Aby uczestniczyć w zabawie należy posiadać oryginalną grę rFactor w wersji 1.255, mod F1 LRC 2010 wraz z niezbędnymi patchami (instalacja do głównego folderu rFactor) oraz tor, na którym aktualnie jeździmy.
1) GRA (do kupienia za 50zł w sklepie, bądź do ściągnięcia z oficjalnej strony)
- http://www.rfactor.net - pełna wersja 1.255
2) MOD: LINKI:
MOD LRC 2010 (wersja WF1) - pack z zainstalowanym update 7
http://www.megaupload.com/?d=8UV2YGWN
pass:wf1gol
+ update 8fix http://www.sendspace.com/file/ireu7w
+ damage patch http://www.sendspace.com/file/w1y14l
Poradniki do ustawień bolidu:
- http://www3.sympatico.ca/cbarnett/SetupMatrix.html
- http://gridmotorsports.com/forum/league/723889049/595195175/rfactor-f1-setup-guide.pdf
REGULAMIN LIGI - http://golf1.free.of.pl/WF1-regulamin.pdf
*** LISTA KIEROWCÓW I UŻYWANYCH PRZEZ NICH KONTROLERÓW:
POMOCE: (uzupełniajcie listę, bez podania kontrolera nie będą możliwe starty w lidze)
- Klawiatura/Mysz:
>> 1) Vult
>> 2) Cappo
>> 3) Sajes
>> 4) Grievous27
>> 5) Adi1201
>> 6) Whatson
>> 7) LordMaster
>> 8) bagruś
>> 9) Maciula
>> 10) Kuba2535
>> 11) Sherman
- Joy/Pad:
>> 1) SkyA
>> 2) Jx
>> 3) jambond (elos)
>> 4) bluedraggon13
>> 5) Marcinkiewiczius
>> 6) Reavek
- Kierownica:
>> 1) Danley
>> 2) Conath
>> 3) Luigi
>> 4) Glob3r
>> 5) Bokserek
>> 6) Grehor (Mogur)
>> 7) Mirasek
>> 8) Stanson
>> 9) Alien
>> 10) xanat0s
>> 11) Sikham
>> 12) Simson
>> 13) Bioly
>> 14) DJ Pinata
>> 15) slayer1611
>> 16) fifomaniak (Kacper)
>> 17) KORraN
>> 18) sto7ica
>> 19) Bad Olo
>> 20) Qverty
>> 21) Tvk
>> 22) Michał Raven
>> 23) przemek__
>> 24) eJay
>> 25) Karrde
>> 26) kruchy78 (Andrzej)
>> 27) Miszka
>> 28) slawek1982
>> 29) afen
>> 30) qbek555
>> 31) Thomi
>> 32) Shoggoth = Bart3K
>> 33) wiktordth
>> 34) fisherfighter
>> 35) Kowal172
>> 36) Sizalus
>> 37) arekkobylo
>> 38) Perucka
>> 39) tomek2990
>> 40) Rafalok
PODSTAWOWY SERWER
WF1 serwer.rfactor.pl:26000 lub IP 91.121.165.159:26000
hasło: gol
http://users.pandora.be/viperius/mUtil/ - programik ułatwiający wyszukanie
WYNIKI Grand Prix1 w sezonie 2011:
1) 13 marca GP Bahrajnu [1. Sikham 2. eJay 3. Danley]
2) 27 marca GP Australii [1. Bioly 2. Sikham 3. Fisherfighter] http://www.youtube.com/watch?v=N1OrKvtFPJo
3) 10 kwietnia GP Malezji [1. Bioly 2. Danley 3. eJay] http://www.youtube.com/watch?v=_hxrkcpiTjU
4) 17 kwietnia GP Chin [1. Bioly 2. Danley 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=9zjXk14-urs
5) 8 maja GP Turcji [1. Danley 2. Bioly 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=_4SWC4oWFdM
6) 22 maja GP Hiszpanii [1. Bioly 2. Danley 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=z5X_4SYm0DU
7) 29 maja GP Monako [1. Bioly 2. Sikham 3. Fisherfighter] http://www.youtube.com/watch?v=qgfuWXZLfUU
8) 19 czerwca GP Kanady [1. Bioly 2. eJay 3. Fisherfighter] http://www.youtube.com/watch?v=SeFG6bP3sPE
9) 26 czerwca GPEuropy [1. Bioly 2. Kowal 3. Danley] http://www.youtube.com/watch?v=dGHJI7Gd1Vg
przerwa wakacyjna
10) 28 sierpnia GP Belgii [1. Bioly 2. Danley 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=44NcfvyC93Y&feature=channel_video_title
11) 4 września GP Węgier* [1. Sikham 2. Bioly 3. Bokserek] http://www.youtube.com/watch?v=LNr-vGOH8lE
12) 11 września GP Włoch [1. Bioly 2. Kowal 3. Danley
13) 18 września GP Niemiec*
14) 25 września GP Singapuru
15) 2 października GP Wielkiej Brytanii*
16) 9 października GP Japonii
17) 16 października GP Korei
18) 30 października GP Indii
19) 13 listopada GP Abu Zabi
20) 27 listopada GP Brazylii
*Termin wyścigu inny niż w oficjalnym terminarzu FIA
ZESPOŁY I KIEROWCY:
Sauber F1 Team
- lukas241 / Kuba2535
Mercedes GP Petronas F1 Team
- wiktor / Rafalok
Force India F1 Team
- Qverty / Kowal172
Vodafone McLaren Mercedes
- bokserek / maciula
Red Bull Racing
- Sajes (Miszka) / fisherfighter
Renault F1 Team
- Bioly / KORraN
Scuderia Ferrari Marlboro
- eJay / Luigi (Cappo)
Scuderia Toro Rosso
- Danley / sikham
Virgin Racing
-
AT&T Williams
- Sherman / Perucka
Lotus F1 Racing
-
Hispania Racing Team
- Kruchy / arekkobylo
Kierowcy testowi
- AlienPL86 / Przemek / Reavek / Sizalus
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2011):
1. Bioly (REN)---------------236pkt.
2. Sikham (STR)------------166pkt.
3. Danley (STR)-------------151pkt.
4. eJay (FER)----------------109pkt.
5. Kowal (FI)-----------------102pkt.
6. FisherFighter (RBR)--------99pkt.
7. Bokserek (MCL)------------95pkt.
8. Maciula (MCL)--------------46pkt.
9. Sajes (RBR)----------------19pkt.
---Wiktordth (MER)-----------19pkt.
10. Miszka (RBR)-------------17pkt.
11. Cappo (FER)--------------16pkt.
12. Lucas(SAU)---------------15pkt.
13. KORraN (REN)------------11pkt.
14. Qverty (FI)-----------------4pkt.
---- Sherman (WIL)------------4pkt.
