Aby uczestniczyć w zabawie należy posiadać oryginalną grę rFactor w wersji 1.255, mod F1 LRC 2010 wraz z niezbędnymi patchami (instalacja do głównego folderu rFactor) oraz tor, na którym aktualnie jeździmy.
1) GRA (do kupienia za 50zł w sklepie, bądź do ściągnięcia z oficjalnej strony)
- http://www.rfactor.net - pełna wersja 1.255
2) MOD: LINKI:
MOD LRC 2010 (wersja WF1) - pack z zainstalowanym update 7
http://www.megaupload.com/?d=8UV2YGWN
pass:wf1gol
+ update 8fix http://www.sendspace.com/file/ireu7w
+ damage patch http://www.sendspace.com/file/w1y14l
Poradniki do ustawień bolidu:
- http://www3.sympatico.ca/cbarnett/SetupMatrix.html
- http://gridmotorsports.com/forum/league/723889049/595195175/rfactor-f1-setup-guide.pdf
REGULAMIN LIGI - http://golf1.free.of.pl/WF1-regulamin.pdf
*** LISTA KIEROWCÓW I UŻYWANYCH PRZEZ NICH KONTROLERÓW:
POMOCE: (uzupełniajcie listę, bez podania kontrolera nie będą możliwe starty w lidze)
- Klawiatura/Mysz:
>> 1) Vult
>> 2) Cappo
>> 3) Sajes
>> 4) Grievous27
>> 5) Adi1201
>> 6) Whatson
>> 7) LordMaster
>> 8) bagruś
>> 9) Maciula
>> 10) Kuba2535
- Joy/Pad:
>> 1) SkyA
>> 2) Jx
>> 3) jambond (elos)
>> 4) bluedraggon13
>> 5) Marcinkiewiczius
>> 6) Reavek
- Kierownica:
>> 1) Danley
>> 2) Conath
>> 3) Luigi
>> 4) Glob3r
>> 5) Bokserek
>> 6) Grehor (Mogur)
>> 7) Mirasek
>> 8) Stanson
>> 9) Alien
>> 10) xanat0s
>> 11) Sikham
>> 12) Simson
>> 13) Bioly
>> 14) DJ Pinata
>> 15) slayer1611
>> 16) fifomaniak (Kacper)
>> 17) KORraN
>> 18) sto7ica
>> 19) Bad Olo
>> 20) Qverty
>> 21) Tvk
>> 22) Michał Raven
>> 23) przemek__
>> 24) eJay
>> 25) Karrde
>> 26) kruchy78 (Andrzej)
>> 27) Miszka
>> 28) slawek1982
>> 29) afen
>> 30) qbek555
>> 31) Thomi
>> 32) Shoggoth = Bart3K
>> 33) wiktordth
>> 34) fisherfighter
>> 35) Kowal172
>> 36) Sizalus
>> 37) arekkobylo
>> 38) Perucka
>> 39) tomek2990
>> 40) Rafalok
>> 41) Sherman
PODSTAWOWY SERWER
WF1 serwer.rfactor.pl:26000 lub IP 91.121.165.159:26000
hasło: gol
http://users.pandora.be/viperius/mUtil/ - programik ułatwiający wyszukanie
WYNIKI Grand Prix1 w sezonie 2011:
1) 13 marca GP Bahrajnu [1. Sikham 2. eJay 3. Danley]
2) 27 marca GP Australii [1. Bioly 2. Sikham 3. Fisherfighter] http://www.youtube.com/watch?v=N1OrKvtFPJo
3) 10 kwietnia GP Malezji [1. Bioly 2. Danley 3. eJay] http://www.youtube.com/watch?v=_hxrkcpiTjU
4) 17 kwietnia GP Chin [1. Bioly 2. Danley 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=9zjXk14-urs
5) 8 maja GP Turcji [1. Danley 2. Bioly 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=_4SWC4oWFdM
6) 22 maja GP Hiszpanii [1. Bioly 2. Danley 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=z5X_4SYm0DU
7) 29 maja GP Monako [1. Bioly 2. Sikham 3. Fisherfighter] http://www.youtube.com/watch?v=qgfuWXZLfUU
8) 19 czerwca GP Kanady [1. Bioly 2. eJay 3. Fisherfighter] http://www.youtube.com/watch?v=SeFG6bP3sPE
9) 26 czerwca GPEuropy [1. Bioly 2. Kowal 3. Danley] http://www.youtube.com/watch?v=dGHJI7Gd1Vg
przerwa wakacyjna
10) 28 sierpnia GP Belgii http://hotfile.com/dl/122589473/fa9ea04/13._gp_spa_final_v4_plus_wet.rar.html
11) 4 września GP Węgier* http://www.megaupload.com/?d=XW97X6DV
12) 11 września GP Włoch
13) 18 września GP Niemiec*
14) 25 września GP Singapuru
15) 2 października GP Wielkiej Brytanii*
16) 9 października GP Japonii
17) 16 października GP Korei
18) 30 października GP Indii
19) 13 listopada GP Abu Zabi
20) 27 listopada GP Brazylii
*Termin wyścigu inny niż w oficjalnym terminarzu FIA
ZESPOŁY I KIEROWCY:
Sauber F1 Team
- lukas241 / Kuba2535
Mercedes GP Petronas F1 Team
- wiktor / Rafalok
Force India F1 Team
- Qverty / Kowal172
Vodafone McLaren Mercedes
- bokserek / maciula
Red Bull Racing
- Miszka / fisherfighter
Renault F1 Team
- Bioly / KORraN
Scuderia Ferrari Marlboro
- eJay / Cappo
Scuderia Toro Rosso
- Danley / sikham
Virgin Racing
- sajes /
AT&T Williams
- Sherman / Perucka
Lotus F1 Racing
- Luigi91 /
Hispania Racing Team
- Kruchy / arekkobylo
Kierowcy testowi
- AlienPL86 / Przemek / Reavek / Sizalus
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2011):
1. Bioly (REN)-------------193pkt.
2. Danley (STR)-----------133pkt.
3. Sikham (STR) ----------126pkt.
4. eJay (FER)---------------91pkt.
5. Kowal (FI)---------------82pkt.
6. FisherFighter (RBR)-----81pkt.
7. Bokserek (MCL)---------80pkt.
8. Maciula (MCL)-----------40pkt.
9. Sajes (VIR)--------------17pkt.
---Miszka (RBR)------------17pkt.
10. Cappo (FER)------------16pkt.
----Wiktordth (MER)--------16pkt.
11. Lucas(SAU)-------------11pkt.
12. Qverty (FI)--------------4pkt.
13. Przemek (REN)----------1pkt.
---- Arekkobylo (HRT)-------1pkt.
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2011):
1. Scuderia Toro Rosso------------259pkt.
2. Renault F1 Team----------------194pkt.
3. Vodafone McLaren Mercedes--120pkt.
4. Scuderia Ferrari Marlboro------107pkt.
5. Red Bull Racing------------------98pkt.
6. Force India F1 Team-------------74pkt.
7. Sauber F1 Team------------------23pkt.
8. Virgin Racing---------------------17pkt.
9. Mercedes GP Petronas F1 Team-16pkt.
10. Hispania Racing Team------------1pkt.
Poprzednia część - https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11399913&N=1#
Kontakty:
W sprawach wyścigów, zgłoszeń, statystyk, wyników, kar - [email protected]
W sprawach mediów i informacji - [email protected]
Profil na FB - http://www.facebook.com/wf1gol
Kary:
Ravek: start z boksów w następnym GP
Sherman: start z boksów w następnym GP
Perucka: start z boksów w następnym GP
Oficjalne treningi przed GP Belgii
I oficjalny trening - czwartek (25.08) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
II oficjalny trening - piątek (26.08) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
III oficjalny trening - sobota (27.08) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
WYŚCIG: niedziela (28.08)
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje - 10 minut
- 20:10 - Rozgrzewka - 5 minut
- 20:15 - Wyścig
eJay -> We wstępniaku jest aktualny regulamin? Bo niby jakieś błędy były w wersji, którą Kruchy wrzucił, więc pewnie to ta wcześniejsza była.
