Aby uczestniczyć w zabawie należy posiadać oryginalną grę rFactor w wersji 1.255, mod F1 LRC 2010 wraz z niezbędnymi patchami (instalacja do głównego folderu rFactor) oraz tor, na którym aktualnie jeździmy.
1) GRA (do kupienia za 50zł w sklepie, bądź do ściągnięcia z oficjalnej strony)
- http://www.rfactor.net - pełna wersja 1.255
2) MOD: LINKI:
MOD LRC 2010 (wersja WF1) - pack z zainstalowanym update 7
http://www.megaupload.com/?d=8UV2YGWN
pass:wf1gol
Dla osób posiadających poprzednią wersję - http://www.przeklej.pl/plik/update7-rar-0027e72227tb (update 7)
+ update 8 http://www.sendspace.com/file/ypksas
Poradniki do ustawień bolidu:
- http://www3.sympatico.ca/cbarnett/SetupMatrix.html
- http://gridmotorsports.com/forum/league/723889049/595195175/rfactor-f1-setup-guide.pdf
REGULAMIN LIGI - http://golf1.free.of.pl/WF1-regulamin.pdf
*** LISTA KIEROWCÓW I UŻYWANYCH PRZEZ NICH KONTROLERÓW:
POMOCE: (uzupełniajcie listę, bez podania kontrolera nie będą możliwe starty w lidze)
- Klawiatura/Mysz:
>> 1) Vult
>> 2) Cappo
>> 3) Sajes
>> 4) Grievous27
>> 5) Adi1201
>> 6) Whatson
>> 7) LordMaster
>> 8) bagruś
>> 9) kamykWRC
>> 10) Maciula
>> 11) Kuba2535
- Joy/Pad:
>> 1) SkyA
>> 2) Jx
>> 3) jambond (elos)
>> 4) bluedraggon13
>> 5) Marcinkiewiczius
>> 6) Reavek
- Kierownica:
>> 1) Danley
>> 2) Conath
>> 3) Luigi
>> 4) Glob3r
>> 5) Bokserek
>> 6) Grehor (Mogur)
>> 7) Mirasek
>> 8) Stanson
>> 9) Alien
>> 10) xanat0s
>> 11) Sikham
>> 12) Simson
>> 13) Bioly
>> 14) DJ Pinata
>> 15) slayer1611
>> 16) fifomaniak (Kacper)
>> 17) KORraN
>> 18) sto7ica
>> 19) Bad Olo
>> 20) Qverty
>> 21) Tvk
>> 22) Michał Raven
>> 23) przemek__
>> 24) eJay
>> 25) Karrde
>> 26) kruchy78 (Andrzej)
>> 27) Miszka
>> 28) slawek1982
>> 29) afen
>> 30) qbek555
>> 31) Thomi
>> 32) Shoggoth = Bart3K
>> 33) wiktordth
>> 34) fisherfighter
>> 35) Kowal172
>> 36) Sizalus
>> 37) arekkobylo
>> 38) Perucka
>> 39) tomek2990
PODSTAWOWY SERWER
WF1 serwer.rfactor.pl:26000 lub IP 91.121.165.159:26000
hasło: gol
http://users.pandora.be/viperius/mUtil/ - programik ułatwiający wyszukanie
WYNIKI Grand Prix1 w sezonie 2011:
1) 13 marca GP Bahrajnu [1. Sikham 2. eJay 3. Danley]
2) 27 marca GP Australii [1. Bioly 2. Sikham 3. Fisherfighter] http://www.youtube.com/watch?v=N1OrKvtFPJo
3) 10 kwietnia GP Malezji [1. Bioly 2. Danley 3. eJay] http://www.youtube.com/watch?v=_hxrkcpiTjU
4) 17 kwietnia GP Chin [1. Bioly 2. Danley 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=9zjXk14-urs
5) 8 maja GP Turcji [1. Danley 2. Bioly 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=_4SWC4oWFdM
6) 22 maja GP Hiszpanii [1. Bioly 2. Danley 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=z5X_4SYm0DU
7) 29 maja GP Monako [1. Bioly 2. Sikham 3. Fisherfighter] http://www.youtube.com/watch?v=qgfuWXZLfUU
8) 19 czerwca GP Kanady [1. Bioly 2. eJay 3. Fisherfighter] http://www.youtube.com/watch?v=SeFG6bP3sPE
9) 26 czerwca GPEuropy [1. Bioly 2. Kowal 3. Danley] http://www.youtube.com/watch?v=dGHJI7Gd1Vg
przerwa wakacyjna
10) 28 sierpnia GP Belgii http://hotfile.com/dl/122589473/fa9ea04/13._gp_spa_final_v4_plus_wet.rar.html
11) 4 września GP Węgier*
12) 11 września GP Włoch
13) 18 września GP Niemiec*
14) 25 września GP Singapuru
15) 2 października GP Wielkiej Brytanii*
16) 9 października GP Japonii
17) 16 października GP Korei
18) 30 października GP Indii
19) 13 listopada GP Abu Zabi
20) 27 listopada GP Brazylii
*Termin wyścigu inny niż w oficjalnym terminarzu FIA
ZESPOŁY I KIEROWCY:
Sauber F1 Team
- lukas241 / Kuba2535
Mercedes GP Petronas F1 Team
- wiktor / Thomi
Force India F1 Team
- Qverty / Kowal172
Vodafone McLaren Mercedes
- bokserek / maciula
Red Bull Racing
- Miszka / fisherfighter
Renault F1 Team
- Bioly / KORraN
Scuderia Ferrari Marlboro
- eJay / Cappo
Scuderia Toro Rosso
- Danley / sikham
Virgin Racing
- sajes /
AT&T Williams
- Sherman / Perucka
Lotus F1 Racing
- Luigi91 /
Hispania Racing Team
- Kruchy / arekkobylo
Kierowcy testowi
- AlienPL86 / Przemek / Reavek / Sizalus
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2011):
