Project Zomboid | PC
eh myślałem że oprawa graficzna będzie porównywalna do Dead Island i z pierwszej osoby gdyby tak było kupiłbym tą grę na 200% a tak to kapa no szkoda naprawdę szkoda :(
Graficznie przypomina UFO Enemy Unknown, zwłaszcza misje w mieście. I nie uważam ze to źle. Jeżeli gameplay w połowie będzie tak dobry jak w UFO to będzie dobrze.
W grę można zagrać, gorąco polecam
łłooo matko z córką..... doczekać się nie mogę. Co za tragedia.
Właśnie zakupiłem pełną wersję ze strony projectzomboid.com za 5 Euro (ok. 25.40 PLN po przeliczeniu). Tak właściwie póki co, to mogę tylko tyle napisać, że klimat gry jest w dobrym starym stylu, gra jest mocno wciągająca. Z pewnością nie dla ludzi, którzy lubią "piękną grafikę", mnie odpowiada w 100%. Idę grać...
Nie mogę się doczekać aż wydadzą kolejne aktualizacje, aktualnie gram na wersji 2.0q i przyznaje że jest ciężko, przeżycie miesiąca w tej grze to wyczyn :3
Wowowo :D jak ja lobię takie gierki . Ta gra już jest dostępna czy ściemniacie, że już graliście ?
Info dla tych którzy narzekają na oprawę wizualną.
Twórcy w patchach dodadzą nowe animacje które wyglądają fenomenalnie i będą pracować nad silnikiem gry :)
(może w finalnej wersji gry będzie przypominać Diablo III)
Dziś zagrałem w demo i dziś kupuję pełną (alfe na razie). Gra jest GENIALNA! Odskocznia od nowości, których mój laptop nie ciągnie :)
POLECAM!
Gra jest świetna, ale jest parę rzeczy których się obawiam
Po 1 mały świat gry. Co jeśli zbadamy już całą mapę i będziemy tylko chodzić od tego samego budynku do innego w kółko. Liczę na to że twórcy jeszcze znacznie powiększą mapę.
Po 2 małe zróżnicowanie terenu, czyli że budynki z zewnątrz jak i od wewnątrz wyglądają bardzo podobnie co po jakimś czasie nudzi.
Po 3 Liczę na więcej rodzajów zombie i ich zwiększone AI.
Po 4 Koniecznie działający tryb CO-OP :)
Po 5 Zapasy żywności, picia i innych rzeczy. Co jeśli wszystkie szafy, lodówki, skrzynki zostaną przez nas obszukane ? Mile widziany dla mnie byłby system produkcji jedzenia np uprawa pola czy kopanie studni.
Czy światowa data premiery podana na golu jest pewna ?
Nie ma chyba takiej drugiej gry :D
Po 5 Zapasy żywności, picia i innych rzeczy. Co jeśli wszystkie szafy, lodówki, skrzynki zostaną przez nas obszukane ? Mile widziany dla mnie byłby system produkcji jedzenia np uprawa pola czy kopanie studni.
Podobno jest taki mod > http://projectzomboid.pl/Thread-Propozycja-Farming-Mod-u
Gra naprawde dobra polecam
Możecie mi wytłumaczyć co to do cholery jest? Czy ta grafika jest prawdziwa? Jaracie się grafą sprzed 10 lat, która znajdzie się w grze z 2013?
[UP]
Ehh kolejny gimbus który narzeka na grafikę ... teraz to te dzieciaki muszą mieć grafikę lepszą od np BF3 bo inaczej to nie jest gra ! " Tęsknię za czasami w których gracze grali a nie narzekali
Takich czasow nigdy nie bylo.
Nie jestem żadnym gimbusem. Po prostu mamy rok 2012, w chwili wydania gry 2013 i teraz wymagana jest taka grafika, żeby nie być w tyle za konkurencją. To pierwsza gra jaką shejtowałem. To nie jest czas kiedy to grywalność liczyła się w grach tj. Diablo II. I to jest teraz ważne i grafika. Zdziwiłbym się gdyby wymagania sięgały Intel Core i5. Zbrecham sobie wtedy jak nigdy. Może jeszcze 16 GB RAM! Thx ale wole klasyczne gry jak wymieniony przez Ciebie BF3.