KORran--->Teraz jest dobra.
Sikham--->Jak wywaliłem te pliki z All teams to miałem właśnie mismatche. Więc nie wiem jak to działa, mam te same pliki w folderze moda i w All teams i działa ok.
ja nie mam żadnych plików w tym folderze, na serwerze nie ma żadnych plików w tym folderze
wiec wniosek jest tylko jeden w folderze - w głównym folderze musisz mieć stare pliki/rożne od tych właściwych
eJay daj screena zawartości folderu moda nie all_teams (tak aby daty plików były widoczne)
Oto mój folder i pliki
EDIT
ale tak jak wspomniałem - bez aktualizacji plikow w All Teams nie mogłem wbić na serwer. Zresztą Kowal też nie.
Wreszcie po 10 reinstalacjach windowsa udało mi się odpalić rFactor. w tym momencie stwierdziłem, że w tą grę to chyba trzeba grać minimum dwa lata żeby kręcić jakieś dobre czasy ( moje pierwsze "rekordy" to np. Montreal 3:05... ) dopiero później w instrukcji wyczytałem, że dla kierownic Logitecha FF ma być ustawiony na ujemy... i rzeczywiście okazało się, że choćby jazda po prostej linii nie jest wyzwaniem :D
Póki co 1:29 na Montrealu (tylko ABS włączony, póki co bez niego nie udawało mi się dobrze dohamowywać i non stop leciałem po bandach. więc stwierdziłem, że poćwiczę z ABSem :)), więc jeszcze wiele treningu przede mną, ale powoli zaczynam łapać o co w tym wszystkim chodzi.
Sama gra łatwa nie jest, ale nie jest to to, co miałem na odwróconym FF. Kto ma Logitecha niech spróbuje zagrać na FF +100% :))
siwCa te FF, którego używasz nie jest za specjalny. Poczytaj sobie o LeoFFB albo RealFeel.
Pobierz sobie SPA i pojawiaj się na treningach w tym tygodniu, a myślę że jak zapytasz o parę rzeczy to Ci udzielimy odpowiedzi. Pomoc na początku zawsze się przydaje.
Przede wszystkim trzeba wiedzieć, że odpowiednie ustawienie FF, to połowa drogi do sukcesu :) Fisher już podał niezłe alternatywy, choć ja na swoim DFP używam mieszanki obu pluginów i jak na możliwości rF, FF chodzi bardzo przyjemnie.
Co do propozycji eJaya z poprzedniego tematu, to jestem za. Zrobiłem wczoraj kilkanaście kółek na nowych hardach i rzeczywiście na bardziej oponożernych torach mogą być one wreszcie przydatne. Uszkodzeń nie miałem zbytnio jak przetestować, ale wierze wam na słowo, że jest lepiej :P
fisherfighter - możliwe, że nie jest specjalny. pierwszy raz mam styczność z kierownicą, obadam te rzeczy, o których mówiłeś.
SPA już mam, a co do treningów chętnie wpadnę, ale wolę poćwiczyć póki co na spokojnie sam, żeby nikogo nie rozbić przez przypadek :))
W jakich godzinach są treningi ? Te mody z podpunktu drugiego są niezbędne jak mniemam, coś jeszcze muszę instalować dodatkowo?
@ co do treningów chodziło mi o to czy są tylko oficjalne czy po prostu jeździcie też jak macie ochotę ?
Ja używam real Feel i cenię go sobie ;) A co do FF to jazda na 100% to dla mnie mission impossible. Realizm ok, ale przyjemność żadna i kierownica po 2 miesiącach nadaje się na śmietnik:D
A ja jeżdże obecnie bez FF i żyje(a posiadam FF w kierownicy ale cholernie badziewny)...Tak się przyzwyczaiłem jeździć bez FF, że jak spróbowałem włączyć to mi to tylko przeszkadzało i gram bez...
siwCa -> W środku tygodnia nie mamy sztywno wyznaczonych godzin na trening. Zazwyczaj spotykamy się w okolicach wieczora, ale czasami w południe też kilka osób wpadnie. http://26000.live.rfactor.pl/ <- Tutaj mamy podgląd na serwer, dzięki czemu można luknąć, czy ktoś akurat nie kręci się po torze. Oficjalne treningi są od czwartku do soboty w tygodniu kiedy odbywa się GP. Wchodzimy na serwer koło 19 i jeśli zbierze się więcej osób, trenujemy start i walkę w kilku krótkich wyścigach.
Mod + patch z punktu drugiego są obowiązkowe of kors. Poza tym jeśli chcesz wpaść na serwer, musisz zainstalować patch który podrzucił Sikham w poprzednim wątku, w innym wypadku dostaniesz kicka z serwera :]
Link do patcha -> http://www.sendspace.com/file/w1y14
Ścieżka gdzie musisz to wrzucić -> rFactor\GameData\Vehicles\LRC_F1_2010
Na wszelki wypadek zrób sobie backup tych kilku pliczków, bo jeszcze nie wiadomo, czy będziemy dalej korzystać ze wszystkich poprawek.
Czy przypadkiem pierwszego pliku z postu 302 Sikhama (update8fix.rar) nie mieliśmy wcześniej wgranego ?
edit; Bokserek gg
Mieliśmy. Osobiście wgrałem tylko patch, który Sikham podrzucił w pierwszej kolejności i wszystko śmiga jak należy. Żadnych miszy.
Jeżeli do jutra nie zobaczę sprzeciwu to oficjalnie poprawki wejdą w życie wraz z wyścigiem na SPA.
UWAGA!
Z bólem serca muszę poinformować że mój kolega zespołowy, niejaki Miszka, musi zrobić sobie przerwę w swojej karierze w bolidzie Red Bull Racing na czas nie określony.
Tym samym informuję że znalazł się zastępca mojego dotychczasowego TeamMate. Jest nim Sajes, który zawiesił kontrakt z Virgin Racing. Będzie on reprezentował Byki do powrotu Miszki.
spoiler start
BTW: Jak przywrócić pierwotny licznik i HUD do rFactora? Obok zdjęcie
Sory za post pod postem
spoiler stop
Było o tym pisane w poprzedniej części. Poszukaj postów maciuli, Korka i moich;)
Proszę bardzo:
Ciśnienie oleju, bajerancki licznik prędkości oraz średnia prędkość. Niezbędnik gadżeciaża:)
sikham-->o co ci chodzi? Ja też mam dwa liczniki razem z włączonym TV Stylem. Tak się przyzwyczaiłem, że nie potrafię jeździć bez.
spoiler start
No i wiadomo, że z najnowszym TV Stylem jeździ się 0.5s szybciej na okrążeniu...
spoiler stop
może dlatego ze wyrosłem na GTR i Lamborghini które miało tylko obrotomierz :) nawet prędkości się nie dało sprawdzić :D
a co do Tv style to owszem ale tylko w prawdziwej tv
w rfactor wole jak spotter mnie o wszystkim informuje (czytanie miliona komunikatów jednak rozprasza odrobinę) - oczywiście nie ten oryginalny bo jest do dupy :) "tat łos tu tirty sewen pojnt fajf" brrrr
spoiler start
Qve a po co Ci 2 obrotomierze skoro jeździsz na automacie ? :P
spoiler stop
Zainstalowałem kiedyś spottera ale:
a) nie mogłem go w ogóle zrozumieć. Nie dlatego, że nie znam angielskiego bo znam dosyć dobrze ale po prostu jakiś taki dla mnie niewyraźny przez te pseudo radiowe szumy. Z resztą polskiego spottera też nie mogłem zrozumieć.
b) wywalało mnie z serwera i w ogóle z gry ze spotterem.
