Autodromo di Monza
Najważniejsze informacje:
http://www.f1ultra.pl/encyklopediaf1/tor-Monza,107.html
http://www.f1fanclub.pl/2011/09/gp-woch-informacje-09-11092011.html
http://www.formula-one.pl/807/gp-wloch-2011-centrum-informacji-wyscigowej
Klasyfikacja kierowców 2011:
http://www.f1ultra.pl/encyklopediaf1/driverstandings.php?season=2011
Klasyfikacja konstruktorów 2011:
http://www.f1ultra.pl/encyklopediaf1/constructorstandings.php?season=2011
Harmonogram:
Trening #1: 09.09 10.00
Trening #2: 09.09 14.00
Trening #3: 10.09 11.00
Kwalifikacje: 10.09 14.00
Wyścig: 11.09 14.00
Firma Pirelli zdecydowała, że do charakterystyki toru Monzy najlepsze będą opony z mieszanki miękkiej (żółte) i średniej (białe). To ich używać będą kierowcy podczas tegorocznej edycji GP Włoch.
DRS:
FIA zdecydowała się na dwie strefy aktywacji DRS. Pierwsza umieszczona zostanie na prostej startowej, natomiast druga między zakrętami 7 i 8.
Wypowiedzi przed wyścigiem:
Red Bull: http://www.formula-one.pl/811/red-bull-racing-przed-gp-wloch
McLaren: http://www.formula-one.pl/813/mclaren-przed-gp-wloch
Mercedes: http://www.formula-one.pl/808/mercedes-przed-gp-wloch
Renault: http://www.formula-one.pl/835/lotus-renault-przed-gp-wloch
Williams: http://www.formula-one.pl/822/williams-przed-gp-wloch
Force India: http://www.formula-one.pl/828/force-india-przed-gp-wloch
Sauber: http://www.formula-one.pl/810/sauber-przed-gp-wloch
Lotus F1: http://www.formula-one.pl/817/team-lotus-przed-gp-wloch
HRT: http://www.formula-one.pl/814/hrt-przed-gp-wloch
Virgin: http://www.formula-one.pl/825/virgin-przed-gp-wloch
Pirelli: http://www.formula-one.pl/824/pirelli-przed-gp-wloch
FIA: http://www.formula-one.pl/836/fia-przed-gp-wloch
Kalendarz wyścigów 2011:
1. Grand Prix Bahrajnu
Data: 13 marca | Tor: Sakhir (5,412 km x 57 okr.)
Pole position: brak | Zwycięzca: brak
2. Grand Prix Australii
Data: 27 marca | Tor: Albert Park (5,303 km x 58 okr.)
Pole position: S.Vettel | Zwycięzca: S.Vettel
3. Grand Prix Malezji
Data: 10 kwietnia | Tor: Sepang (5,543 km x 56 okr.)
Pole position: S.Vettel | Zwycięzca: S.Vettel
4. Grand Prix Chin
Data: 17 kwietnia | Tor: Shanghai (5,451 km x 56 okr.)
Pole position: S.Vettel | Zwycięzca: L.Hamilton
5. Grand Prix Turcji
Data: 8 maja | Tor: Istanbul (5,338 km x 58 okr.)
Pole position: S.Vettel | Zwycięzca: S.Vettel
6. Grand Prix Hiszpanii
Data: 22 maja | Tor: Catalunya (4,655 km x 66 okr.)
Pole position: M. Webber | Zwycięzca: S. Vettel
7. Grand Prix Monako
Data: 29 maja | Tor: Monte Carlo (3,340 km x 78 okr.)
Pole position: S. Vettel | Zwycięzca: S. Vettel
8. Grand Prix Kanady
Data: 12 czerwca | Tor: Gilles Villeneuve (4,361 km x 70 okr.)
Pole position: S. Vettel | Zwycięzca: J. Button
9. Grand Prix Europy
Data: 26 czerwca | Tor: Valencia (5,419 km x 57 okr.)