Może trochę to i jest prawda ale dla mnie bardziej liczy się grywalność niż grafika ... co do gry, fakt, grafiką nie powala a wręcz odrzuca ale gra może się przyjąć i zrobić taką furorę jak "Minecraft" który też nie powalał grafiką, nadrabiał to jednak możliwościami (Chociaż nie lubię "Minecrafta" bo uważam że to bardziej gra dla dzieci czy dla graczy casualowych a nie hardcorowców). Nie mam pojęcia dlaczego BF3 jest dla ciebie klasykiem ?
Może dlatego że Battlefield to gra która od początku swojego istnienia zajmowała u mnie w rankingu pierwsze miejsca. 3 część to przypieczętowała równie wspaniałą grafiką jak i jedyną w swoim rodzaju grafiką z nowym rozbudowanym silnikiem. Może nie czujesz po prostu klimatów jakimi są FPS i Shootery i dlatego się ze mną nie zgadzasz.
http://armorgames.com/the-last-stand-dead-zone-game/13691
Taka flash'owa ciekawostka w świecie zombiaków. Naprawdę wciąga :)
Ciekawa gra, oczywiście jest jeszcze wiele bugów ale to jest narazie alpha, czekam aż się jeszcze rozwinie.
Zagrajcie sobie lepiej w Last Stand - Dead Zone, gre znajdziecie na www.armorgames.com, swietna taktyczna strategia z elementami rpg w klimatach zombi-apo, POLECAM! no i gra jest calkowicie za darmo;)
Karolexification1, ja na przykład uwielbiam FPSy różnej maści, to jest mój ulubiony gatunek. Bardzo sobie cenię wygląd dzisiejszych produkcji, ale mimo wszystko jestem graczem starej daty. Nie przeraża mnie uboga grafika. Z wypiekami na twarzy przechodziłem Q2 w 2010 roku (po raz kolejny po 10 letniej przerwie, kiedy to przeszedłem go pierwszy raz na najwyższym poziomie trudności). Co do nowych gier wychodzących w 2012-2013 roku, które nie mają ładnej grafiki, za to kładą nacisk na m.in grywalność: owszem, uważam, że są bardzo potrzebne, nawet jako odskocznia od wyścigu graficznego, kiedy to co chwilę bombardowani jesteśmy nowinkami i rewolucjami. Twoje stwierdzenie "co to do cholery jest? Czy ra grafika jest prawdziwa?" jest bardzo krzywdzące. Domyślam się, że jest w tej wypowiedzi sarkazm. jednak mam wrażenie, że nie do końca dociera do Ciebie fakt, że gry, gdzie grafika schodzi na drugi, trzeci, czy czwarty plan mają swoich fanów. A dziś, gdy do tworzenia zabierają się tłumnie niezależne studia, gry takie zyskały nowe życiedzięki coraz to nowym rozwiązaniom "gejmplejowym". I za nic w świecie nie zgodzę się, że w dzisiejszych czasach grafika jest najważniejsza. Wystarczy spojrzeć na to o czym wspomniałem wyżej: zapotrzebowanie na "brzydkie" gry, za to wciągające, klimatyczne, z świetną fabułą, innowacyjnym mechanizmem rozgrywki, czy fantastycznym udźwiękowieniem. Trzeba wiedzieć od czego wymagać ładnej grafiki. Gry tak zwane niezależne często świecą pikselami, ale nie przez ograniczenia technologiczne czy brak umiejętności grafików, ale przez zamysł. Takie miały być. Gry które są wybajerzone, jak np. Battlefield 3 takie miały być. Jest jeszcze trzecia grupa, gry brzydkie, których brzydota jest wadą, a wiąże się ze wspomnianymi ograniczeniami artystów/budżetu.