1. Bioly (REN)-------------193pkt.
2. Danley (STR)-----------133pkt.
3. Sikham (STR) ----------126pkt.
4. eJay (FER)---------------91pkt.
5. Kowal (FI)---------------82pkt.
6. FisherFighter (RBR)-----81pkt.
7. Bokserek (MCL)---------80pkt.
8. Maciula (MCL)-----------40pkt.
9. Sajes (VIR)--------------17pkt.
---Miszka (RBR)------------17pkt.
10. Cappo (FER)------------16pkt.
----Wiktordth (MER)--------16pkt.
11. Lucas(SAU)-------------11pkt.
12. Qverty (FI)--------------4pkt.
13. Przemek (REN)----------1pkt.
---- Arekkobylo (HRT)-------1pkt.
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2011):
1. Scuderia Toro Rosso------------259pkt.
2. Renault F1 Team----------------194pkt.
3. Vodafone McLaren Mercedes--120pkt.
4. Scuderia Ferrari Marlboro------107pkt.
5. Red Bull Racing------------------98pkt.
6. Force India F1 Team-------------74pkt.
7. Sauber F1 Team------------------23pkt.
8. Virgin Racing---------------------17pkt.
9. Mercedes GP Petronas F1 Team-16pkt.
10. Hispania Racing Team------------1pkt.
Poprzednia część - https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11371333&N=1
Kontakty:
W sprawach wyścigów, zgłoszeń, statystyk, wyników, kar - [email protected]
W sprawach mediów i informacji - [email protected]
Profil na FB - http://www.facebook.com/wf1gol
Kary:
Ravek: start z boksów w następnym GP
Sherman: start z boksów w następnym GP
Perucka: start z boksów w następnym GP
Oficjalne treningi przed GP Europy
I oficjalny trening - czwartek (23.06) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
II oficjalny trening - piątek (24.06) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
III oficjalny trening - sobota (25.06) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
WYŚCIG: niedziela (26.06)
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje - 10 minut
- 20:10 - Rozgrzewka - 5 minut
- 20:15 - Wyścig
Tor na serwerze :)
Pajkul -> Tak, pomoce dość sporo dają. Włącz sobie TC, ABS, Stability i wtedy zobacz :) I tak całkiem na defie chyba nie jeździsz? Bo skrzynię czy jako tako skrzydła trzeba jednak ustawić.
Edit: Fisher -> Lepszy filmik niż ostatnio :) Nieźle widać moje wypchnięcie przez Kubę :x I fair walkę z Kruchym :)
@KORraN
U mnie odbiłeś się od ściany, a potem uderzyłeś we mnie :S tak czy siak, sorry :)
@Lukas
Jeśli jest możliwość to ja chętnie zająłbym miejsce w Sauberze :)
Wstępne zmiany w kalendarzu:
GP Węgier - 4 września
GP Niemiec - 18 września
W lipcu odbędzie się tylko GP Wielkiej Brytanii 10 lipca, tak aby urlopowicze stracili jak najmniej, wracamy na koniec sierpnia z podładowanymi bateriami (które pozwolą nam rozegrać wyścigi tydzień w tydzień). Nie będzie nigdy consensusu bo niektórzy i tak pewnie lipiec opuszczą, natomiast jeżeli okaże się, że 10 lipca do walki stanie 8-10 kierowców to pomyślimy nad kolejną zmianą.
Kuba2535 -> nie mam nic przeciwko, w końcu bym miał partnera :)
Od razu mogę powiedzieć, że na GP Wielkiej Brytanii mnie nie będzie, bo wyjeżdżam.
Jak już przesuwamy GP Węgier i Niemiec to może, też przesunąć Silverstone ?
Jak już wcześniej pisałem nie wystartuję w GP Europy z powodu wyjazdu, zwalnia się zatem na ten wyścig jedno miejsce w MGP. Jest ktoś chętny na zastępstwo?
W GP Wielkiej Brytanii wystartuję i nie jestem za tym, aby przesuwać aż tyle wyścigów. Nawet bez zmiany terminu GP UK wychodzi, że począwszy od GP Belgii rozegranych zostanie 5 wyścigów tydzień po tygodniu, co według mnie nie jest zbyt rozsądnym rozwiązaniem...
