Aby uczestniczyć w zabawie należy posiadać oryginalną grę rFactor w wersji 1.255, mod F1 LRC 2010 wraz z niezbędnymi patchami (instalacja do głównego folderu rFactor) oraz tor, na którym aktualnie jeździmy.
1) GRA (do kupienia za 50zł w sklepie, bądź do ściągnięcia z oficjalnej strony)
- http://www.rfactor.net - pełna wersja 1.255
2) MOD: LINKI:
MOD LRC 2010 (wersja WF1) - pack z zainstalowanym update 7
http://www.megaupload.com/?d=8UV2YGWN
pass:wf1gol
+ update 8fix http://www.sendspace.com/file/ireu7w
+ damage patch http://www.sendspace.com/file/w1y14l
Poradniki do ustawień bolidu:
- http://www3.sympatico.ca/cbarnett/SetupMatrix.html
- http://gridmotorsports.com/forum/league/723889049/595195175/rfactor-f1-setup-guide.pdf
REGULAMIN LIGI - http://golf1.free.of.pl/WF1-regulamin.pdf
*** LISTA KIEROWCÓW I UŻYWANYCH PRZEZ NICH KONTROLERÓW:
POMOCE: (uzupełniajcie listę, bez podania kontrolera nie będą możliwe starty w lidze)
- Klawiatura/Mysz:
>> 1) Vult
>> 2) Cappo
>> 3) Sajes
>> 4) Grievous27
>> 5) Adi1201
>> 6) Whatson
>> 7) LordMaster
>> 8) bagruś
>> 9) Maciula
>> 10) Kuba2535
>> 11) Sherman
- Joy/Pad:
>> 1) SkyA
>> 2) Jx
>> 3) jambond (elos)
>> 4) bluedraggon13
>> 5) Marcinkiewiczius
>> 6) Reavek
- Kierownica:
>> 1) Danley
>> 2) Conath
>> 3) Luigi
>> 4) Glob3r
>> 5) Bokserek
>> 6) Grehor (Mogur)
>> 7) Mirasek
>> 8) Stanson
>> 9) Alien
>> 10) xanat0s
>> 11) Sikham
>> 12) Simson
>> 13) Bioly
>> 14) DJ Pinata
>> 15) slayer1611
>> 16) fifomaniak (Kacper)
>> 17) KORraN
>> 18) sto7ica
>> 19) Bad Olo
>> 20) Qverty
>> 21) Tvk
>> 22) Michał Raven
>> 23) przemek__
>> 24) eJay
>> 25) Karrde
>> 26) kruchy78 (Andrzej)
>> 27) Miszka
>> 28) slawek1982
>> 29) afen
>> 30) qbek555
>> 31) Thomi
>> 32) Shoggoth = Bart3K
>> 33) wiktordth
>> 34) fisherfighter
>> 35) Kowal172
>> 36) Sizalus
>> 37) arekkobylo
>> 38) Perucka
>> 39) tomek2990
>> 40) Rafalok
PODSTAWOWY SERWER
WF1 serwer.rfactor.pl:26000 lub IP 91.121.165.159:26000
hasło: gol
http://users.pandora.be/viperius/mUtil/ - programik ułatwiający wyszukanie
WYNIKI Grand Prix1 w sezonie 2011:
1) 13 marca GP Bahrajnu [1. Sikham 2. eJay 3. Danley]
2) 27 marca GP Australii [1. Bioly 2. Sikham 3. Fisherfighter] http://www.youtube.com/watch?v=N1OrKvtFPJo
3) 10 kwietnia GP Malezji [1. Bioly 2. Danley 3. eJay] http://www.youtube.com/watch?v=_hxrkcpiTjU
4) 17 kwietnia GP Chin [1. Bioly 2. Danley 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=9zjXk14-urs
5) 8 maja GP Turcji [1. Danley 2. Bioly 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=_4SWC4oWFdM
6) 22 maja GP Hiszpanii [1. Bioly 2. Danley 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=z5X_4SYm0DU
7) 29 maja GP Monako [1. Bioly 2. Sikham 3. Fisherfighter] http://www.youtube.com/watch?v=qgfuWXZLfUU
8) 19 czerwca GP Kanady [1. Bioly 2. eJay 3. Fisherfighter] http://www.youtube.com/watch?v=SeFG6bP3sPE
9) 26 czerwca GPEuropy [1. Bioly 2. Kowal 3. Danley] http://www.youtube.com/watch?v=dGHJI7Gd1Vg
przerwa wakacyjna
10) 28 sierpnia GP Belgii [1. Bioly 2. Danley 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=44NcfvyC93Y&feature=channel_video_title
11) 4 września GP Węgier* [1. Sikham 2. Bioly 3. Bokserek] http://www.youtube.com/watch?v=LNr-vGOH8lE