A TV Style używam TYLKO do obczajania ile mam wachy na pokładzie i do mierzenia ile pali na lap, czasami podczas wyścigu zerkam na kolejność na pasku z lewej strony. Na nic więcej nie patrzę, międzyczasy, opony i hamulce obczajam na oryginalnym okienku...
polskiego to chyba bym się nie odważył zainstalować :D już polska wersja rfactora dla mnie to profanacja...
szumy radiowe można wyłączyć przecież ;) zresztą ten spotter i tak mówi wyraźniej niż większość angoli ;)
a ten Tv style sam liczy ile pali na kółko ? bo jeśli nie to w twoim przypadku to już w ogóle bez sensu go używać :)
a ten Tv style sam liczy ile pali na kółko ? bo jeśli nie to w twoim przypadku to już w ogóle bez sensu go używać :)
No nie ale mój mózg posiada na tyle rozbudowany dysk twardy, że zapisuję na nim ile miałem podczas rozpoczęcia kółka i ile podczas skończenia. A TV STyle wylicza z dokładnością do 0.1 :)
Qve a po co Ci 2 obrotomierze skoro jeździsz na automacie ? :P
Bo obrotomierz jest razem z licznikiem od paliwa, nie da się go osbno wyłączyć i w niczym mi nie przeszkadza. Poza tym w innych, wolniejszych seriach jeżdżę na manualu...
ale zdajesz sobie sprawę ze bolid nie pali cały wyścig tyle samo :)
to beznadziejny ten tv style... zostanę przy moich "ulepszaczach" które chociaż same umieją policzyć zużycie paliwa z ostatniego/średniej z kilku kółek do 2 miejsc po przecinku ;) nie muszę długopisów chociaż marnować :P
może i na manualu ale bez force feedbacka :P ustaw go w końcu dobrze to urwiesz z miejsca ze sekundę ;)
ale zdajesz sobie sprawę ze bolid nie pali cały wyścig tyle samo :)
Dlatego zawsze dodaje 10-15l zapasu...
ustaw go w końcu dobrze to urwiesz z miejsca ze sekundę ;)
Nigdy nie potrafiłem dobrze go pod siebie ustawić. Albo był tak mocny, że aż mi się łapy trzęsły na kierownicy albo tak słaby, że gówno dawał. To wyłączyłem dziada całkowicie...
które chociaż same umieją policzyć zużycie paliwa z ostatniego/średniej z kilku kółek do 2 miejsc po przecinku
A co to za ulepszacz?
zainstaluj realfeel i poczujesz znaczna różnice :) zresztą forcefeedback nie jest 2 położeniowy tylko silę można regulować płynnie jak tylko chcesz ;) bez niego nie ocenisz czy masz jeszcze zapas przyczepności w zakręcie
Pisałem już kilka razy; bardzo szkoda że w rfatorze nie można ustawić manualnej skrzyni biegów dla klawiatury jak w GP4. Tam gdy wciśnięty był gaz można było wrzucać biegi do góry a na luzie lub podczas hamowania biegi się redukowało (tym samym klawiszem). W rf została mi tylko ręczna redukcja.
Nie wiem o co chodzi, ale za pierwszym razem po wgraniu plików przy wczytywaniu toru, zaczęło mnie wywalać z gry. (gra się po prostu zamyka)
zassałem moda, fix-y, damage i wgrałem od początku, bo może coś mu nie pasuje..
No i nadal mnie wywala..
Jakieś pomysły??
Reinstal odpada..
tylko Katalogi..
kruchy a zrobiles tak:
skasowałeś folder moda, wgrałeś moda, wgrałeś update8fix, wgrałeś damage ?
skasowanie folderu moda jest bardzo ważne i zalecane przez większość modmakerów
maciula -> czyli biegi wrzucało i redukowało się jednym klawiszem ?
Sikham --> dokładnie; działało to tak, że gdy miałeś wciśnięty gaz wbijałeś biegi (np. spacją - zresztą do teraz tak mam ), gdy puściłeś gaz lub hamowałeś biegi można było redukować. Jak dla mnie idealne rozwiązanie :)
Panowie odpowiedzcie mi konkretnie TAK lub NIE bo i ja juz sie pogubilem. Jedni maja jakies pliki w all teams inni tylko foldery wtf?
Moda wgralem juz miesiac temu, od razu patch 8 i 8fix. Teraz ten damage.
Krotko, wczoraj w nocy bylem na serwerze czy jesli nie ma mischmachy to znaczy ze wszystko ok?
PS. W all teams mam zarowno pliki jak i foldery. Maciula odpowiedzialem na GG.
nie rozumiem dlaczego wgrywacie i patch 8 i patch 8fix.... sama nazwa wskazuje ze 8fix to po poprawiona i właściwa wersja 8 patcha
nawet we wstępniaku jest link do patcha8... a powinien być do patcha 8fix ;/
jeśli nie masz błędów to znaczy ze wszystko jest ok
zachowując dobra kolejność wgrywania plików nie powinno mieć się żadnych plików w all_teams tylko foldery
Sikham -> No właśnie dla mnie "patch 8 fix" oznacza paczkę poprawiającą patcha 8 :P Trzeba było dać 8.1 albo pogonić o wykasowanie linków do błędnego patcha 8 ;)
Komunikat prasowy zespołu Mercedes GP Petronas
Jeden z kierowców zespołu MGP - Thomi - z powodów osobistych został zmuszony do zawieszenia swoich startów w lidze WF1 na czas nieokreślony. W związku z tą informacją zwalnia się miejsce w kokpicie drugiego bolidu MGP.
Ma ktoś może GTR 2 poza mną i Biołym? Bo w ramach oderwania od F1 coś luźno by można pojeździć w zmiennych warunkach :)
(W zasadzie większość powinna mieć, bo klucze za darmo były swego czasu :P)
Ja też mogę się pochwalić pudełkową wersją :)
oki.. wróciłem do życia..
bez reinstalki sie nie obylo :/
Witam. Zgłaszam chęć uczestnictwa w lidze , no i testach. Do tej pory w miarę możliwości starałem się pojawiać na treningach. Co do terminu czy coś to się dostosuje. :D
dziś na treningu pojeździliśmy trochę z Rafalok no i często go widać na treningach - w zasadzie codziennie wiec chyba warto go powitać zwłaszcza ze ubywa nam kierowców :) - jesteśmy za tym we 3 czyli ja Bokserek i Wiktor bo tylu nas dziś jeździło :)
napisz jeszcze na czym jeździsz oficjalnie ;)
Korek poruszył temat GTR 2
http://www.computerbild.de/gutscheinaktionen/cbs-gtr-2-seriennummer-4349161.html
tu w dalszym ciągu można zdobyć kody do gry za darmo
ps. sorry ze tak zniknąłem z serwera ale mój router postanowił zmienić sobie ip :)
Moim zdaniem ładnie się Rafalok zaprezentował w krótkich wyścigach testowych. Prezentuje równe tempo i bezkolizyjną jazdę. Fajnie by było jeśli jakiś członek komisji sprawdzi i przetestuje jego umiejętności.
Miło zobaczyć nowego kierowcę w lidze.
Jeśli potrafi kręcić równe czasy i czysto jeździć w tłoku to jestem za :) Zawsze to o jedną twarz więcej na serwerze.
Ciągnąc temat GTR2, fajnie byłoby spotkać się w 6-7 osób na serwerze i śmignąć kilka wyścigów. Nie wiem jak wam, ale mi rFactor powoli już bokiem wychodzi, więc każda odskocznia jest przeze mnie witana z otwartymi ramionami..