To ja tez mam prosbe. Skoro pojedziemy tak ciasno tydzien po tygodniu prawie 3 wyscigi czy mozemy juz w najblizszym czasie podjac dezycje na jakich torach je rozegramy?
Zapewne nie tylko ja nie znajde czasu aby sie jako tako przygotowac tydzien po tygodniu a tak spokojnie w sierpniu mozna po trochu kazdego toru liznac.
Prosze komisje o podjecie decyzji i podanie linkow, no chyba ze jedziemy na tych z zeszlego roku.
Jak już przesuwamy GP Węgier i Niemiec to może, też przesunąć Silverstone ?
Hmmm w sumie mamy jeszcze luki kalendarzowe na jesieni. Może po Singapurze?
Prosze komisje o podjecie decyzji i podanie linkow, no chyba ze jedziemy na tych z zeszlego roku.
Postaramy się po najbliższym weekendzie, wykonamy wtedy upload torów na serwer.
Postaramy się po najbliższym weekendzie.
Lepiej przed weekendem, później to mnie już nie będzie że hej..
Tory z poprzedniego sezonu:
GP Wielkiej Brytanii - tor znajduje się w grze pod nazwą Northamptonshire
GP Niemiec (Nürburgring) - http://www.megaupload.com/?d=D7JAPO3V (jechaliśmy na tym 2 lata temu)
GP Węgier - http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Hungaroring%20EMG
GP Belgii -
GP Włoch - tor znajduje się w grze pod nazwą Brianza http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Brianza
GP Singapuru - http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Singapore
Good Job Dan;)
Te tory można już uploadować na serwer. Ma ktoś zeszłoroczną Belgię?
Panowie nie uważacie że to przesada z tymi GP? Kilka wyścigów z rzędu, tydzień po tygodniu to naprawdę jest mordęga jeśli ktoś chodzi do szkoły, pracuje lub ma jakieś inne ważne obowiązki. Jak jeszcze mam z tego filmiki robić to nie ma opcji żebym się wyrobił. Doba ma tylko 24 godziny i nie rozszerza się... Wiem, że ludzie chcą jechać na wakacje(ja też), ale zaraz po wakacjach, jak ktoś będzie chciał się porządnie na te GP przygotowywać, będzie miał cały miesiąc kupę roboty.
Już lepszym rozwiązaniem było by jakieś GP po Brazylii, a nie każdy weekend miesiąca przed komputerem.. Będziecie narzekać na frekwencję i przygotowanie do GP. Słowo daję...
A co do Belgii. Może weźmiemy tor z testów tegorocznych?
Błąd polega na tym, że za późno o tym pomyśleliśmy, ponieważ można było część wyścigów wakacyjnych (o ile nie wszystkie) już mieć za sobą. Cenna nauczka na przyszłość, aby za rok wcześniej pomyśleć o odrabianiu tych GP.
Pierwszy sezon WF1 na rFactor to było 10GP tydzień po tygodniu i nikt nie narzekał. Natomiast było narzekanie, jak pojawiły się wyścigi co dwa tygodnie ;) Damy radę.
fisher--->Po to jest przerwa abyś zgłodniał;) BTW. nikt nie każe Ci robić filmików co tydzień, możesz potem robić nawet 1 filmik z dwóch GP.
tak najlepiej zróbmy 1 GP w miesiącu tak żeby niektórzy mogli przejechać te swoje wymarzone 2000 kolek i nauczyć się każdego kamyczka na torze. częste wyścigi zapobiegają monotonii
proponuje ta przerwę która wyjdzie wykorzystać na jakieś inne wyścigi: może nocny ? może endurance jakiś ?
proponuje ta przerwę która wyjdzie wykorzystać na jakieś inne wyścigi: może nocny ? może endurance jak
Yeah yeah i na serwer wbiją 3-4 osoby jak co roku...Dziwne...Jestem w tej lidze od trzech lat i jeszcze się nie zdarzyło żebyśmy tak hurtowo wyścigi przekładali, bo wakacje, bo robota, bo szkoła, bo coś tam. W wakacje nie, bo ludzie chca odpocząc...Po wakacjach też nie po do roboty i do szkoły...Chyba nie tak trudno wyłuskać godzinę czasu na trening w piątek i godzinę czasu na trening w sobotę?
Sory sikham, ale nie każdy jest taki pro jak ty, zna wszystkie tory i wystarczy mu 50 kółek na osiągniecie sukcesu...
