Pierwsze DLC do The Elder Scrolls V: Skyrim z czasową wyłącznością dla Xboksa 360
Bethesda ssie. Miałem to kupić w dniu premiery. Jako, że będę miał w co grać (Red Orchestra 2; Serious Sam 3) to się poważnie zastanowię nad zakupem.
Tak świetna gra i niestety producenci ujawniają ,że mają PC w dupie...
Meh, Deus Ex i tak rozlozy Skyrim na lopatki.
I tak wersja pecetowa jest jedyna logiczna wersja ze wzgledu na mody. Jak znowu cos spieprza, tak jak z level-scalingiem w Oblivionie to na PC da sie to zmienic, na konsoli d..a blada.
Ja w to zaraz bd grał to się zobaczy czy to w ogóle dorównuje Deus Exowi 1.
Nie lubie takich zagrywek. Na 100% nie kupie w sklepie tylko na rynku wtornym, albo ze sklepu ze wszystkimi dlc w rok po premierze.
tybet chyba nie to okienko...
Znów DLC zapowiedziany przed premierą... gracko.
komenty --> Pokemony na kodach... nie dzięki.
Ja tam na nic nie narzekam, (a juuż wiele postów przeczytałem o krytyce) po prostu dla mnie kolejna część tej gry to multum godzin zabawy i nawet nie będę musiał się męczyć z tymi modami jak dla mnie oK!
-> SDRaid - ale co masz na mysli? Ze na PC bedzie latwiej? Jak ktos chce to sobie ustawi latwiej, a beda i mody utrudniajace gre. Co kto lubi.
Troche smieszy uzaleznianie zakupu gry od tego, na ktora platforme pierwsza wyjdzie DLC do tej gry. Nie Za bardzo widac w tym sens, bo DLC to sie kupuje z wersja GOTY gry, a nie przeplaca oddzielnie.
Pograłem w tego Deusa i twierdzę, że jest uproszczony względem jedynki=źle.
Zgadzam się z Drau - idealny przykład - Borderlands (można było kupić na Steam ostatnio za bardzo małą kwotę).
Co do Skyrim - coś czuję, że będą musieli zmodować tą grę tak jak Obliviona, a to potrwa. Grafika mi nie straszna. W morka grałem jakieś 2-3 miesiące temu i było OK:)
Portem ? Zwykłym Portem ? K*** mać ta seria zaczynała od komputerów, na niej się wychowałem, a teraz zwyczajnie to portują ... żal dupe ściska i tyle.
Mam nadzieje, że chociaż menusy konsolowe będą chociaż troche kompatybilne ze standardami PC skoro to ma być port, bo w przypadku obka to byla jedna wielka porazka ... ehhh ... czekam na recki, ale cos czuje ze ten TES moze mnie lekko zawiesc ... oby nie bo klimatem kopie tylki ...
Na Xboxie/Playstation masz system achievementów/trofeów. O ile w większości gier nie wymagają one niczego od gracza, to są takie perełki jak Wipeout HD, Gran Turismo 5, Ninja Gaiden Sigma 2, Demon's Souls (choć do tej potrzebna będzie ci osoba która wszystko ma, bierzesz i platyna prawie, więc nie do końca jest to dobry przykład), które wymagają od gracza jakichś umiejętności i potem widać z kim ma się do czynienia. A nie, że ściągne moda i przeszedłem grę w 15min...
Beth trzyma sztamę z micro$roftem to wiadomo od dawna, tak samo przyblokowali Dead Money dla F:Vegas tyle że tam było chyba znacznie dłużej niż 30 dni
Skoro zwykłym portem, to Bethesda może mnie pocałować wiadomo gdzie i nie kupię ich gry:) Nie zamierzam kupować "zwykłego porta z konsol", szkoda 150zł.
-> SDRaid - po pierwsze w graniu nie chodzi o to zeby komus cos udowadniac, tylko zeby sie dobrze bawic. Osiagniecia to zrodla rozmaitych patologii na konsolach (na pececie niekiedy tez, ale tutaj prawie wszyscy je olewaja), niektorzy mecza sie z jakims bzdurnym zbieractwem calymi godzinami, albo graja w cos co im sie nie podoba byle zdobyc te punkty czy pucharki.
- po drugie - modowanie nie polega na ulatwianiu sobie gry ale na tym by ja dostosowac do wlasnych potrzeb. Na moddb.com znajdziesz mody ulatwiajace rozgrywke, ale i utrudniajace ja, a wiekszosc po prostu zmienia interfejs albo rozgrywke. Bethesda stosuje rozne dziwne, niekiedy wrecz glupie rozwiazania, tak jak ww. level-scaling w Oblivionie, na ktory narzekali niemal wszyscy (i konsolowcy i pecetowcy). Pecetowcy sobie to zmodowali, na konsoli nic z tym nie zrobisz. Jakis czas temu jeden z developerow Bethesdy przyznal ze strzelanie z luku w Oblivionie tak jak to zmodowali pecetowcy (mod nazywa sie Better Bows) jest lepsze niz pierwotne rozwiazanie w grze. W Skyrimie strzelanie z luku bedzie sie opierac wlasnie na rozwiazaniach z tego moda.
- po trzecie - podobnie jak wczesniej Oblivion i Fallouty, gra w momencie premiery bedzie pewnie mocno zabugowana - i znowu - na konsoli bedziesz czekal na patch albo klal i zaczynal granie od nowa, na PC czesc z tych bledow da sie naprawic z poziomu konsoli.
Po prostu na pececie zagrasz tak jak chcesz, na konsoli - tak jak deweloper kazal.
A nie, że ściągne moda i przeszedłem grę w 15min...
Dowiedz się najpierw po co się tworzy mody, a potem pisz - widać, że nie masz o tym zielonego pojęcia...
