Turniej Doty 2, czyli jakich błędów nie popełniać
Też właśnie oglądam i mam bardzo podobne wrażenia. Gra wygląda fajnie, ale jakość organizacji i stabilność gry trochę leży (sam klient trzyma się nieźle, disconnectów chyba nie było, tylko ciągłe lagi), no i ten koszmarny endgame. Powolne umieranie przez pół godziny. Mam nadzieję, że to wina tylko i wyłącznie zachowawczego stylu gry obu drużyn.
przed chwilą napisałem w innym wątku:
tak trwają ale co chwilę jakieś zwiechy nawet nie w połączeniu tylko z transmisją - postacie stoją w miejscu lub drepczą - mają tam chyba mega lag
Dodatkowo osoby obsługujące kamerę to chyba idioci
i EHOME WYGRAŁ
Tragedia - nie da się oglądać - niby sędzia przerywa mecz co chwilę ale ściema nieprawdopodobna - łącza nie wyrabiają - komentarz urywany i dziadowski.
Fakt, jeśli chodzi o problemy techniczne, to druga gra niewiele różniła się od pierwszej (chociaż tym razem nie wyłaczyli komentarza), ale przynajmniej sama w sobie była dużo ciekawsza i mniej defensywna.
Cóż planuje przejść z kolegami na Dote. Chciałem zobaczyć co i jak, odpaliłem streama i wyłączyłem po chwili ;p
Może następny turniej będzie lepszej jakości ;p
Z tego co czytam tu i tam, to nie wina gry tylko ch*wego netu w hali, gdzie odbywaja sie targi. Jest podobno bardzo niestabilny i to on powoduje lagi przy streamowaniu gier.
hala nie chala :P
true :)
Katane, ale nikt nie mówi, że to wina gry. Problem leży nawet nie w lagach i przycięciach na streamie, bo przy tylu oglądających to normalne, tylko w lagach samych graczy. Wyobraź sobie grać o milion i podczas decydującej akcji nie móc się ruszać, brr.
Problem leży nawet nie w lagach i przycięciach na streamie, bo przy tylu oglądających to normalne
WTF? Po pierwsze to nie jest normalne, po drugie lagów na streamie nie ma tylko są po stronie klient-master server. Zdajesz sobie sprawę w jaki sposób działa taki streaming amrite? :P
Domyślam się, że łącza z gumy nie są, i jeśli 2,8 miliona ludzi coś ogląda na raz (takie liczby padły, nie wiem czy są oficjalne), to stream może nie działać jak powinien.
Ale jak pisałem, nie ma to związku z samą grą, która jednak zdecydowanie lagować nie powinna.
Keii_GP
Ciężko mi w to uwierzyć, skoro sam licznik odtwarzacza own3d.tv mówił o 40k na angielskim komentarzu i po ~10k na reszcie (w środku meczu). Nie wiem z jakiej dupy oni wyciągnęli 2 miliony widzów online.
Co do działania gry i lagów to o tym właśnie napisałem tylko w zaowalonej formie.