A co do wakacyjnych wyścigów to ja bym chętnie pojechał w jakimś np 6 godzinnym ze zmianą kierowców:)
Chyba na Tobanie jechaliśmy bardzo dobry wyścig dzień-noc-dzień autami z PCC ;)
mi tez nie wystarczy 50 kolek na odniesienie sukcesu
nie rozumiem po prostu ludzi którzy jeżdżą minimum godzinę/dwie dziennie przez 3 tygodnie na jednym torze - ok może gdyby mi za to płacili to bym jeździł
dobrze ze STR jest bardzo tolerancyjne jeśli chodzi o przygotowania do wyścigu ;)
Fisher 6h ? znając Ciebie już po 20 min byś krzyczał ze nudno... dobrze ze zmiana kierowców nie działa w rF i taki wyścig nie dojdzie do skutku
ja bym chętnie pojechał w jakimś np 6 godzinnym ze zmianą kierowców:)
Nie wiesz co mówisz...
minimum godzinę/dwie dziennie przez 3 tygodnie na jednym torze--> Nie wiem o kim mówisz ale nie o mnie. Idąc twoja teorią na Valencii powinienem już mieć yyy ile? 150 kółek? A dziwnym trafem mam 15...
znając Ciebie już po 20 min byś krzyczał ze nudno...--> Ludzie i poglądy się zmieniają i nie wiem czy wiesz ale o ciekawości wyścigu rozmawiałem również z tobą i całkiem mądrze gadałeś. Przemyślałem sprawę i przyznaję Ci rację że wyścig ciekawy to nie tylko spektakularna walka i stłuczki. Traktujesz mnie z lekka jak dzieciaka, który przyszedł się pobawić w piaskownicy, a to jest naprawdę wkurzające na dłuższą metę.
nie traktuje Cie jak dzieciaka, studzę trochę Twoje zapędy w stylu stronger faster harder ;) to fajnie ze wszystko przemyślałeś :) jeszcze trochę pojęczę i zrozumiesz ze F1 jest nudne jak flaki z olejem ;)
Dochodzimy do jakiegoś porozumienia;)
Okej jak chcę spróbować czegoś innego to właściwie od razu na mnie najeżdżasz, że ja to bym tylko 300 km/h jeździł bolidem F1. Próbowałem się w WTCC i nie tylko. Panowanie nad niektórymi pojazdami jest ciężkie, ale przynosi dużo satysfakcji. Natomiast nie podpadło mi to do gustu WTCC.
Jeździłem też na modzie PCC i naprawdę fajnie się jeździ. Można na nim spokojnie robić funrace w wakacje czy kiedyś tam.
Wyłączcie wszystkie pomoce, a zapewniam was, że nawet F1 przestanie być nudna :) Osobiście nic mi nie sprawia takiej radości jak przejechanie kilkudziesięciu równych kółek w pełnym skupieniu, nawet na tak dziadoskim modzie jak nasz :P
Co do letniego fun-eventu, to Dan podsunął niezły pomysł. Zawsze nieźle śmigało się tymi Prosiakami, a jeśli zdecydujemy się na jazdę dzień-noc, powinno być jeszcze ciekawiej.
Zauważyliście że mamy mały jubileusz :P cz. 150
A co do przekładania wyścigów też mi się to nie uśmiecha no ale jak już musicie to ok...tylko chociaż Silverstone zostawcie w spokoju ;)
Na jakiś fun-event też się piszę oczywiście, dzień-noc...hmm, dla mnie bomba ;)
Przykładowe propozycje, które można (prawie) dowolnie modyfikować. Ja osobiście widziałbym wyścig po owalu i może być to CART lub NASCAR, czego jeszcze nigdy w tej lidze nie było, a szkoda :)
# 1 - CART 1995 + Indianapolis 500, Road America, Surfers Paradise
http://www.idtsimulations.com/predownloads.php
# 2 - PCC + Road America, Kyalami, Watkins Glen, Laguna Seca
http://rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=PCC%202007
# 3 - Prototypy;) / Italian & European challenge / rFactor Rockets + Le Mans
http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Sports%20Car%20Challenge%20%28American%20Le%20Mans%29
http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Italian%20%26%20European%20challenge
http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Le%20Mans%202004
# 4 - Sachsenring 1967 + BMW M1 ProCar 1979-1980
http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Sachsenring%201967
http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=BMW%20M1%20ProCar%201979-1980
Dobrze wiesz Dan jakie jest moje zdanie na temat CARTów, więc chyba nie muszę się na ten temat wypowiadać :) Fajnie gdyby wreszcie po tylu próbach forsowania tego moda wypalił jakiś event na kilkanaście osób.. Reszta propozycji też bardzo dobra, a w szczególności mod BMW M1, który jak na możliwości rF dysponuje naprawdę świetną fizyką.
Wystarczy teraz poczekać na opinie innych, a potem można się powolutku zabrać za jakieś wstępne ustalenia, co do terminów itp. Tak swoją drogą, to fajnie gdyby udało się na te letnie wyścigi zaprosić chociaż kilku kierowców nie z naszej ligi. W innym wypadku wątpię, czy uda się zapełnić grid chociaż kilkunastoma osobami.
Najchętniej bym chyba pojeździł w jakimś zabudowanym pojeździe. Stawiam na BMW M1 oraz PCC.
Pomysł z NASCAR też nie najgorszy;P
Ja tam zawsze chcciałem cartami pośmigać...
BMW M1 jest co roku praktycznie...
Ja jestem chętny na Carty i BMW M1, ale najwcześniej pod koniec lipca bo mam wyjazdy ;)
Po naradzie z Danleyem poszliśmy na rękę sobie i innym urlopowiczom.