Pole position: S. Vettel | Zwycięzca: S. Vettel
10. Grand Prix Wielkiej Brytanii
Data: 10 lipca | Tor: Silverstone (5,891 km x 52 okr.)
Pole position: M. Webber | Zwycięzca: F. Alonso
11. Grand Prix Niemiec
Data: 24 lipca | Tor: Nürburgring (5,148 km x 60 okr.)
Pole position: M. Webber | Zwycięzca: L. Hamilton
12. Grand Prix Węgier
Data: 31 lipca | Tor: Hungaroring (4,381 km x 70 okr.)
Pole position: S. Vettel | Zwycięzca: J. Button
13. Grand Prix Belgii
Data: 28 sierpnia | Tor: Spa-Francorchamps (7,004 km x 44 okr.)
Pole position: S. Vettel | Zwycięzca: S. Vettel
14. Grand Prix Włoch
Data: 11 września | Tor: Monza (5,793 km x 53 okr.)
Pole position: S. Vettel | Zwycięzca: S. Vettel
15. Grand Prix Singapuru
Data: 25 września | Tor: Marina Bay (5,073 km x 61 okr.)
Pole position: - | Zwycięzca: -
16. Grand Prix Japonii
Data: 9 października | Tor: Suzuka (5,807 km x 53 okr.)
Pole position: - | Zwycięzca: -
17. Grand Prix Korei Południowej
Data: 16 października | Tor: Yeongam (5,615 km x 55 okr.)
Pole position: - | Zwycięzca: -
18. Grand Prix Indii
Data: 30 października | Tor: Jaypee (5,064 km x 61 okr.)
Pole position: - | Zwycięzca: -
19. Grand Prix Abu Zabi
Data: 13 listopada | Tor: Yas Marina (5,554 km x 55 okr.)
Pole position: - | Zwycięzca: -
20. Grand Prix Brazylii
Data: 27 listopada | Tor: Interlagos (4,309 km x 71 okr.)
Pole position: - | Zwycięzca: -
Zespoły na rok 2011:
Red Bull Renault
1. Sebastian Vettel (GER)
2. Mark Webber (AUS)
McLaren Mercedes
3. Lewis Hamilton (GBR)
4. Jenson Button (GBR)
Ferrari
5. Fernando Alonso (ESP)
6. Felipe Massa (BRA)
Mercedes GP
7. Michael Schumacher (GER)
8. Nico Rosberg (GER)
Lotus Renault
9. Bruno Senna (BRA) / Robert Kubica (POL)
10. Witalij Pietrow (RUS)
Williams Cosworth
11. Rubens Barrichello (BRA)
12. Pastor Maldonado (VEN)
Force India Mercedes
14. Adrian Sutil (GER)
15. Paul di Resta (GBR)
Sauber Ferrari
16. Kamui Kobayashi (JPN)
17. Sergio Perez (MEX)
Toro Rosso Ferrari
18. Sébastien Buemi (SUI)
19. Jaime Alguersuari (ESP)
Team Lotus Renault
20. Heikki Kovalainen (FIN)
21. Jarno Trulli (ITA)
HRT Cosworth
22. Daniel Ricciardo (AUS)
23. Vitantonio Liuzzi (ITA)
Virgin Racing Cosworth
24. Timo Glock (GER)
25. Jerome d'Ambrosio (BEL)
Polecane strony:
http://motorsport24.pl/ [info PL]
http://www.f1wm.pl [info PL]
http://www.f1ultra.pl [info PL]
http://www.f1.v10.pl [info PL]
http://www.formula1.pl [info PL]
http://www.f1.pl [info PL]
http://www.autosport.com [info ANG]
http://www.f1racing.net [info ANG]
http://en.espnf1.com/ [info ANG]
http://www.planet-f1.com [info ANG]
http://www.formula1.com [oficjalna strona F1 - ANG]
http://motorsport.nextgen-auto.com/?lang=en [info ANG]
http://www.racing-underground.com/ [F1 Wyścigi, Historia, Download]
http://www.f1zone.net/ [F1 Wyścigi, Historia, Download]
http://www.youtube.com/watch?v=5cMhCWTciWw&feature=player_embedded [ciekawostki]
