Guild Wars 2 [PC] - Dynamiczne zadania
Oczywiście czekam na Gw2 i im bliżej tym bardziej rośnie ciśnienie :) zastanawiam się tylko czy oni dadzą radę te wszystkie elementy posiadać żeby 3mały się kupy tzn. ma być tego sporo + dochodzi do tego kilkanaście tysięcy graczy na jednym serwerze :) jestem dobrej myśli
jesli nie bedzie to wymuszone tak jak w rifcie to jest to dobry pomysl, bo w rifcie jest gluupio idziesz robic questa okazuje sie ze nie zrobisz bo event sprawil ze pogineli npce poginely lokacje i jak checsz to przylacz sie do eventu albo sprobuj inndeg questa bo o tym mozrzesz juz pomarzyc, bez sensu
Mam nadzieje, ze calkowita rezygnacja z questow nie sprawi, ze poziomy wbijac bedziemy poprzez grind. Eventy moga byc ciekawe, ale watpie by ich ilosc byla tak wielka jak ilosc zadan w WoWie. Tak czy siak trzymam za GW2 kciuki
@UP -->
1. Jakosc >Ilosc
2. Dynamiczne Eventy > Statyczne Questy, nawet jesli to bedzie dalej zabij 10 dzikow. Doskonale to widac po przesiadce RIFT -> WoW. Gram w obie na przemian i bardzo ale to bardzo mi brakuje czegokolwiek dynamicznego i randomowego w zonach WoW'a.
3. W GW2 nie bedzie duzo grindu, cala gra jest robiona w oparciu o "Anti-grind philosophy" (podobnie jak GW1 zreszta), polecam zapoznac sie z ArenaNET MMO Manifesto (Youtube)..... Swiadczy o tym min. uzycie "flat leveling curve", czyli ilosc wymaganego EXP na wbicie poziomu nie rosnie z cyferka lvlu (tyle samo zajmie wibijanie 1-2 co 79-80). JEdyna niewiadoma to endgame, leveling bedzie wygladal tak jak w WoW tylko zamiast questow zawsze takich samych bedziesz robil zmieniajace sie dynamiczne eventy.
BTW. Moglby ktos obeznany rzucic liczba planowanych eventow na launch gry? Cos mi sie obilo o uszy ze ponad 1000? Ale nie wiem w sumie.
"jesli nie bedzie to wymuszone tak jak w rifcie to jest to dobry pomysl, bo w rifcie jest gluupio idziesz robic questa okazuje sie ze nie zrobisz bo event sprawil ze pogineli npce poginely lokacje i jak checsz to przylacz sie do eventu albo sprobuj inndeg questa bo o tym mozrzesz juz pomarzyc, bez sensu"
Bedzie podobnie i to jest wlasnie super. Swiat gry zyje, ty zyjesz w nim i musisz odpowiednio reagowac na dziejace sie wydarzenia, czesto nawet bez twojego udzialu. O ile to jest lepsze niz robienie w kolko tych samych "wykrzynikow", z ktorych 90% to "zabij wilki bo nam kury zagryzaja" to juz mi sie nawet nie chce pisac.
Do gier jak RIFT czy GW2 trzeba zmienic troche "mentalnosc" grania w MMO jaka stworzyl WoW i Everquest.... to juz nie sa w 100% gry w bieganie od quest huba do quest huba i zbieranie questow robionych na pamiec. I chwala im za to. :) NIe obierajac nic WoW''owi i EQ2, ktore sa w swojej kategorii fajne ale ta kategoria juz poprostu mocno traci myszka.
W teorii świetna rzecz, ale w praktyce? Przy licznym Online ludzie będą podbierać sobie te questy z przed nosa. Gdy zapali się czyjaś chata, ktoś z pewnością będąc w pobliżu się tym zajmie i nikłe są szanse, że trafi na nas. Chyba, że zdarzenia te będą widoczne dla każdego gracza z osobna.
@UP -->
Nikt nie będzie podbierał questów, bo to questy nie są. To dynamiczne wydarzenia i każdy kto będzie chciał może do nich dołączyć.