12) 11 września GP Włoch [1. Bioly 2. Kowal 3. Danley] http://www.youtube.com/watch?v=RswdQmH_mFo&feature=channel_video_title
13) 18 września GP Niemiec*
14) 25 września GP Singapuru
15) 2 października GP Wielkiej Brytanii*
16) 9 października GP Japonii
17) 16 października GP Korei
18) 30 października GP Indii
19) 13 listopada GP Abu Zabi
20) 27 listopada GP Brazylii
*Termin wyścigu inny niż w oficjalnym terminarzu FIA
ZESPOŁY I KIEROWCY:
Sauber F1 Team
- lukas241 / Kuba2535
Mercedes GP Petronas F1 Team
- wiktor / Rafalok
Force India F1 Team
- Qverty / Kowal172
Vodafone McLaren Mercedes
- bokserek / maciula
Red Bull Racing
- Miszka / fisherfighter
Renault F1 Team
- Bioly / KORraN
Scuderia Ferrari Marlboro
- eJay / Luigi (Cappo)
Scuderia Toro Rosso
- Danley / sikham
Virgin Racing
- Sajes
AT&T Williams
- Sherman / Perucka
Lotus F1 Racing
-
Hispania Racing Team
- Kruchy / arekkobylo
Kierowcy testowi
- AlienPL86 / Przemek / Reavek / Sizalus
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2011):
1. Bioly (REN)-------------261pkt.
2. Sikham (STR)----------174pkt.
3. Danley (STR)-----------166pkt.
4. Kowal (FI)---------------120pkt.
5. eJay (FER)--------------113pkt.
6. Bokserek (MCL)--------107pkt.
7. FisherFighter (RBR)----105pkt.
8. Maciula (MCL)-----------56pkt.
9. Sajes (RBR)-------------19pkt.
---Wiktordth (MER)--------19pkt.
10. Miszka (RBR)----------17pkt.
11. Cappo (FER)-----------16pkt.
12. Lucas(SAU)------------15pkt.
13. KORraN (REN)---------11pkt.
14. Qverty (FI)--------------4pkt.
----Sherman (WIL)---------4pkt.
15. Kuba (SAU)-------------2pkt.
16. Przemek (REN)---------1pkt.
----Arekkobylo (HRT)------1pkt.
----Rafalok (MER)----------1pkt.
=======================================
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2011):
1. Scuderia Toro Rosso--------------340pkt.
2. Renault F1 Team------------------273pkt.
3. Vodafone McLaren Mercedes----163pkt.
4. Scuderia Ferrari Marlboro-------129pkt.
5. Red Bull Racing-------------------124pkt.
6. Force India F1 Team--------------112pkt.
7. Sauber F1 Team-------------------29pkt.
8. Mercedes GP Petronas F1 Team--20pkt.
9. Virgin Racing-----------------------17pkt.
10. AT&T Williams----------------------4pkt.
11. Hispania Racing Team--------------1pkt.
Poprzednia część - https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11574699&N=1
Kontakty:
W sprawach wyścigów, zgłoszeń, statystyk, wyników, kar - [email protected]
W sprawach mediów i informacji - [email protected]
Profil na FB - http://www.facebook.com/wf1gol
Kary:
- eJay +5 pozycji na starcie następnego wyścigu
- maciula +10 pozycji na starcie następnego wyścigu - Komisja przy rozpatrywaniu incydentu brała pod uwagę fakt wystąpienia laga, jednakże ze względu na dalekosiężne skutki wypadku zadecydowała o ukaraniu zawodnika
- Korran - Race Accident
- Ravek - start z boksów w następnym wyścigu
Oficjalne treningi przed GP Niemiec
II oficjalny trening - piątek (16.09) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
III oficjalny trening - sobota (17.09) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
WYŚCIG: niedziela (18.09)
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje - 10 minut
- 20:10 - Rozgrzewka - 5 minut
- 20:15 - Wyścig
Kto jest w komisji sprawdzającej zgłoszenia? :D
Lui--> eJay, Miszka i Wiktor
Ten tor należy:
1. Zaorać.
2. Zakopać.
3. Postawić cmentarz dla lamusów którzy go projektowali...
A tak BTW, koniec sielanki, włączam tryb reaktywacji i jadę po 4 miejsce w generalce;)
eJay, Miszka i Wiktor
Miszka tylko podsumowuje. W komisji jest jeszcze Danley, a bywa że o zdanie pytamy Biołego.
NA SERWER!
Podobno na wczorajszych treningach niektórzy używali wyższych technologii, a ich okrążenia wyglądały jak to na filmiku (od 3:11):
http://www.youtube.com/watch?v=nu5UvgIcMOg
Oby tak było. Kierowcom STR ciężko znaleźć sponsorów, żeby w ogóle jeździć dla zespołu, na każdym kroku wygryźć nas chcą nowi z większym wsparciem finansowym, a co dopiero jakieś wyższe technologie.. w tym sezonie i zespole to dla nas nieosiągalne :(
Lap time
1:04:853
Jak już Sajes wspominał, Miszka wraca do Red Bulla, a Sajes wraca do Virgina.
Menedżer Red Bull Racing dziękuje za współprace.
w szkole ostatni raz bylem 7 lat temu ;) a dziś po prostu pedały odmówiły dalszej współpracy... dobrze ze rano a nie 20 min przed wyścigiem :)
Adam Słodowy zrób to sam;)
BTW. Jutro i pojutrze mnie nie ma, więc może ktoś mnie zastąpić w komisji po wyścigu?
Dobrze było!
Michu, co tam? :)
A u mnie to samo. Na fomracyjnym i potem na wyścigu. Błąd krytyczny i tyle z wyścigu. ;) Chociaż na Qualu się pokazałem. :)
Qve -> Piejdol wyścigi. Zacznij ze mną grać w BF 1942. Tam też się jeździ.. :D
Do dupy z taką jazdą...Nie jeżdże już ,nie umiem.
Naprawdę dobry wyścig w moim wykonaniu. Pomijając spóźniony start (mieliście dźwięk?) i spadek na 14 miejsce - nie mam sobie nic do zarzucenia. Cisnąłem ile mogłem, a 2 stint to jazda przed i za kowalem w okolicach 0.7-1 sekundy. W ostatniej fazie odjechał mi na 3 sekundy i było po frytkach. Tempo miałem zadowalające i awans o 4 pozycje względem quala brałem w ciemno.
Brawo Bioły, Fisher i STR - jeździcie po prostu kosmicznie, nie nadążam za wami;)
Ogólnie rzecz biorąc nie było źle. Zadowolony jestem przede wszystkim z kwala, który był moją piętą achillesową w ostatnich wyścigach, a tym razem udało mi się wykręcić solidne PB.
Na starcie tradycyjnie straciłem kilka miejsc, ale wiedziałem, że jeśli pozostanę skoncentrowany, ciągle mogę powalczyć o zwycięstwo. Przez kilka okrążeń udało mi się przebić z P5 na P1 i na pit-stop zjeżdżałem jako lider, choć po wyjeździe z alei straciłem prowadzenie na rzecz Danleya, który zjechał o 2 kółka wcześniej. Po krótkiej walce znowu udało mi się odzyskać P1 i tak kontrolując tempo przez cały dystans dojechałem niezagrożony do mety.
Pewnie gdyby nie popsuty start i pewne uszkodzenia samochodu przewaga na mecie mogłaby być trochę większa, ale zwycięstwo to zwycięstwo, na końcu i tak liczy się tylko suchy wynik :>
Wyścig szczerze mi się podobał mimo paru błędów. Kwalifikacje całkiem całkiem i start z 8 miejsca. Wydawało mi się że start troszeczkę opóźniłem , ale pojechałem raczej równo z resztą. T1 i skok o 1 miejsce. Na tym samym okrążeniu udało mi się skoczyć dodatkowo o jeszcze jedno miejsce i tak znalazłem się 6. Oczywiście potem nagły spin i spadek na 12. No i tutaj zaczęło się odrabianie. Dziękuje Lukasowi i Sajesowi za ładną walkę , choć zdarzyło się stuknąć. Z Lukasem walka trwała nawet z 10 okrążeń , ale jednak się udało :). Ostatecznie udało mi się wskoczyć znowu na 8 miejsce i tak dojechać do mety.
