Jednym z artykułów, który przygotowujemy dla Was przed premierą gry Might & Magic: Heroes VI, będzie tekst zawierający odpowiedzi na nurtujące Was pytania - podobny do tego, który kiedyś zrobiliśmy do Risen i Arcanii. Przykład poniżej:
https://www.gry-online.pl/opinie/risen-bez-tajemnic/z5221
Żeby taki tekst miał sens, musimy mieć oczywiście pytania. I tutaj jest pole do manewru dla Was. Możecie pytać nas absolutnie o wszystko co związane jest z "szóstką" - mamy pełną wersję gry, więc odpowiedzi będą konkretne i szczegółowe. Pięć osób, które zdobędą się na odrobinę wysiłku i zadadzą pytania w tym wątku, otrzyma od nas nagrodę - pięć kubków, dokładnie takich jak na zdjęciu.
Artykuł z odpowiedziami ukaże się na pewno przed premierą gry.
Chciałbym wiedzieć czy nowy system rekrutacji nie stanowi czasem za dużego ułatwienia psującego grę :)
Mam na myśli możliwość kupna jednostek ze wszystkich zamków w jednym miejscu.
Czy misje będą bardziej nieliniowe niż w piątce? Czy będzie je można przejść na kilka sposobów, a nie tylko jedynym słusznym, odgórnie narzuconym?
Czy zakładając jakiś artefakt na bohatera (np. hełm), będzie on widoczny na jego modelu w grze, czy tak jak w poprzednich częściach, wygląd heroesa pozostanie niezmieniony?
Chciałbym się dowiedzieć czegoś o poziomie trudności. Gra stanowi jakiś problem dla osób, które nie grały w poprzednie części, lub ogólnie w strategie?
czy jest chociaż w połowie tak dobra jak cześć 3? to była ostatnia część w którą chętnie grałem... niestety
Jak wyglądają kampanie pod względem fabuły? W IV bardzo podobało mi się to, że było wiele tekstów związanych z fabułą, przez co gra wciągała jeszcze bardziej. Czy w tej części będzie podobnie?
Jak wygląda ekran miasta? Jest bardziej podobny do tego, co widzieliśmy w H5, czy w poprzednich częściach, czy zupełnie inny?
Ile zajmuje miejsca na dysku, a także jak prezentuje się pod względem optymalizacji?
HUD jest bardziej zbliżony do tego z H3 czy części piątej?
Zdecydowanie lepszy był ten starszy...w 5 brakowało mi tych wszystkich opcji pod ręką :(
Na ile godzin wystarczy kampania-czy uda się troche zapełnić te ''mokre dni'' w naszym lecie
Ile jest kampanii w grze?
Czy tryb Hot Seat w VI części jest obecny?
Czy Dziedzictwo bohatera ma znaczący wpływ na rozgrywkę? czy istnieje możliwość tzw. respecu?
Czy w kampanii mamy do czynienia z jednym wątkiem fabularnym, czy też jest to kilka historii zazębiających się i krążących wokół jednego ważnego wydarzenia?
Czy pojawiają się nawiązania do poprzednich części gry (Sandro, portale, Łzy Ashan, Dark Messiah, Stwórcy, czy jak się oni tam zwali)?
@Zureq
wystarczy rzucić okiem na teksty na gameplay o heroesach albo na same screeny
ekran miasta jest całkowicie odmieniony, nie pojawia się na całym ekranie, a w okienku, wszystko jest bardziej pod ręką, jednak trzeba sie będzie przyzwyczai do nowego interfejsu :(
Jak wiemy w poprzednich częściach balans między frakcjami nie należał do najdoskonalszych.
Jak wygląda to w tej części?
Czy mapy do gry wieloosobowej są dobrze przemyślane, jaka jest ich ilość?
Czy gra na jednym komputerze pozostała bez zmian?
Jak wygląda poziom fabularny tejże części gry?
Czy kampania jest urozmaicona, chodzi mi o np. zagranie z SC II, gdzie mogłoby się wydawać że zwykły RTS a w każdej misji robiliśmy coś innego, a nie zwykły schemat zbuduj bazę rozwal bazę wroga?
Czy dalej panuje tutaj "syndrom jeszcze jednej tury"?
Czy gra po prostu jest lepsza od IMO najlepszej części serii, czyli tej z numerem 5?
Czy wybór portretu bohatera skutkuje jakimiś zmianami wyglądu naszego herosa na mapie gry?
Do której, poprzedniej części jest podobna 'szóstka' oraz jak długa jest kampania?
Czy fabuła gry stanowi wprowadzenie do tego co dzieje się w piątej części gry?
Jak na rogrywkę wpływa obecność tylko trzech surowców? Czy gracz przez to skupia się bardziej na bohaterze i zamku zamiast na kotroli mapy?
