Assassin’s Creed: Revelations – szybki test trybu multiplayer
Jak dla mnie to coraz więcej producentów idzie na takie "codowanie" czyli wydać grę co rok nie ważne czy jest taka sama ważne by miała premierę.
@Interior666 dokladnie, ale jak maja tworcy zaczac to zmieniac skoro taki AC:B dostaje na GoL'u ocene 8 i w plusach jest m.in. swietna grafika ( w wersji PC ) ? :) Dla mnie ACII bylo rzeczywiscie inne od pierwszej czesci, a kolejne czesci to po prostu duze DLC.
I tak w asasynie liczy się przede wszystkim single ,a multi to takie urozmaicenie i to nawet fajne!
Racja, fajny tekst, a beta też jest spoko. Nie grałem w Brotherhooda, teraz żałuję, bo widzę jaki ten multik jest wiągający. Jeśli chodzi o zmiany to myślę, że z Assassinem będzie jak z CoDem, co rok będziemy dostawać to samo, tylko w odświeżonej formie - nowe mapy, bronie i 2-3 tryby. Ale skoro się to podoba to po co to zmieniać? Dobrze też, że przedłużyli czas trwania bety o tydzień, bo naprawdę wciągnęła mnie ona bez reszty :D
wloskiwlosek- Po Revelations będzie pełnoprawna trzecia część, także już nie będzie co roku tego samego, jak w przypadku nieszczęsnego Call of Duty.
@Interior666 ,Emisariusz- Akurat Revelations daję dużo zmian w stosunku do 2 części, która była wręcz idealna. Narzekacie na to, że co roku wydają nową część AC. Po pierwsze zdarza się to po raz drugi, po drugie jakoś musieli skonczyć historię Ezio, żeby gracze potem nie wiedzieli, co się z nim stało, a po trzecie następną częścią będzie pełnoprawna trójka. Jeśli chodzi o grafikę to w Brotherhood bardzo mi się podobała, może dlatego, że dla mnie grafika nie jest najważniejsza. Natomiast zauważyłem, że w Revelations poprawiono grafikę i dodano mimikę twarzy. Co do multi zapowiada się ono bardzo ciekawie i myślę, że nie znudzi się tak szybko jak brotherhood.
asasyn537--> a co z tego, że będzie 3? Zapewne będzie prawie identyczna co Revelations, zresztą to, że będzie 3 nie znaczy, że po trójce może nie być następnej części inaczej nazwanej? Assassins Creed miał być trylogią jako marka a nie jako historia jakiegoś tam gościa, Ubi moim zdaniem dał konkretnie dupy i tworzy nowe części jak świeże bułki a trylogia miała być. Wciskają jakieś inne historie nie wiadomo po co nie wiadomo po jakiego grzyba. Lecą tylko i wyłącznie na $$$ rozumiem ale bez przesady marka miała mieć 3 części a już prawie są 4 i następna w planach. Zapewne skończy się to dopiero za jakieś 5 lat gdzie ludzie zobaczą, że co roku jest ten sam syf.
@Interior666- Trylogia jest nadal, nawet jeśli wychodzą takie części jak brotherhood. A trójka będzie całkowicie inna tak jak to było w przypadku dwójki. Będzie nowy okres historyczny i nowy bohater i za pewne poprawiona grafika oraz nowe mechanizmy w rozgrywce. I jakbyś czytał uważnie newsy o AC to byś wiedział, że AC III będzie zakończeniem historii Desmonda, ale rozumiem, że antyfanboya się nie przekona.
Ja mówię o trylogii całego uniwersum AC a do trylogi to ma się jak piernik i wiatrak, nie jestem fanboyem po prostu to co robią mi się nie podoba. "A trójka będzie całkowicie inna tak jak to było w przypadku dwójki. Będzie nowy okres historyczny i nowy bohater i za pewne poprawiona grafika oraz nowe mechanizmy w rozgrywce" To są tylko podstawowe rzeczy które "muszą" być umieszczone w następnej części.
To samo można by było powiedzieć np o codzie... a tak naprawdę to odgrzewany kotlecik jak AC.
P.S Zmiany były widoczne tylko przy przejściu z AC na AC2, a Revelations to takie AC2 na sterydach.
Zabójstwa kontekstowe? Co to za nieudolna kalka? Contested kills to zabójstwa zakwestionowane, nie kontekstowe.
Ja od początku mam inną wizję MP w Assassin's Creed. Powinni to zrobić bardziej klasycznie: Dwie drużyny, różne klasy postaci do wyboru (assassyn, medyk, wojownik, łucznik, kawalerzysta itd.) i cele do wykonania na mapie (coś jak Enemy Territory - wysadzić wrota, podpalić budynek, ukraść powóz itp). To wszystko okrasić współczesnym standardem gier sieciowych (czyli levelowanie postaci, perki, umiejętności, zmienne wyposażenie itp).
Wyobraźcie sobie mapkę, na której jedna drużyna broni zamku/fortecy, a druga szturmuje. Albo mapa z otwartym polem, gdzie można by walczyć konno. Albo taka, gdzie walczymy na statkach. Trzeba by tylko wypchać te mapki botami, by bitwy nabrały epickiego charakteru i stały się ciekawsze. Fajnych możliwości jest mnóstwo, wystarczy odrobina wyobraźni... Że to mało "assassyńskie" powiecie? Pewnie, ale to chyba i tak lepsze, niż MP w które każdy pogra przez 3 dni (po ukończeniu singla) i odstawi grę na półkę, w oczekiwaniu na kontynuację...
Czekamy na koniec kotleta (czesc 3) bo dlc mnie nie interesuje :)
RedCrow--> imo średnio by to wyglądało przez ten "inny" tryb walki jaki jest zastosowany w AC, walki z graczami były by bardzo dziwne.
Interior666 - Dlatego trzeba by się pozbyć kontr i serii zabójstw w walce z graczami (działałyby tylko na boty). Zostawić tylko: blok, cios, unik i przełamanie bloku
RedCrow "Że to mało "assassyńskie" powiecie?"
Dlaczego mało asasyńskie ? Asasyni brali udział również w większych, otwartych bitwach ;]
A co do reszty to się z Tobą zgodzę.
Drobne zmiany i pewnie jakiś trainer się ukarze więc nic nowego ; x