nieSławny: inFamous 2 [PS3] - zadania poboczne i sekrety
najlepszy sekret to ten, że można fast-travelować używając edytora misji i wychodząc z niego gdzie nam się podoba :)
@Miszczogrzmot
IMO szybowanie i ślizganie po kablach czy szynach, to jeden z fajniejszych elementów gry. Po co z niego rezygnować? ;)
A pewnie, tudzież moce elektrycznego bicza i ognistego ptaka (czy jak to się tam zwie). Z całą pewnością to jedne z lepszych patentów w grze, ale przy drugim przejściu gry, czy gdy mamy już sporą część miasta przejętą i nie ma szans na spotkanie tam wrogów, a i np. znajdźki mamy już odhaczone z pierwszego przejścia, to droga na piechotę z jednego końca miasta na drugi bywa męcząca. Zwłaszcza, że same kable, szyny i szybowanie były już także w niezmienionej postaci w pierwszej części gry, więc dla sporej części graczy nie będą to takie świeże doznania.
Większość sandboxów posiada jakiś system fast-travelowania, np. w gta4 były pociągi i taxówki, w AC:B były kanały, a w Infamous2 nie ma nic, mimo, że miasto nie jest małe. Okablowanie, wybijające w powietrze piorunochrony, czy szyny pomagają w przemieszczaniu się, ale nie pokrywają całej powierzchni miasta i zazwyczaj trzeba się jeszcze mimo wszystko trochę nabiegać, no i oczywiście używanie ich zajmuje nieco czasu.
Dodatkowo patent z edytora ułatwiający przemieszczanie przydaje się też przy przeczesywaniu miasta w poszukiwaniu znajdziek, czy np. robieniu trofeum "powrót na żuławy" we wcześniejszym stadium gry, czy eksploracji niebezpiecznych obszarów bez elektryczności, ew. nawet do ucieczki z danego miejsca, gdy jest się osaczonym, jeżeli ktoś miałby taką fanaberię(w końcu zginąć się w grze nie da, a przy kompletnej utracie zdrowia nic się nie traci). Tak czy siak, IMHO patent przydatny
@up
Jasne. Dobrze, że o tym napisałeś. Z pewnością komuś się przyda :)
PS. Robiłem poradnik do ostatniego Assassina i użyłem kanałów może z dwa razy. Mam chyba jakiś uraz do fast travela ^^