Sukces polskiej gry - milion pudełek z Dead Island trafiło do amerykańskich sklepów
Niech się dobrze sprzeda, firma niech zarobi dobrze, powstanie sequel bardziej dopracowany i jeszcze lepszy :)
nie znam przelicznika jaki zarobi firma, że ich gry stoją na półkach, a nie w rekach graczy, ale wynik robi różnicę.
Nie dziwie się gra jest naprawdę dobra tylko mam pytanie do panów z Techlandu kiedy wypuszcza jakaś warta uwagi łatkę na liczne błędy w ekwipunku, troszkę do drażni kiedy po ukończonej misji (szukanie wraku samolotu) w podziękowaniach od kobiety w latarni dostaje się super maczetę ale po sekundzie okazuje się ze tej maczety nie ma w ekwipunku (magicznie zniknęła), podobnych "smaczków" od początku gry miałem naprawdę sporo
Skoro wysłano po premierze to znaczy że były zamówienia. Na pewno nie wysyłali co do sztuki tylko sklepy zamówiły większe ilości niemniej większość na pewno się z tej liczby kopii sprzeda.
Mój egzemplarz powinien dziś dotrzeć pocztą :)
[2] popieram w całej rozciągłości!
[4] też na to liczę! wprawdzie mi nic nie zniknęło ale troszkę błędów w grze jest (byle by nowy patch nie skopał save'ów), mnie jedynie denerwuje przeskakiwanie do następnych rozdziałów po dołączeniu się do coopa
Sebo1020 -> nie miałeś czasem zapełnionego ekwipunku? Gdy jest pełny nagroda za wypełnienie questa wypada na ziemię.
WOW, takiej ekspansji polskiej gry jeszcze nigdy nie było w historii branży.
Ale skoro wpakowali do sklepów aż 1 mln pudełek i planują jeszcze dołożyć kolejny milion to znaczy że gra schodzi z półek sklepowych w ekspresowym tempie.
Gra jest świetna, ma tylko jeden poważny błąd. Nie karze po babolu. Restart z niemal tego samego miejsca na dodatek z ubitymi już trupami. Gdyby zrobić checkpointy, albo powtarzanie misji od bay gra stymulowałaby niesamowite napięcie. Tutaj nikt nie boi się zginąć, bo wiem, że zaraz będę grał dalej. Poważny błąd panowie. Hardcorowcy płaczą.
Sprzedałoby sie wiecej, gdyby mozna bylo tworzyc zwiazki homoseksualne, that`s for sure.
Techland robi pieniądze, a CD Projekt dalej kisi się w światku PC robiąc gry dla polskich graczy.
Techland niech nie spoczywa na laurach tylko grę czym prędzej łata. .
Bardzo mnie cieszy ten news. Bałem się o wyniki bo wiadomo jak gracze podchodzą do nowych IP. Gra jest świetna i Techland zasłużył sobie na sukces. Babole owszem drażnią, ale wyjdzie patch i naprawi. Chyba.
@Rif jeszcze przez kilka dobrych lat każda gra o zombie będzie się cieszyć zainteresowaniem.
Strzelanie, + zombie i mamy potencjalny hit.
Dobra gra i dobra sprzedaż. Skoro dobrze się sprzedaje, to już można dodać, że wydawca na pewno myśli o kolejnej części gry. Może tym razem z mniejszą ilością niedociągnięć i wpadek.
Na VGChartez zaprezentowano sprzedaż gier na dzień 10 Września i DI rozszedł się w ilości:
X360 - 257,407
PS3 - 132,787
Wiem że ta strona jest mało miarodajna, ale mamy obraz tego że gra sprzedaje się w USA rewelacyjnie.
Teraz tylko czekać na wieści jak tam sprzedaż w Europie.
Tyle że Wiedźmin 2 wyszedł jedynie na PC, ale i tak nie przeszkodziło mu to w ciągu 5 tyg dobić do 1 mln sprzedanych kopii, więc DI ma z kim się ścigać.
@Mutant z Krainy OZ
Komu jak komu, ale Techland'owi to nie wychodzi... Jedyne na co można liczyć to to, że uczą się na błędach - swoich zresztą.
No to fajnie! Kolejna B.D. Polska gra, oby ta passa od tego roku trwała jak najdłużej, teraz tylko czekać na sukcesy innych rodzimych producentów!
Jarecki007; z tą bardzo dobrą grą bym nie przesadzał. DI jest projektem poprawnym, miejscami nawet niezłym, równocześnie jednak jest też powtarzalny i zabugowany, ergo nie zasługuje na tak entuzjastyczne oceny. Dziennikarze w swych recenzjach są nadzwyczaj łaskawi, gracze jednak podchodzą do DI z większą dawką obiektywizmu i to w ich opiniach upatrywałbym analogii do jakości samej gry.
Desolator--> To wiem, nawet przez parę minut szukałem tej maczety na podłodze, nigdzie jej nie było, podobna akcje miałem jak w supermarkecie znalazłem katanę, cieszyłem się nią tylko do wyjścia z owego supermarketu bo potem tez magicznie znikneła, mam tez częsty problem z apteczkami nie można ich zaktywować do głównego panelu wyboru broni, wiele razy przez to zgoniłem, nie czepiam się na upartego bo gra jest naprawdę dobra mama już wybite na niej 42 godziny (przynajmniej STEAM tak pokazuje)
Takie gówienko a taki sukces szok.No,ale dobrze po drodze wyszło Techlandowi tylko,że oprócz kuriozalnych błędów i niedociągnięć brak jak zwykle PL dubbingu w grze a to jest najgorszy błąd.
cieszycie sie jakbyscie to wy dostawali kase za to, ze oni gry sprzedaja :DS relax
Czy chce ktoś zagrać w Dead Island co-op ? Jak tak to ja mam nick Macias21; proszę pisać do mnie "wiadomość" z konsoli Xbox360 !
@Andre25
Dokładnie.
Jeśli ta gra rzeczywiście się sprzeda w takim nakładzie jak w tytule, to znaczy to po prostu, że społeczeństwo głupieje na maxa i najwyraźniej potrzebuje gry przy której myślenie to zbędny dodatek.
Nie mogę pojąć, co takiego fascynującego jet w tłuczeniu kolejnych fal zombich ?
OK, każdy ma inne zdanie i gust, ale np. dla mnie, ta gra jest straszliwe wręcz nudna.
Natomiast gra która (moim zdaniem) zasługuje na szacunek, to Deus Ex Human Revolution.