Nie będzie żadnego kradnięcia mobów, ani itemków bo takie coś nie będzie występowało w tej grze, większość xp dostajesz za skończonego eventa niż za zabicie moba. Oczywiście można powiedzieć, że ktoś kto przed sekundą dołaczył do eventa tuż przed jego zakończeniem dostanie taką samą nagrodę jak ten co brał w nim udział od początku. Tak nie będzie, nagrody będą przyznawane uczciwie ten co dołączył na końcu dostanie minimalną nagrode no i odwrotnie.
Jak samo ANet powiedziało, oni chcą zrobić te grę jak najlepszą, bo są idealistami, więc nie ma się o co martwić ;p
jeśli to ma wyglądać jak zone questy z warhammera online z dorobioną fabułką do tego to świetnie, zaczynam nawet mieć nadzieję że TOR okaże się gniotem abym mógł w spokoju zagrać w GW2(bo jedne mmo to i tak za dużo), do tego zmienne podziemia, miodzio tylko że jak mi się spodoba jakaś broń nie będę mógł jej po prostu zgrindować (jak w wowie), jeśli w grze będzie random loot w podziemiach to było by genialnie zero stresu itp.
Random Eventów ma być ponad 1600.
Tutaj link do Ciekawego Posta na polskim forum GW2
http://www.guildwars.pl/forum/viewtopic.php?f=147&t=44591&start=40#p493155
Dodam jeszcze że im więcej osób bierze udział w evencie tym więcej mobów będzie się pojawiało - więc dla każdego starczy ^^
@up biedaczku nie radzisz sobie z angielskim ? Angielski w grach naprawde rzadko jest ponad poziom podstawowy...
Spolszczenie kinowe zawsze jest mile widziane, ale za dubbingami nie przepadam (te udane można wymienić na palcach).
tez czekam na gw2 bo wow mi sie przejadl i odlozyylem go na czas blizej nieokreslony, pewnie do kolejnego dodatku, bo ten do wotlka sie nie umywa.
napawa wszystko optymizmem i jestem ciekaw co z tego wyjdzie, czyli jak zostanie przyjety i ile ludzi bedzie w to gralo, bo w sumie od tego zalezy sukces mmo.
polonizacji bym sie nie spodziewal, nawet kinowej bo mmo to nie produkt ktory raz sie konczy i wysyla do tloczni, a kto mialby to ciagle tluumaczyc na setki jezykow? i rzeczywiscie, nic tak dobrze nie robi w nauce jezyka jakk pogranie czy ogladanie filmow z napisami, a angol przyda sie zawsze i wszedzie.
GW1 jest w języku Polskim od kilku lat i ciągle tłumaczą. WoW ma być po Polsku. Więc jest jakaś szansa że GW2 będzie po PL. Szczerze by mnie to ucieszyło, chociaż dla mnie Angielski nie jest problemem. W GW1 zaczynałem grać jak miałem 15 lat i jakoś dałem sobie radę a cała gra było po Ang.
Mi się wydaje, że GW2 będzie tak samo spolszczone jak GW1.
Skoro jedynkę tłumaczyli to powinni się też zająć dwójką, nie wiem dlaczego, ale takie jest moje zdanie, w sumie fajnie by było mieć taką grę w swoim języku ;D
jak dla mnie może być po angielsku jak najbardziej, nie umiem grac w MMO po polsku, próbowałem w Runes of Magic i nie dałem rady xD musiałem zmienić język na angielski bo większość rzeczy jak nazwy itemow i skilli są podobne więc wiemy z czym mamy do czynienia i jakiego efektu się spodziewać, a nie że jakiś skill mi tutaj zostanie przetłumaczony na polski a ja nie wiem w ogóle z czym to się je :P tak jakoś mam, pewnie już kwestia przyzwyczajenia. Tak samo te wymyślne nazwy magiczne typu: "Świetlisty Miecz Wschodzącego Słońca" o wiele lepiej brzmią one w języku angielskim IMHO
BTW na Guild Wars 2 NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ !!! Od razu kupuje jak tylko wyjdzie ! Z każdym screenem, filmikiem czy opisem coraz bardziej mi się podoba ! Mam nadzieje, że takie wygórowane moje oczekiwania nie zostaną niemiłosiernie zbesztane, ale jakoś o to jestem spokojny ^^
nie bardzo rozumiem, jak mozna grac w MMO po polsku gdy cale community komunikuje sie w jezyku angielskim. A dzis bez znajomosci angielskiego w stopniu komunikatywnym nie da sie poruszac po swiecie.
