Pracownik Gearbox Software na spowiedzi - sztuczna inteligencja, bronie oraz grafika w Borderlands 2
Pierwszy Borderlands był grą którą albo się polubiło albo znienawidziło, gra była dosyć unikalna jednak jej głównym babolem było to że potrafiła szybko się znudzić,
Sama mechanika gry za bardzo w 2jce się nie zmieniła, na razie ze znaczących zmian widzieliśmy AI które zrobiło się bardziej nieustępliwe w pogoni za graczem co może dodać uroku rozgrywce, tylko mam wrażenie że gra na singlu szybko stanie się nudna, i znów zostanie multi, co-op ma to do siebie że nawet z suchara potrafi wycisnąć tą grywalność
Mogliby dodać pojedyncze pojazdy, różne dla każdej z postaci (np. motocykl, quad), dwu- i czteroosobowe były już w jedynce.
UI pctowe przede wszystkim zmniejszyć, żeby nie zasłaniało połowy ekranu jak w pierwowzorze, wywalić zbędne informacje jak pasek doświadczenia na ekranie (zostawić do jedynie w menu postaci) itp.
<Bahamut> - nudzil? Ciekawe dlaczego Diablo 2 sie nie znudzilo ;). Sam z gra spedzilem w sumie z 60-70h, poprostu trzeba lubic mashowanie XP w wersji FPP bo glownie to hns to robia ;)
ZYCZYLBYM SOBIE, ABY DOPOKI NIE WYJDE Z GRY NIE SPAWNOWALY SIE W KOLKO SMIECIOWY STWORY. BO PRZESTALEM WLASNIE PRZEZ TO GRAC, GDY 5000000 RAZ WYCHODZAC Z BAZY DENEROWALY MNIE 1 LVLOWE ROBAKI Z JASKIN.
tak celowo z capslockiem; gdyz tak niezla gre, w taki sposob zalatwili. no ilez mozna bedac napakowany w ch. odgania csie od tych "much"? no ile.. powinno byc jak w Diablo i podobnych - dopoki sie nie wylogujesz nie ma spawnowania!!!
Koktail-> no właśnie u mnie z tą chęcią do XP grinda to jest średnio, w Borderlandsa grałem dosyć długo jednak z czasem po prostu odechciało się grac i tyle