił uwagi na mały babol w grafice?
kierownica na 90stopniach w kokpicie wychodzi troche za bardzo ponad kokpit - w realu wystaje tylko trochę, tu widać jak jej ogromna część + rękawica wychodzi poza kokpit - troche to psuje wrażenia jadąc z kokpitu...
Wszyscy się zachwycają F1 2011 ale ....
Cały test wykonałem na kompie z 4 rdzeniami i 8 GB pamięci
(minusy) ----
1. Gra w angielskiej wersji językowej (Za tą cenę to przynajmniej napisy powinny być)
2. Długość instalacji. Niech napiszą że min 30 min. Znam tylko jedną pozycję którą się instaluje (Adobe Maste Collection - min 6 h)
3. Grafika Padoku no jest, ale po za większą ilością wywiadów to bardzo słabo
4. Ładowanie grafiki. Czarny ekran i napis w lewym górnym rogu. Ciągle !!!!
Nawet przejście z Praktyki do Kwalifikacji wymaga min 3 min (bo nie ma przejścia jak w F1 2010) tylko wracamy do padoku a z padoku do wyścigu. A wszystko się ładuje. Przypomina to mi olimpiadę zimową za Atari + magnetofon i taśma 90 min. co 15 min jedna dyscyplina.
5. brak klawisza Pitstop (nie odkryłem jak zadeklarować zjazd do Pitstop) ???
6. Klawisze od DRS i KERS. Fajnie że są ale szoda że nie wymyślono możliwości grania bez DRS i KERS, albo możliwości podpięcia pod jeden klawisz. Praktycznie to wyklucza granie na klawiaturze, bo na prostej możemy naciskać 4-5 klawiszy na raz
7. Kolorystyka zuzycia opon. (to odgapiono z gry PIT STOP 1 z ATARI), ale tam jest to bardziej czytelne
8. hamowanie silnikiem. Porównując do F1 2010 samochód czasami prawie sam staje przed zakrętami. Punkty hamowania są dużo bliżej niż w F1 2010. Efekt to lepsze czasy o 4 sek od realnych rekordów.
9. Kontrola trakcji. Albo jedzie się jak po szynach albo tylna oś ucieka bardzo łatwo. W F1 2010 było coś po środku.
10. Statystyki. menu z czasami to jest porażka. Nie wiem kto w danej chwili jest liderem. Nie znam straty do lidera. Krok w tył
11. Poziom umiejętności (czytelny sposób w F1 2010), i szkoda że tego nie zostawili.
12. Opony. Niestety ale róznica po miedzy mięką a twardą mieszanką jest za mała.
(plusy) +++
1. Działanie pit-stop. W końcu +++
2. Grafika (no może poza pokazaniem zwiru na oponach - bo wygląda bardziej na piasek)
3. DRS i KERS (ale to nie prawda że kers jest pełny po przekroczeniu lini startu - trochę fizyki)
4. Model jazdy. Wydaje się lepszy niż w F1 2011
Podsumowanie
1. Mamz nowe skadu i kilka fajnych zmian
2. Jak chcesz sobie szybko zagrać sezon to zagraj w F1 2010 z poprawkami
3. Grywalnośc. Nadal najlepsza jest stara pozycja F1 Challenge Season 2007.
(gra stara, ale bardzo fajna tylko trzeba pokombinować z odpaleniem na winxp i 7)
4. Niestety ale wg. mnie to jak masz F1 2010 to nie warto kupowac F1 2011. Może lepiej poczekać na F1 2012. Szkoda ale mistrzowie kodu się nie popisali. Optymalizacja kodu jest niezbędna.
jak to granie bez kersu i drs? :) jak nie chcesz to nie uzywaj :)
poza tym - jak mogą być podpięte do jednego klawisza???? moc silnika to jedna rzecz a strata docisku z tyłu to druga - każdy system używa się zależnie od potrzeby i możlwości...
maciek xyz
Nawet przejście z Praktyki do Kwalifikacji wymaga min 3 min (bo nie ma przejścia jak w F1 2010) tylko wracamy do padoku a z padoku do wyścigu. A wszystko się ładuje.
Bzdura. Oczywiście, że jest bezpośrednie przejście z treningu do kwalifikacji i potem do wyścigu.
Klawisze od DRS i KERS. Fajnie że są ale szoda że nie wymyślono możliwości grania bez DRS i KERS, albo możliwości podpięcia pod jeden klawisz.