15. Przemek (REN)-------------1pkt.
---- Arekkobylo (HRT)----------1pkt.
=======================================
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2011):
1. Scuderia Toro Rosso--------------317pkt.
2. Renault F1 Team ------------------248pkt.
3. Vodafone McLaren Mercedes-----141pkt.
4. Scuderia Ferrari Marlboro--------125pkt.
5. Red Bull Racing--------------------118pkt.
6. Force India F1 Team---------------94pkt.
7. Sauber F1 Team--------------------27pkt.
8. Mercedes GP Petronas F1 Team---19pkt.
9. Virgin Racing------------------------17pkt.
10. AT&T Williams-----------------------4pkt.
11. Hispania Racing Team--------------1pkt.
Poprzednia część - https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11560307&N=1
Kontakty:
W sprawach wyścigów, zgłoszeń, statystyk, wyników, kar - [email protected]
W sprawach mediów i informacji - [email protected]
Profil na FB - http://www.facebook.com/wf1gol
Kary:
Ravek: start z boksów w następnym GP
Qverty: +3 pozycje na starcie następnego wyścigu
Oficjalne treningi przed GP Włoch
I oficjalny trening - czwartek (08.09) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
II oficjalny trening - piątek (09.09) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
III oficjalny trening - sobota (10.09) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
WYŚCIG: niedziela (11.09)
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje - 10 minut
- 20:10 - Rozgrzewka - 5 minut
- 20:15 - Wyścig
Qverty sam Cie przesunę o te 3 miejsca w następnym wyścigu ;] :P
Czuję się zaszczycony :D
Korek -> parę pomysłów całkiem fajnych jest w tym filmiku, ale niestety też kilka rzeczy mnie drażni (zresztą nie tylko ja moge sie poczuc pominięty)prosiłeś żebyśmy napisali coś do filmiku, no to napisałem (mówię teraz na moim przykładzie)
i nic nie zostało ujęte w filmiku, choć na moje oko to były z lepszych walk całego wyścigu. Za to dałeś jak się wbijam w wiktora a potem zaraz oddaje pozycje
Nie żebym był złośliwy czy coś, pisze to żeby po prostu było lepiej następnym razem :)
eJay -> Ja mogę wrzucić, kwestia tego, czy nie macie nic przeciwko, żeby na koncie się pojawiła muzyka, do której nie mamy praw. No i co ewentualnie za to logo na początku.
Kowal -> Pominięty? Przecież jesteś w filmie. i wybrałem moim zdaniem najlepszy fragment walki, pod koniec kółka też było blisko, ale były przenikające się bolidy. I kogo jeszcze pominąłem?
w związku z brakiem Danleya musiałem zdobyć jak najwięcej punktów z 2 powodów :) aby go wyprzedzić w generalce [...]
Zasłużyłeś na wodę w oponach podczas kolejnego GP :P
jeśli to będzie woda jakiej używamy na co dzień w STR to zgadzam się bez sprzeciwu :P zwłaszcza ze ostatnio nasz team zdobył nowy sprzęt treningowy :D
a tak w ogóle to się nie burz bo masz po co jeździć teraz :P
No po to, żeby objechać tego co nam wypija świeżo sprowadzoną wodę jakiej używamy na co dzień w STR.
zdajesz sobie sprawę ze musisz się teraz bardziej starać ? :P nie po 5 kółek treningowych i możemy jechać ;)
to dobrze może w końcu będziemy mieli seta nie w stylu "a przestawimy to albo lepiej nie, może tamto" :D
Będziemy mieli seta jak nam ktoś prześle :P To się przestawi coś i będzie dobrze :)
<oburzony>
Co wy se tu czat albo team radio zrobiliście? Weźcie sobie odplacie gadu gadu a nie pierdzielicie o dupie maryni na forum...
spoiler start
lolz
spoiler stop
wybrałem moim zdaniem najlepszy fragment walki
IMO były ciekawsze fragmenty. Wrzucasz ten filmik na nasz kanał czy ja się mam tym pobawić?
Qverty, do ciebie też sprawa. To video co wrzuciłeś na kanał ma prawie pół godziny, a obiecałeś, ze się tym zajmiesz.
Dobrze, że wczoraj pojechaliśmy te wyścigi testowe bo jakby to się działo w niedziele... Może pamiętacie jak ja z Kowalem robiliśmy rzeź rok temu? No to było podobnie. Dzisiaj też by się przydało potrenować żeby nie było zgrzytów w niedziele.
To tyle ode mnie;)
spoiler start
Qverty, czekamy na ale urwał cz.2:D eJay na twoje podsumowanie następnych wyścigów z resztą też:>
spoiler stop
Ja bym chętnie dzisiaj przejechał wyścig testowy :)
Qverty, do ciebie też sprawa. To video co wrzuciłeś na kanał ma prawie pół godziny, a obiecałeś, ze się tym zajmiesz.
Mam gdzieś na dysku wersję HD skróconą jeżeli przez przypadek jej nie wywaliłem bo mam niezły burdel na pulpicie...
edit. Mam, już wrzucam wersje HD odpowiednio skróconą...
Przepraszam za dubla ale mi się przypomniało.
Każdy kto dodaje filmik do naszego kanału niech doda go po przesłaniu do odpowiedniej playlisty, jeżeli jest to skrot wyścigu to niech doda go do playlisty Highlights. Unikniemy w ten sposób burdelu na kanale.
Qverty, czekamy na ale urwał cz.2:D
Obczaje dzisiaj material z wczoraj, jak będzie mi się chciało to coś tam może urodzę...
edit. Przy okazji upne na kanał materiał z zeszłego sezonu...
Mogłeś tego nie wrzucać na nasz kanał tylko na jakiś inny bo to jest dramat... Ale nie ukrywam, że śmiechowe:)
fisher-->jak już zmieniasz status takiego filmu to na niepubliczny a nie prywatny, bo jak ktoś nie ma konta na YT to nawet z linka nie zobaczy. Ustawiłem na niepubliczny, obejrzą tylko ci którzy mają link czyli wszyscy z wątku ale wyłaczyłem komentowanie i ocenianie :)
Na mój kanał nie będę ładował bo mój kanał to do czystego letsplaya...
@Qverty
Fisherowi raczej powinineś podziękować bo gdyby posłuchał mojej prośby to filmik byłby dawno skasowany.