Zmiany w kalendarzu:
GP Węgier - 4 września
GP Niemiec - 18 września
GP Wielkiej Brytanii - 2 października
Tak więc GP Europy to ostatnie zawody przed przerwą wakacyjną. Wracamy pod koniec sierpnia na Belgię, wypoczęci, podładowani, ambitni i lepsi niż kiedykolwiek;)
Miszka, aktualizuj wstępniak:D
BTW. Wyjątkowo incydenty (o ile takowe będą ) zgłaszamy do 20:00 - komisja ma zabukowane bilety na Ibizę i nie ma dla was więcej czasu:P
Wrócimy do nich jak będzie czas. Wakacje są po to aby wypocząć, wyjechac na 2 tygodnie i mieć wszystko gdzieś. Jak zżera was chęć organizacji czegoś niestandardowego to droga wolna. Ja będę gotowy dopiero pod koniec lipca.
A myśleliście o tych wakacyjnych eventach ?
[29]
Samo myślenie to jednak niewielki krok do zorganizowania czegokolwiek. Przede wszystkim muszą być kierowcy, którzy będą chcieli brać w tym udział. Także wszystko zależy od waszych chęci.
Mam taka watpliwosc techniczna - postawilem server w rFactorze, ale nie za bardzo wiem skad wziac adres IP mojego servera. Ktos pomoze? :)
<pakul> postawienie serwera nie jest taki latwe. Musza byc spelnione warianty.
IP zewnetrzne, bo z wewnetrznym za duzo klopotow.
najlepiej sprawdzic to wpisujac w przegladarce JAKIE JEST MOJE IP.
Jesli bedzie zaczynalo sie od nr niskich. 25.... to masz IP wewnetrzne. jesli bedzie powyzej 100 to zew. dodatkowo czy masz podpiety router czy bezposrednio po modem.
nie tak odrazu
P.s. mnie dzisiaj nie bedzie na wyscigu. jak ktos chce, to jedno miejsce w HRT jest wolne. tylko na wieczor :p
Moje IP zaczyna sie od 83. W kazdym razie jak zresetuje router, to adres IP tez sie zmienia. To jak moge postawic server? Musze byc jakos zarejestrowany u producenta? Dodatkowo nie moge wybrac w ustawieniach w grze opcji "Matchmaker announce" , co trzeba zaznaczyc zeby moj server byl widoczny na liscie gier. Jesli nie moge go zaznaczyc, a i tak postawilem server, to jak zdobyc jego adres IP?
Z tym serwerem to nie taka łatwa sprawa.
1. Odblokowujemy porty tak jak to jest w instrukcji rFactor bardzo ładnie opisane. Można również dodać wyjątki w AntyVirusie, zaporach itd. Jeśli masz router to również musisz na routerze odblokować te same porty na routerze. Dużo info jest w Google. Jeśli przez to przejdziesz to najtrudniejszą część masz już za sobą.
2. Sewer zakładamy programikiem rFactor dedicated, znajdującym się w folderze z grą.
3. Należy w tym programie ustawić tak jak ma być. Szczegółowe opcje zmieniamy w pliku Multiplayer(wyższa matematyka;D)
4. Na stronie http://www.mojeip.net/ sprawdzamy swoje IP.
5. Gdy serwer jest włączony podajemy znajomym IP.
6. Jeśli się połączą i ty również, cieszymy się.
7. Gramy!
Jest też drugi sposób przez hamachi.
Do tej pory gram z ludzmi przez hamachi wlasnie, wiec nie wiem czy potrzebuje zakladac serva w rFactorze, ale nigdy nie zaszkodzi.
Dziwi mnie to, ze mam router Linksys WAG54GS, czyli nie jakies badziewie. A w zakladce Applications&Gaming -> Single port forwarding mam tylko 15 pozycji do wypelnienia, wiecej juz router nie ogarnie. Myslalem, ze powinna byc nieskonczona liczba mozliwych portow do odblokowania.
update: Ok, dodalem porty i dziala ;d dzieki za pomoc.
Sajes --> masz jakiegoś seta skleconego? Jak możesz to weź podeślij mi na maila ([email protected]). Ja walczę z RealFeelem, bo ostatnio bez niego jechałem z braku czasu na instalację i konfigurację :P Jest dużo lepiej.
Edit: Weź mi prześlij jednak na maila, bo miałem zminimalizowanego rfactora jak to pisałem, coś tam potem patrzyłem na necie, przywróciłem żeby wyłączyć i zobaczyłem tylko że przesłałeś mi tam sety, jak już nacisnąłem 'quit'... i przepadły w otchłań :P
PS. Jakie czasy hotlapowe są tu konkurencyjne?
Korek dał mi znać, że dziś nie da rady się wyrobić. W takim razie, jak znajdziesz czas Przemek, to wskakuj na wyścig do Renault :)
No ja nie moge. Jednak tworzenie serverow nie dziala. Odblokowalem wszystkie te porty w routerze. Musze koniecznie je dodawac do zapory w windowsie? Tworze serva w tym rfactor dedicated, dolaczam normalnie wybierajac server z listy w grze. I tylko ja widze tego serva na liscie, reszta nie. :(
Pierdole, nie nadaje sie.