No niestety znowu słaby wyścig. Qual jeszcze jako tako może być. Co prawda gorsze od PB i mogłem być troche wyżej ale nie byłem zły na siebie bo bałem się, że będzie jeszcze gorzej.
Potem na starcie zyskałem kilka pozycji (chyba 4), ale po kontakcie z kolegą z zespołu, jechałem na dwóch kołach i wróciłem na pozycję startową. Potem trochę walki i awans o 3 pozycje (przy pełnych bolidach było to jeszcze możliwe) i jazda na dobrej 8 pozycji do pierwszego pitu. Jeszcze przed zjazdem kiedy broniłem się przed Rafalokiem dostałem od niego na 2 okr. chyba z 20 puknięć w dupe.
I tu niestety kończy się ta dobra część wyścigu. Po wyjeździe bez problemów objechali mnie szybsi Rafalok, Maciula i Sajes. Ciągle tylko traciłem do nich i było pozamiatane. Z tyłu natomiast zbliżał się KORraN. Straciłem całą przewagę i pewnie by mnie wyprzedził gdyby było jeszcze z 1-2 okrążenia.
Więc niestety 11 miejsce i wielkie niezadowolenie z mojego beznadziejnego tempa. Tak mi poobijano bolid (kiedy wyprzedzacie to nie wpierdalajcie się mi w tył i bok), że się prowadzić go nie dało.
To teraz Ja coś napiszę.
FUCK JEEEEEE!!!
Nareszcie dojechałem i to na miejscu, które sobie wymarzyłem jak na taki wyścig:D Ale po kolei:
Qual, prawie PB, które ustanowiłem 15 minut wcześniej dało mi drugą pozycję.
Start był opóźniony ze względu na migracje dwóch kierowców(szkoda Miszka:/). Spadłem zaraz po starcie za dwoje STR. Razem z Biołym i Bokserkiem się mieszaliśmy(krótko ale jednak). I tu był mój pikny manewr. Bioły i Bokserek stracili pozycje na moją rzecz w jednym zakręcie:) Później, razem z Biołym pogoń za STR. On wyprzedził ich szybko, ja na raty. Sikham driftował po moim pierwszym PIT stopie, a Dana wyprzedziłem na T1 po drugim PIT stopie.
Później kontrolowana przewaga nad Danem i tak oto około 3 sek przed nim pokonałem linię mety.
Osiągnięty wynik jest pewnym fenomenem u mnie bo II miejsce w wyścigu na torze, na którym wcześniej nie jechałem, a zrobiłem na nim przed race zaledwie 170 kółek:)
Cieszę się z mojego występu bo byłem naprawdę konkurencyjny, podgoniłem stratę do Kowala w generalce, objechałem STR i co najważniejsze: zakończyłem serię faili. Może być tylko lepiej;)
Bioły oczywiście graty!
Piszcie co chcecie do filmiku.
Qual: wycisnąłem na ile starczyło mi możliwości - P3 (Bioly, nie wiem jak żeś zrobił ten czas...)
R: tak katastrofalnego wyścigu to ja jeszcze chyba w tym roku nie miałem. Na t1 już straciłem parę pozycji, + jeszcze kilka na następnych okrążeniach. Multum błędów, które procentowały kolejnymi stratami. Nie wiem czy czasem nie pomogłem Rafalokowi przy spinie (nie potrzebnie zjechałeś do tej wewnętrznej, trzeba się było trzymać trochę bardziej zewnętrznej to nie było by problemów według mnie). Potem próby wyprzedzenia eJay-a, i trochę przepychanek - czasem chyba trochę było aż za ostro :P. Przez pół wyścigu próbowałem dogonić Sikhama, ale nie było to takie łatwe jakby się to mi mogło wcześniej wydawać, nawet jak nadrabiałem 0,5 w s1 i s2 to to wszystko traciłem w s3 (zresztą znienawidzonym przeze mnie...)