Nie musisz używać przecież. Poza tym nie zawsze się je używa razem, a w zasadzie to nawet w większości.
recenzent zapomnial wspomniec o grafice (gra recenzowana na xboxsie) ze jest gorsza od poprzedniej czesci, gorsza jest rozdzielczosc, co ewidentnie daje przyklad ze konsole zdychaja juz. producenci gier musza kombinowac jak zrobic aby gra chodzila plynnie i oto efekty, dlatego zazdroszczetym ktorych stac na wypasione pecety.
gorsza grafa razi juz w menu, paddocku itp. o ile rozumiem ze wsamym wyscigu musieli troche zanizac rozdzielczosc a co za tym idzie spada szczegolowosc obiektow w oddali i wygladzanie krawedzi jest do dupy. to dlaczego zanizyli ja tez w menu i tam gdzie nie jezdzimy, nie wyglada to dobrze i az kluje w oczy.ale najgorzej to i tak pod wzgledem obnirzonej rozdzielczosci wyglada shift 2
a co do pecetowcow jesli gra wam sie nie podoba to macie rfactory i inne gry ktore mozecie modowac i cieszyc sie taka f1 jaka chcecie, jest to jeszcze jedna przewaga pc nad konsola, ze czesc gier mozna modowac i z gry ktora ma potencjal ale tworcy zawalili mozan ja ocalic jak np shift 1 i 2 ktory na pc zostal uratowany przez mody.
Na poprzedniej części bardzo się zawiodłem, dlatego tej nie mam zamiaru się interesować. Dla mnie ocena 8/10 to gruba przesada, ale każdy ma własne zdanie. I jakby co to bycie fanem F1 nie ma tu nic do rzeczy, bo poprzednia część była tak niedopracowana, że każdy fan F1 powinien złapać się za głowę i więcej nie sięgać po tę produkcję.
DM napisal: nikt nie zwrócił uwagi na mały babol w grafice?
kierownica na 90stopniach w kokpicie wychodzi troche za bardzo ponad kokpit - w realu wystaje tylko trochę, tu widać jak jej ogromna część + rękawica wychodzi poza kokpit - troche to psuje wrażenia jadąc z kokpitu...
a ja sie pytam co ty pieprzysz, wszystko wyglada normalnie jak. ogladasz ty wyscigi? zawsze wystaje cala piesc.
nie zawsze
pojeździłem innymi bolidami i chyba jest to zalezne też od bolidu, w niektórych kierownica jest niżej, w niektórych wyżej i wtedy wystaje bardziej
Karrde
A jak przechodzisz z Praktyki do Kwalifikacji bo mnie pokazuje kalendarz w padoku a potem uruchamiam kwalifikacje i nie trwa to 10 czy 20 sek.
albo jak pominąc praktkę i jej nie uruchamiać ?
Co chodzi o kers i drs to fajnie byłoby w opcjach wyłaczyć tryb uzywania w karierze kersu i drs dla wszystkich. Na padzie za niedugo braknie klawiszy :-)
Pomijam fakt że instrukacja na stronie producenta jest śmieszna. Np. Nie odkryłem co oznacza
linia i zmiana jej długości oraz cyfra na zielonym lub czerwonym tle koło nawisk kierowców po lewej stronie.
Na gorszej mieszance opon robię takie same czasy.
Ta gra kosztuje 130 zł i to nawet pełnej instrukcji po polsku nie ma
DM---->nie zawsze
pojeździłem innymi bolidami i chyba jest to zalezne też od bolidu, w niektórych kierownica jest niżej, w niektórych wyżej i wtedy wystaje bardziej
jak w realu. wiec sam widzisz.
Pozostaje tylko pogratulować producentom czyli Codemasters. To kolejna już( po F1 2010) bardzo dobra gra o formule 1. Gra wygląda na bardzo dopracowaną, grafika jest niezła. A ocena wskazuje, że jest jedną z lepszych gier tego roku. A przecież prawdziwy wysp hitów dopiero się rozpocznie.
Uważam, że Gra F1 2011 na PS3 to porażka od strony wizualnej-graficznej, oczy bolą męczarnia w to grać. nie wiem jak się to nazywa ale obraz miga (detale wokół) już po pit-lane widać obraz to na Amidze 500 był wiele lepszy!
Gram online w F1 2010 jest OK. czasami zmieniam płytkę na F1 2011 (też gram w sieci) ale ciągle nie daję rady na to patrzeć ...dlatego twierdzę iż to bubel !
Powinni zwracać pieniądze, albo niech to poprawią.
Żadne ustawienia Lcd ani PS3 nie pomagają. Mógłbym to podsumować tak - gdyby to było na kompie pomyślałbym że trzeba komputer rozbudować wymienić na mocniejszy. Ale przecież wiedzieli to, że robią grę na konkretną konsolę.
CODEMASTERS zróbcie z tym coś.
wyłączcie te pierdoły co oczy męczą.
Po co mi lśniący bolid jak wokół wszystko mruga.
Nie naciągajcie w ten sposób ludzi. (na sporą kasę)
trader, kup sobie xboxa tam gra wyglada dwa razy lepiej, ja tez bylem zdziwiony jak zobaczylem jak lipnie to na ps3 wyglada. glownie wina to rozdzielczosci bo na ps3 tylko 720p. choc jak ustawilem na xboxie zamiast 1080p te 720p to i tak dalej bylo lepiej niz na ps3. posiadacze ps3 powinni sie w koncu pogodzic ze smutna prawda ze ich konsola jest slabsza jesli chodzi o moc i generowana grafike, a szkoda bo cala reszta bije xboxa na glowe.