Jak Twoja oskarowa produkcja nie licuje do kanału z czystym letsplayem to utwórz sobie osobne konto na tego typu śmieci. Jeszcze tylko brakowało w filmiku abyś dodał: kabel od internetu, gdzie są moje rękawiczki i słychać strzały... good job:(
Miszka-->no przepraszam jaśnie panie ale to nie ja wyskoczyłem z pomysłem zrobienia takiego filmiku(coś jak w tamtym sezonie, też zrobiłem podobny), wczoraj miałem co najmniej 3 prośby na serwerze żebym zrobił taki filmik i dzisiaj z tym samym pomysłem wyskoczył sam fisher...No to zrobiłem, chcieliście to macie, ja nie będe tworzył osobnego kanału na takie filmiki przecież, a to nie problem dla mnie, możecie to usunąc przecież...
Tylko po co wyskakujecie z prośbami a ja potem muszę coś takiego robić a taki "śmieć" też kosztuje trochę roboty....
Szlag by cię nie trafił jakbyś zrobił filmik bo ludzie proszę, upnął na serwer a tu ci ktoś wyskakuje : ej weź to usuń bo to gówno...
sikham-->dzięki...
Filmik już usunięty.Nie wyskakujcie do mnie z pomysłami to nie będę robił czegoś takiego...
przecież to jest dramat... naprawdę współczuje Ci gustu i poczucia humoru...
problemem nie jest filmik tylko to jak go "okrasiłeś" bo mnie takie kurwy na lewo i prawo naprawdę nie śmieszą
problemem nie jest filmik tylko to jak go "okrasiłeś" bo mnie takie kurwy na lewo i prawo naprawdę nie śmieszą
Ludziom którzy mnie o to prosili wczoraj i dzisiaj o taki filmik chodziło bo w takim stylu był ten sprzed roku(wtedy wszyscy się cieszyli i było "śmiesznie")
Koniec, filmik usunąłem, nie ma dyskusji, kanał już nie jest nim skalany(chociaż i tak był niepubliczny), ale nie ukrywam, że wpienia mnie takie podejście...
Niestety nie mogłem wystartować w dzisiejszym wyścigu z powodu braku czasu na jakiekolwiek przygotowania i wszystko wskazuje na to, że w GP Niemiec również mnie zabraknie. Za to na 99,(9)% pojawię się w GP Singapuru. Zatem życzę wszystkim szerokości i do zobaczenia na torze :)
edit.
Zapomniałem dodać, że przyszłe starty zależą od stanu mojej kierownicy, który jest coraz gorszy... :/
Na samym początku
Zgłaszam incydent (z ciekawości)
Perucka vs. Koran (lap 5)
A teraz troszke o wyścigu:
Qual nieudany miejsce przedostatnie. przy starcie arekkobylo zaspal i blyskawicznie wsoczylem przed niego i zaraz potem ktos obrócił sie na T1 i BUM 12 m-ce. no i wkoncu to pechowe 5 okr kontakt z koranem i obrócilo mnie o 180st. późnej juz nic mi sie nie ukladalo aż wkońcu urwałem skrzydło. no i to na tyle. na sam koniec przy wjezdzie do PIT-u cos stalo sie z kierą i juz nie moglem jechać. Dziękuje, Dobranoc...
Patrząc na moje czasy treningowe dzisiaj w qualu mógłbym wykręcić nawet 7 miejsce...Ale wypadło 9, +3 kara czyli 12. Na starcie szybko przebiłem się na 7 miejsce, oczywiście zostałem przez kogoś ładnie obiity już w T1, dobre tempo pierwszych okrążeń i walka z eJayem i Bokserkiem czy maciulą, wjazd jednym kołem na trawe, spin, banda, skrzydło poszło w drzewa, spadam na ostatnią pozycje, 20s straty do poprzedzającego mnie kierowcy. Odrobiłem, przebiłem się na 13 ale nic więcej nie mogłem zrobić, bolid nawet po naprawach prowadził się jak kupa plastiku sklejona gównem. Specjalnie trenowałem na ten wyścig całe 4 dni, miałem konkurencyjne czasy i wszystko się posypało jak domek z kart...A idź pan panie z takim tym, prawie pewne punkty obróciły się w gówno...Miałem ochotę zaraz po spinie wyjść i wypieprzyć kierownicę przez balkon ale jakoś się powstrzymałem...
Powiem tylko tyle..
Ten koszmar się już zakończył.. :/
Ładne domino na T1 ktoś nam zafundował :( Stan bolidu po T1 (screen zrobiony kilka okrążeń później) ->
edit: parę słów po wyścigu...
Pomimo wszystkich incydentów, w których uczestniczyłem podczas GP Włoch, całkiem dobrze się bawiłem w tym wyścigu. Oczywiście o wiele bardziej wolałbym walczyć z Fisherem, Biolym i innymi o zwycięstwo niż przebijać się do przodu rozbitym samochodem, który był bardzo trudny w prowadzeniu, a co z tym idzie wolniejszy niż w normalnych warunkach. Bardzo dużo straciłem w karambolu na T1, ale i tak miałem więcej szczęścia niż Fisher, który lepiej wystartował i jeszcze przed T1 mnie wyprzedził, a po karambolu poniósł bardzo dotkliwe straty. Dlatego nadal miałem szansę na walkę o wysokie lokaty. Wyciskałem z bolidu to co mogłem, dzięki czemu wyprzedzałem kolejnych kierowców i w efekcie włączyłem się do walki o podium. Chociaż miałem okazję powalczyć o P2 z Kowalem, to jednak jego tempo było mocniejsze i pozwalało mu się delikatnie oddalać. Nie pomógł mi fakt, że od pewnego momentu FF sygnalizował jakieś dziwne wibracje, myślałem, że mam pękniętą oponę, albo że mam po hamulcach, dlatego w pewnym momencie zwolniłem, a to oznaczało koniec walki o P2 i początek walki o bezpieczne dowiezienie P3 do mety. Na szczęście udało się wywalczyć podium z czego jestem zadowolony. Dużą satysfakcję mam również ze zdobycia kolejnego PP w tym sezonie, szkoda jednak, że zwycięstwa nie idą ze mną w parze ostatnio :) Do zobaczenia za tydzień w Niemczech.
super... jadąc prosto było wszystko ok a ścinając szykanę pół metra aby ominąć stojące bolidy gra srała karami stop/go
Na początek...bokserek sorry za ten incydent, ale z tego zdenerwowania zaspałem z PIT-em i impulsywnie nacisnąłem jakiś przycisk (a był to ogranicznik-powaliły się mi strony bo jedno mam po lewej a drugie po prawej) jeszcze raz Cię przepraszam, jakby co to karę przyjmę na klatę...
o wyścigu za chwile...