Wadą "piątki" było to, że tempo gry było dość mozolne, czy w nowej odsłonie występuje podobny problem?
A ja mam takie pytanko: Czy będzie/jest wybór mapy losowej w grze, oraz czy istnieje edytor map?
Czy twórca oryginału grał już w M&M:H6 i czy podzielił się swoją opinią z innymi?
Jeśli tak, to jaka ona jest?
Czy w grze występują jakieś nowe jednostki, których nie widzieliśmy jeszcze w żadnej z odsłon HoMM?
Jakie rasy dostępne będą dostępne w Heroes VI i czy któraś jest widocznie lepsza?
Kto przeciwko komu najlepiej walczy? ( chodzi o to- ludzie vs [rasa?] - itp.?
Czy polecacie grę osobą które nie miały wcześniej styczności z serią Might and Magic: Heroes i z tym gatunkiem gier?
Chodzi mi o to czy gra będzie wciągała i czy może pakozać "możliwości" swojego gatunku?
Czy ekran miasta wygląda tak jak w becie? i czy w stosunku do bety Balans jednostek został już ułożony? (mam na myśli zamek Nekromantów...)
Na jakim stopniu stoi gra od strony technicznej? Jest ukończona w stu procentach?
Mnie interesuje tylko czy wymagania sprzętowe nie poszły w górę w stosunku do bety. Jakbyscie mogli odpalić grę na jakimś piecioletnim złomie to byłoby super. :)
O co chodzi z tymi dynastiami - bronie itp.
Czy to jest bug, że mając 10 snow maidens (z tego nowego miasta, ulepszone) można pokonać ich skillem każdą jednostkę? Ja zawsze tak robiłem i ginęli wszyscy przeciwnicy, nie ważne ile mieli hp.
Jak wygląda zbalansowanie jednostek w różnych miastach. Bo jak wiemy, niby w III było po równo, ale było wyraźnie czuć różnicę, kiedy grało się Nekropolis, a kiedy grało się np. Fortecą, pomimo podobnych umiejętności obu graczy.
Tu też będzie jakiś syf w postaci DRM-u czy obowiązkowego połączenia z Internetem?
Czy jednostki będzie można rozbudować na trzy poziomy, jak to było w którymś dodatku do "piątki"?
Czy nowa rasa "Nagi" będą skoncentrowane na magii czy na silnych jednostkach? I czy będą podobne do tych z Warcraft 3?
Chciałem się dowiedzieć czy widać w niej korzenie III części czy to tylko ulepszona V część ?
Jaka jest główna różnica pomiędzy rasą Nag, a resztą?
Ile jest kampanii i jak długie one są?
Czy jeżeli koń zgubi podkowę, to czy bohater będzie miał mniejszą ilość ruchów?
Czy będzie dodany skill: Kowal, który będzie pozwalał na pit-stop konia bohatera?
Mam parę nurtujących mnie pytań:
1. Czy w wersji preview nie ma już bugów, jak przelatywanie jednostek przez przeszkody na combat mapie? Gra już nie wywala do windy? Optymalizacja jest jeszcze lepsza niż w becie v1.2?
2. Balans - czy spotkaliście się z czymś takim, że niektóre obrażenia zadane przez daną jednostkę wydały wam się dziwne? Ja we wczesnej becie miałem często takie odczucie...
3. W wersji preview są już wszystkie kampanie? Jak tak, to na ile godzin one starczają? Czy kończąc epilog ma się wrażenie, że historia była dobra i jest w pełni zamknięta?
4. Moglibyście opisać niedostępną w becie funkcję budynku Tears of Asha?
5. Czy wiecie, jaki maksymalny poziom może zdobyć profil gry?
6. Pytanie dotyczące oszlifowania - czy są renderowane filmiki przerywnikowe? Zmieniono ekran miasta?
Będę wdzięczny za odpowiedź.
Pełna wersja ssie tak samo jak ssała beta?
Czy jest wgl Gral lub łzy Ashy ?
Jak go można znaleźć tak jak we wcześniejszych odsłonach czy inaczej, a jesli jest to czy ładnie wygląda w miastach wybudowany?
Co daje w różnych miastach?
Jak prezentuje się walka z bossami?
Ile jest jednostek neutralnych(nie przypisanych do żadnego miasta) czy pojawiają się wśród nich smoki?
Czy podzielenie jednostek na podstawowe, elitarne i czempionów nie sprawia, że bohater chodzi z 3 typami jednostek bo szkolenie jednostki jednego typu zabiera przyrost innym w obrębie "poziomu"?