Sorry maciula.
Edit: Jeszcze wcześniej też podobnie dostałem od kogoś, nie wiem czy nie w tym samym miejscu. A tu brak ABSu + paliwo, no i trochę mi się przegięło. Liczyłem że zobaczysz w lusterkach i zahamujesz mocniej, żebym poleciał na bok, ale niestety.
No właśnie miałem sobie ulżyć. Ale nich Ci będzie Fifo. Zdarza się.
edit; byłeś kawałek za mną, nawet do głowy mi nie przyszło żeby rzucić okiem za siebie....
PEWNE pierwsze miejsce, ale gdziesz by Fisher miał I miejsce na podium?!?!
Hamulce od 10 kółka padały jak muchy...
No sam sobie to wyrwał.
Pole Position zdobyte w pięknym stylu, błąd Biolego na starcie, odjeżdżanie Kowalowi, pewna wygrana. No po prostu wyśmienicie...
spoiler start
Brawo Bioły i Kowal, należało wam się...
BTW. Na ile ustawialiście sobie hamulce?
spoiler stop
Zaczynając od kwalifikacji,poszły naprawdę dobrze 11 miejsce.Start wyścigu plan był taki aby utrzymać pozycje.Ale jechałem dość szybko więc postanowiłem zaatakować i tak byłem na 7 miejscu.raz nawet byłem trzeci :).Następnie długa walka z Miszką,popatrzałem na stan opon i wiedziałem,że długo nie będę jechał.Nagle rozłączyło Fishera było to takie szczęście w nieszczęściu.Wywaliło Fishera a naprawdę należało mu się to zwycięstwo,ale dzięki temu zyskałem 10 miejsce i cenny 1 punkcik :)
Nie ma to jak poprawa humoru w wakacje :) :)
Bez kitu qual poszedł mi jak po maśle. PB poprawione o 0.2 sekundy i o dziwo 2 linia. Start fatalny (ale i tak lepszy niż Biolego:P), ale to nic przy sytuacji na łuku - dostałem od kogoś strzała, uderzyłem w bandę i bolid cały żółty. Jechało się fatalnie, zero stabilności przy wejściu w zakręty, minął mnie Lukas, bokserek i arek. Po 3 kółku miałem chyba 9 miejsce. Potem doszły lagi, walka z arkiem (jak jesteś poza torem to zwalniasz i wjeżdżasz w zakręt za bolidem, a nie wbijasz się moim kosztem na best line wysyłając mnie na ścianę! Pozostawiam to bez komentarza). Bioly może poświadczyć - działy się tam dantejskie sceny. Decydująca okazała się strategia dwóch postojów i równe tempo. Minąłem lukasa i pojechałem za sikhamem, co okazało się strzałem w dziesiątkę;) Po drodze minąłem fishera z awarią i minąłem linię jako 6. Biorąc pod uwagę gównianą stabilność bolidu, T1, stint 1 to jest to wynik zadowalający.
przypominam że incydenty podajemy do jutra do 20:00.
fisher-->przecież Bioly specjalnie odpuścił start, to nie był błąd...(chyba..)
Na początek:
Gratki Kowal, ty złapałeś duże punkty, ja wreszcie przełamałem niemoc i dołożyłem kilka od siebie, jest dobrze...
Sory Miszka za wyprzedzenie ala rally cross...
Qual skopany na maksa...Mój PB to było 1:39:1 z tym, że gubiłem w pierwszym sektorze 0.2s gdzieś i gdybym się przyłożył zszedłbym na 1:38 na spoko. Czas w qualu 1:40...Pięknie, 12 miejsce. Start zryty, już na początku dostałem strzała od kogoś z tyłu i z boku ale nic poważnego się nie stało oprócz tego, że spadłem na 14 miejsce. Był tam nawet jakiś atak na Biolyego w pewnym momencie(lol). Potem odrabianie strat, pościg za fifo, wyprzedzenie(potem dostałem od niego kolejnego strzała i zaliczyłem spina tracąc pozycje ale cóż..bywa). Później to już walka z Miszką arkiem i próba dotrzymania tempa Lucasowi(na początku nie mogłem dać rady). Dzięki dobrym pit stopom udało się wyprzedzic arka i został tylko pościg za eJayem i Lucasem. Lucas nie wiem czy hardy założył czy miał stare softy ale nagle zacząłem doganiać go w oczach, zjechał po nowy komplet opon a ja podkręciłem tempo i wyrobiłem sobie około 22s przewagi. Trzeci pitstop sprawnie przeprowadzony, wyjechałem 5s przed Lucasem. Zacząłem schodzić poniżej 1:40 i powiększałem przewagę. Później już hamulce padły fisherowi i jechałem na pewnym 7 miejscu, odrabiałem straty do eJaya ale zabrakło mi jakieś 15 okrążeń żeby go dogonić...7 miejsce to wszystko co mogłem dzisiaj ugrać....W końcu miałem czas na trening i to zaprocentowało.
Gratki dla Biolego który na starcie odpuścił i w końcu wygrał...Button tribute jak cholera...