Na zachętę skrin jedngo z wielu pit-stopów podczas żmudnego wyścigu 24H na Imoli :P ->
damn mój ulubiony samochód z gtr :)
już same pitstopy są inne od tych z rf :) trwają chyba minute i trzeba mieć wyłączony silnik
Ja nie mam, nic przeciwko aby Rafalok nie startował każda nowa osoba się przyda :)
Rafalok może startować w trybie "przyśpieszonym";) Widziałem go na serwerze i robił dobre czasy okrążeń i poprawiał się. Mam nadzieję, że nie skasuje czyiś tyłów na T1;)
GTR2 nie mam ale mam GT Legends, tylko czy jest sens brać się teraz za coś innego skoro mamy teram 8 tygodni racingu? Poza tym jak rF może wychodzić komuś bokiem skoro mieliśmy 6 tygodni wakacji?:)
Kowal, eJay -> Wydaje mi się, że mając oryginalny kod GTR 2, grę można skombinować z dowolnego źródła ;)
Sikham proponował, żeby się umówić na jakimś pustym serwerze z Lobby. Można też pojechać coś w większej liczbie osób -> http://www.race2play.com/schedule/show_event/8142 - wtorek, Q zaczyna się o 20.15. W tej chwili jest 18 osób zapisanych, pojedzie pewnie max, czyli 30. A jeździłem wczoraj trochę tym Lotusem Elise i bardzo fajnie się prowadzi :) Laguna Seca reklamować chyba też nie trzeba :>
Szkoda że takich pomysłów w wakacje nie miał kto realizować:) Zgadzam się z eJayem. 8-mio tygodniowy maraton nas czeka. Bokiem będzie wam wychodziło wszystko co jeździ:D
jakoś mi się nie chce wieżyc żebyście nie wiedzieli skąd grę jakąś można ściągnąć ;)
eJay a co za problem żebyś miał gtr ? ;) btw do gt legends tez są kody za darmo a przynajmniej były...
Miałem dopisać na czym jeżdżę. Obecnie jest to kierownica , chyba nie ważne jaka konkretnie? :)
Komunikat prasowy zespołu Mercedes GP Petronas
Dziś wieczorem, po długich negocjacjach, zespół MGP zdecydował się podpisać kontrakt z nowym zawodnikiem. Tym samym Rafalok zajmie wolne miejsce w kokpicie drugiego bolidu MGP od GP Belgii do końca obecnego sezonu. Przede wszystkim zadecydowała o tym bardzo dobra postawa debiutanta w treningach przed wyścigiem o GP Belgii. Zespół MGP wierzy, że decyzja ta pozwoli powiększyć dorobek punktowy teamu po dość kiepskiej pierwszej połowie sezonu.
@Sherman
Kontroler uaktualniony.
Przypominam od razu, że masz zaległą karę startu z boksów.
Mój start w dzisiejszym wyścigu stoi pod wielkim znakiem zapytania..
Vectra cos z netem odpierdziela i od rana nie mam łączności.
A podłączona komórka pod laptopa nie gwarantuje mi wyścigu.. (lagowanie)
Nie wiedzieć czemu nie działa mi serwer ... Jeszcze godzinę temu bez problemu śmigałem, a widzę, że ludzie teraz też nie mają problemów.
Normalnie mam jakiegoś pecha
Jak zaczęło sie FL internet mi odpalił..
I jak tu się nie denerwowac :/
1 WTF?
--------->
2. http://www.youtube.com/watch?v=6jMiXcJ-rvE
Kwalifikacje powyżej oczekiwać. PB chociaż przejechałem na tym torze chyba 20 okrążeń a seta dostałem 20 minut przed wyścigiem...
Wyścig. Na warmie z palcem w dupie wykeciłem 1:54 z paliwem na wyścig(znaczy wykreciłbym bo zjechałem do boksów ale miałem 1.5s przewagi po drugim sektorze nad najlepszym czasem który wynosi 1:56 bodaj), prędkość maksymalna, trochę powyżej 300km/h z pełnym bakiem. Wyścig. Udany start, po zadymie na Au Rouge wbiłem na 9 miejsce. jadę dalej, po kilku okrążeniach nagle na prostej widze Ferrari postawione w poprzek drogi, próbowałem wyminąć z lewej bo z prawej nie miałem miejsca, eJay wjechał mi prawie pod koła, ja po hamulcach, w krzaki, tracę 3 pozycje. Zauważyłem, że mój bolid nie wiedzieć czemu nie potrafi rozwinąć prędkości maksymalnej(która na tym torze jest kluczowa) do ponad 300km/h...Mało tego...Moja prędkość maksymalna dobijała do uwaga, uwaga - 285km/h...Nosz ku*a...Co jest...Nagle wszyscy na prostej w drugim sektorze i w pierwszym zaczęli mnie wymijać jalkbym jechał rowerem a nie bolidem...Myślę sobie, zjade po nowe opony. Zjechałem i kij to dało...Czasy cały czas mniej więcej 1:56 kiedy inni zaczeli już kręcić 1:51...Próbowałem maksymalnbie nadrabiać na zakrętach, wbiłem na 11 miejsce, spin, spadłem na 14 miejsce. I nagle Luigi którego wczesniej łyknąłem bez większych problemów zaczął mi odjeżdżać a Kuba zaczął się do mnie zbliżać chociaż bezbłędnie cisnąłem na 110%...No ale przy vmax 285km/h to dziękuję dobranoc. Kolejny błąd wyrzucił mnie na bande...Koniec...CHyba mój najgorszy wyśvig w karierze. Nie ma nic bardziej frustrującego niż to, że ciśniesz 110% z siebie a i tak tracisz do innych czas...
edit. Po oglądnięciu powtórwki zgłaszam:
LAP 3 Qverty vs eJay
Qverty, coś u ciebie w rFactorze się zwaliło, bo w qualu zrobiłem 1.49.4. A o wyścig później napiszę.
Kwalifikacje ja zwykle średni zawsze może być lepiej.
Start wyścigu bardzo dobry,mógł bym wyprzedać ale zostałem przyblokowany.Po pierwszym zakręcie przesunąłem się o jedno pole,następnie na Eau Rouge dogoniłem Korka zaatakowałem go od wewnętrznej
i nagle bolid wyleciał jak z procy.Straciłem kompletnie kontrole i uderzyłem w bandę,która zniszczyła mi przednie jak i tylne skrzydło.A do tego z powodu uszkodzenia zawieszenia aby jechać prosto musiałem kontrować na lewo.Myślałem nad opuszczeniem gry ale pomyślałem że tym więcej przejadę tym więcej doświadczenia wejdzie.Ogólnie po przygodach jestem zadowolony z wyścigu mimo że skończyłem go na ostatniej pozycji,jeśli chodzi o kierowców którzy dotarli do mety.
Totalnie zdupczony wyścig:( Qual bardzo średni i w sumie już wtedy wiedziałem, że rewelacji nie będzie.
Start wyszedł w miarę dobrze, ale potem popełniłem jakiś błąd na T1 i wyleciałem za tor, obróciło mnie, robiłem co mogłem aby zachować bezpieczeństwo ale byłem na bardzo niekorzystnej pozycji, bo bolidy mijały mnie z tyłu i przodu, także sorry Qverty za ten incydent, przyznaję się, że schrzaniłem;/ Przez to pewnie uciekną mi punkty.
Reszta wyścigu to pogoń za stawką, walka z wiktorem, Lukasem i sajesem. Straciłem sporo czasu przez błędy. Ostatni stint przejechany "w samotności".
Kwalifikacje w miare dobrze, tak jak liczyłem i osiągnąłem najwyższą pozycję jak dotychczas. Na starcie przypomniałem sobie poprzednie wyścigi, kiedy to za każdym razem awansowałem o kilka pozycji na początku. No więc ruszam i mając w głowie obraz dzisiejszego wyścigu F1 bez szarżowania, spokojnie przejeżdżam po wewnętrznej pierwszy zakręt, patrzę na lewo a tam jakieś przepychanki i już kilka pozycji do przodu. Jadę uradowany i zaraz po Eau Rouge atakuję kolejnych dwóch ale straciłem orientację po prawej stronie toru, wyjechałem na trawnik (przy okazji spychając na niego kogoś z przodu, od razu przepraszam), wracam na tor i spin. Od tego momentu tragiczny wyścig. Co chwila masa błędów. Przez chwile byłem tylko na 5 pozycji kiedy wszyscy zjechali do boxów. Po ostatnim picie eJay wyjechał przede mną ale był dla mnie nieosiągalny (widziałem tylko jego znikający tyłek), więc mając kilkusekundową przewagę nad Sajesem lekko odjąłem nogę z gazu aby nie popełnić żadnych błędów i dowieść pewne punkty.
