Cities XL 2012 w październiku tego roku
Cities XL brakuje jednej, ważnej "rzeczy". Renderowania wielordzeniowego. W dzisiejszych czasach tylko niskobudżetowe szity nie wspierają więcej niż 1 rdzenia, bo grać w to nie mam zamiaru z 15 kl./s na mocnym quadzie.
Zobaczymy co z tego będzie, mam nadzieję, że oprócz nowych budynków dodadzą (ulepszą) inne aspekty gry. Lepsza optymalizacja też by się przydała. Najbardziej mi w poprzedniej odsłonie brakowało jakiś misji czy celów. Zawsze je można sobie samemu ustalać, ale przygotowanie kilku miast i wyznaczenie dla nich różnorakich celów by się przydało.
Feess widocznie twój quad jest za słaby, po za tym pierwsze słyszę, że gra jest renderowana na cpu LOL
Ja też nie mam tego problemu co Feess. Cities XL 2011 to świetna gra. Niestety u mnie co chwilę (3-4 godziny :D) się wyłącza. Poza tym nie mogę ogarnąć jak działają te budynki specjalne. Mam żetony a nie mogę ich przydzielić i się nie budują :|
A kto powiedział, że ta gra jest renderowana na CPU..?
Renderowanie wielordzeniowe (ang. Multicore rendering) - nazwę wziąłem z gier Valve, czyli używanie więcej niż 1 rdzenia... 15kl./s miałem gdy liczba ludności była spora i moje miasto ogólnie duże, co raczej nie powinno mieć miejsca. Mój procesor to Phenom II X4 945 3,0 GHz i nie sądzę, że jest on za słaby...
Poczytajcie sobie forum Cities XL. Dużo tematów odnośnie powyższego problemu.
PS. Dużo ludzi pisze, że ta gra ma słaba optymalizację. Owszem, bo właśnie TO jest odpowiedzialne za to.
Gra miała słabą optymalizację, nie da się ukryć. Ale była dobra i sprawiała ogrom frajdy, więc też nie można tak po niej jechać : )
nie grałam w Cities XL, bo nie za bardzo lubię sandboxy, lubię mieć jakiś cel, więc mam nadzieję, że w najnowszej części dodadzą jakąś kampanię
Po pierwsze niech gra ma jakiś konkretny cel, a nie takie coś co bylo ostatnio.
To może jeszcze dodajmy cel do minecrafta? -_-