Bolid bardzo dobrze się prowadził, ale mimo wszystko osiągi, opanowanie toru były na poziomie nie pozwalającym na podjęcie walki. Mimo wszystko miło było Was zobaczyć na torze. Następnym razem będę lepiej przygotowany :-)
Co za wyścig... Tyle emocji to jeszcze nie miałem. Qual oczywiście jakna mnie przystało zepsuty. Potem start, na T1 nie wiem co się działo, było wielkie zamieszanie i nagle wyjeżdżam sześć pozycji wyżej. o.0 Potem troche walki z eJayem, zdziwiło mnie to, że jako tako jeszcze mam szanse z nim walczyć na początku. W pewnym momencie zobaczyłem w lusterkach żółte coś i się zdziwiłem. Jakimś cudem Bioly za mną. Wjechał we mnie na ostatnim zakręcie, a ja z nerwów chwile potem popełniam błąd i ładuję się w ścianę. Przed pitem troche walki z eJayem, ale konieczność kolejnego postoju z góry skazywała mnie na porażkę. I oczywiście zjeżdżam... nie wyłączyłem napraw. Przez tem błąd tracę kolejną pozycję na rzecz Qvertego i na dodatek do samej mety widzę w lusterkach Miszkę. Normalnie masakra. W gruncie rzeczy odniosłem sukces awansując o 4 pozycje i jestem zadowolony z punktów i tego, że zdarza mi się już regularnie kończyć wyścigi w TOP10.
Jeśli ostatni wyścig w moim wykonaniu był słaby, to dzisiejsze zawody, a przynajmniej ich pierwsza część to istna tragedia :D Startowałem z P2 po dosyć nieudanym kwalu i sama reakcja na starcie wyszła mi bardzo solidnie. Niestety za bardzo zaryzykowałem z gazem dzięki czemu niewiele brakło, żeby wywinąć efektownego bączka. Spadłem na szary koniec stawki i od tej pory starałem skupić się na 100% i przycisnąć, żeby zachować choć iluzoryczne szanse na zwycięstwo. Determinacja się opłaciła i po pokonaniu jakichś 20 okrążeń kwalifikacyjnych w popsutym bolidzie udało się wyrwać P1 :) Tak czy inaczej, forma w ostatnich wyścigach zdecydowanie nie należała do najwyższych, więc mam nadzieję, że dzięki letniej przerwie uda się powrócić do dyspozycji z początku sezonu..
Ps: Gratki Kowal, tak trzymaj. Naprawdę miałeś świetne tempo i dosłownie jednego zakrętu zabrakło, żebyś mnie capnął :)
Kwalifikacje to uczynienie zadość tradycji i pojechanie gorzej od PB. Na szczęście tylko o 0,5 sekundy co dało 10 pozycję na starcie.
Po zapaleniu się zielonego światła zdziwiło mnie zamiłowanie żółtego bolidu Biolego do bandy, ale cóż różne dziwactwa ludzie mają - pomyślałem. Wyprzedziłem Fifomaniaka i kogoś jeszcze by po chwili, na dohamowaniu do T2 dostać strzała od Lukasa. Rozumiem doskonale, że sam zahamowałem wcześniej, ale trzeba przewidywać sytuacje na torze. Mnie wyskoczył z zarośli wokół toru Sikham i jakoś mu tylnego skrzydła nie pocałowałem. Wniosek jest oczywisty i dla niektórych dobrze znany: można? Można. Trzeba tylko chcieć i myśleć głową.
Po nudnym jechaniu na 10 pozycji i patrzeniu jak Lukas, Arek, eJay i Bioly gdzieś tam z przodu sobie jadą, postanowiłem coś urozmaicić i wywinąłem zgrabny piruet na szykanie po długiej prostej w s2.
Po pitstopie złapałem całkiem niezłe tempo i w mgnieniu oka dogoniłem Arka. Niestety utknąłem za nim dobrych kilka okrążeń. Na początku byłem nieziemsko wkurzony, by po chwili sobie uświadomić, że są to wyścigi a nie procesja i zadowolony zacząłem robić przymiarki na pozycję Arka a to z lewej strony, a to z prawej, a również z poza toru. Dziękuję Arku za świetną zabawę i dostarczenie emocji:)
Potem za plecami zjawił się Qverty i swoim wiejskim zwyczajem próbował wejść na wewnętrzną w ciasnym zakręcie i opukać mi bok bolidu. Thanks mate. You're a star:(
Końcówka to gonitwa za Lukasem która mogła być zakończona sukcesem gdyby wyścig był dłuższy o parę okrążeń.