Ostatecznie jak na tak dużą liczbę błędów (więcej niż w Chinach gdzie ledwo przez linię mety przejechałem) to jestem zadowolony z wyścigu, bo są cenne punkty.
Ajajajajajajajajaj...
Set na quala był na tyle szybki że wpadło PB w kwalifikacjach.
Na T1 wyprzedziłem Kowala i już ścigałem się z Biołym i Danleyem. I yu był najfajniejszy moment wyscigu. Będąc dobre 20 metrów za Biołem idealnie dohamowywuję wyprzedzając go! Myślałem, że zdrowo się w niego wje*ałem. Przepuściłem na najbliższej prostej. Teraz patrzę na powtórkę, a tam minimalny kontakt. Manewr weekendu, nie ma co :D
Po połowie okrążenia był najniefajniejszy moment wyścigu. Chcąc się złożyć jak najlepiej do zakrętu kończącego S2 wylatuję z trasy. Spojler poszedł na spacer. Mechanicy nie zdążyli się przygotować na PIT STOP i tak oto sam postój trwał 19 sekund;) Wymieniłem też opony co zaowocowało tym, że mogłem cisnąć już do końca wyścigu nie zmieniając ogumienia:)
Ostatnie 10 kółek to pogoń za świetnie dysponowanym KORraNem. Dodatkowe okrążenie i bym cię chapnął:)
Sajes nieźle. Zatrudnienie Ciebie było dobrym pomysłem ;) Oczywiście gratki dla Dana. BIG COME BACK!
A co do samego mojego błędu, wiem co muszę poprawić.
spoiler start
BTW: wiem że to takie sranie w banie, ale patrząc na moje tempo P3 w zasięgu.
spoiler stop
PISZCIE CO CHCECIE W FILMIKU!
Qverty -> tylko żebyś mi nie zaczął zwalać winy na seta, ten na wyścig może nie był najwyższych lotów ale te 300km/h powinien wyciągać :)
Qual: Pojechałem na ile mogłem, Panów z przodu bym nie pobił więc jestem zadowolony: P3
Wyścig straaaaaasznie nudny ^^
Na T1 pocisłem troszkę za szeroko bo sikham od razu zauważył lukę więc się trochę odsunąłem. Po Au Rouge na prostej było trochę zamieszania (jeszcze więcej na do hamowaniu, bo ktoś mi chyba dwóch rywali skasował...) Odtąd już nic się nie działo. Z setem nie umiałem zrobić żeby rozwijał większą prędkość V-max, więc Sikham spokojnie mi odskakiwał z okrążenia na okrążenie. W pit stopie był mały przełom bo stał trochę dłużej (czyżby nie zapowiedziana wizyta :D) i wyjechałem zaraz za nim, ale niestety Korek szybko nas przedzielił(sorry za ten mały strzał...no i gratki za to 5 miejsce:)) i było po rywalizacji. Ostatecznie P4
Gratki dla Top3 i do następnego wyścigu ^^
Wyścig dość ciekawy trzeba przyznać :D Kwal przebiegł dosyć średnio, ale na szczęście inni pojechali jeszcze gorzej i udało się wywalczyć pierwsze pole. Start wyszedł mi całkiem nieźle, ale dosyć zachowawczo dohamowałem do T1 i zostałem wyprzedzony po wewnętrznej. Dalej przez 25 kółek jechałem mniej więcej w odległości pół sekundy za Danem i po mimu wielu, naprawdę wielu prób, nie byłem w stanie go wyprzedzić. Kapitalna defensywna jazda połączona z koncentracją i brakiem błędów, świetna robota mój drogi :) Dopiero na ostatnim okrążeniu postawiłem wszystko na jedną kartę na wejściu w T1 i udało mi się jakimś cudem prześlizgnąć na prowadzenie. Po wykonaniu manewru wystarczyło tylko pozostać skoncentrowanym do końca wyścigu i dowieźć prawdopodobnie najciężej wymęczone 25pkt w karierze :)
Fisher--->Moja walka z wiktorem od 4-5 okrążenia ;)
Qverty--->Jeszcze raz sorry za incydent, ale zobaczyłem sobie repa i już wiem czemu wjechałem w twój tor - po prostu nie miałem Cię w lusterkach i byłeś poza moim obszarem widzenia. Sajesa jeszcze przepuściłem, bo go słyszałem, ale Ciebie zauważyłem dopiero na tarce :( Tak więc sorry raz jeszcze i do błędu się przyznaję.
To samo kieruję do bokserka, jak wracałem z pobocza to mną rzuciło w prawo;/
Może ktoś wrzucić raport?
Nie zaliczy McLaren tego weekendu do udanych. Kwalifikacje tak jak się spodziewałem, zadowalająco.
Wyścig już nie bardzo. Maciula został skasowany już na Eau Rouge na pierwszym lapie!!
Ja mocno oberwałem w 5 zakręcie Les Combos. Było ciasno ale Lukas lekko przesadziłeś z szarżą na tym zakręcie a mimo że go przestrzeliłeś to powrót na tor taki sam, bez głowy. Tu już wpadły niezłe uszkodzenia. Na 3 Lapie w T1 eJay ratował się przed kolizją z kowalem i przestrzelił zakręt. Wracając na tor zaspinował i znowu mocno oberwałem. Na chyba 5 lapie na najszybszej prostej Force Feedback powiedział bye bye. Co Gorsze nie tylko on, kierownica przestała reagować a gaz został w pozycji w podłodze!!! :( Tu zakończyłem wyścig. Szkoda tych przygotowań ale cóź, tak czasem bywa.
Jakieś pomysły co do FF i tak dziwnej reakcji kiery? Można jakiś przycisk przypisać do resetu FF lub czegoś podobnego?
EDIT: Widziałem eJay na replayu że zacząłeś spinować, nawet kierę obróciłeś aby się ratować, nie mam pretensji.
Pisząc po GP Europy o powrocie do twardej walki pod koniec sierpnia nie sądziłem, że już w pierwszym wyścigu po przerwie uwikłam się w pojedynek trwający bez przerwy cały wyścig. Jednak o to chodzi w wyścigach i z pewnością lepiej jest walczyć z mocno naciskającym kierowcą, niż ścigać się na czas zbliżając lub oddalając od innych bolidów. Podczas dzisiejszego wyścigu były momenty lepsze i gorsze, ale jednak muszę się przyznać do zawalenia końcówki. Czegoś w pewnym momencie zabrakło i nagle dość łatwo dałem się objechać, pomimo tego że przez cały wyścig ciężko pracowałem na końcowy rezultat, szkoda. Mimo wszystko dziękuję za walkę, bo w końcu po to się ścigamy, żeby walczyć dopóki nie zobaczymy flagi w szachownicę ;)
bokserek79 --> tam w 5 zakręcie chciałem troche dalej wrócić na tor, ale straciłem przyczepność i już z lekkim uślizgiem wleciałem na asfalt. I jeszcze jedno. Przed tą szykaną przy łuku w prawo kiedy byłem już prawie na równi z tobą zepchnąłeś mnie na trawe, przez co musiałem odjąć nogę z gazu. Domniemam, że mnie nie zauważyłeś ale chyba musiałeś usłyszeć :p
Kwalifikacje bez fajerwerków, przygotowywałem się głównie pod wyścig i na pusto pojechałem dopiero w czasówce. Przez to pojechałem asekuracyjnie i dość znacznie poniżej możliwości samochodu.
