Rage [PC] - kulisy produkcji #1 - dziedzictwo id (PL)
60 klatek na sekundę przy takiej szczegółowości, przy braku perfidnych rozmazań typu Killzone 2 oraz 3, przy braku walącego po oczach downsamplingu? I to na PlayStation 3, oraz XBOX 360? Szczerze wątpię.
@ujemny
Wydaje mi się, że zaniżą rozdzielczość tak jak to jest w CoDzie (tzn. że nie będzie 720p) , żeby utrzymać te 60 fps.
Sporo przechwalania się, zobaczymy po premierze co z tego zostało dotrzymane, twórcy gier zawsze przechwalają się że nasza gra będzie najlepsza z dotychczasowych, najładniejsza, najfajniejsza i w ogóle "naj" itp. a przeważnie są to to tylko przechwałki!
Dla mnie Carmack to niedościgniony geniusz programistyki.
A na Rage czekam jak na każdą grę id Software - z wypiekami.
No nie ma co wątpić, że bedzie to kawał solidnej gry, nawet, jeśli Carmack nie dotrzyma wszystkich obietnic to i tak zostawi konkurencję w tyle.
Dla mnie Carmack to także geniusz, jednak nie czekam na tą grę jak kiedyś chociażby na Doom 3, który faktycznie technologicznie wyprzedzał konkurencję jednak gdzieś się podziało te uczucie strachu i zaszczucia, towarzyszące mi w Doom 1 i Doom 2 (którego notabene pierwszy raz grałem w hełmie VR - to byla dopiero jazda nie do zapomnienia, trwajaca zaledwie 15min. jednak jak byłem młodszy to wydawało mi sie to jak 30min. albo nawet godzina). Teraz już prawdopodobnie z racji mojego wieku nie ekscytuję sie juz tak tym tytułem jak mógłbym kiedys. Bardziej czekam na Battlefielda 3 :-)
Dodam jeszcze, że z szacunkiem podkreślili, że ich gra to najładniej wyglądająca na konsole, czyli na PC, nie będzie to najładniejsza gra (Crysis dalej zostanie najładniejszą, mam nadzieje, że BF3 go zje).