Swoją drogą piksele też mogą być uważane za ładne. Dla mnie np. Mother 3, Sword & sworcery są prześliczne. Ale wiadomo, gusta i guściki. Jednym się podoba, innym nie, ale nie należy tej grafiki potępiać i wyśmiewać, jak Ty to zrobiłeś.
Pozdrawiam :)
W Twojej wypowiedzi jest wiele prawdy, owszem sam mam znajomych którzy do tej pory młucą w 8-bitowe gierki. Jestem dosyć dziwnem fanem gier, ponieważ kładę nacisk nie tyle na fabułę co na efekty specjalne, wizualne, graficzne itd. To może być moją wadą że stawiam na najwyższy plan wygląd, no ale czy w grę wyglądającą wręcz pięknie, nie da się nie zagrać? Ile jest gier typu MMO z cudownym silnikiem graficznym, jak Guild Wars 2. Gra pod względem grywalnym jest niesamowita i do tego ten charakterystyczny klimat z upiększającym do przesytu kolorystycznym światem. I to i to dla mnie jest ważne. Ja graczem starej daty nie jestem, najstarsza gra w jaką zagrałem to NFS III i Re-Volt i tyle wiem o starych grach. Otaczam się w kręgu gier nowych, upiększonych, na tryb multi w singlach nie patrzę. Ma być świeżo, pięknie i przejrzyście żeby gra zalewała na serce gracza miód w postaci gry jako gry i grafiki jako Grafiki.
Mam nadzieję że to przeczytałeś...
Również pozdrawiam.
Karolexification1
To było bardzo dojrzałe wchodząc na stronę gry ,która Cie nie interesuje i pieprzyć farmazony o tym jaka to niby grafika jest najważniejsza. Moim zdaniem ludzie mają swój rozum i głupim gadaniem nie narzucisz nikomu swoich przekonań. Na przykład ty lubisz proste gry ala CoD ,które nie wymagają zbytnio myślenia a przechodzenie przez jej kolejne poziomy zmusza jedynie gracza do wciskania klawisza W i przycisków myszki. Dlatego typowe fps'y z tą Twoją piękną grafiką są zazwyczaj krótkie ponieważ cała rozgrywka polegająca na wciskaniu kilku klawiszy jest trochę monotonna oraz muszą mieć "piękne zakończenie" by gracz myślał ,że ta gra była naprawdę dobra. Teraz chyba rozumiesz ,że grafika służy tylko do reklamy gry przed jej wydaniem by przyciągnąć gracza. Nie rozumiem więc czemu porównujesz dobre zrobione w starym stylu i niekoniecznie z dobrą grafiką gry do głupich, monotonnych i krótkich strzelanek na ,których producenci zbijają kokosy na ludzkiej głupocie.
Nie jestem żadnym gimbusem. Po prostu mamy rok 2012, w chwili wydania gry 2013 i teraz wymagana jest taka grafika, żeby nie być w tyle za konkurencją.
Oczywiscie, wkoncu takie gry jak Hotline Miami, The Walking Dead, Minecraft, Terraria, Don't Starve, Braid, Dark Souls, Torchlight 2, Bastion i wiele innych robia furore przez grafike...
A teraz nagrody gier roku podczas show VGA, ktore to wybieraja gracze:
2012 - The Walking Dead
2011 - Skyrim
2010 - Red Dead Redemption
2009 -Uncharted 2
2008 - GTA 4
2007 - Bioshock
2006 - Oblivion
2005 - Resident Evil 4
2004 - GTA: San Andreas
2003 - NFL 2004
Nie widze na tej liscie zadnych gier, ktore powstaly jako "killery graficzne". Zadnego Crysisa ani BF-a.
PS: Wie ktos moze, kiedy wychodzi update oznaczony jako R3?