Brawo dla Panów przede mną :)
Do dupy z taką jazdą...Nie jeżdżę już ,nie umiem.
Nie pjejdol, tylko staraj się robić tak jak Ci mówiłem - spokojnie i do mety :) (a coś to robił że nie dojechałeś znowu?)
Dzisiejszy start był bardzo udany dla STR i od razu na T1 przebiliśmy się na P1 i P2, co się nieczęsto zdarza :) Nie wszystko jednak było takie piękne, ponieważ popełniliśmy błąd w ustawieniach samochodu, co wyszło dopiero podczas wyścigu, a przez co Bioly i Fisher dość łatwo sobie z nami poradzili. Pierwszy raz od bardzo dawna żałuję, że nie jeździłem wyścigów testowych, ponieważ można było ten mankament wyeliminować podczas walki z innymi kierowcami. W każdym razie bez większych ekscesów udało się dowieźć bolidy do mety na bardzo przyzwoitych pozycjach :)
Gratuluję Biołemu i Fisherowi, którzy byli dziś lepsi :)
;)
Ale to zgodne z przepisami jest, nie miałem na celu obrony pozycji tylko zgubienie slipstreama :>
a czy jedno nie = drugiemu ? ;) zgodnie z przepisami mogłeś zmienić linie tylko raz a zrobiłeś to 3 razy - to moja interpretacja tego
tak czy inaczej powinieneś dostać naganę za nie sportowe zachowanie :>
Nie równa się, bo byliśmy w takiej odległości, że nie miałeś szansy mnie zaatakować :> A w miejscu bliskim dohamowania sobie odpuściłem i trzymałem się jednej strony.
Ja sobie to mogę interpretować w taki sposób, że omijałem nierówności na prostej i tak czy siak musicie to przyjąć do wiadomości ;) Poza tym dobrze wiesz jak jeżdżę i że jestem ostatnią osobą, która decydowałaby się na manewry nie fair.
to znaczy ze obrona pozycji następuje tylko w miejscu bliskim odhamowania ? mnie uczyli ze bronisz się wcześnie albo wcale widać inna stara szkoła...
Bronisz się wcześnie, ale nie w momencie kiedy samochód jest kilkanaście metrów za Tobą.. Na siłę starasz się szukać dziury w całym kiedy tak naprawdę nie zrobiłem nic złego :>
Startowałem z 20 miejsca, dojechałem na 9, nieźle jak na miejsce z którego startowałem, beznadziejny setup i brak czasu na poważniejsze przygotowania. Mogło być oczko wyżej ale w początkowej fazie wyścigu koledzy poprzestawiali mi samochód tak, że pomimo tego, że prowadził się źle, to zrobiło się jeszcze gorzej. Tak na marginesie, miałbym parę pytań do kilku kierowców, ale co mi tam. Niech będzie.
Miło zaskoczyły mnie opony na Monzie. Dla odmiany, wczorajsze zachowanie opon to tragedia. Nie chodzi mi o ich wytrzymałość. Trzymały tyle ile trzeba. Za to przyczepność to istna masakra. Tak źle jeszcze nie było. Równym, w miarę szybkim tempem mogłem przejechać 4-5 okrążeń na każdym stincie, potem to już była walka o utrzymanie się na torze. Bez względu czy opony miały dwa paski żółtego czy jedna czerwona kropkę.
Monza ma inny charakter niż Nurburgring, który jest kręty (opony szybciej się zużywają) i na dodatek ma słaby grip. Dla odmiany mi się w wyścigu jechało przyjemnie, od czasu do czasu musiałem kontrować ale to normalne przy 1 pasku ;)
Zawsze mi się wydawało, że to szybkie, długie zakręty bardziej dają się we znaki oponom.
Jeden z tych wyscigow o ktorym chcial bym jak najszybciej zapomniec. Zasidajac kompletnie nie przygotowanym udalo mi sie wykrecic kosmiczny czas pozwalajacy na zajecie P7 :/
Tuz przed wyscigiem wprowadzilem sobie jeszcze jakies durne poprawki do seta ktore tylko pogorszyly sprawe. Start byl obiecujacy po przebilem sie chyba na 4 pozycje ale co z tego jak na drugim lub czecim okrazeniu zaliczylem spina. Spadlem na 7 pozycje i tylko patrzylem jak trace po pol sekundy na kazdym lapie do ejaya i Kowala. Ba, Rafalok z 12 sekund odrobil dystans do mnie do 5 sekund, dopiero ostatnie lapy pozwolily mi znowu lekko odskoczyc, koszmar.
