XCOM - główny projektant opuścił zespół produkcyjny
Xcom w obecnej formie jest nie do przyjęcia...
Epoch trochę mi przypomina Enslaved ;P
Zrobiliby remake UFO 1 i 2, z ładniejszą grafiką i poprawioną nieco mechaniką (nadal turówka i rzut izomeryczny) i puścili na STEAM po 30 zł a nie zajmowali się produkcją jakiegoś chłamu.
Kiedyś to widziałem, jakoś nie bardzo mi pasowało. Ale może dlatego, że było niezbyt dopracowane? Czy w tę wersję gra się tak samo fajnie jak w prawdziwe stare UFO?
@gladius reloaded [ gry online level: 1 - advocatus diaboli ]: nic nie przebije starych XCOMow, ale UFO: Extraterrestrials to gra najbardziej do nich zblizona i bardzo dobra jednoczesnie
w powodzenie BioShocka też nikt nie wierzył, SS to była gra, Bioshock będzie wielkim rozczarowaniem, i co ? I część I i II to gry których średnia ocen jest na 90+
A.l.e.X, a SS to była turówka czy FPP z elementami rpg?
Czekam aż ktoś weźmie Tales of Monkey Island i przerobi na samochodówkę, albo TPP z systemem osłon.
gladius reloaded, UFO: Extraterrestrials jest imo bardzo fajne. Wersja Steamowa ma zaaplikowanego bardzo dużego fanowskiego moda, który nie jest już rozwijany, bo autor owego moda pracuje przy UFO2.
No a jak coś to można wrzucić jeszcze większego moda, który chyba nadal jest rozwijany, dawno nie sprawdzałem.
Tyle, że oprócz słowa "shock" nie miały z System Shock nic wspólnego. I nie dorastały mu dopięt pod praktycznie każdym oprócz grafiki względem.
było założenie niezależnego studia Uppercut. Zajmie się ono tworzeniem mniejszych gier przeznaczonych do dystrybucji elektronicznej, głównie na smartfony.
nie rozumiem czemu niby odejscie takich szych jest zla wiadomoscia, skoro przerzucaja sie na casualowe gowna. Jak juz jakis uber-tworca odchodzi z projektu zeby zalozyc wlasne studio, to moznaby sie spodziewac ze ma ambitniejsze plany, ze sie marnowal. A jak przechodzi na casuale, spolecznosciowe czy smartfonowe badziewia, to znaczy ze nic po nim w bardziej ambitnym tytule.