Z powtórki wynika, że to ja zrobiłem zadymę na T1. Chcę tylko napisać, że nie wjechałem bezmyślnie chyba Biolemu w tyłek, po prostu przed do hamowaniem wszyscy mi zniknęli na kilka chwil (podobnie miałem w Turcji). Nic nie dało się zrobić. Karę biorę na klatę.
kwalifikacje do bani.Wyścig całkiem spoko na początku coś się stało z obrotami nie wiem o co dokładnie chodziło.Wjazd na T1 i widzę domino po prostu,więc od zewnętrznej wyminąłem znalazłem się na 11 pozycji.gdzieś tak na okr 20-26 nie pamiętam dokładnie walczyłem z Korkiem o utrzymanie swojej pozycji.
Cieszę się że ukończyłem ten wyścig :)
edit: Wystartowałem jak Webber na Węgrzech :D
T1 to niestety jakiś koszmar. Nie widziałem jeszcze replaya i nie mam pojęcia kto zawinił, ale naprawdę nie rozumiem jak można pojechać tak nieodpowiedzialnie wiedząc, że pierwszy zakręt na Monzy jest bardzo ciężki do czystego przetrwania.
Tak czy inaczej udało mi się jakoś przeżyć tą masakrę i choć byłem zmuszony do ścięcia szykany, poza obitym bolidem nie straciłem prawie nic. Na kolejnych kółkach próbowałem wyprzedzić liderujących Bokserka i Kowala, ale samochód prowadził się tragicznie i starałem się nie podejmować zbędnego ryzyka, skupiłem się raczej na równym tempie i wyczekiwaniu na błąd. Po kilkunastu kółkach w końcu udało mi się wysunąć na czoło i choć na zużytych gumach samochód spisywał się beznadziejnie, udało mi się wypracować kilka sekund przewagi przed pierwszym pitem.
W drugim stincie skupiłem się już tylko na utrzymywaniu dobrego rytmu, starając się w międzyczasie zyskać trochę czasu nad drugim Kowalem. Na metę zdołałem wjechać z przewagą około 15s, co uważam za duży sukces biorąc pod uwagę wszystkie okoliczności podczas tego GP :>
Mozna to fajny tor, ale ja go nie ogarniam. Nie mogłem znaleźć tempa i rytmu przez wszystkie treningi, z bólem schodziłem na 1.24. Dlatego rezultat zarówno w qualu jak i wyścigu mnie zadowala, choć konkurencja mocno ożyła i nadrobiła straty;/ Dzięki T1 miałem bolid cały żółty i jechało mi się beznadziejnie, do tego dochodziły jakieś dziwne lagi i błędy. Pojedynek z fisherem zakończył się strzałem w tyłek, za co przepraszam - oddałem Ci pozycję w ramach fair play;)
Drugi pojedynek z sikhamem miał 2 oblicza. Pierwsze - STR doganiało mnie i było szybsze pół sekundy na okrążenie. Drugie - sikham wyprzedził mnie ścinając kerba! Ja wiem, że nie jestem szybki, ale w walce z fisherem potrafiliśmy sobie oddać pozycje jeśli ktoś ściął lub przestrzelił szykanę, a tu sikham ściął i pojechał sobie dalej. Mało tego, nie potrafił się oddalić na więcej niż 2,5 sekundy, a więc byłem w tym momencie konkurencyjny, potem jednak zwolniłem aby oddać fisherowi miejsce za mój błąd.
Dlatego zgłaszam incydent - L23 eJay vs sikham, ścięcie zakrętu i nie oddanie pozycji---->
EDIT
w T1 zawiódł niestety maciula, który dał kopa Biołemu. Reszta to już reakcja łańcuchowa.
Był to dla mnie beznadziejny wyścig. Qual poszedł mi beznadziejnie, ale start jeszcze gorzej. W końcu musiał być ten pierwszy nieudany. Tak więc od razu tracę pozycję, dojeżdżam do t1 i oczywiście się nie wyrobiłem z hamowaniem. Nie chcąc komuś przede mną niszczyć wyścigu odbiłem w lewo, ale oczywiście wpakowałem się w bandę. Wracam na tor powoli i kara STOP&GO. Pojechałem dokładnie tak jak Bioly ale nie pomyślałem, że on nie zyskał pozycji a ja niestety kilka. Już w tym momencie wiedziałem, że zawaliłem sobie wyścig. Nie dość, że kara to jeszcze poobijany bolid, którym nie dało się jechać. Nie potrafiłem go w ogóle utrzymać na torze. No ale postanowiłem jechać. Awansowałem pare pozycji i w pewnym momencie miałem nagle szanse na punkty. Niestety jak przez pare okrążeń zbliżałem się do kierowców przede mną to później zaczęli mi odjeżdżać i straciłem jakąkolwiek nadzieję. Skończyło się na 11 pozycji. Nie wygląda to tak źle jak na to co się działo, ale najwyraźniej pozostali mieli jeszcze gorszy wyścig niż ja.
Kwalifikacje beznadziejne... Pierwsze okrążenie pomiarowe zakończyło się wypadnięciem za tor, a drugie nie było dużo lepsze. Czas na 15 miejsce, ale startem trochę nadrobiłem. Potem zamieszanie na T1 na którym w pewnym sensie skorzystałem bo znalazłem się na 8 pozycji. Następnie musiałem uznać szybsze tempo Danleya i chyba kogoś jeszcze. Przez dłuższy czas utrzymywałem pozycje w okolicach 10 miejsca , chociaż przez parę błędów oddawałem miejsce... Ostatecznie wyścig ukończony na 10 miejscu i zdobyty pierwszy punkt w karierze z którego mimo wszystko się cieszę.
Najgorszy wyścig ever...
Kwalifikacje, super kółko, P2.
T1... Mówiłem ze trzeba dohamowania potrenować, ale co niektórzy ćwiczą we własnym zakresie bez udziału w oficjalnych treningach i później nie wiadomo kiedy hamować. Może to ta linia, a może następna...
Start bardzo udany, Danley zaspał, a ja wystrzeliłem na P1. Super dohamowanie i JEB! Pozamiatane. Mclaren kamikaze pozamiatał. Bioły gdybyś nie zblokował kół do byś odbił delikatnie w lewo i byś mnie nie uderzył:) Całe stado dzikich bolidów poobijało mój bolid. Nos w rozsypce, przednie zawieszenie to samo. Bolid prowadził się tragicznie. Dogoniłem eJaya. Parę kółek fajnej walki. Wyprzedziłem go i JEB! Następny strzał na dohamowaniu w Ascari. Spojler oberwał. PIT, na szczęście nie musiałem 2x zjeżdżać.
Bolid nawet po naprawach prowadził się jak kupa plastiku sklejona gównem. No i pogoń w tempie 1-1,5 sek słabszym niż bym jechał bez uszkodzeń nie dawała możliwości dojechania sikhama. On uciekł, ale znów się eJay napatoczył. Już tracę do niego tylko 1,5 sekundy, a tu JEB! KORraN przestrzelił t1 i znów bączek. Tym razem mocno oberwał tył. To również nie pomogło mi w szybkim jechaniu. Ostatecznie eJay przepuścił mnie na prostej i dojechałem na 7 pozycji...