Caly wyscig to jzada w samotnosci i walka z przyczepnoscia i bolidem.
Gratulacje dla podium. Bioly chyba mielismy maly kontak z mojej winy, mam nadzieje ze nic powaznego, sorki.
Gratulacje dla Maciuli za tak wspaniale przebicie sie do przodu i za punkty dla McLarena.
Wynik wyścigu w sumie odzwierciedlił moje możliwości na tym torze. W quala mogłem powalczyć o P10, ale niestety zabrakło dobrego pierwszego sektora i znalazłem się zaledwie na P12. Start lekko przespałem, bo minęły mnie dwa Saubery, ale w wyniku różnych zdarzeń przedarłem się na P10, potem nawet na P9, które to niestety szybko straciłem. W pierwszym stincie bardzo dużo ostrej, nie do końca przepisowej walki ale uważam, że nie pozwoliłem sobie na więcej niż moi rywale. Jedynie miałem wyrzuty sumienia do sytuacji z Maciulą na L3, 3 sektor, w skutek której obróciło go i wylądował gdzieś na końcu stawki. Jednak po obejrzeniu replaya uważam, że to nie moja wina - w zakręt wszedłem odpowiednio, jednak Maciula najpierw miał kontakt z Lukasem i trochę go obróciło, potem od tyłu "popchnął" mnie Rafalok i nie miałem jak zareagować.
Co do highlights, jest trochę materiału z pierwszych kilku okrążeń, potem, jeśli się nie mylę w 2 stinicie miałem trochę walki z Maciulą.
Singapur na serwerze. Mam nadzieję, że nie będzie takich problemów jak ostatnio na Nurburgringu :>
Bokserek -> Spoko. Tył trochę ucierpiał ale zdarza się, shit happens.
http://gameplay.pl/wf1 Już jesteśmy po Nurburgu, a Monzy nadal nie ma...
Lukas: http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Singapore
Spoko Sajes. Akurat w opisywanej sytuacji, nie do Ciebie mam pretensje.
bez sensu ;) nie lepiej trzymać się już schematu i zrobić 2 relacje? ;) jak nie ogarniasz to przyjedziemy pomożemy nawet przed chwilą miałem transport to tri-city za free 3h i jestem ;)
Jak tylko postawię system na nowym sprzęcie, zainstaluje rFactora z modem etc. machnę od razu dwa teksty. Wy martwcie się o gripa na torze, a nie o gameplay który notabene nieźle sobie radzi ;)
przecież system to 15 min chyba ze masz kalkulator a nie komputer z 45789 rdzeniami ;) rf nie trzeba instalować wystarczy skopiować ze starego dysku :> wiec dalej nie wiem czemu aż 2 dni sobie na to dałeś :P
prawie jak American Psycho :D eJay Bateman :>
żeby się Qverty nie przyczepił;) myślisz ze grip będzie taki tragiczny w Singapurze ? bardziej się martwię na jak dużo stopów będzie trzeba zjechać bo ze na wiele to na pewno :D
i taka ciekawostka asfalt w Nurburgu miał taka samą przyczepność jak na monzie...
Gdy odpalam race offline mam samych Buttonów i Hamiltonów za przeciwników. Gdzie się coś zdupiło ? (wszystkie samochody mam wykupione)
musisz zaznaczyć sobie przeciwników na all (któraś zakładka przy wyborze toru - bo teraz masz tylko MCL)
Jak klikasz weekend to masz tam takie różne zakładki. Przeszukaj te zakładki, a znajdziesz wybór przeciwników.
Dzięki. Muszę odgonić to towarzystwo od mojego komputera. Wszędzie wcisną te swoje paluchy.
e tam ;) kolejne pokolenie rośnie :)
a co do przeciwników to klikasz race weekend potem w zakładce opponents klikasz select all i masz wszystkich :) tylko odznacz FIA bo będziesz się ścigał z Safety Carem :)
a pomogło to co pisałem na gg z lusterkami w bolidzie ? bo nic nie pisałes...