Czy przed walką bohater ma jakieś nowe instrumenty czy tak jak zwykle potworki chcą się przyłączyć, uciec(jak się jest dużo silniejszym) albo od razu zaczyna się walka?
Słyszałem że ten szkaradny wygląd miast ma się zmienić w finalnej wersji, zmienił się ?
Czy pozostawienie 4 surowców zwiększa dynamikę gry czy po prostu upraszcza te heroes'y?
Czy bohater podczas walki ma swoją kolejkę czy tak jak w trójce może on użyć czaru raz na turę?
Ile misji liczy sobie kampania jak długo zajmuje jej przejście?
Jak rozwiązano aspekt multiplayer czy jest coś na kształt dobierania przeciwników do gier czy po prostu lista z serwerami?
*Mam takie pytanie czy gra ze znajomymi przy jednym komputerze wygląda identycznie i jest równie przyjemna jak w poprzednich częściach?
*Czy nasz bohater posiada tak dużo magicznych umiejętność i może je wykorzystać w czasie bitwy jak w poprzednich częściach?
*Ile mniej więcej zajmuje czasu od rozbudowy najsłabszych jednostek do najsilniejszych?
*Misje w kampanii zajmują dużo czasy aby je przejść w całości?
*Czy neutralne jednostki będzie można jakoś zwerbować do swej armii?
*Czy balans pomiędzy frakcjami jest dobry?
*W grze występuje więcej magicznych przedmiotów nuż w poprzednich częściach?
1. Co z ekranem miasta? Grając w betę bardzo mnie on "przeraził". Był nieczytelny, a sam widok miasta brzydki. Chciałbym zostać upewniony w przekonaniu, że zostanie to na premierę poprawione.
2. Jednostki leczące były wg. mnie zbyt dużą przewagą w walce. Czy balans zostanie poprawiony?
3. Moc frakcji ładowała się wg. mnie zbyt szybko. Jak to jest teraz?
3. Co z fabułą gry? Jest to jeden z najważniejszych czynników jaki wpływa na mnie przy jej kupnie. Chciałbym wiedzieć czy fabuła jest sensowna czy raczej "to hell with it".
4. DRM Ubisoftu... Pytanie już wiadomo jakie będzie więc go nie zadaję. Chcę tylko odpowiedzi, choć jej też jestem prawie pewien.
5. Słyszałem szumne zapowiedzi nieliniowości fabularnej w filmikach przygotowanych przez twórców. Jak to się sprawdza w praktyce?
6. Balans Nekromantów - przeszkadzało mi to w grze. Na ile zostało to poprawione?
Czy autorzy wspominali o wprowadzeniu do gry DLC? ;| Może jakieś opcje w menu na to wskazują?
skad masz ten kubek?
czy gra jest chociaz troche podobna w kwestii mechaniki do najlepszej III?
Która frakcja według was jest jak narazie najbardziej klimatyczną i pasującą do całego uniwersum?
Jak wygląda walka z Bossami? Czy w grze będzie można walczyć z przedstawionymi na artach smoczymi bogami, jak np Elrath czy Urgash? Jeśli nie, to w jakiej formie pojawiają się w grze?
1.czy bedzie tryb HOT SEAT?
2.Kto jest odpowiedzialny za soundtrack z gry,czy jest on zblizony do 3
czesci ?
3.Czy 6 czesc jest bezposrednia kontynuacja fabuły z 5-tki?
4.Ile czasu bedzie potrzeba na ukonczenie gry ?
5.Czy bedzie to exclusive tylko dla PC czy wyjdzie tez na konsolach ?
6.Czy bedzie mozna "upgrade-owac" jednostki ,jesli tak to do jakiego
poziomu ?
7.Co jest powodem zmiany nazwy na Might & Magic Heroes 6 a nie Heroes
Of Might & Magic 6?
8.Mapy z hexami tak jak w Heroes 3 czy z kwadratami jak w heroes 5 ?
Czy ze smoczymi bogami będzie można walczyć?
mrjohhny-->
1. tak
2. Paul Antony Romero - twórca soundtrackow do wszystkich poprzednich czesci
3. Nie, wydarzenia dzieją się 400 lat przed akcją "piątki"
5. Wejście na główną stronę gry tępaku to dla Ciebie za dużo? Only PC
6. Do drugiego poziomu.
7. Zmienili, żeby była tylko jedna seria, która będzie rozgałęziać się na pewne odnogi, jak np. Heroes. Taka sama sytuacja jest ze Tomem Clancy.
8. Jak w H5
Nie wiem, po co w ogóle zadawać takie durne pytania...
Karule --> Na zdecydowaną większość tych pytań można znaleźć odpowiedź na pierwszej lepszej stronie poświęconej Heroes, nie zmienia to jednak faktu, że nie każdy musi się na tyle interesować nowymi Herosami, żeby przeglądać wszelkie newsy go dotyczące. Jak ktoś chce niech pytania zadaje, odpowiadający i tak wybierze te, które są warte odpowiedzi.