Karolexification1 BF3 klasyczną grą? Ale kretyn
"przypieczętowała równie wspaniałą grafiką jak i jedyną w swoim rodzaju grafiką" - no widzę, że 2 ogromnie zróżnicowane zalety
Karolexification1 BF3 klasyczną grą? Ale kretyn
Oczywiście. To jest wplyw reklam. To one robia z mlodego pokolenia z mozgu wode. Jestem ciekaw czy by zagral w gry wydane na 1 konsole sony PSX. Karta pamieci kosztowala w roku 98-99 do zapisu gry min 40-50 zl i sie przechodzilo gry bez tego. Teraz nawet odpalam je w emulatorze. Fallouta 1 i 2 czasami odpalam na kompie bo lubie ten klimat.
To co zawieraly te gry to klimat i "przezycia". To byla magia ze gdy czlowiek siadal to po paru minutach zapominal o pixelowej grafice i odplywal w ten swiat. A dzisiejsze gry? To bardziej film przez ktory przebiegniemy i sobie poogladamy. No ladnie to wyglada tylko ze to gra juz nie jest a raczej przestaje byc. Stare gry dzialaly oprocz sluchu i wzroku na wyobraznie i kreatywnosc. Rozwijaly. A dzis? Bardziej rozwijaja wrogosc i agresje.
Gra dobra na parę dni. Liczyłem na dużo dużo więcej :/ Za mało się tam dzieje. Chociaż trzeba przyznać, że gra jest solidnie zrobiona. Grafika też jest miła dla oka. Nie wysokich lotów ale miła. :)
Gra dość ciekawa mimo tego, że nie jest jeszcze dopracowana i dość słaba grafika, ale to w końcu jest symulator
Z innymi byłoby fajnie w to zagrać, samemu to może tak na początku byłoby fajnie, ale potem raczej się znudzi
Ostatnia szansa zeby kupic za 6 euro. W piatek wychodzi na Steam Early Access i bedzie 2x drozsza. A naprawde warto jak ktos lubi survival i zombie.
Nie daję oceny, bo nie wiem jak to ocenić, mogę na 3 może na 8. Gra jest naprawdę fajna, dla fanów survival rewelacja. Jest mocno rozbudowana pod tym względem, a zadbać o bohatera naprawdę nie jest łatwo. Przetrwanie każdego dnia daje dużo satysfakcji i zaniedbanie jeden przypadłości bardzo często prowadzi do nieuchronnej śmierci. Bawiłem się tak kilka godzin i narazie mi styknie, ale na pewno jeszcze do gry wrócę. Mimo wszystko jedynym naszym celem jest przetrwanie i ponieważ jestem karmiony grami, które mają zadania to po pewnym czasie po prostu mi ich brakowało. Mam nadzieje, że będzie w finalnej grze coop bo gra jest wręcz do tego stworzona.
Gra naprawdę elegancka ale wydaje mi się, że coś jest z optymalizacją. Na moim sprzęcie na luzie wchodzą gry typu Dead Island na najwyższych ustawieniach, a przy graniu w Project Zomboid mam po 10 FPSów. :c
Zna ktoś może jakąś poradę, którą mógłbym się pokierować żeby nie mieć tak mało FPSów?
Gra posiada swój klimat które nie oddaja inne gry w temacie zombi czekam z niecierpliwoscią
już Alpha robi wrażenie a co do grafiki fakt jest słaba ale grze dodaje uroku
Gra jest niesamowita
zapraszam do serwera hamachi: Project Zomboid 009
po co kupować skoro można było tę grę wypróbowywać od ponad roku? Bardzo zły to trend wypuszczać milion wersji alfa, bo w finalnej nie ma już z reguły nic nowego.
Podobno mają w planach tryb dzielonego ekranu dla 4 graczy, nie wiem jak oni to zrobią
Gralem, doceniam prace tych 4 chlopakow, naprawde. Po tym jak bylo wlamanie i skradziono lapa z duza czescia materialu gry(jedyna kopia), pozniej wyciekla? wersja pre-alpha tech demo do sieci, a pirackie wersje darmowo updatowaly gre, he, jeszcze pozniej "zamrozili i odmrozili" im konto w PayPalu,no mieli chlopaki przezycia. Mocno wierze ze gra powstanie(i mam taka nadzieje), bo jest dla mnie naprawde dobra juz teraz, a to alfa. I nie bedzie trzeba czekac jak na FEZa 5 lat(i tak sie nie oplacalo). Na You Tube jest filmik "Project Zomboid Rezzed Session - How NOT to make a game!", opowiadajacy historie troche tworcow i tworzenia gry a takze troche orynku gier indie.