Wchodzą dzisiaj w rF zauważyłem (ależ ja jestem spostrzegawczy) że mi się wszystko jednym słowem zesrało. Całe ustawienia - sterowanie, grafika, ffb itp. itd. się zresetowało, tak jakbym pierwszy raz zainstalował grę, lub utworzył nowy profil(zresztą po wejściu nie miałem ustawionego naszego moda jako domyślnego) + do tego ta śmieszna gra zablokowała mi gaz w pozycji " do oporu", i nie mam pojęcia jak to naprawić...przynajmniej sety się zachowały ;(
Z lusterkami jest niestety po staremu. Ale tak sobie myślę, że zostało już parę wyścigów do końca, to się przemęczę. Nie ma sobie co głowy zawracać. Dzięki za poświęcony czas :)
żeby się Qverty nie przyczepił;)
CZEPIAM SIĘ, A JAK!
[67] Ekstra, fajne ujęcia kamery i fajny filtr nakładasz. Nawet 3 moje akcje są...
łe... jechaliśmy w 4 bolidy w odstępie koło 1 sek od 1 do 4 przez 7 kolek i nawet przez moment tego nie było...
Film jak film. Nic specjalnego. Najbardziej mi się podobało słońce odbijające się w lusterku bez względu na kierunek jazdy bolidem, oraz przeskok z szaro-burej F1 na Wakaszitazu Manga F1 na końcu.
[73] Mam FIFKE 11 ;p Ale nie gram po sieci, wolę kariere...
oj tam... w poprzednią część też grałem, ta zagości pewnie równie "długo" na moim komputerze chociaż ma jedna duża zaletę - split screen, przypominają mi się czasy jak się w gran turismo grało z kumplami, jeszcze na PSX, był klimat wtedy ahh :)
ot taka odskocznia chodź się pościgamy bo mi sie nudzi, bez seta 3 dni treningu wsiadasz i jedziesz :)
ps. już mam pełno programów do wyciągania tektur itd :D może coś się przyda do WF1 :D
Bardzo ważne!
Czy mógłby mi ktoś wysłać po 20 screenów z dwóch poprzednich wyścigów na maila [email protected] Rozdzielczość - najlepiej 1280x720, koniecznie 16:9 ;) No i w przynajmniej średnich detalach. Nagroda dla ochotnika już czeka!
sikham, dałeś fotki z hungaroringu, a miałeś z Nurburga;) Fisher nigdy by nie zaliczył takiej wtopy:>
Myślałem, że jedyny słuszny trunek pobudzający w STR to alkohol, ale widać sikham już pomału odpada w końcówce sezonu :P
2 ostatnie GP to uznałem ze to te przed Nurburgiem ;) zwłaszcza ze siedzimy w temacie Nurburga jeszcze ;)
Danley masz racje kawa nie działa :(
eJay potrzebujesz jeszcze z Nurburga ?
Tak, potrzebuje z Nurburga.
http://gameplay.pl/news.asp?ID=62325 - powoli uzupełniam skarbnicę wiedzy, jutro będzie wpis o GP Niemiec.
eJay zerknij na konto na YT. Jakiś koleś napisał priv i nie wiem co mu odpisać. Tytuł tej nutki zna qverty jak coś.
sikham ale dałeś plamę...
O co chodzi?
edit. Już widzę ale nie będe decydował...
Tak szczerze to już nie pamiętam jak się ta nuta zwie...
Problem ze zmieniającymi się torami na serwerze został w 99,99% wyeliminowany
Zemsta Hitlera już nas nie będzie straszyć.. :P
Proponowałbym ustalenie na jakich torach będziemy jeździć do końca sezonu.
Wrzucę tory na serwer, żeby później nie było problemów.
