Red Orchestra 2: Bohaterowie Stalingradu - znamy wymagania sprzętowe
No jak na Unreal Engine 3 to rekomendowane wymagania sprzętowe duże są. Czyżby optymalizacja skopana ?
#1
Gra oferuje nieoskryptowaną (choć ograniczoną) destrukcję otoczenia, co jest ewenementem jak na UE3.
Pójdzie na wysokich bez problemu
Lepszy Deus Ex
@up
Chyba cie mózg boli jesli chcesz porównywać dwa zupełnie odmienne tytuły...
ziomekDJ wiesz o tym, że UE3 jest cały czas aktualizowany i jego najnowsza wersja nie ma prawie nic wspólnego z wersją wydaną w 2005 roku? Dzisiejsza wersja UE3 powinna nazywać się UE11 (jak to powiedział pewien polski developer i akurat w tym przypadku się z nim zgadzam).
bonobono -> A czego się spodziewasz po kimś, kogo nick kończy się na 97? Gimnazjum i wszystko jasne.
Jak na UE3 to wymagania dość wysokie strzelam ze albo słabo zoptymalizowana ta gra albo wycisnęli soki z UE3 w co szczerze wątpie.
[6] -> Gadasz jakbyś pracował w Epic Games. Takie "aktualizacje" to ma każdy engine jakby nie patrzeć. Inna sprawa, że gry na UE3 nadal wyglądają bardzo podobnie i to czy gra na UE3 będzie ładna, czy nie zależy głównie od grafików. GOW1 mimo, że stary to wygląda lepiej od jakichś tam Homefrontów czy innych Dark Voidów.
Kurde , nie mogę się doczekać na tą grę , po tych wszystkich " strzelankach " typu Call of duty itd chcę czegoś naprawdę dobrego :)
Bardzo podoba mi się okładka. A gdyby nie quad w zalecanych to byłbym pewien, że gra na wysokich ruszy. A tak to zobaczymy. I tak w wielu przypadkach ten quad to przesada. Oby nie zmienił się ten trend - że gry bez 4 rdzeni i tak ładnie śmigają :)
w takim razie kupuje ale na X'a.