Cos wiadomo o endgame? Chodzi mi tu o pve. Eventy moga byc fajne, ale jezeli po wbiciu maksymalnego poziomu nie bedzie co robic to gra szybko umrze
Pierwsza część sobie poradziła a tam endgame zaczynał się wraz z wbiciem 20 poziomu i ukończeń kampanii. Fakt, zupełnie inaczej to tam wygląda ponieważ świat jest zamknięty, natomiast w części drugiej będzie otwarty.
Co do nazwy skilli, itemów i barier językowych, w GW1 bardzo sprytnie to rozwiązali. Po naciśnięciu i przytrzymaniu jednego klawisza wszystko zmienia się na język Angielski wystarczy puścić klawisz i z powrotem mamy PL. Do tego wystarczy przytrzymać jeden klawisz kliknąć na skillbar i każdy z naszego teamu dostaje spis naszych skilli w swoim języku. Jeżeli skorzystając z tych patentów w części 2 to bardzo ułatwi grę.
dynamicznie! nowa papka marketingowa "dynamiczne eventy". Chciałbym żeby gw2 było dobrą grą, ale teksty takie jak ten tylko podnoszą moje obawy:/ btw dynamiczne eventy to wow miał w dniu premiery: rar spawn/mob dropujący q item. gw2 tylko dalej rozwija tą teorie.
Mob dropiący quest item jest dynamiczny ? Jest to raczej statyczne, ktoś z twórców wpadł na pomysł "tu zabije jelenia i wypadnie item który trzeba oddać drwalowi" Tak samo jest w Aionie, nie porównuj tego do dynamic eventów które pokazywali twórcy GW2 (Zobacz sobie filmiki na youtube jest ich tam pełno)
"dynamicznie! nowa papka marketingowa "dynamiczne eventy". Chciałbym żeby gw2 było dobrą grą, ale teksty takie jak ten tylko podnoszą moje obawy:/ btw dynamiczne eventy to wow miał w dniu premiery: rar spawn/mob dropujący q item. gw2 tylko dalej rozwija tą teorie."
LOL Nie masz zielonego pojecia o czym piszesz. No ale czego sie spodziewac w temacie o GW2 od kolesia o nicku "wowuser". Rarespawny to juz miala Ultima Online XX lat temu. A jedyna dynamiczna rzecz w WoW to ikonka na pulpicie bo sobie ja mozna przesunac z lewej strony na prawa.
Poogladaj sobie filmiki na necie albo poczytaj na stronce GW2 jak to bedzie wygladac bo widze ze nie ogarniasz. Albo pograj sobie w RIFT - tam jest przedsmak Dynamic Contentu z GW2 i co mozna dzieki tej technologii osiagnac a mozna wiele... oj wiele.
No cóż jak by było tak kolorowo jak podają twórcy (chociaż w 80%) to dla mnie GW2 powinno pobić WoW'a, a jak nie to i tak zagram bo wierzę że papką nie będzie ;p
Haha Pinokio dobry tekst o WoWie. No i rzeczywiście dynamiczne eventy są całkowicie inne niż super ekstra interesujące zadania z WoWa, czyli zabij 16 mobów i pozbieraj z nich "coś", bo nawet nie wiesz po co masz zabijać i po co masz to coś zbierać, po prostu idziesz przed siebie robiąc podobne bezsensowne zadania.
a ja chce już dostać tą grę!
Chciałbym zauważyć ,że gra nie opiera się tylko na dynamicznych eventach. W grze jest również twoja własna historia . Przy tworzeniu postaci podejmujesz pierwsze parę wyborów a później w raz z rozwojem gry rozwijasz swoją własną historię tak jak w singlowym RPG. Więc prócz dynamicznych eventów masz też zwykłe questy ,ale na miarę singlowych RPG. Przynajmniej tak zapowiadali twórcy,że będziesz miał jakieś wybory, parę możliwości rozwijania swojej własnej historii itp.
Ja chciałbym mieć spolszczoną grę ,bo chętnie poczytałbym teksty questów fabularnych. Zazwyczaj czytałem tylko\ zabij 10 dzików ... A tak łatwiej bym wczuł się w swoją postać.
Dla mnie bomba. Wygląda na to że GW2 będzie pierwszym MMO które mnie nie odrzuci
Kurde , i KOTOR I GW 2 szykują się niesamowicie i teraz nie wiadomo w co pograć :P