Kilkadziesiąt gier na bazie silnika graficznego CryEngine 3
Z czego 80% tych gier będzie liniowymi shooterami na miarę C2...
Coś mi się obiło o uszy, że któryś z silników cryengine ma być udostępniony za darmo...
MChef to chyba graliśmy w różne C2, bo jakoś dróg do celu jest kilkadziesiąt.
Eldorados o tak. Na razie kilka oskryptowanych trailerów i to wszystko. Po drugie, co z tego, skoro do "genialnego" FB2 nie będzie narzędzi?
Może chcą tak samo jak ID Soft, które sprzedawało silniki Quake 2 i Quake 3 i wiele gier na nich powstało. A na razie konkurencji nie mają, silnik UE3 jest już stary.
Poczekajcie tylko na Cry Engine 4,to będzie moc.
reo stary? Nie masz pojęcia o czym piszesz. UE3 jest wciąż rozwijany i jego najnowsza wersja z czerwca 2011 nie ma praktycznie już nic wspólnego z pierwszą wersją tego silnika. Zresztą niedawno pokazali, co potrafi UE3.
Dark unleashed chyba miałeś na myśli UE4.
Nie no już zlecieli się hejterzy...
MChef tak jak koktajl napisał, reszta za bardzo od tego schematu nie odbiega, c2 był przed wszystkim dobrym shooterem, a że liniowy w ogóle nie przeszkadza jeśli gra jest dobra (nie twierdzę że c2 jest liniowy) i nie będzie przeszkadzać w tych wydumanych 80% bo wątpię że aż tyle to będą fps'y
b4r4n twierdzisz, że nie będzie CE4, przemyśl ponownie, po za tym jakie szaleństwo, jak ostatnio sprawdzałem to UE3 sprzedaje się lepiej niż CE3, o CE dużo się mówi i o wykupionych licencjach też, a ja wciąż czekam na grę na tym silniku nie od cryteka, oczywiście mainstremową AAA.
Eldorados na podstawie czego to oceniasz, skompresowanych filmików yt ? Czy innych hd źródeł, po za tym oba silniki mogą być tak samo dobre.
AIDIDPl to samo co pan b4r4n, kolejne wersje silników będą wychodzić w wielu obozach, tak naprawdę jaki jest najlepszy silnik zdecydują ci co będą robić na nim gry i ilu ich będzie.
Jakby nie patrzeć CE3 jest obecnie na szczycie najlepszych silników, zaraz zanim drepcze frostbite2, a epic musi dogonić swoim UE3/3.5 bo o UE4 to się wypowiadają jakby to miało za kilka lat wyjść.
TobiAlex-Tak,ale chyba nikt nie wątpi,że Cry Engine 4 powstanie.
O tak, w C2 dróg było sporo. Zróbmy rozpirdziel, poskradajmy się trochę a później zróbmy rozpirdziel, weźmy samochód i zróbmy rozpirdziel albo weźmy broń, którą zużyjemy po 3-4 strzałach i też zróbmy rozpirdziel. I tak co chwilę.
Dodajmy do tego średnią fabułę, dosyć fajne strzelanie (ale tylko z ludźmi). Chyba graliśmy w tego samego Crysisa. Jeśli nie, to daj linka do tego moda.
Edit: Tak, kaszanka zgodzę się z Tobą i Koktajlem, mało FPS;ów odbiega od standardów takiego Crysisa, na żmudno oczekujemy rewolucji w FPS'ach. Powiecie Battlefield 3, tam tylko grafika jest bardzo ładna, tyle. No, dodali QTE, rzeczywiście.
kaszanka9 bo UE4 ma wyjść na nową generację konsole. Mają dobry UE3 (UE 3.95) to po co wypuszczać coś nowego teraz?
Przyda się urozmaicenie. Wolicie kolejne setki gier na Unreal Engine 3, który jest znami od 2006 roku czy gry na Cry Engine 3 z zeszłego? Nawet jeśli nie ma dużej różnicy pomiędzy możliwościami Cry Engine 2 i 3 to i tak pomiędzy Unreal Engine 3, a Cry Engine 3 różnica jest ogromna na korzyść tej drugiej technologii.
Dokładnie, pokazy a nawet niektóre gry pokazują, że z tego silnika jeszcze jakiś sok można wycisnąć.
