Rage [PC] - kulisy produkcji #4 - pustkowia
W momencie gdy zaczęli mówić o fabule i postaciach zaczęło się robić ciekawie. Jestem zaskoczony tym ile w tej gdzie może być ciekawej materii fabularnej, o której wcześniej nie wspominali.
Teraz nie widzę tego tylko jako ciekawego shootera w plenerze ale także ciekawą przygodówkę z otwartym światem.
Z każdym kolejnym filmikiem widać jaki ogrom pracy twórcy wkładają w tą produkcję i z tego co zobaczyłem, wierzę iż ta gra będzie świetna pod każdym względem.
Jarają się tymi elektrycznymi bełtami w każdym filmie, jakby to było nie wiadomo co. A co do gry to co raz bardziej się do niej przekonuję, jeszcze jakieś opinie graczy po premierze i kupuję.
A może to Borderlands jest trochę jak Rage ? Może nawet więcej niż trochę ...
Borderlands..2009, Rage 2011 wiec zdaje się ze to goście od Rage kierowali się klimatem Borderlands, odwrotnie to chyba niemożliwe :) ale to szczegół gierka będzie na pewno równie dobra.
Spójrz Panie na datę http://www.youtube.com/watch?v=KLboCKgAbz0
I to jest trailer, w którym widać elementy rozgrywki, świat itd. I widać że to jest Rage, gra na bardziej zaawansowanym poziomie, a pokazałbyś mi pierwszy trailer z Broderlands, to bym nie powiedział, że to jest Broderlands.
A po drugie nie wydaję mi się, żeby ludzie z ID inspirowali się jakimiś marnymi gierczynami pokroju BL, to wręcz śmieszne się wydaje.