Zmiany w sezonie 2011:
- powrót reguły 107% w kwalifikacjach
- dopuszczalne użycie tylnego skrzydła
- dopuszczalne team orders
- opony Pirelli zamiast Bridgestone
- zakaz używania kanału F i podwójnych dyfuzorów
- dopuszczalne regulowane tylne skrzydło
- powrót KERS
Transmisje odbywają się na Polsat/Polsat Sport Extra/Ipla oraz innych zagranicznych kanałach
Tu można znaleźć streaming treningów, kwalifikacji oraz GP:
http://soccer-live.pl/transmisje.php?id=motorsport
Poprzednia część: https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11546365&N=1
FIA potwierdziła dwie strefy DRS na Monzy. Dodatkowo po raz pierwszy zobaczymy dwa punkty pomiaru odległości między bolidami
Do tej pory punkt pomiaru odległości między bolidami był tylko jeden, nawet jeżeli na torze znajdowały się dwie strefy DRS (tak było w Walencji i Montrealu). Takie rozwiązanie spotykało się z krytyką – obawiano się, że kierowca może użyć pierwszej strefy DRS do wyprzedzenia bolidu przed sobą, a drugiej – do ucieczki (ponieważ punkt pomiaru był tylko jeden, kierowca mógł użyć DRSu w obu strefach, nawet jeżeli w drugiej strefie nie miał już przed sobą żadnego bolidu). We Włoszech postanowiono po raz pierwszy wypróbować dwa punkty pomiaru odległości.
Pierwszy punkt pomiaru będzie znajdował się między dwoma zakrętami Lesmo (zakręty 6 i 7). Na jego podstawie kierowcy będą mogli użyć systemu DRS na prostej za zakrętem 7 wiodącej do zakrętu 8 (Variante Ascari).
Kolejny punkt pomiaru odległości między bolidami będzie znajdował się na zakręcie Parabolica (ostatni zakręt toru – nr 11). Jeżeli odległość między bolidami będzie w tym miejscu wynosiła mniej niż sekundę, wówczas kierowca znajdujący się z tyłu będzie mógł użyć systemu DRS na prostej startu/mety.
http://www.formula-one.pl/839/dwie-strefy-drs-i-dwa-punkty-pomiaru-na-monzy
No i dobrze. Szczerze mówiąc to mnie trochę wkurzało użycie DRS po wyprzedzeniu. Tak wydaje się bardziej "sprawiedliwie" bo w drugim punkcie pomiaru wyprzedzony będzie miał okazję na rewanż.
Miszka fajna robote dziełajesz...ale powiedzcie o co chodzi z tym Porsche Cup o 16.15 w niedziele.
Czy to jest live po F1 czy jakas retransmisja ?
@temp2
Ktoś musi, ale dzięki:)
Wyścig Porsche SuperCup odbędzie się w niedzielę o godzinie 11.45. Transmisja na Eurosport i możliwe, że na TV4 chociaż w tym momencie w programie nie ma przewidzianej.
Dzisiaj o 12.25 są kwalifikacje, ale niestety nie wiem czy są gdzieś pokazywane.
Z kwalifikacji PSC niestety nie ma nigdzie transmisji, ale postaram się wrzucić wyniki jak tylko gdziekolwiek się pojawią :>
Kuba tym razem niestety dopiero na 7 miejscu w kwalifikacjach. Najwięksi rywale do tytułu, Rast i Edwards kolejno na 2 i 4 pozycji. Będzie ciężko, ale nie można się poddawać, bo wyprzedzanie na Monzy wcale nie jest niemożliwe i przy odrobinie szczęścia może uda się podskoczyć o kilka lokat w wyścigu.