Widziałem, nic szczególnego, kilka poprawek i tyle. Nie mylcie prezentacji właściwej od tej, którą robiono z myślą o dalszej przyszłości. Poza tym prezentacja, prezentacją - one zazwyczaj ładniej wyglądają niż w praktyce, a generalnie chodzi mi oto, ze dużo gier na UE3 wygląda zbyt podobnie do siebie, szczerze znudził mnie ten engine. Spójrzcie ile zostało zrobionych gier na UE3, a ile na CE2 i CE3? Gry na UE3 nie tylko mnie wychodzą już bokiem.
raziel88ck to co niby miałoby być w dalszej przyszłości:
http://www.udk.com/showcase-samaritan
jest już zaimplementowane w nowej wersji UE.
A zadawałeś sobie pytanie czemu jest tak mało gier na CE2? To proste - bo nie jest multiplatformowe. CE3 też dużej furory nie zrobi, bo jest trudniejsze w użytkowaniu niż CE2 (możesz to sobie sprawdzić odpalając Sandbox'a 3).
A to, że każda gra wygląda podobnie - wszystko kwestia tego, co zrobią programiści. Gry oparte na engine Doom 3 też były do siebie podobne. Wcześniej z Quake 2 również. Ale warto zerknąć np. na Mirrors Edge czy Borderlands.
@TobiAlex - To co tam jest w tym tech demie Samarytanin, to nawet na dzisiejszych kompach jest nie do pociągnięcia, więc raczej na nowych konsolach też wątpliwe, że będzie w takiej jakości wyglądać we właściwej grze. Następna generacja konsol jak nie zostanie zapowiedziana na następnym E3 to jeszcze się trochę pomęczymy z tak samo wyglądającymi grami na UE3 (oczywiście istnieją wyjątki, ale większość jest na jedno kopyto - te same charakterystyczne bloomy i kolorystyka), co powoduje, że od razu da się rozpoznać na jakim engine gra chodzi.
A mnie się obiło o uszy ze istnieje tez source 3 i nie wiele o nim wiadomo a HL2 z 2004 źle się prezentował? to już 7 lat zobaczycie że Valve też nie śpi.
Jako gracz typowo konsolowy, nie bardzo się z tego cieszę. Crysis 2 na Xbox wyglądał.. dziwnie. Brzydki niby nie był, ale wcale nie był jakoś specjalnie ładny.
Moim zdaniem powinni już do końca tej generacji dbać o rozdzielczość i płynność. Pchanie do konsoli różnych wodotrysków tylko po to by z daleka ładnie wyglądało, kosztem rozdzielczości nawet nie 720p to nienajlepszy pomysł.
I tylko z samego sprzedawania licencji Crytek nie zle prosperuje, na co im wydawac gry.
@Mortalking [ gry online level: 28 - Generał ] >I tylko z samego sprzedawania licencji Crytek nie zle prosperuje
Jakiesk onkretne liczby znasz, czy tylko tak pitolisz? :)
TobiAlex - Spójrzmy realnie i obiektywnie, ta prezentacja, którą podałeś nie ma nic wspólnego z aktualnym usprawnieniem UE3. Zobacz to, szczególnie od 1:03 - http://www.youtube.com/watch?v=gE7Fzhj4u1c&feature=player_embedded
No dobrze, kilka wspólnych nowinek ma, ale spójrz jak wyglądają one z twojego linku, a jak z mojego, różnica kolosalna.
TobiAlex
Dobry to i może był kilka lat temu, bo teraz to "każda" firma ma ue3 i klepie na nim ile wlezie, ue3 niestety zatrzymuje rozwój, ja tam mam dość tego samego uczucia jak silnik jest na ue3, tylko niektóre firmy aktualizują UE do najnowszych wersji tych z demonstracji, cała reszta stoi w miejscu, a na dziś ue4 to fikcja, gdzie CE3 to fakt, samarytanin chodził na pc z 3x mocny i drogi gtx + reszty nie liczę, nie mów że dostępne dziś wersje ue są lepsze niż ce3 czy frostbite2 bo nie są i z punktu technologicznego epic jest w tyle bo nie oferuje lepszej wersji, to nic że pokazali demo liczy się gotowy produkt, a takiego nie mają.
Oni pokazują demo, a tymczasem crytek dodaje do c3 lokale odbicia takie same jak w ich demie, to kto tu jest do przodu.
Z resztą to jest nie ważne jaki silnik jest top, ważne że jak wyjdą nowe konsole i lepsze pc, aby zrobili gry które to wykorzystają.
NIE BEDZIE FROSTBITE 3.0 BO COS SIE KASZANI I OD RAZU POWIEDZIELI ZE ROBIA FROSTBITE 4.0
Dokladnie, UE3 przejadl sie, zbyt wiele gier podobnie wyglada + dosc czesto kiepsko. Jak UE3 to tylko od Epica i kilku innych developerow
oho patrzcie ilu dzieciaczkow sie wpierdolilo na sama mysl o cryengine 3