Ciekawi jak wygląda Safety Car w F1 2011?
film nie pokazuje dosłownie nic
kluczowa sprawa była ucięta w filmie - a mianowicie jak wygląda ustawianie się bolidów po wyjeździe SC
w Nascar03 gracz miał gadane przez radio cały czas, które auto ma wyprzedzić, które puścicć by się dobrze ustawić, ciekawe ile bugów będzie w F1'11 na starcie przez brak otwartych betatestów...
Rojo --> a bo z drugiej strony co tu dużo pisać, film jest krótki (nie widać samego momentu wyjazdu SC i nie wiemy też, czy towarzyszy temu momentowi jakiś filmik, nie widzimy momentu dojazdu do SC, jego zjazdu) i mój komentarz dotyczył tego, co w tym momencie widać. A najistotniejsze w tym wszystkim jest to, że pierwszy raz widzimy w ogóle jak SC w samej grze wygląda :)
jak pierwszy raz - były już ujęcia w jakimś zwiastunie czy dzienniku devów
poza tym SLS to SLS jak ma wyglądać niby... :)
Może ktoś wie co robi w tej klasyfikacji kierowców po lewej stronie Gerhard Berger?
Być może ma to jakiś związek z rzekomym DLC, w którym miałyby się pojawić "legendy" ? Tyle, że dziwne połączenie z Petrovem.
Barthez x - tak tylko pytałem, bo ten temat to dla mnie czarna magia i chętnie dowiedziałbym się czegoś "od naszych" :)
No więc, drogi Rojoncławie, sprawa wygląda w ten sposób, że w F1 2010 brakowało wielu rzeczy (od pierdołów technicznych po kluczowe dla F1 elementy). W F1 2011 mieli czas by te babole poprawić (długie pit-stopy, kiepski system kolizji, żeby nie powiedzieć tragiczny). Umówmy się, że skoro mieli podstawę do tego, żeby zająć się takimi sprawami. Do niedawna nie wiedzieliśmy, że w F1 2011 pojawi się SC, zostało to ujawnione na gamescomie.
Z powyższego filmu, który jest pierwszym gameplayem tego elementu, widzimy tylko tyle, że SC jedzie przed nami, a wcześniej dostajemy informację "SC deployed". I w zasadzie to na tyle. A bardzo razi w oczy to, że samochody jadą jeden za drugim w prostej linii, a powinni jechać wężykiem tak jak na tym filmie:
http://www.youtube.com/watch?v=3IbLUNMZONo
Jak wspomniał DM, ważne jest też to jak będą zachowywały się samochody po zjeździe SC, bo tutaj też może być pełno baboli (podobnie jak z wyjazdem SC na tor). Mogą znów się posypać gromy na Codemasters za spieprzenie tego elementu i tak jak rok temu mieliśmy zmarnowany wyścig przez pit-stopy, które trwały o ok. 10 sekund za długo, przez to traciliśmy kilka/naście pozycji, tak teraz może być podobnie przy SC. I na nic się zdadzą poprawne pit-stopy :P
Mam nadzieję, że jestem światłem, które rozjaśniło Ci nieco tę ciemność ? :P
http://www.mototube.pl/film/8921/f1-2011---gameplay-z-safety-carem/
tu jest pełna wersja tego filmiku, widać min jak działa KERS
jest też plotka, że podczas SC bolidem ma kierować AI... średni pomysł, ale wtedy znikają wszelkie problemy z kolejnością i dzieciakami, które okres SC traktowałyby do jeżdżenia slalomem między bolidami...
DM -> ok, niech AI kieruje bolidem, ale niech chociaż robi to wężykiem (wiem, czepiam się wężyka) :P
no czepiasz, bo wężyk nie jest obligatoryjny :)
nie zawsze tak jadą, nie zawsze ciągle, nie zawsze wszyscy... za dużo czynników w czasie wyścigu... może randomizacja tego była zbyt trudna dla masterów kodu
poza tym gra jest casulową zręcznościówką, a nie symulatorem dla garstki osób - logiczne, że na wielu rzeczach im nie zależy, nie chcą, nie mogą...
Tak, ale jest to rzecz czysto wizualna - nie musi się wiązać z mechaniką samej gry, a byłaby miła dla oka :)
https://www.gry-online.pl/gol_video.asp?ID=18545
Warto obejrzeć. Już wiemy, że będziemy mogli kontrolować bolid, kiedy na torze będzie SC - będzie można zjechać do pit-stopu, podobno jazda wężykiem też będzie wskazana do potrzymania optymalnej temperatury opon.