Serdeczne podziękowania dla Maciuli, eJaya oraz KORraNa za spier**lenie mojego jubileuszowego wyścigu na Monzie, który nawet mogłem wygrać. Kowal uciekł na jakieś 20 pkt, McLareny w generalce, Ferki... Mojego team mate też nie widać żadnego... Oczywiście na T1 najbardziej oberwałem ja. Bo któż by inny? Kolejny wyścig, w którym miałem szanse na wysokie punkty poszedł w pizdu...
Zgłoszenia będą 3 jutro. POZDRO!
eJay, a co do Sikhama. Ty w ogóle miejsca nie zostawiasz w 2w i ja musiałem być ewidentnie zrównany z tobą żebyś mi łaskawie odstąpił kawałek asfaltu...
Bioły graty...
Dobrze było!
Rafalok. Race Accident chyba, ponieważ w sumie mogłem zostać na wewnętrznej, ale jednak mimo wszystko wejście na prostą po drugim 'lesmo' pod takim kątem mi się nie widziało, a byłem o bolid z przodu.
Kuba. Kox.
Bioły. W nagrodę dostałeś klapsa.
Fisher -> Na pewno eJay, a nie ja? ;)
ejay zahamowaliśmy idealnie w tym samym momencie a ja bylem na równi z tobą gdybyś nie zaczął schodzić do apexu a zarazem spychając mnie poza tor oboje byśmy się zmieścili w tej szykanie bez żadnego problemu wiec z mojej strony była to ucieczka od kontaktu z tobą który powinien być na twoje własne życzenie(może byś się wreszcie nauczył jeździć 2w), zmusiłeś mnie do takiego toru jazdy - nie czułem i nie czuję się winny, nie oddałem pozycji bo broniłeś się nie fair
ciekawe co by było jakby Danley pojechał tu tak jak ty ? ->
Monza...ależ ten czas mija, jeszcze nie dawno tutaj debiutowałem a już teraz znów tutaj wróciłem żeby się ścigać. Rok czasu minął obstawiam że jedni mnie polubili bardziej drudzy mniej ale jakoś ciśniemy cały czas do przodu :)
W Qual-u pojechałem standardowe kółko które starczyło na P4.
Race, no w T1 było ostro, nawet sobie takiego czegoś nie wyobrażałem...wyszedłem bez szwanku :D
Fisher obrócony z przodu, a STR w tylnym lusterku - piękny obrazek. Próba ocenienia kto przetrwał, i niestety Bioly jedzie dalej :D. Pierwszy stint ogólnie to było coś niesamowitego, ciągła wymiana pozycji między mną, bokserkiem i biolym czasem nawet po dwóch naraz:D. Aż w pewnym momencie znalazłem się na 3 pozycji i zanim się obejrzałem a Żółtego Reno już nie było widać, niestety poddenerwowanie i szkolny błąd (przeprosiny wyżej...). Bioly, taktyka o której mówiłeś na czacie po race nawet przez chwile przeleciała mi przez głowę ale szybko zniknęła jak pojawił się argument: "przecież on zaraz Ci ucieknie, napieraj napieraj!". W drugim stincie już nie było tak kolorowo, nie mogłem wyczuć bolidu żeby szybko jechać i marzenia o zwycięstwie poszły w...Dan, po wyjeździe z boksu to ja myślałem że ty jeszcze nie zjeżdżałeś :) spokojnie pochodzę do t1 i trochę odpuszczam żebyś se przejechał ale zostawiasz miejsce więc cię minąłem...potem się okazało że jednak już zjeżdżałeś :>
Gratki Bioly, liczę że chociaż raz do końca sezonu dasz mi wygrać :D(oj byłoby fajnie...) (te driftingi w parabolice to też było coś niesamowitego że udawało Ci się utrzymać, szacun:))
Wstawi ktoś raport ?:)
Fakt jest taki, że wyprzedziłeś mnie poza torem. Mogłeś mnie przepuścić i wyprzedzić nawet okrążenie później. Tak w ogóle to składając się do tego zakrętu opóźniłem maksymalnie hamowanie, twój manewr był wybitnie optymistyczny i gdybyś miał jechać normalnym torem jazdy to byś wypadł na żwir.
fisher--->eJay, a co do Sikhama. Ty w ogóle miejsca nie zostawiasz w 2w i ja musiałem być ewidentnie zrównany z tobą żebyś mi łaskawie odstąpił kawałek asfaltu...
Biorąc pod uwagę, że mi lagowałeś i na szykanach widziałem twój bolid jadący pod kątem 45 stopni do linii jazdy (czemu tylko na szykanach - nie wiem) to weź to na konto walki F1 ;) Nie byłem dublem i też chciałem się bronić, a gadanie o "centymetrach" nie ma sensu. Nie uważam, że robię kardynalne błędy w walce koło w koło. A jak robię faila to oddaję pozycję.
Wam bolidy przeciwników też tak przeskakują? Gram w F1 Delux 2010. Czy da się to wyeliminować?
mogłeś zostawić mi miejsce i walczyć jak równy z równym zwłaszcza ze kolejny zakręt był w prawo, ja nie opóźniałem hamowania tylko hamowałem tam tak jak zwykle wyniosło mnie trochę bo na trawie(na która mnie wypchnąłeś) się źle hamuje
opóźniłeś hamowanie ? to jakim cudem przejechałeś po wewnętrznym kerbie ? skoro zahamowaliśmy w tym samym momencie to dlaczego miałem przestrzelić zakręt ?
To i ja coś skrobnę. Kwalifikacje nad wyraz udane. Jeszcze do piątku borykałem się z problemem jak tu zejść poniżej 1:25 ale na moje szczęście udało mi się znaleźć trochę czasu weekend co nie zdarza się często :). Niskie 1:24 pozwoliło mi ukończyć qual na P5 z czego bardzo się ucieszyłem.
Start do wyścigu też dobry, nie zaspałem i udało mi się przed T1 zrównać z Biolym na 3 pozycji. Następnie feralne domino jak ktoś to ujął. Udało mi się z tego wszystkiego wyjść najlepiej na to wygląda. Tuż przed obróconym Fisherem nie miałem innego wyjścia jak odbić szybko w lewo bo po prawej był Kowal.
Wróciłem na tor na pierwszej pozycji, tuż za mną Kowal a Bioly ładnie po przepuszczeniu nas z boku do nas dołączył. Kolejne 12 okrążeń to nieustanna walka z Biołym i Kowalem, tasowaliśmy się kilkakrotnie a już jazda na prostej we trzech jeden koło drugiego na chwile w pamięci pozostanie.
