Niezależny film na podstawie gry Portal robi wrażenie
Taka 7 minutowa perełka jest duużo, dużo lepsza niż te wszystkie Hollywódzkie blockbustery :)
Co to za utwór na końcu filmu?
Btw. Filmik świetny :)
>Truskawa1991 bo nakręcić coś udanego o długości 7 minut to nie taki problem. Gorzej gdy trzeba zapchać 2h, przedstawić sensownie fabułę i dopilnować, żeby wszyscy zagrali tak jak powinni. Ale fakt, faktem, że całkiem udana produkcja. Coś w stylu reklam Halo Reach.
Oby powstał pełnometrażowy film..
Tylko żeby Boll nie przykładał do tego swoich łap..
zadam pelnometrazowego filmu +swietna muza ale co sie dziwic robil ja kolo z incepcji eh
Nie lubię za bardzo takich produkcji.
No niezłe niezłe.
Film nie ma nic wspólnego z Portalem (nie licząc Portal Guna, który i tak nie wygląda jak 'oryginał'). Gdzie Glados?Gdzie Sentinele? Gdzie Wheatley? GDZIE ZAGADKI? I CO TUTAJ ROBIĄ LUDZIE? I czemu nie ma sobie pomarańczowego stroju i czemu tam nie jest biało?! Filmik nie licząc efektór jest nic nie warty..
Truskawa1991 hahaha, pojechałeś po bandzie :) I nie 7 minutowa, bo 5 minutowa, reszta to napisy. Dla mnie nic nadzwyczajnego, to już lepsze są filmy na podstawie Half-Life.
Nic nadzwyczajnego. Powiedziałbym nawet, że na poziomie twórczości Uwe Bolla. Portal to zdecydowanie więcej niż Portal Gun. W tym filmie w ogóle nie czuć specyficznego klimatu gry.
Jak powinna wyglądać ekranizacja gry?
Scenografia powinna wzorować się na grze, tudzież na filmie Cube. Dobrze oświetlone sterylne pomieszczenia budują klimat izolacji zdecydowanie lepiej niż ciemne cele.
Gdzie GlaDOS? Już gra pokazała, że monolog w wykonaniu GlaDOSa może być genialny. Bohaterka nawet nie musi się odzywać.
Fabuła? Początek filmu wzorujemy na początku gry. Bohaterka budzi się, otwiera się portal, ta przez niego przechodzi. Pierwsze proste komory testowe i poznawanie zasad działania Portal Gun. W przeciwieństwie do gry, bohaterka wracałaby na sen do swojej komory, a tym samym pokazałoby się upływ czasu. Jeśli zastosowalibyśmy motyw z powtarzaniem komór testowych w celu poprawy czasu ukończenia testu można by zastosować klasyczne planowanie ucieczki wykorzystując lukę w zabezpieczeniach w jednej z komór.
Następnie bohaterka ucieka. Jednak po wyczerpującej wędrówce ląduje w swojej komorze, a GlaDOS oznajmia jej, że prawdziwym celem doświadczenia była właśnie próba ucieczki, a także poinformowanie bohaterki, że zajęło jej to znacznie więcej czasu niż przeciętnemu obiektowi testowemu. Teraz pojawiają się nowe testy, a w nich dobrze znane wieżyczki.
Itd. oczywiście z walką z GlaDOS na końcu. Portal to dobry materiał na film, ale nie na bezmyślny film akcji.
Boże ludzie, ale z was cymbały! Przecież to tylko fanowski filmik. Nie mógł być taki jaki chcecie!
a to nie jest ta laska co grała w Metal Gear Solid: Philanthropy ? hmm, w gre nie grałem, więc nie czuję klimy ale pachnie bardzo Cube'm
ciekawi mnie jeszcze taka rzecz.. co się stanie jak ktoś wejdzie w portal(pomarańczowy) ale nie robiąc wcześniej wyjścia(niebieski), utknie w czasie i przestrzeni? :D czy nie można wejść do takiego portalu?
Bardzo fajny filmik, świetne efekty specjalne i dobrze dobrana kobita w roli głównej (plus za brak dialogów;)).
Portal to zdecydowanie więcej niż Portal Gun. W tym filmie w ogóle nie czuć specyficznego klimatu gry.
Bo to nie jest ekranizacja Portala, tylko film na motywach Portala. To tak jak z setkami fanfilmów Star Wars, gdzie dwójka bohaterów biega po lesie i udaje, że walczy. Związków z materiałem źródłowym praktycznie nie ma, prócz kilku detali.
Skoro autor robił go 1.5 roku to nie chcę wiedzieć ile zajęłoby mu stworzenie pełnometrażówki ;)
@Rammi
Co ma piernik do wiatraka? To nie był projekt komercyjny, więc czas produkcji nie ma żadnego odzwierciedlenia. Jest pełno niezależnych filmów, których produkcja trwała o wiele dłużej od wielomilionowych blockbusterów z deadlinem.
niezłe, ale nic poza tym, mogło być zdecydowanie lepiej, ale mimo wszystko czekamy na więcej
Dobre wciągło mnie chociaż w portal nie grałem, bardzo dobry motyw z ta bronią co tworzy portale:d