Grałem w większość dotychczasowych wczesnych wersji Zomboida i mogę powiedzieć, że gra rozwija się w świetnym kierunku. Bardzo dużo opcji do customizacji trybu sandboxowego, których nie ma w innych grach. Można na przykład ustawić długość dnia in-game - od 15min aż do real time, oprócz tego czas wegetacji roślin, specyfikacja zombie - od "kanonicznych" (powolne, słabe, kiepsko posługujące się zmysłami) po te bardziej fantastyczne. Genialnie zaprojektowany system tworzenia postaci, który wygląda właściwie na zalążek, lecz odróżnia Zomboida od innych rpg'ów kalkujących jakieś nierealistyczne odmiany systemu S.P.E.C.I.A.L. i pochodnych. Crafting wygląda podobnie jak w innych sandboxach, a takie rozwiązanie nie szczególnie przypadło mi do gustu. No i to bodaj jedyna gra, która ma tak piękną izometryczną grafikę 2D. Wygląd budynków właściwie trochę przypomina te z pierwszej części Simsów, które też miło wspominam.
Niestety, trzeba też odnotować, że grze daleko wciąż do finalnego wydania. (niezależnie od poglądów na temat racjonalności obecnej polityki twórców gier i bazowania na early release) Kuleje optymalizacja (Zomboid znacząco zmienił wymagania sprzętowe), wciąż brak jest NPC (ocalonych) oraz trybu fabularnego. Brakuje porządnego edytora zawartości gry. Mimo wszystko, liczę, że będzie to kamień milowy dla nowo rodzącego się gatunku, bo Zomboid to nie tylko indyk spod sztandaru sentymentalnych retro gierek, ale też rozwiązania i interakcje niedostępne w innych sandboxach.
witam wszystkich. mam problem. Gram z kumplem na jakims serwerze ze steam i nie mozemy budowac roznych rzeczy - sciany, stoly ip. Mamy mlotek, deski, gwozdzie itd, ale nadal nic nie mozemy zbudowac :/ stolarstwo na 0 poziomie, ale to chyba nie problem z tego co widzialem na gameplayach. jak tak to jak zwiekszyc poziom stolarstwa skoro nie ma nic co wymaga 0 poziom?
Dobra... Prawda jest taka, że ta gra przeżyła już kilka dużych etapów i teraz jest całkiem nieźle. Jest tylko jedno ALE. Nie pamiętam już kiedy za nią zapłaciłem, a finalnej wersji do dzisiaj nie ma i nie wiadomo kiedy będzie. Powoli zaczynam się irytować (delikatnie mówiąc).
Nie ma finalnej, ale w przeciwieństwie do innych indyków wydawanych w podobnym modelu, tutaj progres jest regularny, o czym informuje chociażby blog developerów. Nie ma tygodnia bez nowej informacji o kolejnych update'ach. Jedna z uczciwiej tworzonych gier i nie żałuję wydanych pieniędzy, a byłbym w stanie zapłacić za nią tyle co nowe tytuły AAA., bo jest tego warta.
Pojawienie się Npc-ów sprawi że ta gra znowu wróci do łask, bo ostatnio cicho o niej. Sam też przestałem już dawno w nią grać i tylko jedno by mnie skłoniło do powrotu do niej.
Serwer: [PL] PZ- Apokalipsa - [Hardcore - PVP][24/7]
Pragnę Was zaprosić na Polski serwer Apokalipsa - [Hardcore - PVP].
Serwer działa 24/7. Jest w pełni PVP.
Adres IP: 46.251.246.86:16261
Zaczynamy grę od dnia (w grze): 6.11.2016:
- 1 dzień w grze = 5 godzin w rzeczywistości!