W następnej fazie Bioly odskoczył a ja zaciekle walczyłem z Kowalem aż do sytuacji którą napisał.
Tuż za Variante della Rogia Kowal niespodziewanie dużo za wcześnie zahamował jak z początku przypuszczałem co niestety było manewrem już nie na mój stary refleks. Uderzyłem go w tył z wzrokiem wpatrzonym na spoiler czy jest na swoim miejscu. Od tego momentu nie wiem czy przez to uszkodzenie czy przez już zupełny brak koncentracji szło mi gorzej. Oliwy do ognia dolałem sobie sam nie potrzebnie starając się zjechać na swój pit stop dwa lapy po was. Kompletnie nie trafiłem ze strategią z czego skorzystał Danley. Ostatecznie jest P4 do którego jak że już przywykłem :P
Nie żywię urazy Kowal, zaskoczyłeś mnie strasznie no ale takie rzeczy się zdarzają, cieszmy się że oboje nie skończyliśmy wyścigu lub nie straciliśmy kilku pozycji w tym miejscu :)
Gratulacje dla zwycięzcy i chłopaków z podium.
Bardzo się cieszę i dziękuję Maciuli za P5, to bardzo dobre i cenne punkty dla McLarena.
PS. Co się zdarzyło na T1 to się nie odstanie. Zapewne Maciula karę jakąś dostanie ale bardzo proszę o nie wypisywanie już więcej bzdur o przestrzeleniu do hamowania, był lag, nikogo nie widział, zdarza się.
Jeśli chodzi o lagi to ja również je miałem. Dochodząc Arka nagle mi zniknął na 3 sekundy i już byłem przed nim. Ogólnie nie wiem czy to była sprawa serwera czy moja, ale dobre 3 razy przez jakiś czas jechałem sam po torze.
Mi też kilka razy znikali kierowcy, a wskaźnik pokazywał niewłaściwe pozycje kierowców dookoła. Ponadto około 19 przez około pół godziny nie działał nasz live timing.
Pewnie znów na "sąsiednich" serwerach odbywały się jakieś duże eventy i stąd było duże obciążenie.
Zauważyłem dziwną tendencję że do puki mam pełny bak w bolidzie to jestem dla was konkurencyjny i potrafię dotrzymać wam tempa a w miarę zmniejszania wagi bolidu jest tylko gorzej :/
I obrazeczek na pocieszenie.
bokserek-->To jest tak, że każdy mając obciążony bolid zmaga się z nim i jego podsterownością, a gdy paliwa jest mniej, wtedy do akcji wkracza po prostu lepszy setup i umiejętności. Ja robiłem w pierwszej fazie wyścigu czasy ledwie o 0.4 sekundy gorsze niż Bioły. Po zmianie opon różnica wynosiła już grubo ponad sekundę:(
Qual, po raz pierwszy w tym sezonie pojechałem na tyle ile mogłem. Do tej pory zawsze szło coś nie tak. Wyścig. O T1 później. W połowie pierwszego stintu doszedł mnie Danley. Jechaliśmy w odstępie 1-1,5 sekundy przez kilka okrążeń. Na 13 okrążeniu przejeżdżając Parabolicę pyk, lagnęło mi. Zanim się obejrzałem jechałem już po żwirze. Drugi stint to spokojna jazda za Bokserkiem. Samochód po T1 był cały żółty ale dał się w miarę prowadzić, a długie proste umożliwiły wyłączenie napraw i nie tracenie czasu w boksach. Jeszcze jedno spostrzeżenie: byłem bardzo zdziwiony tym, że na klawiaturze daję radę przejechać cały dystans na softach na jeden stop. Nieczęsto się to zdarza. I to na tym torze.
Co do T1. Napisałem już co było powodem takiego a nie innego przebiegu wypadków. Mimo, że nie było w tym żadnej moje winy, ponieważ to ode mnie się to zaczęło, chciałbym wszystkich przeprosić. Przyjmę każdą karę.
Raport nie działa.
Po przypomnieniu sobie kilku akcji i obejrzeniu repa:
Korran-->możesz mi powiedzieć co do cholery chciałeś osiągnąć tym manewrem?(bodaj L14)
------------------->
Jadę sobie spokojnie przed tobą a ty nagle na pełnym gazie tniesz zakręt i wyjeżdżasz mi przed nosem, jedziesz sobie dalej nie ustępując pozycji i napierniczasz przede mną jeszcze slalom na prostym odcinku puszczając mnie przed paraboliką...Nie zgłosze tego bo nie doszło do kontaktu ale chyba nie musze pisać, że ten manewr był conajmniej nieodpowiedzialny? Żeby nie powiedzieć głupi...Rozumiem, że można za późno dohamować i wypaść ale ty tam nawet nie zwolniłeś...
Co do lagów - też miałem, ścigam się z arkiem a tu nagle on mi znika i chwilę później pojawia się zaraz przede mną, cud, że gdzieś w zakręcie nie doszło do kraksy...
@Qverty
Działa, ale musisz zjechać scrollem w dół.
Fragment postu Danleya z czerwca:
GP Niemiec (Nürburgring) - http://www.megaupload.com/?d=D7JAPO3V (jechaliśmy na tym 2 lata temu)
GP Singapuru - http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Singapore
Zgadzają się tory? Jak ktoś potwierdzi to dodam do wstępniaka.
Raport co prawda działa, ale w zakładce Lap by lap graph coś się za przeproszeniem zjebało. W sensie, że pozycje i takie tam się nie zgadzają.
Czy udało się komuś pobrać Nurburg z linku [58]? Mi przerywa w okolicach 5MB :/
Dzięki za info Bioly, mam tor w grze :D
Skoro jakieś problemy są, to zaraz wrzucę tor na nowy serwer.
Edit: No może nie tak zaraz, bo upload mi z deka nie wyrabia, ale za jakieś pół h powinno być :P
Poza tym jeśli nie używacie wersji Lite rFactora, to tor powinniście mieć w grze. Nuerburg GP się zwie.
Wczoraj na gorąco pisałem. Dzisiaj już ochłonąłem. Pierwsze primo: http://www.youtube.com/watch?v=dnnKdPNu_gs . Fajnie nie?
Drugie primo: Korkowi odpuszczam bo to i tak nic by nie zmieniło.
Ostatnie primo:
Zgłaszam incydenty:
T1 na LAP1: Maciula vs. reszta świata.
LAP14 początek S3: eJay vs. FisherFighter
Korek tym razem ja zrobię Highlights.