Wczoraj próbowałem jazdy na pełnym dystansie w Singapurze. Podczas pierwszego stintu, opony starczyły na 6 (!) okrążeń plus fl. Dalej już mi się nie odechciało jechać. Mam pomysł; może w tym wyścigu odliczać od ogólnego czasu, czas który spędziło się w boksach ?
ja oglądam na meczyki.pl
eJay gdzie opis GP niemiec ? :> zostaw już to BC2 i pomiary ilości fps bo Ci e-penis w końcu pęknie ;)
No przecie pisze - gameplayowy post uzależniony jest od tego kiedy Miszka wklei tabele i wyniki tutaj;)
OFICJALNE WYNIKI GP NIEMIEC NA TORZE NURBURGRING (13/20)
KWALIFIKACJE
1. Bioly74----------01:30.435------/
2. FisherFighter----01:31.129-----00.694
3. Kowal-----------01:31.543------01.108
4. Danley----------01:31.623------01.188
5. eJay-------------01:31.845-----01.410
6. Luigi-------------01:32.273-----01.838
7. Sikham---------01:32.334------01.899
8. Bokserek-------01:32.375------01.940
9. Rafalok---------01:32.564------02.129
10. Miszka---------01:33.009------02.574
11. Sherman------01:33.113------02.678
12. Sajes----------01:33.164------02.729
13. Lukas----------01:33.217------02.782
14. Kuba-----------01:33.586------03.151
15. Qverty---------01:34.044------03.609
16. KORraN--------01:34.460------04.025
17. Andrzej--------01:35.283------04.848
18. Perucka--------01:35.575-----05.140
19. arekkobylo----01:35.731-----05.296
20. maciula--------no laptime-----no laptime
======================================
WYŚCIG
1. Bioly74----------57:25.910------/
2. FisherFighter---57:34.707------08.797
3. Danley----------57:38.078------12.168
4. Sikham---------57:53.711------27.801
5. Kowal-----------57:58.362------32.452
6. eJay------------58:01.554------35.644
7. Bokserek-------58:28.593------01:02.683
8. Rafalok---------58:32.152------01:06.242
9. maciula---------58:37.750------01:11.840
10. Sajes----------58:45.471------01:19.561
11. Lukas----------57:31.171----- -1laps
12. KORraN-------57:31.335------ -1laps
13. Kuba----------DNF (Suspension)-12laps
14. Perucka-------DNF (DNF)------- -13laps
15. Andrzej-------DNF (DNF)------- -18laps
16. Qverty--------DNF (DNF)------- -22laps
17. arekkobylo---DNF (DNF)------- -23laps
18. Sherman-----DNF (DNF)------- -31laps
19. Luigi----------DNF (DNF)------- -36laps
=======================================
GP Niemiec punktacja:
1. Bioly74 +25pkt.
2. FisherFighter +18pkt.
3. Danley +15pkt.
4. Sikham +12pkt.
5. Kowal +10pkt.
6. eJay +8pkt.
7. Bokserek +6pkt.
8. Rafalok +4pkt.
9. maciula +2pkt.
10. Sajes +1pkt.
=======================================
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2011):
1. Bioly (REN)--------------286pkt.
2. Sikham (STR)-----------186pkt.
3. Danley (STR)------------181pkt.
4. Kowal (FI)---------------130pkt.
5. FisherFighter (RBR)-----123pkt.
6. eJay (FER)---------------121pkt.
7. Bokserek (MCL)---------113pkt.
8. Maciula (MCL)------------58pkt.
9. Sajes (VIR)--------------20pkt.
10. Wiktordth (MER)--------19pkt.
11. Miszka (RBR)-----------17pkt.
12. Cappo (FER)------------16pkt.
13. Lucas(SAU)-------------15pkt.
14. KORraN (REN)----------11pkt.
15. Rafalok (MER)-----------5pkt.
16. Qverty (FI)--------------4pkt.
----Sherman (WIL)----------4pkt.
17. Kuba (SAU)--------------2pkt.
18. Przemek (REN)----------1pkt.
----Arekkobylo (HRT)--------1pkt.
=======================================
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2011):
1. Scuderia Toro Rosso---------------367pkt.
2. Renault F1 Team-------------------298pkt.
3. Vodafone McLaren Mercedes-----171pkt.
4. Red Bull Racing--------------------142pkt.
5. Scuderia Ferrari Marlboro---------137pkt.
6. Force India F1 Team---------------122pkt.
7. Sauber F1 Team--------------------29pkt.
8. Mercedes GP Petronas F1 Team---24pkt.
9. Virgin Racing------------------------18pkt.
10. AT&T Williams-----------------------4pkt.
11. Hispania Racing Team--------------1pkt.