IO Interactive o produkcji Hitman: Absolution
Era hitmana gdzieś się już przewiła, jak Bond jest zaszufladkowana pomiędzy innymi hitami. dziś czekam na MaxPayne 3 Yeah
Które na pewno się wpisze w klimat MP i MP2, aha :D
"Jedną z najtrudniejszych rzeczy w poprzednich grach było to, że dostawałeś ogromną dawkę wolności. (...) Mogłeś zacząć poziom i było tam dziesięć drzwi myślałeś wtedy "Co jest? Co mam teraz robić? Spróbuje otworzyć pierwsze z nich. O, zabili mnie! No cóż, teraz spróbuje z tymi drugimi" Tego typu wolność nie jest interesująca, ponieważ nie daje ci tak naprawę wyboru, wypróbowujesz po prostu mechanicznie różne możliwości, jak się nie udaje, robisz coś innego. (...)"
Nie zgodzę się. Łatwiejsze ma być prowadzenie za rączkę i zasypywanie gradem informacji?
Na pewno będzie. Ale gdzie tu satysfakcja?
Poszerzając bazę odbiorców gry, nie chcę jednak równocześnie zawieść starych fanów. Ich społeczność, jak zaznacza ma duży wpływ na proces produkcyjny.
No ja myślę.
Mam nadzieję, że twórcy potem nie zmianią zdania
i nie wytną z gry tej "masy" pomysłów które im wpadną do głowy.
Albo nie zaczną potem tych że pomysłów wypuszczać w formie DLC.
Max Payne to ta sama era co Hitman... Co do newsa, strasznie się nasz Tobias Reaper zmienił. O.o
W poprzednich Hitmanach głupie było to, że 47 zaczynał misje praktycznie bez żadnego przygotowania. Trzeba było improwizować na gorąco. Tylko trochę informacji o celu, mapa i jedziem. Bez żadnego przygotowanego planu. Nic. Mam nadzieję, że to zmienią i będzie sobie można ułożyć konkretny plan jeszcze przed misją.
Też mam taką nadzieję , hitman to jednak z moich ulubionych marek i chciałbym żeby tak zostało .