- mapa West Point,
- odcięcie wody po 33 dniach w grze,
- odcięcie prądu po 67 dniach w grze,
- wyłączone pojawianie się nowych przedmiotów,
- pełna erozja po 100 dniach,
- na początku nie wielka ilość zombie, po 15 dniach w grze - dzień szczytu,
Podstawowe zasady:
1. Nazwy postaci muszą mieć więcej niż 2 znaki.
2. Wulgarny język nie będzie tolerowany.
3. Używanie hacków, modów czy niedozwolonych programów ułatwiających grę będzie karane.
4. Serwer typu [Hardcore - PVP] to serwer, w którym obowiązuje bezprawie. Każdy jest skazany na własny los. Łatwiej jednak przeżyć w grupie.... Prawda?
5. Safety System (system PVP - czaszki) - wyłączony.
IP: 46.251.246.86:16261
Oficjalny Chat-Server - PZ-Apokalipsa: https://discord.gg/SQzKAxm
Facebook: https://www.facebook.com/pg/PZ-Apokalipsa-1860625077499959/
Praktycznie stawiamy na realizm! Czy przeżyjecie? Zależy tylko od Was!
Wszelkie zmiany proszę pisać w tym wątku. Będziemy się dostosowywać i tworzyć w pełni działający serwer. Jak najbardziej zbliżony do rzeczywistości :-)
I jak serwer ? Ile gra na nim osób ? Jak stabilność itd. Ile gra osób ? Mam nadzieje, że w przedziale od 4-6.. max 7 osób. I mapa West Point ? Że tylko kawałek całego świata ? Czy chodziło ci raczej o to, że tam się respałnujemy ? ?
oczekuję tej gry jak cholera ale trzeba się pogodzić że wyjdzie ona za jakieś 60 lat.developer nie zna definicji słowa jak ''postęp''.
dla niego postępem jest dodanie do gry kalorii (kogo o w ogóle obchodzi).npc zostały zapowiedziane w 2012 r.mam 2017 a o npc ani widu ani słychu.developer wręcz unika tego tematu.na steamie jest chmara fanboy'ów którzy bronią tych nierobów jak tylko mogą. będą się tłumaczyć że mają mało ludzi.to niech najmą ich więcej a nie płaczą że mają za mało.teraz są w planie samochody... które są już robione 3 miesiące a w ciąż pojawiają sie tylko wpisy jakie to błędy nie występują i jakie to nowe wspaniałe textury dodadzą.gadka szmatka.siedzą na laurach i pracują kiedy im się podoba(a jest to rzadko bo posty na steamie wchodzą co ok. miesiąc,przy czym wymieniane przez nich wielkie zmiany to ciągłe kopiuj wklej z poprzedniego).
Nie chce mi się na wszystko odpisywać ze szczegółami, ale powiem tyle, że posty na steami'e zamieszczają co tydzień.. Nie co miesiąc.. Co poniedziałek w nocy zamieszczają nowe posty na steam. Gra co prawda wolno się rozwija, ale idzie przed siebie wolno i potężnie jak czołg i w bardzo właściwym kierunku. Omijają temat o NPC, bo pewnie już kiedyś musieli na to odpowiadać i mają dość się odnosić do tego. Na pewno zmierzają dodawać NPC, ale najpierw chcą zrobić samą grę. A nie NPC dodawać w środku rozwoju gry. Pojazdami już teraz można korzystać dla testu bez najmniejszych przeszkód i chyba w kolejnej aktualizacji będą już dodane pojazdy. Wierze w Indie Stone i ich grę. Widać, że dążą do tego, aby ta gra była idealna. Daleko się już rozwinęła. Ale oczywiście jeszcze spora droga im została, aby osiągnąć tenże właśnie ideał. Ale im się ta gra naprawdę udaje. Ogromna mapa, rozbudowana gra... Już niedługo wreszcie samochody dodadzą... I na tym nie zamierzają skończyć. Ciekawe czym ta gra za dwa lata będzie. Noo.. Już nie chce mi się tyle pisać, bo piszę po północy i zaraz spać idę.
