Might & Magic: Heroes VI [PC] - frakcje
Tak jak SETTLERS skończyło się na 3 części i się już nigdy nie podniesie, tak z "HIROSAMI" jest identycznie.
przesadzasz. Może kolejne części nie są aż tak długowieczne jak Heroes 3, ale nie można powiedzieć, aby były one złymi grami. 4 jest ogólnie bardzo grywalną częścią. Co do 5 została zrobiona bardziej pod grę w kampanię, fabuła super, grafika też. Nowa część pewnie też będzie pod kampanię zrobiona bardziej. Tyle ile jest przedstawionych frakcji wystarcza, mam nadzieję, że w odp dodatkach dojdą nowe i tyle. Bardzo dobrze zrobiono również z wprowadzeniem nowych jednostek do miast, przynajmniej nie brną ciągle w tym samym. Jedyna szkoda, że ogólnie miasta i budynki zajmują za dużo miejsca, przez to nie da się tak eksplorować mapy (nie tak jak niestety w III). Lecz ogólnie jestem dobrej myśli co do gry. Trzeba pamiętać, że czasy się zmieniają i wymaga się czego innego od gier.
Czy ktoś grający w BETĘ ma może problem z poleczeniom się z CONFLUX'em? Od jakiegoś czasu pojawia się błąd "Connection failed! Unspecified network error 0x800050002" Macie na to jakąś rade?
Bredzisz Macro The Settlers III niby NAJLEPSZA część (może była) ? Jak by co nowe kontynuacje serii są świetne.Tak samo tyczny się Heroes-ów III.cz była dobra.Na dzień dzisiejszy rządzi V + dodatek Dzikie Hordy.Więc bardzo się cieszę i zacieram ręce na premierę nowej odsłony.
Ja się Homm5 rozczarowałem, kampania była kijowa, bo wszędzie były kretyńskie limity doświadczenia(wyskakujące w połowie mapy) i dlatego, że rzadko kiedy w misjach był w ogóle dostępny zamek frakcji, którą graliśmy(później w grze był nawet limit bohaterów). Większość mapek niestety była misjami jednego człowieka, gdzie latało się samym bohaterem po mapie. Tak naprawdę aby sprawdzić co dana frakcja potrafiła, jak da się rozbudować zamek, jakie zdolności może mieć bohater, trzeba było odpalić multiplayera. A i tam z resztą było na starcie jakieś 6 mapek i brak edytora (który wypuszczono gdzieś w okolicy dodatku, kiedy już miałem gry dosyć). Dla mnie cała frajda z hirołsów to było zawsze levelowanie bohatera, rozbudowa zamku, zdobywanie wszystkich zamków i kopalni, dominacja mapy. Kiedy w połowie mapki wyskakuje mi limit xp, nie mogę się rozbudować, i nawet nie mogę sobie stworzyć kilku herosów-tragarzy(karawan w podstawce nie było), bo jest limit bohaterów, to mało mnie takie herosy bawią...
W grze było mało artefaktów i to do tego stopnia, że gdy kończyłem jakąś mapę, to miałem w ekwipunku po 5 sztuk przedmiotów i to z różnych rodzajów. w ogóle było sporo błędów: pasek inicjatywy przeskakiwał zbyt wolno i często kazałem niepotrzebnie czekać jakimś jednostkom(btw. była opcja czekania, a nie dali do niej przycisku haha), było sporo wtop w polonizacji, wymagania sprzętowe były tragicznie wysokie (gdy patrzyło się na mapę z kamerą "na płasko" dwa gf6800 w SLI wysiadały, przy tym grafika była taka sobie. Bitwa z bossem końcowym też z tego co pamiętam działała strasznie słabo.
BTW. całkiem fajne jest M&M: Call of Heroes na ps3, X360 i DS, choć herosy to nie są.
Szkoda że zabraknie krasnoludów... Co do Homm5 to fabularne najbardziej podobała mi się Kuźnia Przeznaczenia.
Miszczogrzmot --> We wszystkich Heroesach jest limit poziomów nałożony na bohaterów w kampaniach, to jedyny sposób by upilnować poziom trudności w poszczególnych misjach kampanii.
Owszem, map w podstawowym H5 do gry poza kampanią wiele nie było, dodatkowo nie było generatora map losowych, ale trzeba pamiętać, że teraz gracze oceniając H3 oceniają go w całości, czyli z dwoma dodatkami, H5 należy tak samo oceniać, a Dzikie Hordy to gra bardzo dobra, dla mnie lepsza od trójki, powinieneś zaryzykować i sprawdzić ten samodzielny dodatek.
Wierzę że zbalansują frakcje i same jednostki. W becie od razu dało się zauważyć że ilość>jakość. Jednostki pierwszego poziomu są zbyt silne w porównaniu do jednostek 2 czy 3 poziomu. Jednostki w H6 wyższych poziomów 2 i 3(np anioły z przystani) są drogie co oczywiste i nie wielki jest ich tygodniowy przyrost, lecz po prostu są słabe w porównaniu do np. pretorian. W H5 1 anioł bez problemu zabiłby 100 chłopów, w H6 1 anioł miałby spore problemy z 10 pretorianami, którzy są jednostkami tanimi i łatwo dostępnymi. To też psuje frajdę związaną z chęcią wybudowania siedzib najsilniejszych jednostek.
necropolis im nie wyszło, choć to tylko otoczenie to nie powinno być tak oświetlone. Przecież można było dać jakąś mgłę i żeby tak tego słońca nie było widać ;/
Mi się betka bardzo spodobała. Gra jest dużo świeższa niż poprzedniczki i ma naprawdę kilka ciekawych nowych rozwiązań. Będą to inni Herosi, kto wie czy nie lepsi dlatego.
Original_G za 7 dni ponoć ruszy 2 tura BETY, chyba wtedy twój i całej hordy innych graczy problem zostanie rozwiązany:)