F1 2011 - nowy sezon Formuły 1 na miesiąc przed premierą
calkiem niezle, ja tez czekam z niecierpliwoscia :)
Na pierwszym obrazku drugiej strony jest Alonso i Rosberg nie Schumacher (żółty element nad wlotem świadczy o tym, że jest to drugi kierowca mercedesa no i Schumacher ma czerwone wykończenie kasku nie żółte) :)
Ja już preorder zamówiłem, a ta zapowiedź tylko utwierdziła mnie w przekonaniu, że dobrze zrobiłem. Co ja gadam... Przecież nie jest mi potrzebna żadna zapowiedź - w końcu to F1! :P
System kar w F1 2010 dziala bardzo dobrze jak na gre cpu, w F1 2011 zostal poprawiony. Jezeli ktos na starcie dostaje X kar, to oznacza, ze nie umie jezdzic:)
Akurat w te gre przejechalem multum wyscigow, 90 proc. w sieci, w tym takze troche turniejowych, wiec wiem to i owo. Model jazdy jest troche zrecznosciowy, ale ma sporo elementow symulacji, w tym chocby wlasnie system kar. To nie jest NFS. System kar jest dosc logiczny (przynajmniej dla mnie), dlatego nie mam z nim jakichkolwiek problemow.
Z tego co sie orientuje, to Safty Car bedzie dostepny dla wyscigow o dlugosci od 20 czy 30 proc. (i wiecej) i trzeba go wlaczyc (tak samo bedzie w online - SC admin sesji bedzie mogl wlaczac/wylaczac, bo nie wiadomo, czy nie bedzie zabugowany), a w wersjach targowych (czyli okrojonych wersjach "work in progress") w ogole nie byl zaimplementowany, wiec pewnie w recenzenckich jest analogicznie.
Ciekawy jestem tej opcji "Race Director" jak ona bedzie dziala online podczas Q oraz po zakonczonym wyscigu, czyli jak bardzo beda to szczegolowe dane. Ja oczekiwalbym dokladnych czasow kazdego gracza na danym kolku, dodatkowo w sektorach, a nie tylko np. fastest lap.
Po co to zamawiać, skoro ta gra będzie się różnić od poprzedniczki tylko jedną cyferką???
Gra ściśle przestrzega reguł udostępniania systemu DRS, a o możliwości wykorzystania jego potencjału informuje nas stosowny komunikat radiowy
Aha...Czyli już można oczekiwac zabugowania tego systemu i karania gracza przejazdem przez aleje serwisową za to, że użył DRS wtedy kiedy trzeba. Znając codemasters to to nie ma prawa działać poprawnie. Takie same obawy mam co do SC.
System kar w F1 2010 dziala bardzo dobrze
lolz...Szczególnie gdy gracz karany jest za to, że AI w niego wjechała powodując kolizje...
Mam wrażenie, że czytam news zapowiadający F12010 :/
Podsumowując, nowa odsłona umożliwia użycie KERS+DRS, co pewnie będzie owocowalo mega hiper fajnym rozmyciem tła i super mocnym przyspieszeniem, pozwalającym wyprzedzić pół stawki na prostej. A jak się nie uda to siup, flashback i jeszcze raz.
Faaaajnieeee. Znaleźli sobie sposób na wyłudzanie pieniędzy od gimnazjalistów, wystarczy zmienić cyferkę w tytule.
Tak jak się można było spodziewać, w 2011 wciąż nic nie zapowiada choć odrobiny realizmu. Omijam szerokim łukiem, być może zagram przy jakiejś tam okazji, ale złotówki na to na pewno nie wyłożę.
Oj tam oj tam, ta cyferka niesie za sobą nowe usprawnienia i mniemam że większe niż samo KERS/DRS.
To F1 to bardzo ładny kompromis pomiędzy trybem zręcznościowym a czymś bardziej wymagającym. Na tyle udany, że nie polega na trzymaniu gazu wciśniętego non-stop i skręcaniu (ostre hamowanie częste a gęste, kiepskie pokonywanie zakrętów czy najechanie na krawędź przy mokrym zakręcie i bączek gotowy) ani też nie karze obsługiwać 12 dodatkowych przycisków od masy dodatkowych ustawień i stawać na głowie żeby w ogóle ruszyć z miejsca. Jak wspomniano w tej zapowiedzi, kilka kółek na torze i można się go nauczyć na tyle dobrze, że gra się przyjemnie, unikając przekleństw z tytułu za silnej symulacji.
Realizm? Oooo nie, podziękuję.
To nie są żadne znaczące usprawnienia, tylko zaledwie kilka drobiazgów. Sama gra tak jak poprzednio będzie bezpłciowa i nudna... Szkoda, bo potencjał jak najbardziej jest.
To F1 to bardzo ładny kompromis pomiędzy trybem zręcznościowym a czymś bardziej wymagającym.
No właśnie, jak dla mnie to powinno być albo zręcznościowe albo symulacyjne, bo taka mieszanka mnie niestety nie bawi
Na pewno kupię wersję dla PS3