Start mi nie wyszedł, spadłem trzy pozycje, ale na T1 było jakieś małe zamieszanie, udało mi się je objechać po szerokiej i odzyskać jedną lub dwie pozycje. Jednocześnie Wiktor chyba nie widział mnie w lusterkach, bo wypchnął mnie poza tor, na szczęście obyło się bez większych strat. Na Eau Rouge widziałem kolejne zamieszanie, odpuściłem gaz, tymczasem obok mnie przemknął Arek z pedałem w podłodze i z impetem wleciał w jakiegoś kierowcę. Sędziowie powinni się temu przyjrzeć. Potem było trochę walki z kilkoma kierowcami, najwięcej z Sajesem i eJayem. Na 13 okrążeniu wyjeżdża z pitów Sikham i Kowal, tego drugiego mijam bez problemu, a z Sikhamem zrównuję się tuż przed Eau Rouge. To była mała gra w cykora, na wykończonych oponach i tak nie zamierzałem się pchać, ale za to Sikham chciał zafundować małą wycieczkę poza tor, bo na wejściu pojechał, jakby mnie nie było. Udało się uniknąć strat. Potem jedyny pit stop, trochę fajnej walki z eJayem i pod koniec kontrolowanie tempa, by Fisher mnie nie wyprzedził, bo obawiałem się, że mogłem nie ustawić odpowiedniego chłodzenia hamulców. Ogólnie bardzo dobry wyścig, zero większych błędów, świetny setup i strategia zaowocowały pierwszymi punktami w sezonie :)
Do filmu:
KORraN vs Sajes - od początku S2 5 kółka
KORraN vs Sikham - początek 13 kółka
eJay vs KORraN - 18 kółko S2 i 19 kółko.
Kurrr pomylili mi się zwycięzcy. Oczywiści gratki Dan za drugie miejsce. Brawo Bioły za wygraną.
Macie link do Hungaro?
A to nie jedziemy na wersji z zeszłego sezonu? Z tego co pamiętam jest lepiej wykonana i bardziej aktualna od wersji EMG. Tor w razie czego mogę bez problemu wrzucić na jakiś serwer.
Hungaroring (wersja z sezonu 2010): http://www.megaupload.com/?d=XW97X6DV
W qualu wykręciłem solidne PB, ale i tak wystarczyło to jedynie na miejsce pod koniec 10ki. Start trochę popsułem, bo za wcześnie zacząłem hamować przed T1. Byłem również uczestnikiem i po części "twórcą" zamieszania na Eau Rouge, które to zajście postaram się opisać i wyjaśnić. Zaczęło się od tego, że maciula zbyt szeroko najechał na tarkę po lewej stronie przed Eau Rouge jednocześnie bardzo zwalniając. Za nim jechał Rafalok, który też musiałeś zwolnić. Ja jechałem troszkę bardziej z tyłu i z tego powodu zbyt późno zauważyłem, że Panowie z przodu dość mocno zwolnili. Niestety, było to w momencie, gdy we trójkę pokonywaliśmy Eau Rouge. Próbowałem hamować oraz ich ominąć z lewej strony, ale było już za późno. Ponadto ten zakręt ma taką charakterystykę, że jadąc jednym torem już nie możesz go zmienić, bo inaczej wylecisz z toru i roztrzaskasz bolid. Na dodatek tuż po całym zajściu pod koniec Eau Rouge dosłownie "wleciał" we mnie rozpędzony arek. Po tym zdarzeniu mój bolid był cały żółty, na szczęście tylko skrzydło nie odpadło. Przez cały wyścig mogłem się tylko bronić przed atakami pozostałych kierowców, a mogłoby być 2-3 oczka wyżej, gdyby nie uszkodzenia.
Korek - niestety, nie widziałem cię w lusterkach, przepraszam za wypchnięcie z toru :/
Kwalifikacje przebiegły w miarę solidnie. Start z 9 miejsca i po T1 skok chyba o 1-2 miejsca. No potem znalazłem się na równi z Sajesem , gdzie lekko puściłem nogę z gazu bo nie wyrobilibyśmy się na Eau Rouge. I właśnie tam to nieszczęsne zajście , co do którego wiktor ma racje. Praktycznie był to koniec mojego wyścigu gdyż straciłem przedni spojler, a bolid nie chciał jechać po linii prostej.
Dobrze było. Graty dla Arka za celność na 'siodle'.
Myślałem, że [86] jest wersją z zeszłego sezonu, ale jak nie jest to sorry i wrzućcie prawidłową :)
Nad bolidem straciłem kontrole tak jak by po prostu dostałem nitro w samochodzie.
Wiktor przepraszam cię za to,sędziowie powinni zadecydować chociaż wiem że wynik tego będzie dla mnie negatywny
Nie powinienem wczoraj w ogóle startować ale postanowiłem jednak spróbować. Qual był. Co do wyścigu - było jak pisze Wiktordth, wchodząc w Eau Rouge najechałem na tarkę, lekko mnie szarpnęło przez co straciłem nieco na prędkości. A potem już poszło. Nic nie zgłaszam. Jak się staruje z 13 miejsca nie ma co liczyć , że będzie z górki.
Węgry: tor jest z zeszłego roku czy nowy ?
Q http://golf1.free.of.pl/log/2011_08_28_20_12_44-07SQ.xml
R http://golf1.free.of.pl/log/2011_08_28_21_22_17-30SR.xml
Replay-> http://www.megaupload.com/?d=Q6H1V5ES
Tor wrzucę jeszcze dziś.
Qverty -> tylko żebyś mi nie zaczął zwalać winy na seta, ten na wyścig może nie był najwyższych lotów ale te 300km/h powinien wyciągać :)
Nie zwalam. Nie mam pojęcia dlaczego miałem tak słabą vmax, jak mówię - set był dobry, jeszcze na warmie jeździło mi się świetnie. W wyścigu nie wiem o co chodziło, może wina licznych obrażeń które odniósł mój bolid po kilku walkach, byłem mocno obity...Może przednie skrzydło zostało uszkodzone, nie mam pojęcia. Faktem jest to, że nawert jeżeli odrabiałem na zakrętach to na prostej byłem mijany przez każdego...Nie miałem szans.
edit. Już wiem czego to byłą wina. Skrzydło zostało mocno nadszarpniete. Oglądałem jeszcze raz powtórkę, pierwsze okrażenia wszystko ok, vmax dobra. Ale później 3 okrążenie stłuczka z eJayem(tzn. mocnej stłuczki nie byo ale kontakt był i już skrzydło dostało po dupie), potem jeden spin i strzał w bande i drugi spin ze strzałem w bande i już był koniec...
Cappo, masz może Monze od razu na dysku ?
Ja póki co dzielnie trenuję po godzinkę/dwie dziennie. Powoli progres jest, już jeżdżę bez ABSu :D
@siwCa
Tor Monza jest już w rFactorze. Nazywa się Brianza Italian GP jeśli mnie pamięć nie zawodzi:)
..a widzisz.
0:50 - 0:53 - Czyli rozumiem, że tak można jeździć i nie będzie to karane?
IMO Arkowi się coś należy, pedał w podłodze nigdy nie jest dobrym rozwiązaniem przy jakimś dymie z przodu. Ja tam nie odpuściłem bez powodu, a myślenie "ha, jest miejsce na 1,5 bolidu, przelecę i zyskam kilka pozycji" rzadko kiedy wychodzi na dobre.