Pełne wyniki -> http://racecam.de/index.php?lang=en&site=zeiten&mode=quali&rid=165&sid=27&
Dzieki za informacje Miszka i Bioly74.
Z programu TV4 wynika ze w niedziele wyscig PSC odbedzie sie o 16.15.
Stad moje pytanie. Zawsze byl o tej wlasnie 11.45...
A już miałem nadzieję, że Button ogarnie temat...Ale nieee, znowu płaczek na przedzie....
http://www.youtube.com/watch?v=ffc8xdaTbn0
Ile oni tam wyciskają w tym roku na prostej, bo jednym okiem oglądałem? Widziałem, że np Rosberg miał TS jakieś 325km/h, coś cienko, czy to ja źle widziałem?
Zależy jaki docisk zespół wybrał. Renault, które królowało na speed trapach wyciągało ponad 340km/h z tego co kojarzę.. Szału nie ma, ale czego tu się spodziewać po marnych V8? :P
Vettel!
Za dużo Mercedesa w pierwszej 10.
[11] Alguersuari miał ponad 350 km/h, chyba 352 km/h.
W 2006 też mieli V8 a wydaje mi się, jeżeli dobrze pamiętam, że Kubica i Heidfeld w swoich BMW osiągali prędkości powyżej 350 km/h na końcu prostej startowej.
Łot da fak.. Wchodzę z rana na program TV, patrzę na TV4, a tam Porsche Supercup na Monzy o 16.15. Trochę zdziwiony, że po F1, ale cóż.. Teraz wchodzę na Motorsport i widzę, że Giermaziak 6, a wyścig się zakończył..
Mimo wszystko baardzo szczęśliwie dla Kuby.
jasonxxx, co do prędkości na stronie F1 masz wszystko.,
http://www.formula1.com/results/season/2011/856/6895/speed_trap.html
Pos No Driver Time of Day Speed
1 17 Sergio Perez 14:19:24 349.2
2 9 Bruno Senna 14:19:25 347.2
3 10 Vitaly Petrov 14:59:47 344.8
4 6 Felipe Massa 14:59:41 342.3
5 5 Fernando Alonso 14:59:44 342.2
6 18 Sebastien Buemi 14:07:21 341.9
7 19 Jaime Alguersuari 14:07:26 341.8
8 16 Kamui Kobayashi 14:16:23 341.7
9 11 Rubens Barrichello 14:19:48 340.4
10 12 Pastor Maldonado 14:19:07 340.2
11 8 Nico Rosberg 14:59:12 339.5
12 15 Paul di Resta 14:04:31 339.3
13 14 Adrian Sutil 14:07:14 338.7
14 7 Michael Schumacher 14:33:36 338.7
15 25 Jerome d'Ambrosio 14:06:57 336.7
16 24 Timo Glock 14:13:56 336.6
17 22 Daniel Ricciardo 14:02:22 336.2
18 2 Mark Webber 14:15:11 336.1
19 23 Vitantonio Liuzzi 14:03:51 335.7
20 4 Jenson Button 14:07:03 333.1
21 3 Lewis Hamilton 14:59:38 332.7
22 21 Jarno Trulli 14:03:20 331.8
23 20 Heikki Kovalainen 14:06:56 331.8
24 1 Sebastian Vettel 14:54:01 327.7
..a teraz porównajcie V-max Vettela i Pereza i czasy jakie osiągneli w qualach.
Brawo Alonso!
Ale Liuzzi walnął.
I po Webberze.
Webber to jednym slowem idiota, nie mial przedniego spoilera a jechal jakby mial full downforce.
Bardzo dziwnie przednie skrzydlo hamiltona wibruje
Hamilton z DRSem jedzie wolniej od Schumachera BEZ DRSu - buahahahaha, i to mi się podoba. McLaren może ma lepszy docisk, ale tutaj liczy się SPEEEED ;D
Zdecydowanie zla konfiguracja mcl, ham na limiterze z drs i kers jest wolńiejszy
Cholera, zagapiłem się i włączyłem na 15 lapie :/
Czy na jakimś kanale typu Eurosport będzie można obejrzeć powtórkę tego wyścigu?
