Jako, że jestem bardzo cierpliwy, ale bardzo krótko - oto moje pytanie:
Jakiś czas temu podpisałem umowę przejścia z Plus do Play, w punkcie dostałem nową kartę SIM i instrukcją, że należy ją wsadzić do telefonu w dniu który pojawi się w smsie przysłanym od nich (po skonsultowaniu tego z Plusem).
Bodajże kilka godzin po tym przyszedł sms z wiadomością: zmiana 1 sierpnia. 1 sierpnia proszę wsadzić do telefonu nową kartę.
Konsultant też wspominał, że nową kartę można do telefonu oczywiście wsadzić wcześniej, ale:
- będzie to inny numer
- będzie to inna taryfa (mniej opłacalna)
No to spokojnie czekałem prawie 2 miesiące, dziś w telefonie z kartą Plus nie ma już zasięgu - OK, czyli działa, wsadzam do niego nową karciochę, wklepuję pin... później, chwila kombinacji.
Próba zarejestrowania się na play24... i zaczynają się kombinacje, sms z kodem aktywacyjnym nie przychodzi i nie przychodzi, ponowienie wysłania nic nie daje, więc sięgam po telefon, wklepuję *121# (czyli kod na mój numer) zielona słuchawka i co ? i właśnie - to nie jest mój numer.
Jak myślicie mam dalej "cierpliwie" czekać czy też już wydzwaniać do BOK jechać do nich ?
Trzeba było dwa miesiące temu robić alarm.
A o konsultantach Playa to proszę mi nic nie mówić... Żona poszła do Playa kupić telefon+jakiś abonament. Miała przy sobie tylko dowód więc konsultant zaproponował (żeby nie musiała drugi raz chodzić z dodatkowym dokumentem i żeby było szybciej), że sprzeda jej starter Heyah a potem ten numer sie przeniesie do Play. Cała przygoda trwała trzy tygodnie z hakiem...
Zadzwoń teraz konsultant powinien przypisać nowy numer na poczekaniu i w ciągu paru minut będzie sprawa rozwiązana.
Nie mogę teraz za bardzo wydzwaniać do nich - po pracy spróbuję :)
ale napisałem maila i prawdę mówiąc jestem rozwalony na maxa:
Uprzejmie informujemy o zarejestrowaniu zgłoszenia pod numerem: [wykasowane].
Jego status można na bieżąco śledzić na stronie internetowej www.24.playmobile.pl w zakładce „Play24”, po uprzednim zalogowaniu się.
Obsługa Klienta PLAY przypomina: (dotyczy wyłącznie Abonentów/Użytkowników PLAY)
W przypadku zgłoszeń odnoszących się do Pana/Pani konta lub usług prosimy o wskazanie w treści wiadomości: numeru telefonu (bądź konta), imienia i nazwiska (bądź nazwy firmy) oraz hasła abonenckiego.
Podanie powyższych danych skróci czas oczekiwania na odpowiedź.
Średni czas oczekiwania na odpowiedź to 24 godziny (*).
(*) zgłoszenie reklamacyjne zostanie rozpatrzone w terminie do 30 dni.
Pozdrawiamy,
Obsługa Klienta
PLAY
Ciekaw jestem jak mogę to śledzić, jak nie mam konta i założyć go nie mogę - bo mój numer jest nieaktywny <lol>, a smsem przychodzi kod aktywacyjny :)
Z tymi sieciami zawsze jest do dupy. Konsultanci BOK robią na odpieprz, a w punktach wchodzą ci na stronę internetową i czytają co tam jest napisane, jakbyś sam nie mógł. Jak powiesz im, że to już wiesz, każą ci dzwonić... do BOKu, który robi na odpieprz.
Hmmm dziwne - mój tata przenosił z ery. Złożył wypowiedzenie erze ( czy jakoś tak) i dostał karte z play z numerem ery. Bo jakimś czasie stracił zasieg, wsadził playa i mu do dziś śmiga.
QamilekQ - no teoretycznie ja też dostałem kartę z numerem plusa w play, ale... ten numer powinien się uaktywnić dopiero dzisiaj, wcześniej był by to numer play.
i tak jak piszesz to powinno działać - a nie wiedzieć czemu nie działa ;]
rzaba89nae - wszędzie tam gdzie jest obsługa klienta, tam są właśnie tego typu problemy i niekompetencje - niestety szkolenia są zbyt kosztowne :P.
Spróbuj zalogować się do play24 za pomocą numeru, który był tymczasowo przypisany do Twojej karty SIM wcześniej (tej od playa, przed przypisaniem numeru z plusa)
edit: zauważyłem, że w ogóle nie udało Ci się zarejestrować w play24, więc moje rozwiązanie jest bezużyteczne ;)
Też miałem problem z tym przy przenoszeniu numeru, tylko zarejestrowałem się wcześniej, zanim przenieśli mi numer...
Erazor_XX - uaktywnił mi się właśnie numer - więc się zarejestrowałem :)
tylko teraz kolejny problem - powinienem mieć na koncie pakiet złotówek w ilości 49 oraz 250 MB na internet, a nie mam nic <lol>
i mam abonament LongPlay II 49 - ale dopiero po powrocie do domu, sprawdzę czy w umowie jest taki czy też inny - bo wydaje mi się, że powinienem mieć: All Inclusive 59, ale teraz nie mam papierów i nie mogę tego sprawdzić.
Przeszedłem do Play kilka tygodni temu. Obyło się bez problemów - brak zasięgu, zmiana SIM, i wszystko śmiga.
Od siebie dodam coś, co można bardzo łatwo przeoczyć, a nie każdemu może się podobać. Otóż, Play z automatu ma włączoną "usługę" typu muzyka podczas czekania na odebranie połączenia. Mnie dopiero po kilku dniach zwrócił uwagę, że jakieś Disco łupie mu w słuchawce jak do mnie dzwoni.
Wykonałeś juz pierwszy telefon, tak zeby sie to "odblokowalo"?
Ja ostatnio przenosilem numer - ale z POP do Play Fresh. Czekalem dwa dni, a potem z 12h na aktywacje tych wszystkich dziadostw i az przyjdzie mi bonus:)
tmk - jak ton wyłączyć/zmienić ? :)
bo widzę też mam jakieś przaśne śpiewki.
settoGOne - tak zadzwoniłem już jakiś czas temu na swój drugi numer, i przez 9 sekund nabijałem połączenie, ale wtedy nic to nie zmieniło - wylogowałem i zalogowałem się ponownie w systemie i nic - no zobaczę jeszcze później (używałem też wcześniej netu).
ok, dokopałem się do papierzysk i... ponoć po aktywacji karty dopiero w kolejnym dniu pojawią się pakiety (a to cwaniaki :P ) między godziną 0:00 a 1:00
LongPlay II okazało się ofertą podstawową, All Inclusive natomiast promocyjną, więc prawdopodobnie zostanie uaktywnione - kolejnego dnia kalendarzowego po aktywacji karty.