Dead Island bez tajemnic – odpowiedzi na pytania czytelników
Szacun za profesjonalne podejście do tematu. Dziękuję za odpowiedzi.
Z trzy razy trzeba było udać się do apteki po leki, insulinę czy inhalator dla ocalałych.
LOL:)
To pytania ode mnie:
1. Patrząc po gameplay'ach, mam wrażenie, że ta gra to nic innego jak raczej bezmózga zombie-nawalanka. Czy tak jest w istocie? I nie chodzi mi tu o teorię, a o praktykę - wiem, że są niby elementy RPG, ale czy w praktyce sprawia to, że gra jest "czymś więcej"?
2. Jak z błędami? Czy zauważyłeś jakieś, które istotnie wpływałyby na komfort/przyjemność gry?
3. System zapisu - nie wyobrażam sobie, by w grze z otwartym światem był inny niż w dowolnym momencie. Jednak na wszelki wypadek zapytam: jaki jest?
4. Regeneracja życia: automat czy apteczki?
5. Czy w sytuacji, gdy chcę grać sam, a mam na półce kilka świetnych nawalanek, w które mogę jeszcze popykać, jest jakikolwiek sens zakupu DI?
6. Jak z wersją PC-tową? Czym się różni, jak zostałą wykonana? Osobna wersja, czy nędzny port z konsoli? (pytam, bo zakup tej właśnie wersji rozważam).
miałbym 2 pytania:
1. czy tryb co-op działa na zasadzie takiej jak w DungeonSiege3 (dołączyć może postać, która jeszcze nie jest w drużynie) czy też cała drużyna może się składać z kilku tych samych postaci (Borderlands)?
2. czy wersja gry wydana u nas przez Techland będzie wymagać Steam'a czy też jest to "opcja dodatkowa"?
Poprawka: Jest możliwość wyłączenia wylatujących punktów w opcjach. Domyślam się, że pytającemu chodziło o punkty obrażenia zadawane przeciwnikowi (ich kolor jeszcze zależy od typów obrażeń).
Czy macie możliwość przetestowania gry w wersji na PC.
Bo na wersji gramy grafika na X360 prezentowała się wyśmienicie i jestem ciekaw jak to będzie w przypadku PC.
Pan Dzikus - Czy można wyłączyć w menu te badziewne napisy z punktami XP, które wyskakują na ekranie?
Na youtube jest kilkunastoczęściowy gameplay z PS3, gdzie autor komentuje w pewnym momencie, iż na ekranie nie ma fruwających punktów XP bo je wyłączył w menu gry.
Czyżby przypadłość polskiej wersji?
//
OK odpowiedź jest 2 up.
Jak gra prezentuje sie na PC? Wyglada ladnie, cos w desen COJ2 czy w stylu Cartelu/a?
Taa, Deus też miał być długi.
A nie był? Przechodziłem Deusa cały, pełny tydzień...Chłopie jak ty się dosiądziesz do gry i siedzisz po 8h dziennie i przechodzisz ją w kilka dni to dla ciebie nie będzie długiej gry, jak ktoś(normalny, nie chcę cię tu obrazić ale siedzenie przez cały dzień nad grą to dla mnie jest jakieś uber aspołeczne, geekowskie i noliferskie zachowanie) gra w granicach rozsądku godzinkę czy dwie dziennie to dla niego gra będzie długa...Ja grałem i tak sporo bo jakieś 2-3h dziennie, przejście zajęło mi jakieś 30h...
hed--->dzięki za odpowiedź, spodziewałem się, że system jazdy będzie bez rewelacji ale nie o system jazdy w tej grze chodzi więc nie przeszkadza mi to, fajnie, że w ogóle coś takiego w gfrze jest :)
Poprawiłem - rzeczywiście można wyłączyć wszystkie cyferki. W opcjach nie piszą nic o doświadczeniu, więc uznałem, że można tylko część wyłączyć.
Nie mam wersji na PC w tym momencie, więc nie odpowiem na część pytań.
czy fabuła jest jakoś związana z nagrodzonym trailerem? :D
Ja mam pytania:
1. Czy fabuła jest na dobrym poziomie i czy są w niej nieoczekiwane zwroty akcji? Bo ja liczę na coś innego niż przykładowo zabijanie, zabijanie..., a potem okazuje się, że zdobyliśmy jakiś lek na te przemienianie w zombie, więc wracamy i zabijamy..., przynosimy lek i koniec. A w trakcie tego wykonujemy misje poboczne.
2. Czy świat wygląda ładnie?
Taa, Deus też miał być długi.
I zakładając że nie leci się run&gun, czyta maile, skrada i wykonuje misje poboczne to jest długi.
Z czego się tak śmiejesz?
Szkoda, że broń palna jest na odległym planie, nie lubię walczyć wręcz, gdyby tak pukawek było więcej i można by było całą grę (albo przynajmniej zdecydowaną większość) przejść z ich pomocą to bym brał w ciemno bo się napaliłem na gierkę. A tak raczej się wstrzymam, trzeba się nad tym zastanowić :)
1. Ile jest typów zombiaków i czy zombiaki z danego rodzaju różnią się od siebie ubiorem i stopniem rozkładu czy też wszystkie z danego typu wyglądają identycznie?
2. Jeśli odetniemy obie nogi zombiakowi to będzie nas atakował dalej chodząc na rękach albo czołgając się?
3. Czy można blokować ataki zombiaków?
4. Czy pojawiają się QTE typu: idziemy sobie spokojnie aż tu nagle zza rogu wyskakuje zombiak i chce nam się dobrać do tętnicy szyjnej ale dzięki naszemu refleksowi udaje nam się go złapać za szyję i teraz musimy mashować dwa przyciski w odpowiedniej kolejności i tempie by go odepchnąć?
5. Niewiele jest gier w których walczymy z perspektywy pierwszej osoby bronią białą, obuchowa i piąchami (Breakdown, Condemned i Condemned 2, Zeno Clash, Dark Messiah Of Might & Magic). Czy walka w zwarciu została zrobiona lepiej niż w wymienionych tytułach, gorzej czy podobnie?
6. Jak często zdarza się, że obiekty przesz siebie przenikają albo postać stoi w powietrzu?
7. Czy można użyć kosiarki tak jak w "Martwicy mózgu"?
8. Jakie są trzy najważniejsze rzeczy które zmieniłbyś/poprawił w hipotetycznym Dead Island 2?
"Dlaczego w polskiej grze bohaterem jest Murzyn?" - wtf? czlowieku w jakim ty swiecie zyjesz? Murzyn jest takim samym czlowiekiem jak kazdy inny. mi nigdy nie przeszkadzal kolor skory innej osoby a w grach czesto fajnie jest pograc np Afroamerykaninem jak w San Andreas czy w serii TES jako Redguard bedacym niejako Murzynem.
Nie wiem czy padły takie pytania, dlatego zapytam.
Czy można grać dalej po ukończeniu wątku głównego?
Czy jest limit poziomów doświadczenia jak np. w Mass Effect?
Witam mam problem z gra prosze o pomoc dodaje tutaj link na yt mam screena co sie dzieje z napisami z gory dzieki
Mam pewien problem chciałbym zagrać z kolęgą w co-op ale na 2 pady . Czy to możliwe gry chce zagrać pisze że nie mam dostępu do interneru czy można się bez niego obejść ?
Czy można mieć 2 lub wiecej postaci?
da się grać na 2 pady na jednym xboxie ? Jeśli tak to jak to zrobić !