Do filmu walka Qverty vs Korran L14 i L15, mimo, że Korek odpierniczał maniany to jednak walka z nim to była jedyna moja rozrywka w tym wyścigu...
Qverty -> Szczerze? Chwilę wcześniej straciłem nadzieję na punkty i walkę z rywalami z przodu. Miałem do wyboru ESC, ale zobaczyłem Ciebie chyba 19s za mną i czekałem, żeby powalczyć. A że Ty mi uciekłeś to chciałem Cię dogonić. Po ścięciu oddałem pozycję. Ogólnie kiepski dzień wczoraj miałem.
fisherfihter--->Normalnie bym się wykłócał bo incydent w moim wykonaniu oczywisty, ale cholera... oddałem Ci pozycję i to jeszcze pod koniec wyścigu mając nad Tobą grubo ponad 4 sekundy przewagi, zwolniłem - mógłbyś spojrzeć na to bardziej chłodnym okiem;) Oczywiście biję się w pierś, błąd popełniłem bo zakręt, prędkość i lagi nie ułatwiały mi sytuacji, ale mimo wszystko skończyłeś wyścig na takiej pozycji jaka była imho możliwie najlepsza po zajściu w T1, do czołówki miałeś już wtedy bardzo daleko.
EDIT
Po obejrzeniu replaya po raz setny cofam moją apelację o rozpatrzenie sytuacji sikham vs eJay L23. Przypomniała mi się sytuacja Alonso vs Kubica na Silverstone, kiedy Ferdek objechał Kubka w podobny sposób i nie dostał kary;)
eJay masz dużo racji ale to nie pełna racja. Straciłem dużo czasu na naprawie spojlera i dotaszczeniu się do PIT Lane co zaowocowało stratą pozycji na rzecz Sikhama.
fisher--->Ale sikham stracił czas przez niezasłużone stop & go (ściął szykanę w T1 aby uniknąć kolizji) więc i tak byłby od Ciebie szybszy. No ale nic.. jak nie to nie;)
Przypomniała mi się sytuacja Alonso vs Kubica na Silverstone, kiedy Ferdek objechał Kubka w podobny sposób i nie dostał kary;)
Dostał :P
eJay no tak ale to są dwie odrębne sytuacje. Nie chodzi o to czy byłby szybszy czy nie. Różnice czasowe były takie, że walczyłbym z nim może na 1-2 ostatnich kółkach.
[66] W takim razie rozgrzeszam bo dzięki temu też miałem trochę rozrywki :p Później to już arek za mną 30s, Lukas przede mną 30s i jechałem tak do końca...
Zbierajcie kase na upgrade - http://isiforums.net/f/showthread.php/1056-Minimum-Recommended-System-Specs-for-rFactor-2
Z oficjalnego źródła:
Minimum/Recommended System Specs for rFactor 2
MINIMUM:
CPU: 2.4 GHz Intel Core 2 or 2.4 GHz AMD Athlon x2
Memory: 2 GB
Video Card: nVidia 8600 GT or ATI/AMD 3850
Video Memory: 256MB
Operating System: Microsoft Windows XP, Windows Vista, Windows 7
DirectX: 9.0c
Storage: 4 GB
RECOMMENDED:
CPU: 3.0 GHz Intel Core 2 Duo or 3.0 GHz AMD Athlon II x2 or better
Memory: 4 GB+
Video Card: nVidia 250 GTS or ATI/AMD 4870 or better
Video Memory: 512MB+
Operating System: Microsoft Windows Vista 64bit, Windows 7 64bit
Storage: 4 GB+
Cieszcie się, bo dzięki temu pewnie Biołego w przyszłym sezonie nie ujrzycie :P
Jest całkiem spoko jeżeli chodzi o wymagania
Ja tam nic nie musze upgrejdowac...Chociaż znając życie to zanim ta gra wyjdzie to będę miał już kompa z nasa...
Mój prawie czteroletni złom spełnia wymagania rekomendowane, więc nie jest tak źle.
Mam parę pytań odnośnie kalendarza
- Zamieniamy GP Singapuru z GP Wielkiej Brytanii?
- I co z Koreą i Indiami ?
Zamieniamy GP Singapuru z GP Wielkiej Brytanii?
Mnie to wsio jedno. Szczerze mówiąc nie widzę większego sensu w takiej zmianie, ale pójdę za głosem ogółu :>
I co z Koreą i Indiami ?
Na Indie nie ma co liczyć więc w miarę szybko powinniśmy znaleźć jakieś rozsądne zastępstwo. O Koreę z drugiej strony nie ma co się martwić. Na początku Października wyjdzie dosyć porządna wersja i jak nie będzie w niej żadnych rażących bugów, powinniśmy z niej skorzystać.
Za Indie Imola:D
A co do wymagań. Widać że coraz bliżej do wydania gry. No cóż, już jedynka powinna mi chodzić na full detalach przy dużej ilości osób, a jest inaczej:) Trzeba będzie pewnie zainwestować w parę podzespołów.
Cieszcie się, bo dzięki temu pewnie Biołego w przyszłym sezonie nie ujrzycie :P
Nie ma się z czego cieszyć, ponieważ w takim przypadku nie będzie miał kto ciągnąć w górę poziomu ligi, przez co reszta kierowców walczących w czołówce opuści się w z osiągami.
Za Indię zrobimy GP Polski na torze w Poznaniu...
Za Indie Imola:D
Boże, nie!
[85] E e e, synek, syneek!
Dan -> E tam, zdolną młodzież mamy. Po pewnym czasie nikt nie zauważy różnicy ;)
No cóż, już jedynka powinna mi chodzić na full detalach przy dużej ilości osób, a jest inaczej:)
wynika to z ogromnego zapotrzebowania na pamięć karty graficznej, w większości modów tekstury są bardzo dużych rozmiarów i przy kilkunastu samochodach ich "waga" leci już w gigabajty
no i sam rfactor nie jest najmłodsza produkcją co tez stwarza pewne problemy
Dlaczego niby mieliśmy zamieniać Singapur ? Ja tam jestem za jeżdżeniem trasami według kalendarza f1, więc nie widzę sensu takiej zmiany. No ale jak przekonasz resztę to wyboru pewnie nie będzie.
Sajes no tak ale tor w Indiach jeszcze nie powstał to jak chcesz tam jeździć?:P
UWAGA!
Raport jest pomieszany. Lap by lap, którego używam do namierzania wyprzedzeń nawalił kompletnie. Posiada ktoś lepszą wersje raportu? Inaczej ciężko będzie mi wyłapać wszystkie wasze akcje a co po niektóre lepsze mogę ominąć...
Ja tam jestem za jeżdżeniem trasami według kalendarza f1
fajnie fajnie, ale widziałeś nasz kalendarz? już i tak połowa jest pomieszana...