KORran ma oczywiście racje.Jako że chce aby atmosfera się nie zepsuła,Proszę sędziów o nałożenie kary
A także przepraszam wszystkich jeszcze raz
Arek -> Mi nie chodzi o to, żeby komuś dopieprzyć. Ja się nie domagam kary, bo jak ktoś nie zmieni sposobu myślenia to może i bana do końca sezonu dostać, a przyjdzie w 2012 i zrobi to samo. Czasem warto pomyśleć przed wyścigiem i postawić się w sytuacji innych kierowców. Trenujesz ileś godzin, przygotowujesz setup itp. Idzie na to sporo wysiłku. A ktoś inny próbuje być sprytny, wykorzystać "okazję" i kończy się tak jak z maciulą. Ileś godzin prywatnego czasu idzie w pizdut, bo po takim czymś pozostaje tylko nacisnąć ESC...
to ja tez napisze coś o wyścigu :)
Zacznę od przygotowań do tego wyścigu których nie było prawie żadnych. Tor był naszemu zespołowi doskonale znany wiec podeszliśmy na "delikatnym" luzie :) W zasadzie do ostatniej chwili nie mogliśmy znaleźć ustawień dosłownie w ostatniej chwili po bojowej burzy mózgów Danley posklejał wszystkie sety i otarł się o PP ja zająłem 5 miejsce w kwalifikacjach. wiedziałem ze na więcej mnie nie stać w czasówce zwłaszcza patrząc na to co pokazywała konkurencja. jestem zadowolony z kwalifikacji ponieważ pojechałem swoje PB.
Na starcie Kowal delikatnie zepsuł start co pozwoliło mi wejść na wewnętrzna w pierwszym zakręcie i go wyprzedzić. Potem ja prostej było niezłe zamieszanie Piekielnie szybki MCL połykał nas jak tyczki chciałem opóźnić odhamowanie jednak bolid za mną delikatnie we mnie uderzył i wyrzuciło mnie na trawę w szykanie. skończyło się przeleceniem po trawie i chwila grozy ale 4 miejsce udało się utrzymać. od tej chwili starałem się budować przewagę nad Kowalem spotter informował ze praktycznie na każdym kołku jestem szybszy wiec plan działał doskonale. 4 miejsce brałem w ciemno w tym momencie jednak Fisher postanowił przywitać się z bandą i awansowałem na 3 miejsce. w tym momencie jasne sie stało ze trzeba cisnąc ile się da. Przy zjeździe do boxu straciłem cała przewagę ponieważ musiałem czekać aż zmienia Danleyowi opony. Wyjeżdżając przedzielił mnie i Kowala Korran sorki za ta akcje w Eau myślałem ze jestem z przodu trochę bardziej i jednocześnie wiedziałem ze będziesz takim buforem miedzie mną a Kowalem jeśli Cie wyprzedzę. udało się i po pół kółka odzyskałem moje 2 sek przewagi które straciłem w boxie. Od tej chwili urywałem po kilka dziesiątych na kółku i dowiozłem kolejne podium w tym sezonie :)
jednym zdaniem - żółw wyprzedził 2 zające (Kowala i Fishera) :)
gratulacje dla Biolego i Dana oraz całego renault bo zdobyli 35 punktów w tym GP brawo
Arek tu nie chodzi o kare tylko żebyś się nauczył trochę i wyciągnął wniosków
co do uszkodzeń to chyba tego nam brakowało aby wyścigi stały się ciekawsze i bardziej nieprzewidywalne - pewnie zmienię zdanie gdy skończę sam na jakiejś ścianie :D
ps. nie licząc Biolego mamy dublet :D
ps2. Fisher (nie złośliwie) jak całowałeś ścianę miałem przed oczami to jak pisałeś ze dawajcie 100% uszkodzeń :D a stałeś się jedna z pierwszych "ofiar" zmian :)
Można zmienić tor na serwerze? Dziękuję.
KORran wiem że nie chcesz nikomu na złość robić,ale jestem świadom tego że zawiniłem w tej sytuacji.
Chce dostać karę ponieważ jak ja bym nie dostał to w kolejnych wyścigach ktoś wpadł by na taki sam pomysł aby wjechać w kogoś i zakończyć komuś wyścig a sam by został bez karny.
Po prostu zacznę jeździć bardziej ostrożnie co za tym idzie wolniej :)
Fisher filmik spoko...ale co ja ci trzy razy mówiłem? o jedną rzecz Cię prosiłem żeby była w tym filmiku, jedno jedyne wyprzedzanie zresztą bardzo ładne, i co? ni ma...
Na starcie Kowal delikatnie zepsuł start
przesiadłem się na manuala i lepiej już chyba nie będzie :)
Jak to jest, ściągam v1255 Full Installer z rfactor.net to jest to trial?
Potem muszę wklepać jakiś kod czy jak?
edit:
No faktycznie, nie doczytałem. Dzięki wiktordth
mannan - tak, wersja z rfactor.net to trial, działa bodajże przez godzinę. Później musisz ją odblokować, szczegóły znajdziesz tu: http://rfactor.net/web/rf1/help/purchaseunlock-system/
Czyli się podoba... ;)
Sikham, tak myślałem, że ktoś mi to wypomni. Ale może w końcu przełamię serię głupich błędów właśnie mając nauczkę po tym ostatnim:P
Kowal no sory ale pisz o tym na forum. Na gg szybko rozmowa leci i człowiekowi nie wejdzie do głowy wszystko...
ten sezon obfituje w takie zdarzenia
eJay pisał o paliwie - skończyło mu się paliwo w wyścigu
Ty pisałeś o uszkodzeniach - jako jeden z pierwszych się rozwaliłeś na nowym dmg
wiec czasem lepiej się nie odzywać chyba :D
Luigi91.. specjalnie dla Ciebie..
Zapraszam na serwer :)
Może faktycznie coś w tym jest:)
jak całowałeś ścianę miałem przed oczami to jak pisałeś ze dawajcie 100% uszkodzeń :D Ja za to miałem przed oczami jakieś statystyki i moje wyliczenia, które zasłoniły trawnik obok asfaltu:) lepiej nie myśleć...
Arek powinieneś sam wyciągnąć wnioski ze strat jakie poniosłeś tym manewrem. Prawie 3 minuty w plecy. Wystarczyło odjąć gazu, a miałbyś może 0,3 sek w plecy:)
BTW: Korek, używasz jakiegoś dodatkowego zestawu kamer? Nieźle pod względem ujęć wyszło twoje Preview...
Kamikadze
edit. 0:48 LOL Au Rouge....
Fisher -> Standardowe kamery + samemu wysterowane ujęcia.
A co do filmu, bo już pisałem, że IMO lepiej się skupić na ściganiu, bo pomyśl, czy oglądając taką rozpierduchę, chciałbyś dołączyć do naszej ligi? :P
to ja sie wypowiem tez na temat filmu
wiem ze takie filmy kosztują dużo pracy i żmudnego klikania ale wstyd mi pokazać znajomym taki film... naprawdę
dzięki patronatowi GOLa mamy sporo kibiców i taki filmik ich naprawdę może zniechęcić bo pokazuje wszystkie ułomności naszej platformy, akcje Qvertego na koniec to już apogeum... co sobie ktoś pomyśli widząc bolid 2 razy uderzający w ścianę czołowo i jadący dalej ?
moim zdaniem powinniśmy retuszować takie zdarzenia w naszych spotach pokazując tylko to co jest dobre poniewaz my jesteśmy przyzwyczajeni ze hitboxy sa nie tego ze da się przeżyć uderzenie w ścianę, nasza "publiczność" już nie do końca ...
film powinien się skupiać na czystym akcjach myślę ze z 25 kolek walki Biolego z Danleyem by się "coś" znalazło, bo "manewr weekendu" to dla mnie atak "może się uda" bez żadnego przygotowania z 60 metrów z parkingiem na innym bolidzie
potraktuj to jako konstruktywna krytykę :) bo sam nie umiem robić filmów i doceniam to co robisz
Jeśli trzeba to mogę wrzucić poprawiony:) Ileż to roboty... chwilka.
Z dwie stłuczki wywalę, zastąpię czystą walką i już proporcje w sam raz;)
http://www.youtube.com/watch?v=44NcfvyC93Y&feature=channel_video_title jak mówiłem tak zrobiłem...
