Twierdza 3 [PC] - kulisy produkcji #2 (PL)
Pierwszy
Drugi
Widzę, że podium na największego debila już zajęte :( Może chociaż 3 miejsce będzie wolne
Moim zdaniem obiekty są zbyt "kruche". Kamienny mur rozwalający się jakby był ze szkła po jednym strzale z katapulty wygląda co najmniej głupio. Jaki jest sens stawiać kogokolwiek na tym murze jak jeden strzał i cały oddział lata po mapie wraz z murem. Oby tylko nie było jak w Empire TW, w którym również jeden strzał z armaty wystarczał na zburzenie całego budynku i pogrzebanie w gruzach dziesiątek jednostek.
Miejmy nadzieje ze murek bedzie sie niszczyl coraz bardziej z kazdym kolejnym wystrzalem jak w rzeczywistosci a nie od razu jakby podlazyl tone trotylu albo odpalil bombe atomowa hihi
Te mury tak się walą tylko w celu pokazu.W realu tak na pewno nie będzie.
Beznadziejne. Trafił kamieniem budynek a ten się rozleciał na wszystkie strony... Żenada. Albo mur. Od razu cały w pył. I jeszcze na wszystkie strony. Gość powinien kilka filmów o średniowiecznych oblężeniach obejrzeć. Nie zaszkodziłyby mu.
O rany, myślałem że 3 część będzie lepsza nie tylko pod względem grafiki od pozostałych (pierwszą tego typ[u grą dla mnie był Knights & Merchants a potem Twierdza 1 itd. ) ale tutaj grafika i tak leży jak na rok wydania, gra powinna kosztować maks 10 zł (bez grosza ;) ) a formacje powinny być nieco bardziej rozwinięte... poza tym kuleje pod względem bagów których nie było w poprzednich częściach (nie pamiętam przynajmniej...) żołnierze się zacinają i ch... i nie idą o krok nawet dalej mimo różnych kombinacji... jednym słowem lipa. Poza tym jeszcze jedno (to co w każdej Twierdzy mnie wnerwiało po jakimś czasie) kampania jest co raz trudniejsza tylko przez to że wróg ma co raz więcej jednostek a my mniej (trudniejsze zdobywanie surowców lub mniej miejsca na rozbudowę itd. co przekłada się na mniej jednostek w określonym czasie)