Sniper: Ghost Warrior 2 [360] - Gamescom 2011 Demo
Produkcja wydaje się nie najgorsza, ale gościa odpowiedzialnego za kolor w tej grze powiesiłbym osobiście.
Jak można tak spaprać kolorystykę ?
Co to k_rwa Serious Sam, czy co ?
No chyba, że tylko ja widzę zdecydowany nadmiar fioletu i czerwieni.
Zwróćcie również uwagę na inne kolory, np. trawa pomiędzy brukową kostką.
Jest kompletnie nienaturalna.
Panowie z CI, weźcie wyrzućcie tego grafika odpowiedzialnego za kolor na zbity pysk bo engine niezły, a wszystko spaprane przez kompletnie nienaturalny dobór kolorów.
A, czyli poprawiona wersja tej zabugowanej prezentacji z Gamescomu :]
niezłe aczkolwiek odgłos głodnego żołądka przy każdym spowolnieniu może szybko się znudzić.
Druga rzecz, nienajlepszy dźwięk rozmawiających postaci, nasz kolega odbiega dalej, a brak efektu przestrzennego dźwięku. Natomiast atmosfera, klimat, dźwięki otoczenia, muzyka, akcja spoko. Ja np. bardzo lubie takie akcje, a zdarzają się one w grach niezmiernie rzadko, że gracz mając jedynie słabe środki walczy sam na sam z jakąś maszyną (tutaj z helikopterem). Takie coś jest bardzo klimatyczne i z jajem, zwykły piechur powstrzymujący maszynę. Mało realistyczne, ale świetne i angażujące. Grafika i silnik nie za bardzo, wszystko z tytanu.
Gra na pewno nie będzie jakaś wyrafinowana, to będzie typowa rozwałka w stylu COD, ale przynajmniej znajdzie zbyt na zachodzie. Będzie w pierwszej dziesiątce, to jest pewne. I bardzo dobrze, niech Polacy się dorabiają i uczą się robić względnie dobre ale popularne gry. Tak trzymac!
Rzeczywiście ta wersja jest znacznie poprawiona w stosunku do tego co pokazywał GOL na Gamescomie.
Gra będzie miała premierę dopiero w 2012 roku więc jeśli chodzi o niedociągnięcia to jest jeszcze czas aby je wyeliminować. Ale i tak najważniejsza będzie optymalizacja.
Na bank kupię.