Homefront 2 i Crytek - dużo hałasu o nic
Dobrze wiedzieć, niech się lepiej skupią na lepszych grach, bo Crysis 2 jest delikatnie mówiąc niewypałem.
Ostatni Crysis powstawał na zachód od Odry, nie w Wielkiej Brytanii.
Multiplayer robiła właśnie ekipa z brytyjskiego Cryteku. Wbrew pozorom nie jest to tylko okazjonalna pomoc.
phi, dla mnie Crytek na pewno nie jest jakimś wybawieniem dla serii, goście potrafią robić tylko ładną grafikę, a nie mam już 10 lat żeby tylko tym się jarać.
Ale masz chyba 11 lat bo nie wiesz czym jest gust.
Mnie tak Crysis 1 i jak i 2 się podobają i grało mi się bardzo przyjemnie w obie te gry.
Faktycznie, brak wybitnych gier na koncie:
TimeSplitters - 81/100
TimeSplitters 2 - 90/100
TimeSplitters: Future Perfect - 84/100
Second Sight - 76/100
Ogólna ocena - 79/100
Jedyna wpadka przy pracy to Haze, które zgarnęło średnią 55/100. Jednak na tyle gier, przy takim dorobku, każde studio ma prawo na chwilę słabości. Dla mnie, jeśli Crytek (oni też wybitni nie są, bo tworzą gry rzemieślniczo idealne, ale bez pazura, czy pasji) im wierzy, ja też oddaję swój kredyt zaufania. Za dawne czasy, za TimeSplitters.
PS. Nie żebym negował czyjeś doświadczenie, ale nieładnie jest oceniać studio na podstawie jednej (słowem: JEDNEJ) gry. Prawda?
Uvi ale Crytek i THQ nie mówiło kto zrobi Homefronta 2, ludzie sobie sami wymyślili że to twórcy Crysisa 2. Znów narzekasz eh
Jak wyżej. Autor wykazał się brakiem wiedzy nie zdając sobie sprawy że to twórcy serii Time Splitters, wspominając tylko o cienkim Haze. Przydałoby się poprawić:)
CWSerek ---> Pudło. Zdaję sobie doskonale sprawę co FRD zrobiło w przeszłości, ale jeśli TimeSplitters to, cytuję, "wielki hicior", to chyba znamy odmienne definicje "wielkich hiciorów".
|eLKaeR| ---> Zbudowanie multiplayera na bazie gotowej gry, zaprojektowanej w Niemczech, to dla mnie trochę za mało, żeby traktować studio jako równorzędnego koproducenta. Poza tym nie chodzi tu tak naprawdę o rolę Crytek UK w powstawaniu drugiego Crysisa (dalej będę upierać się, że była to rola marginalna), ale próbę wywołania wrażenia, że Homefront 2 powstanie w niemieckim oddziale Cryteku, co (na razie przynajmniej) jest oczywistą bzdurą.
LordSettlers ---> Oficjalny press został tak skonstruowany, że przy pierwszym czytaniu nie ma się najmniejszych wątpliwości o jakiego developera chodzi. A jakie ten developer gry stworzył, to już doskonale wiemy.
Ciągnąc to co napisał wyżej CWSerek, w 2002 na rynkach zachodnich TimeSplitters 2 był hitem tej klasy, co wydany w tym samym roku Neverwinter Nights, Morrowind czy Splinter Cell. Przy czym jako tytuł stricte konsolowy w takim kraju jak nasz nie mógł trafić do szerokiej świadomości graczy. Żeby bawić się na nowoczesnej konsoli trzeba było u nas przeskoczyć o niebo wyższy próg wejścia niż teraz, więc 2002 został w Polsce zapamiętany w kontekście branży gier dość wybiórczo.
Uvi nie tłumacz się już.