Need for Speed: The Run [360] - gameplay #1 (PL)
Prezentuje się zachęcająco, ale te lampy w tym Porsche wyglądają dziwnie. Tekstury słabe jakby odpalili grę na niskich detalach, no ale pewnie grali na konsoli. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Taka jasność pasuje do BF a nie do need for speeda omg.
Może jakiś wyścig w mieście? To już widziałem w HP.. Ale tutaj za blisko kamera moim zdaniem.
raziel88ck -> Proponuję obejrzeć ten trailer w HD na YT, wygląda 3x lepiej niż tutaj :/ Ale i tak, jak na Frostbite 2, to nie zachwyca, zwłaszcza wspomniana jakość tekstur.
Że tez graczom się jeszcze nie znudził ten NFS, ileż można. I tak ciągle to samo. Jak dla mnie seria się zakończyła na Most Wanted.
DeadMa-n - Cóż najlepsze czasy tej serii dawno przeminęły, fakt, ale jak można pisać, że wypuszczają ciągle to samo? Jak dla mnie Shift i Hot Pursuit nie mają zbyt wiele wspólnego ze sobą.
@raziel88ck
Shift jest zupełnie nową serią, nie mająca nic wspólnego ze starymi NFS w tym też Hot Pursuit, czy The Run.
Co do samej gry to ja już chyba jestem za stary na tego typu wyścigi, w których nie istnieją żadne prawa fizyki i zdrowego rozsądku :).
Jak dla mnie to będzie Hot Pursuit w nowym wydaniu. Nic więcej.
raziel88ck -> Lampy w tym Porsche wyglądają, jak się należy. To auto to edycja limitowana 911 GT3 RS 4.0
Wyskok z wzniesienia jak w TDU na trybie Hardcore. Wydaje mi sie ze to będzie kolejny słaby N4S.
Nuda......
Imo wygląda lepiej niż w mieście. Ale zobaczymy. Kupie, jeśli ludzie po premierze będą polecać :)
Hm, nawet cegła zachowuje więcej praw fizyki gdyby tak wyskoczyła, niż to auto, co to w ogóle było?
Oby to jednak poprawili, bo tragicznie to wygląda.
I kolejny NFS gdzie slowo "zakrety" nie istnieje... Eeee kupa niestety. Tak jak wspominal DeadMa-n NFS skonczyl sie na Most Wanted ( najlepszej czesci oprocz porshe moim zdaniem :))
Ace_2005 - W grze wyglądają inaczej, jakby były pokryte większych rozmiarów przezroczystą pleksą. Być może to efekt tuningu, bo zauważyłem, że niektóre auta nie mają fabrycznych świateł. No nareszcie, bo od Underground 2 w żadnej części nie można było zmieniać wyglądu świateł.
Lucand - Jeśli patrzeć pod tym względem to nie licząc nowego Hot Pursuit, to żadna inna odsłona tej serii od Undergrounda włącznie nie ma nic wspólnego z NFS.
Zastanawiam się czy , aż tak ciężko zrobić dobrą ścigałkę. Model jazdy: "pół-pro" coś ala grid czy dirt 1-3, ładna grafika, sporo licencjonowanych samochodów, rozbudowany model tuningu w tym też wizualnego, do tego jakiś wciągający system zdobywania kasy/doświadczenia i odblokowywania nowych samochodów, części, tras. A oni się uparli by wypuszczać kolejne gnioty, nie rozumiem ludziom się podobają takie gry i je kupują, czy to wina studia i kiepskiej współpracy...
Znowu mam wrażenie, że to teren się przesuwa a samochód stoi w miejscu. Klon Hot Pursuit, nawet samochód podobnie się porusza. Ten skok to jakaś masakra, po pierwsze samochód by tego nie przetrwał, a po drugie nie miał szans opanować tego samochodu po takim skoku. Jestem ciekaw jak długo będą nam wciskać ten kit. Tego Frostbite 2 to użyli w tej grze tyle co nic, nie wiem jak to się ma do BF3... Ktoś dobrze napisał. Głupia cegła posiada więcej fizyki niż ten samochód.
dj_sasek -->
Ten skok to jakaś masakra, po pierwsze samochód by tego nie przetrwał, a po drugie nie miał szans opanować tego samochodu po takim skoku.
http://www.youtube.com/watch?v=3FCYMx6XzUA&feature=related
Po pierwsze może nie zauważyłeś ale to jest gra a nie prawdziwy świat.
Po drugie jak widać na filmie samochód może to przetrwać i da się opanować.
Po trzecie ty to byś nie opanował auta nawet w grze.
dziwnie mi się to ogląda, żadnej dynamiki, fizyka jazdy pewnie będzie podobna do Hot Pursuit i realizm samej gry też pozostawia wiele do życzenia