Ale zmoczyli 7 bieg w Mclarenie. 330 i ani więcej to limit. Przy włączonym Kersie i DRS, czyli normalnie jakieś 318-320.
O właśnie... Nawet, jeśli Hamilton wyprzedzi gdzieś Schumachera ale nie oddali się dość daleko przed prostą, to Mercedes z DRSem powinien z palcem w... wyprzedzić McLarena :D
DRS to jakieś +15 km/h, nie? Czyli co, 345 km/h? :)
EDIT: Ha, i druga para z takim samym problemem - Button może lepiej jedzie przez Lesmo/Ascari, ale na prostych odstaje.
EDIT2: Awwwwww, Hamilton jednak pojechał...
Ogólnie nudne GP, szczególnie końcówka... Vettel znów na czele i znów wygrana z ogromną przewagą.
Hamilton męczył się z Schumacherem i zapłacił za to srogą cenę - brak podium.
+++ Button, Schumacher, Algersuari
++ Vettel, Senna, Hamilton
+ sporo bolidów nie dojechało;)
- Liuzzi double strike
- Webber
- Williams, który był niewiele szybszy od Lotusa
Moglby mi ktos napisac, kiedy ostatni raz WSZYSCY dojechali do mety? Chodzi mi naturalnie o F1. Nie przypominam sobie takich wyscigow.
EDIT : Dzieki eJay !
W tym sezonie, chyba w GP Europy.
EDIT. Miałem rację;) http://www.formula1.com/results/season/2011/860/
Całkiem ciekawe GP, szczególnie start (co ten Liuzzi najlepszego zrobił?) i walka Hamiltona z Schumacherem.
Później było już trochę gorzej. Szkoda, że Vettel znowu wygrał.
Luzzi na dohamowaniu najechał chyba na trawę, stad oberek. Ładnie staranował stawkę, i tak dobrze, że tylko tyle ucierpiało. Ciekawe jaka będzie kara, bo chyba go nie cofną na starcie następnego GP? :P
Wyścig nudny, gdyby nie Schumacher i Hamilton, można by się zdrzemnąć.
niestety włączyłem na 3 okrążeniu bo oglądałem walkę Adamka jeszcze raz, ale tym razem już na ekranie i się zapomniałem :]
Początek wyścigu tak do 12 okrążenia cały czas coś się działo, więc start jak najbardziej pozytywny - dopiero później zaczął przymulać wyścig.
@McLaren może ma lepszy docisk, ale tutaj liczy się SPEEEED ;
Powiedz to Vettelowi to się zesika ze śmiechu :))
Webber wyleciał przez przednie skrzydło pod bolidem. To nie była kwestia docisku, jak patrzę na powtórki.
No chciałbym podziękować Schumacherowi i Hamiltonowi bo chłopaki trochę rozruszali wyścig. Fajnie się oglądało ich walkę. No a tak poza tym to jak zwykle wielkie ch.... bo płaczek znów wygrał :|
Sędziowie to jednak bezmózgi oderwane od rzeczywistości - http://www.f1wm.pl/php/news_id-23710.html
http://www.youtube.com/watch?v=NVGNrjGXjGI
Nie widziałem tego wcześniej, 'troszkę' przedobrzył, bo już na początku manewru widać było ułańską fantazję.
eJay - Może po prostu zamiast z 12 linii będzie startował z 15 :))
Powiedz to Vettelowi to się zesika ze śmiechu :))
A myślisz, że Vettel doganiałby Schumachera na prostej? Wątpię. Przecież on całą przewagę robił sobie prędkością w zakrętach (widzieliście jak odskoczył od Alonso w Lesmo?) a na prostych co najwyżej nie tracił do reszty.