Jak wygląda system nekromancji? Nadal po bitwie wskrzeszamy określoną ilość szkieletów? Jeśli tak, czy są umiejętności pozwalające wskrzeszać lepsze istoty niż szkielety, np lisze?
Ile będzie wszystkich umiejętności?
Czy będą co tydzień zmieniać się tygodnie tak jak w piątce, i czy wogóle będą jakieś specjalne tygodnie?
Czy można zmieniać wygląd bohatera?
Czy można mieć kilku bohaterów?
I czy wybór drogi krwi/łez ma znaczenie w fabule?
W sumie to nic.
Mnie najbardziej ciekawi taka rzecz:
W wersji beta (dzięki gry-online za kod) każdy bohater po awansie i zdobywaniu kolejnych poziomów otrzymuje punkty, które może wydać na zdolności. Obecnie w becie prowadzi to do prostego schematu wyboru zdolności: premia do doświadczenia, logistyka, surowce…
1) Czy będzie zróżnicowanie zależne od frakcji/bohatera, jakich zdolności może użyć, czy też każdy bohater może po odpowiednim poziomie mieć określone zdolności najwyższych poziomów ?
Przyjemnie grało się w poprzednią część gdzie w kampanii każda frakcja oferowała nieco inne podejście względem zdolności.
Natomiast z nowości to ścieżka łez/krwi (grając w wersję beta, wskaźnik zapełniał się w zerowym prawie stopniu)
2) Czy będzie możliwe do osiągnięcia maksymalny wskaźnik tych cech w trakcie trwania 1 misji/kampanii - czy też efekty dopiero poznamy bliżej końcówki gry ?
karule- nie będę się zniżał do Twojego poziomu,jeśli musiałeś się dowartościować obrażając mnie to trudno, we wrześniu wrócisz do gimnazjum to możne dasz odpocząć komputerowi,pozdro
- Czy w trybie multiplayer będą tury symultaniczne (jednoczesne) znane z Heroes V?
Czy jest potwierdzona polonizacja gry, czy będzie dostępna odrazu czy będziemy musieli na nią poczekać?
Nie będę zadawać pytań, żeby nie zabierać komuś kubka ;P
Po(dpo)wiem tylko (takie pytanie tutaj padło), że można spokojnie zacząć przygodę z M&M od tej części, choć ciężko będzie się wtedy zmusić do zagrania w poprzednie.
Ale tylko z jednej przyczyny - poprzedniczki mają zdecydowanie słabszą grafikę.
Powtórzę za U.V. - nie bawiłem się tak dobrze przy tej nowej odsłonie od czasów HoM&M III (jestem przekonany, że fani kultowej "trójki" nie będą zawiedzeni).
1. Jak jest z balansem ras?
2. Czy w kampanii świątyni pojawił się jakiś boss?
3. Czy gracz AI nadal zdobywa doświadczenie szybciej niż człowiek?
ja mam takie pytania:
Czy same stworzenia beda mogły chodzic po mapie czy musza byc w garnizonie bohatera i czy bohater bierze bezposrednio udział w walce jak w IV (czyli nie rzuca tylko czarów ale i walczy wręcz)
Do której części jest najbardziej podobna ?
Ile frakcji(królestw) jest dostępnych ?
Czy będą polskie napisy,dubbing ?
1.Czy fabuła jest mocno zarysowana? Czy te rozmowy w okienkach są wystarczające żeby dobrze opowiedzieć fabułę? Pytam bo słyszałem, że ma być bardzo mało przerywników takich jak w V części.
2.Czy twórcy zmienili wygląd zamków na prośbę graczy, czy nadal wyglądają jak w becie?
3.Czy atak z tyłu daje premię do obrażeń, czy tak jak w becie wszstko jedno z której strony atakujemy?
4.Jak wyglądają walki z Bossami, czy na prawde są trudnę?
5.Ile jest poziomów upgread'u jednostek?
Ja mam jeszcze bardziej prośbę niż pytanie:
Jak by mi mógł ktoś powiedzieć gdzie pojawi się informacja o tym że zostały udzielone odpowiedzi, bo chciałbym je poznać jak najszybciej a do końca nie wiem gdzie mam ich szukać :|
Czy system rozwoju bohatera jest w finalnej wersji identyczny jak w becie?
Sądząc po tym ile minęło od początku konkursu to z tych kubeczków wypito gdzieś już pewnie setki kaw.
Niektórzy może i byliby w siódmym niebie wiedząc, że piją z tego samego kubeczka co redaktorzy GOLa :D