Spędziłem przy tej grze wiele czasu i jestem pewien że to najlepsza, najbardziej rozbudowana gra survivalowa. Mam nadzieje że kiedyś doczekamy się premiery :D
Szkoda że praktycznie nic się nie dzieje, twórcy nawet nie przybliżają się do pełnoprawnej wersji a szkoda. Może na dziesięciolecie wyjdą z EA.
Na jakim etapie jest gra? Blisko już jej do full wersji czy to jeszcze early access pełną gębą?
Jedna z najlepszych i najbardziej rozbudowanych gier w jakie grałem :)
Produkcja wzorowa, tyle realizmu nie widziałem w żadnej grze, wciąga jak cholera.
Polecam każdemu kupić, zebrać ekipę i zagrać. Naprawdę warto.
widzialem jak streamer biegal po miescie siekal zombiaki katana, strzelal z karabinu a na koniec wsiadl do czolgu i pojechal do swojej wypasionej bazy
a ja w tej grze biegam po lasach i wsiach, jem zarcie z puszki i spie w namiocie ;D
taka sprawa, slyszalem jak lata gdzies helikopter, o co chodzi z tym helikopterem?
Czy jest to taka gra, w którą można sobie od czasu do czasu pograć? Wygląda interesująco, ale nir chce teraz się wciągać w grę, która wymaga zbyt dużo czasu.
# LEGACY PROJECT ZOMBOID ZAPRASZA
Nasz serwer to bezpieczne schronienie dla graczy z całego świata. Niezależnie od tego kim jesteś, możesz dołączyć do naszej społeczności i walczyć o przetrwanie w świecie gry Project Zomboid.
Oferujemy:
- Administrację oddaną we wspieraniu graczy.
- System ekonomii i poziomów połączony z grą.
- Dobrze skonfigurowany serwer.
- Aktywną społeczność graczy
- Możliwość tworzenia frakcji, oraz kart postaci
- Dużo event'ów z klimatem post-apo.
- Autorski komiks z graczami w roli głównej.
- Sporą ilość dobrze działających modyfikacji na serwerze.
- Możliwość nawiązania współpracy z innymi.
Discord - discord.gg/D7AvKrGc
Moim zdaniem najlepsza gra o zombie, najlepszą cechą tej gry jest realizm oraz to iż można wejść do każdego budynku itd, grafika w tych czasach dosyć specyficzna lecz to nadaje grze klimatu, moim zdaniem WARTO w dodatku za 91zł, jedynie czego mi tam brakuje to zwierzaków chociaż mają wprowadzić chyba jelenie w build'zie 42.
rotfl. poprzedni build 41 mial premiere ponad rok temu, a to co ma byc dodane do 42ki zapowiadane bylo juz kilka lat temu. zerknij na roadmape zamiast pajacowac. jak sadzisz? kiedy uda im sie zrealizowac build 48my i ile po drodze ficzerow zostanie przesunietych (jak wczesniej) na kolejne lata? pomijajac juz fakt ze przy takim tempie rozwoju zanim dojda do buildu 48 minie conajmniej kolejne 10 lat.
ta gra to jest zwyczajny scam i dojenie z lemingow pieniedzy. moderzy przez lata zrobili dla tej gry wiecej niz ten caly smieszny devteam kimkolwiek sa ta pijawy. 10 lat minelo, a oni dalej jak co roku obiecuja ciagle te same ficzery, a ich roadmapa na przyszly rok zawiera wiecej rzeczy niz byli w stanie zrobic przez 10 lat :D z takim podejsciem to ta gra bedzie ukonczona tylko za jakies 10-20-30 lat i dalej nie bedzie w niej NPCow bo obiecaja je dodac do kolejnej czesci gry (oczywiscie tez na samym koncu bajecznie dlugiej roadmapy) omijac to gowno z daleka i nie sponsorowac patoli.
gra świetna ale po paru dniach jak grasz sam to może sie znudzić, ale za każdym razem kiedy startujesz nowego save'a to czujesz taką ekscytacje, przynajmniej w moim przypadku. Zalecam mody jesli gracie sami