W sumie to nawet nie wiem, jakie prędkości rozwijały Red Bulle, ale wątpię żeby jakieś wyjątkowo duże (w stosunku do Merców czy Sauberów) biorąc pod uwagę, że Hamilton startował z P2 z tak mizerną prędkością maksymalną. Są gdzieś jakieś oficjalne statystyki na temat prędkości bolidów w wyścigu?
Toshi_ - przeczytaj wątek, szczególnie post 20 :)
Oczywiście, że Vettel nie doganiałby go na prostej, ale np. w Lesmo objeżdżałby go jak chciał..
Buahahah. Czytałem wątek, ale ominąłem tego posta, bo na pierwszy rzut oka wydało mi się, że po prostu wkleiłeś czasy z kwalifikacji ;]
Czyli... zdobywca PP miał najniższą prędkość maksymalną z całej stawki... na Monzy...
Dżizas, co się w takim razie dzieje z tym autem w zakrętach? 0_O
No ale chyba nie objeżdżałby go "jak chciał" - Hamilton coś może na ten temat powiedzieć ;) a też na pewno bardzo chciał :D
EDIT: Oooo... Nie ma danych ze speed trapa z wyścigu :/ Bo jednak z balasem (paliwem) wykręcali trochę mniejsze prędkości a do tego w kwalifikacjach odpalali DRS kiedy chcieli.
Toshi - prędkość Hamiltona z quali wynosi 332, na wyścigu z tego co pamiętam nie mógł przekroczyć 330/331km/h więc dużych różnic nie ma. Wg mnie można to brać za całkiem wiarygodny punkt odniesienia.
Cytat z Kovalainena po wyścigu:
“I had a great start, passing Jarno and then seeing the HRT coming into T1 in a pretty hardcore style"
No fakt, Liuzzi zrobił pretty hardcore :D
http://www.sport.pl/F1/1,96398,10271337,F1__Ultimatum_dla_Kubicy__W_pazdzierniku_musi_byc.html
Szef Lotus Renault Eric Boullier postawił ultimatum Robertowi Kubicy. Polski kierowca musi do połowy października określić się czy wróci do ścigania. Inaczej jego miejsce w teamie zostanie zajęte na stałe.
Ostatnio zaczęło się mówić, że Fabio Leimer mógłby jeździć w przyszłym sezonie w Formule 1. Podobno czternasty kierowca serii GP2 prowadzi „intensywne negocjacje z kilkoma zespołami F1.
- Jeśli Virgin wymaga pięciu milionów franków szwajcarskich, to jestem w stanie na to przystać - powiedział Leimer na Monzy.
Ot, "królowa sportów motorowych" i "najlepsi kierowcy na świecie"...
Ej, może to czternaste miejsce to przez przypadek?:) Nie zapominaj, że Raikkonen trafił do F1 po 20 wyścigach w jakiejś klasie wozów turystycznych;)
[53] ROTFL
[56] No niestety... w F1 od lat rządzi kasa, a w obecnych czasach gospodarczych to już w ogóle masakra :-/
Z Williamsa go "wyprosili", ale najwyraźniej na nudę nie będzie narzekał :)
http://www.f1wm.pl/php/news_id-23737.html
http://www.youtube.com/watch?v=53c6o_cNPEo
Nie do końca w temacie F1, ale fanom sportów motorowych się spodoba :)
W sieci pojawiło się aktualne zdjęcie Roberta, zrobione wczoraj podczas partyjki pokera w okolicach Toskanii. Na prawej ręce ciągle jest bandaż, ale to normalka biorąc pod uwagę ostatnią operację. Poza tym sądząc po fotce Robert zdaje się być już w dużo lepszej kondycji niż jeszcze parę miechów wcześniej, oby tak dalej :]
Trzyma ręce w kieszeni, brak kul i usztywniaczy (prócz bandaża). Jak dla mnie za tydzień może zastąpić Pietrowa;)
:)
Też właśnie na jednym z portali zauważyłem to foto :)
Dobrze go widzieć całego i zadowolonego :)
fajna fota
warta wiecej niz pietnascie arytkulow na onecie, w sumie mam gdzies czy bedzie jezdzil czy nie, ale wazne ze wraca do normalnosci.