"manewr weekendu" to dla mnie atak "może się uda" bez żadnego przygotowania z 60 metrów z parkingiem na innym bolidzie
Nie chciałem wyprzedzać. Takie mam dohamowanie i tak wyszło przez przypadek;) A poza tym przyznaj się sikham że Ci się spodobało:D
Przepraszam, że się wtrącam, ale nie przeszkadza, wam grafika rFactor? Bo za świeża to ona nie jest.
lulz
Przepraszam, że się wtrącam, ale nie przeszkadza, wam grafika rFactor? Bo za świeża to ona nie jest.
nie ponieważ rfactor jest na tyle dobry że nie musi nic ukrywać pod tonami makijażu
Fisher nie podobało mi się... nieźle bym się zdenerwował gdyby ktoś takim kamikadze mnie wyprzedził zwłaszcza ze widać jak ładnie wyhamowałeś na Biolym
bob destruktor -> Nie, nie przeszkadza, bo po pierwsze, na najwyższych ustawieniach rFactor nie wygląda źle, po drugie, bardziej interesują nas możliwości symulacyjne ;)
fisher -> I od razu lepiej :)
BTW, jedzie dzisiaj ktoś ten event na GTR 2 ([60])? W tej chwili jest już 24 kierowców zapisanych, w tym ja :)
sikham luz. Tak tylko żarcik zarzuciłem:) Poza tym oddałem pozycję.
bob destruktor nie patrz na nasze filmiki. Nie są one w 1020p oraz na full detalach bo by komp nie wydalał... Nawet nie wiesz jak często rFactor może być ładny(tfu, śliczny) ;)
Ktoś wie skąd można pobrać wyścig z polskim komentarzem, oczywiście chodzi mi o GP Belgii? Mam pewien pomysł...
1020p ????
Gdzie Ci 60P uciekło :D :D :D
1080p
Zaczynam ostre przygotowania do wyścigu :) mam nadzieje chociaż na 1 punkcik
Sikham -> Swego czasu było o tym głośno i to nie jest GT ;) Znaczy może i niektóre auta są w tej specyfikacji, ale sam filmik jest z trackdaya :) Więc po torze jeździli przede wszystkim amatorzy. Tutaj masz przejazdy z zawodów GT: http://www.youtube.com/watch?v=w2eDUD-tbeg Gdzieś widziałem onboard to ok. 100 km/h wolniej przejeżdżają ten zakręt niż F1.
http://www.youtube.com/watch?v=R2pgZ1vORUM
Tylko, że nie wiem dlaczego tak się nagrało, że jest 20min ciemnego obrazu, jutro to utne i wrzuce jeszcze raz :p
Connor-->Matko Boska, nagrywaj w 16:9. Jak masz monitor 4:3 to i tak możesz odpalić rozdziałkę w tym trybie (całość będzie spłaszczona), a to przede wszystkim ulga dla Youtube'a. No i włącz cienie.
Korek wiem co to GT :) jest nie widziałem tego filmiku wcześniej i zrobił na mnie wrażenie bo dopiero porównując f1 do jakiejś innej klasy widać jak zasuwają :)
a jak poszło w GTR ?
Ogłoszenia parafialne!
- W najbliższy weekend nie wystartuje członek komisji sędziowskiej Danley. Szukamy jednorazowego zastępstwa. Kandydatury prosimy zgłaszać do jutrzejszego wieczora. Jeśli nie pojawi się żadna, wtedy komisja wybierze jednego kierowcę ;)
- Ze względu na coraz liczniejsze skargi kierowane z Ministerstwa Kultury doszliśmy do wniosku z wiktorem, że tym razem będzie baczniej przyglądać się qualom pod kątem "kopcenia" silników i wyjazdów poza tor na pełnej szybkości. Przypominam - 2 koła muszą zawsze znajdować się na torze! Jako, że wychwycenie w kwalifikacji takich incydentów bywa trudne (bo sami też ustalamy czasy) to jakiekolwiek nagięcia regulaminu będą uwzględniane w wyniku wyścigu (ergo - doliczymy dodatkowe sekundy).
OFICJALNE WYNIKI GP BELGII NA TORZE SPA FRANCORCHAMPS (10/20)
KWALIFIKACJE
1. Bioly74---------01:47.325-----/
2. Danley---------01:47.366-----00.041
3. Kowal----------01:47.548-----00.223
4. FisherFighter--01:47.619-----00.294
5. Sikham--------01:47.651-----00.326
6. Bokserek------01:48.031-----00.706
7. eJay------------01:48.557-----01.232
8. wiktordth------01:48.677-----01.352
9. Rafalok--------01:48.921-----01.596
10. Lukas--------01:49.199------01.874
11. KORraN------01:49.474------02.149
12. Sajes---------01:49.494------02.169
13. Qverty-------01:49.732-------02.407
14. maciula------01:49.829-------02.504
15. arekkobylo--01:51.334-------04.009
16. Luigi----------01:51.444-------04.119
17. Kuba---------01:53.470-------06.145
18. Sherman-----no laptime------no laptime
======================================
WYŚCIG
1. Bioly74-----------48:36.766-------/ Najszybsze okrążenie wyścigu
2. Danley-----------48:37.365-------00.599
3. Sikham----------48:42.058-------05.292
4. Kowal------------48:48.562-------11.796
5. KORraN----------49:16.388-------39.622
6. FisherFighter----49:17.804-------41.038
7. eJay-------------49:24.284-------47.518 Kara: +3 pozycje na starcie następnego wyścigu
8. Lukas------------49:34.974-------58.208
9. Sajes------------49:43.736-------01:06.970
10. wiktordth-------49:44.797-------01:08.031
11. Luigi------------48:59.625------- -1laps
12. Sherman-------49:06.861------- -1laps
13. Kuba-----------49:26.352-------- -1laps
14. arekkobylo----49:33.471-------- -3laps
15. Qverty---------DNF (Suspension) -9laps
16. Bokserek------DNF (Engine)------ -22laps
17. Rafalok--------DNF (Suspension)- -23laps
18. maciula--------DNF (Suspension)- -25laps
=======================================
Kary:
Ravek: start z boksów w następnym GP
Perucka: start z boksów w następnym GP
eJay: kara +3 pozycje na starcie następnego wyścigu za niewłaściwy powrót na tor
maciula; arekkobylo: upomnienie za niebezpieczną jazdę
=======================================
GP Belgii punktacja:
1. Bioly74 +25pkt.
2. Danley +18pkt.
3. Sikham +15pkt.
4. Kowal +12pkt.
5. KORraN +10pkt.
6. FisherFighter +8pkt.
7. eJay +6pkt.
8. Lukas +4pkt.
9. Sajes +2pkt.
10. wiktordth +1pkt.
=======================================
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2011):
1. Bioly (REN)--------------218pkt.
2. Danley (STR)------------151pkt.
3. Sikham (STR) -----------141pkt.
4. eJay (FER)----------------97pkt.
5. Kowal (FI)----------------94pkt.
6. FisherFighter (RBR)------89pkt.
7. Bokserek (MCL)----------80pkt.
8. Maciula (MCL)------------40pkt.
9. Sajes (RBR)--------------19pkt.
10. Miszka (RBR)-----------17pkt.
---- Wiktordth (MER)-------17pkt.
11. Cappo (FER)------------16pkt.
12. Lucas(SAU)-------------15pkt.
13. KORraN (REN)----------10pkt.
14. Qverty (FI)---------------4pkt.
15. Przemek (REN)----------1pkt.
---- Arekkobylo (HRT)-------1pkt.
=======================================
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2011):
1. Scuderia Toro Rosso------------292pkt.
2. Renault F1 Team----------------229pkt.
3. Vodafone McLaren Mercedes--120pkt.
4. Scuderia Ferrari Marlboro------113pkt.
5. Red Bull Racing-----------------108pkt.
6. Force India F1 Team-------------86pkt.
7. Sauber F1 Team------------------27pkt.
8. Virgin Racing---------------------17pkt.
-- Mercedes GP Petronas F1 Team-17pkt.
9. Hispania Racing Team-------------1pkt.