@tybet2 [ gry online level: 20 - Pretorianin ] >Pograłem w tego Deusa i twierdzę, że jest uproszczony względem jedynki=źle.
A to ciekawe, bo ja gralem we wszystkie Duesy, i Human Revolution ma praktycznie te sama strukture i zlozonosc, co pierwszy Deus Ex, tak samo jak on oferuje wiele roznych drog i rozwiazan, a paru kwestiach - np w augmentach - przewyzsza pierwszego znaczaco.
Jakiez to uproszczenia masz niby na mysli?
SDRaid - Tak Ci konsole w tej główce namieszały, że nie odróżniasz moda od cheata.
Regeracja HP (brak uszkodzeń ciała, np. nóg i rzeczy z tego wynikających); poziomy są bardziej liniowe niż w pierwszym (grałem w początek HR, żeby nie było - jak jest po połowie gry się nie orientuję) - fakt, że jest parę dróg do rozwiązania problemu, ale mi chodzi o strukturę/konstrukcję poziomów; ze snajperki się mierzy i od razu strzela - 100% celności - nie trzeba czekać aż się celownik ustabilizuje; o wiele mniejszy recoil w broniach i te bronie zadają jakby większy DMG; to chore chowanie się, dzięki czemu gra zamienia się w cover shooter - jeszcze bym zrozumiał, gdyby nie było widać nic jak się jest schowany, ale będąc schowanym widać całą salę i wszystkich przeciwników! Kamera TPP. Wystarczy namierzyć, wychylić się i strzelić w łeb. Dalej masz OP skille - dajmy na to WH i niewidzialność. W jedynce były od tego tak jakby zbroje, które się kończyły, a tutaj to wszystko zależy tylko od energii - możesz używać tego co chwilę; bo energia (jeśli nie zużyjesz całej baterii) się odnowi.
Masz te NIBY uproszczenia. Niby, dobre sobie:-/
Nie spodziewałem się takiego zagrania ze strony Bethesdy, ale na co mi płatne DLC skoro są darmowe mody. Żaden producent nie zobaczy moich pieniędzy za marne DLC, które na dodatek są drogie i nie zawsze są zgodne z polską wersją.
Gdzie podziały się czasy gdy nie było DLC tylko pełnoprawne dodatki ;/
@tybet2 [ gry online level: 20 - Pretorianin ]: poczatek jest dosc liniowy, owszem, ale pozniej jest lepiej. Co do uszkodzen ciala, to imo bylo to calkowicie zbedne w pierwszym Deus Ex i ciesze sie, ze sie tego pozbyli.
>ze snajperki się mierzy i od razu strzela - 100% celności - nie trzeba czekać aż się celownik ustabilizuje;
oj trzeba czekac, nie jest tak, ze celownik jest stabilny jak przy pistolecie :)
>o wiele mniejszy recoil w broniach i te bronie zadają jakby większy DMG;
Nie no, nie przesadzaj.. to przeciez nei jest remake pierwszej czesci, wiec gra moze i powinna sie czyms roznic. Inna jest struktura systemu weapon dmg <-> armor wiec nic dziwnego, ze obie te rzeczy w nowszej grze zachowuja sie inaczej.
Co do odnawialnych baterii itd.. No mozna tak grac, ale z tego co wiem - nikt nie kaze ci tak wlasnie grac. Co stoi na przeszkodzie, bys sam doprowadzil do zuzycia calej pelnej baterii i sobie troche utrudnil?
Co do reszty - mozna sie klocic, kwestia gustu. Imo jest to pierwszy Deus Ex, tylko w nowszej, dzisiejszej formie.
CO WY CHCECIE od tych DLC? nie podoba się to zamknąć jadaczki i ich nie kupować a nie krzyczej jaka to bethesda zła bo już DLC zapowiada.
[25]
O to chodzi, ze jesli studio jeszcze przed premiera zapowiada dlc to jest podejrzenie, ze albo mogl zawartosc przyszlego dlc wyciac z kompletnego produktu, albo jakby sie spieli to jeszcze by to dlc wrzucili na plyte z gra. Moze byc rzecz jasna tak, ze zaczna to projektowac dopiero po premierze ale wtedy po co zapowiadac to przed?
Damian1539 --> Widzisz, niektórzy rodzą się z ''pomyleniem''. Mod może być cheatem bałwanie.
ozoq: O to chodzi, ze jesli studio jeszcze przed premiera zapowiada dlc to jest podejrzenie
Nie przesadzajmy, dzisiaj praktycznie każdy tak robi, a nawet jak ktoś tego głośno nie powie to i tak wiadomo, że na boku już kleci jakieś DLC. Poza tym wg zapewnień twórców Skyrim ma zapewnić ok 150 godzin (i patrząc na to ile czasu spędziłem przy Morrowindzie i później Oblivionie jestem w stanie w to uwierzyć) gry, więc nawet jakby coś wycięli to nie powinna to być wielka strata, bo kto inny dziś robi grę single starczającą na tyle godzin?
SDRaid
pokaż mi moda który jest czitem ? na przyszłość się nie wypowiadaj o rzeczach o których nie masz pojęcia
I znowu te DLC, zieeew. Znowu wszyscy będą się jarać zbrojami dla koni i rękawiczkami alchemika. No, chyba że to będzie jeden z tych magicznych DLC, które dodadzą kilka(naście?) godzin rozgrywki. Nic do konsol nie mam, ale... kurcze no, niech przez nie wersje gier PC nie będą gorsze. A mam coraz większe obawy, że Skyrim na PC będzie po prostu zrobionym po łebkach portem z X'a.
Ja się ciesze że wydają DLC. Fajnie byłoby gdyby było po polsku na konsole :D byłoby świetnie !