Derek Daly twierdzi, że Michael Schumacher powinien otrzymać karę swoją jazdę na torze Monza.
- „W domu ponownie przyjrzałem się temu i jestem zdania, że na Schumachera powinna zostać nałożona kara przejazdu przez aleję serwisową. Dostał ostrzeżenie, a ten styl jazdy nie jest tym, czego chcesz od przyszłych pokoleń kierowców. My, jako sędziowie, prawdopodobnie, pozwoliliśmy Charliemu przymknąć na to oko”.
Co jest ku..a, a gdzie ściganie? Może zlikwidujmy wyścigi, niech kwalifikacje decydują o zwycięzcach.
Z tego co widziałem to Shumi kilka razy za dużo razy zmieniał tor jazdy. Do agresji jednak nic nie mam. Im więcej tym lepiej.
[73] twierdzę, że próbowanie ukarania Schumachera za agresywną jazdę jest debilizmem. A ty co pieprzysz? Masz coś do powiedzenia w tym temacie, czy tylko tak sobie debilnie wklejasz filmiki po forach?
Robert na 100% pojawi się na dekoracji zwycięzców World Series by Renault 08.10.11 i 09.10.11. Wtedy też zapewne poznamy więcej szczegółów dotyczących powrotu do F1 i planów rehabilitacji.
Dziś obejrzałem sobie debiut Roberta i stwierdzam, że jak na nooba pojechał rewelacyjnie :)
Start z 10, przebicie na 8 - spin - 16 pozycja i odrabianie strat.
12 pozycja - strata nosa - 16 pozycja i znów odrabianie strat.
Finisz na 7 (wiadomo - za lekki).
Biorąc pod uwagę jazdę Heidfelda, który poza Schumim nikogo chyba nie wyprzedził, to nasz as się spisał ponad klasę.
Świetne walki Alonso, Pedro, kapitalne i nieoczekiwane odpadnięcia mistrzów....
Świetne GP.
legrooch- rzucisz linkiem do tego wyścigu? Też bym go sobie chętnie obejrzał, nigdy nie miałem okazji
legrooch, nie masz przypadkiem zaproszenia na r4m ?
siwca ==>Nie mam jeszcze zaproszenia, bo moje stare konto nie przeszło i zaczynam z zaproszenia od nowa.
Spoko, spoko, a nikt inny przypadkiem nie posiada jednego na zbyciu ?
Podepnę się trochę pod temat - niedawno wpadłem na ciekawego bloga: http://www.f1archives.com/blog/
W sam raz do pogrzebania zaraz po seansie "Senny" ;]
http://sport.onet.pl/f1/sokol-kubica-mial-wstepna-umowe-z-ferrari-zespolow,1,4859034,wiadomosc.html
Wiem, że onet, ale też Sokół :)
Miło się czyta o planach, które były na 2013 rok.... :/
Oby udał się powrót w pełni.
^^Wydaje się to dość prawdopodone. Kilka dni temu James Allen na swoim blogu na pytanie jednego z fanów czy jest szansa, że Robert pojedzie w przyszłym roku w innym teamie niż Renault odpowiedział:
"There’s another team very interested to see if he comes back to his best. Bur Renault would be the ones to run him in 2012."
Jeśli rzeczywiście tak jest, to musi być Ferrari:)
No, to nie tylko onet :P http://www.f1wm.pl/php/news_id-23868.html
I źródło: http://joesaward.wordpress.com/2011/09/21/on-the-way-to-singapore/
Damn, to by było piękne - dwóch tak szybkich kierowców w jednym teamie i do tego bardzo niewielkie ryzyko konfliktów między nimi ;)
To już chyba prędzej Hamilton z Buttonem by się pożarli (no i blisko było po tej ich kolizji - w Kanadzie?).
Ktoś wie dlaczego Borowczyk nie komentuje treningu? Jakiś urlop, czy został wygryziony?
nudy były.