Lepszego raportu nie będzie bo lagi zlagowały lagi;) Jak przeglądałem repa to były tam często 10-sekundowe przerwy w dostawie emocji:)
Sikham --> mała prośba, kiedyś pisałem, że mam problem w momencie włączenia lusterek obraz z nich mam też w kokpicie (między nogami, że się tak wyrażę). Odniosłem wrażenie, że mógłbyś pomóc :)
a to już tego nie poprawiałem kiedyś ? wiem co jest przyczyna wiec ewentualnie można to zrobić w parę min. odezwij się do mnie na gg
0:45 - 1:03, dawno nie widziałem takiej dobrej akcji na tych filmikach ;)
spoiler start
Pomyliłeś podium :P
spoiler stop
dopiero teraz sobie przypomniałem jakiego fuksa miałem unikając spinującego bolidu :D
[101] wyobrażam sobie teraz jak sikham bylby wpieniony gdybym go trafil..;p
spoiler start
piekło na forum ;p
spoiler stop
Dobrze było!
Jeśli nie kontaktowałeś się z Kruchym, a tylko załadowałeś event na serwerze, to kryzys wcale nie jest zażegnany :>
a co jeśli Kruchy kontaktował się ze mną ? :P :>
ps. już widzę te dzikie tłumy czekające na otwarcie serwera :D
ps. już widzę te dzikie tłumy czekające na otwarcie serwera :D
OPEN THE DOOR!! OPEN THE DOOOOR!!!!!!
byś seta zrobił a nie się drzesz ;)
a tak poważnie to gdzie podsumowanie GP Węgier ? opuszczamy się ? ;)
Sikham..
Nie wiem jaki udział w prawidłowym działaniu serwera należy do Ciebie, a jaki do kolesia od serwera, ale najważniejsze że działa... ;)
Fisher -> Co w tym Team Radio mówi Hamilton? Bo próbowałem kilka razy zrozumieć i ni cholery nie mogę :>
a tak poważnie to gdzie podsumowanie GP Węgier ? opuszczamy się ? ;)
jeśli Ci chodzi o to na gameplayu to jest tylko nie ma linka na fb... http://gameplay.pl/news.asp?ID=61972
KORraN--> 'Stop talking to me while I'm racing please' ;)
Korek to wrzucisz na nasz kanał w końcu ten filmik?
Nie mam dostępu do konta GOLowego, to po pierwsze. Po drugie [6], ale loga już nie zamienię, bo projekt usunąłem.
OFICJALNE WYNIKI GP WŁOCH NA TORZE MONZA (12/20)
KWALIFIKACJE
1. Danley----------01:23.359------/
2. FisherFighter---01:23.479------00.120
3. Bioly74---------01:23.680------00.321
4. Kowal-----------01:23.807------00.448
5. Bokserek-------01:24.265------00.906
6. maciula---------01:24.318------00.959
7. Sikham---------01:24.591------01.232
8. eJay------------01:24.795------01.436
9. Qverty---------01:25.008------01.649
10. Luigi----------01:25.814------02.455
11. Kuba---------01:25.909------02.550
12. Lukas--------01:25.998-------02.639
13. KORraN------01:26.332-------02.973
14. arekkobylo--01:26.931-------03.572
15. Rafalok------01:27.031-------03.672
16. Perucka-----01:27.204-------03.845
17. Andrzej------01:27.936------04.577
======================================
WYŚCIG
1. Bioly74---------46:29.115-------/ Najszybsze okrążenie wyścigu
2. Kowal----------46:44.201-------15.086
3. Danley---------46:47.827-------18.712
4. Bokserek------46:53.942-------24.827
5. maciula--------46:59.184-------30.069
6. Sikham--------47:10.380-------41.265
7. FisherFighter--47:18.792-------49.677
8. eJay-----------47:18.847-------49.732
9. Kuba----------47:40.713-------01:11.598
10. Rafalok------47:47.585-------01:18.470
11. Lukas--------47:57.537-------01:28.422
12. Luigi---------46:33.040------- -1laps
13. Qverty------47:01.961------- -1laps
14. arekkobylo-47:33.721------- -1laps
15. KORraN-----47:40.175------- -1laps
16. Andrzej-----DNF (Suspension)-14laps
17. Perucka-----DNF (Suspension)-26laps
=======================================
Kary:
- eJay +5 pozycji na starcie następnego wyścigu
- maciula +10 pozycji na starcie następnego wyścigu - Komisja przy rozpatrywaniu incydentu brała pod uwagę fakt wystąpienia laga, jednakże ze względu na dalekosiężne skutki wypadku zadecydowała o ukaraniu zawodnika
- Korran - Race Accident
- Ravek - start z boksów w następnym wyścigu
=======================================
GP Włoch punktacja:
1. Bioly74 +25pkt.
2. Kowal +18pkt.
3. Danley +15pkt.
4. Bokserek +12pkt.
5. maciula +10pkt.
6. Sikham +8pkt.
7. FisherFighter +6pkt.
8. eJay +4pkt.
9. Kuba +2pkt.
10. Rafalok +1pkt.
=======================================
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2011):
1. Bioly (REN)-------------261pkt.
2. Sikham (STR)----------174pkt.
3. Danley (STR)-----------166pkt.
4. Kowal (FI)---------------120pkt.
5. eJay (FER)--------------113pkt.
6. Bokserek (MCL)--------107pkt.
7. FisherFighter (RBR)----105pkt.
8. Maciula (MCL)-----------56pkt.
9. Sajes (RBR)-------------19pkt.
---Wiktordth (MER)--------19pkt.
10. Miszka (RBR)----------17pkt.
11. Cappo (FER)-----------16pkt.
12. Lucas(SAU)------------15pkt.
13. KORraN (REN)---------11pkt.
14. Qverty (FI)--------------4pkt.
----Sherman (WIL)---------4pkt.
15. Kuba (SAU)-------------2pkt.
16. Przemek (REN)---------1pkt.
----Arekkobylo (HRT)------1pkt.
----Rafalok (MER)----------1pkt.
=======================================
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2011):
1. Scuderia Toro Rosso--------------340pkt.
2. Renault F1 Team------------------273pkt.
3. Vodafone McLaren Mercedes----163pkt.
4. Scuderia Ferrari Marlboro-------129pkt.
5. Red Bull Racing-------------------124pkt.
6. Force India F1 Team--------------112pkt.
7. Sauber F1 Team-------------------29pkt.
8. Mercedes GP Petronas F1 Team--20pkt.
9. Virgin Racing-----------------------17pkt.
10. AT&T Williams----------------------4pkt.
11. Hispania Racing Team--------------1pkt.
Gratulacje za pierwsze punkty w karierze dla Kuby i Rafaloka:)