Gratulacje dla wygranych, gratulacje dla przegranych. Natomiast największe gratulacje dla osób cieszących się z samej czystej, przyjacielskiej walki:)
P.S.1 -----> tak swoją drogą wyglądał mój pierwszy pitstop. Zagapiłem się na bolid przede mną i prawie minąłem stanowisko. Cud, że mnie obsłużyli, chociaż na bank przejechałem ze 3 mechaników---->
P.S. 2
Zgłaszam incydent z czystej ciekawości jak komisja podchodzi do takich wydarzeń:
Miszka Vs. Qverty Lap 21 Round 1 Fight
To był dobry wyścig obfitujący w twardą walkę. Dużo szybszy Bokserek porządnie naciskając przetestował moją wytrzymałość psychiczną kierowcy na wszystkie strony, a uratowało mnie chyba tylko to, że nie chciałem się poddać, bo szczerze mówiąc nie widziałem się na mecie przed nim. Najciekawsze fragmenty tej walki to okrążenia 23-25 i 31-36 (najlepsze manewry są pod koniec wyścigu). Poza tym walczyłem jeszcze przez chwilę z Qvertym (lap 8), Arkiem (lap 9) i eJayem (lap 10), także było całkiem fajnie :) Próbowałem nawet zaatakować Biolego (lap 11), ale niestety prawie zaliczyłem przy tym spina i jeszcze o mały włos wyprzedziłby mnie wtedy Bokserek.
O uszkodzeniach szkoda mówić, miałem zmasakrowany bolid jeszcze przed T1, a na T1 tylko była dobitka. Tak uszkodzonym to jeszcze w tym sezonie nie jechałem, nawet w Monaco po problemach z wizjerem ;)
Mimo wszystko, pomimo bardzo słabej formy to był z mojej strony niemal perfekcyjny wyścig, wszystko poszło świetnie, poza... tempem wyścigowym :D
Teraz czas się udać na długo oczekiwane wakacje na wschód do towarzyszy, do krainy bimbrem i nalewką płynącej ;) Życzę wszystkim porządnego odpoczynku od rFactora, abyśmy mogli pod koniec sierpnia znów spotkać się na torze, gotowi do równie twardej walki jak dziś.
Takiego wyścigu to chyba nie miałem jak jeżdżę. Start atomowy, zachwycam się jaki to jestem dobry i o kurde, tam był zakręt.... Nic to, wyjeżdżam na wstecznym i konsternacja, pod jakim klawiszem ustawiłem sobie zmianę na neutral. W przypomnieniu nie pomagały komentarze córek, które tym razem rozsiadły się przed komputerem. Czemu dałem to pod klawisz k nie mam pojęcia, nieważne, udało się, jadę dalej. Mijam bez większych problemów paru kierowców, doszedłem do Fifo. Jego też minąłem, i tu nastąpiła katastrofa. Fifo mocno przestrzelił następny zakręt kasując mi samochód. Znów spadłem na koniec. Pojechałem jeszcze parę okrążeń zdemolowanym samochodem do pierwszego pitu. Postój z naprawami zajął jakieś 15 sekund. W tym momencie miarka się przebrała, nie napiszę o czym myślałem, w każdym bądź razie znów T1 przestrzeliłem. Palec sam poszedł do klawisza esc. Nie pociesza mnie fakt, że tym razem byłem przygotowany jak nigdy do wyścigu. Ale żenada. Do tego, chyba wszyscy sąsiedzi wokół, dowiedzieli się (zupełnie nie wiem jakim cudem) jaki jestem lamus w wyścigi :)
No wreszcie udało się wskoczyć na podium, baaa, byłem nawet bliski zwycięstwa ;)
Qual mi wyszedł trochę lepiej niż miałem w planach i udało się rzutem na taśmę wskoczyć na 3 miejsce.
Na do hamowaniu po starcie ktoś chyba planował na prawdę skasować Biolego bo ostro przestrzelił uszkadzając kilka bolidów. Na pierwszych okrążeniach jeszcze Sikham doszedł do wniosku że nie będzie się za mną wlekł i ładnie obrysował mój bok, ale chyba On bardziej na tym stracił niż ja :P
Po drugim pit stopie znalazłem się za Biolym ale miałem lepsze tempo i po paru próbach udało się mi go wyprzedzić ! (jeden z największych sukcesów w karierze :D). Ale już po ostatnim pit stopie nie było już tak różowo, przewaga była większa a ja odrabiałem co najwyżej parę dziesiątych sekundy, dopiero ostatni lap był przełomowy bo mocno się zbliżyłem, no ale niestety to był już koniec wyścigu ;)
Fisher przyjmij wyrazy współczucia...ładnie byś mnie raz skasował :P
I Gratulacje dla Biolego za świetną jazdę i kolejne zwycięstwo, dla Qvertego za dowiezienie wreszcie jakichś punktów i dla tych którym się w tym wyścigu powiodło ;)
Do zobaczenia w Belgii, choć liczę że uda się jeszcze nawet w lipcu zorganizować jakiś fun race bo długo bez kółka nie wytrzymam ^^ tym bardziej że mam zamiar kupić coś nowego...
Wstawi ktoś raport ?
Miszka-->cóż, było mi zropbić miejsce skoro wiedziałeś, że wejdę na wewnętrzną tak jak zawsze ;D Ze swojej strony mogę tylko ponownie przeprosić i czekac na werdykt sędziowski...
Chętnie bym upnął ten raport ale za cholere nie mogę dojść jak się to robi...
sorry za post pod postem :)
małe podsumowanie przed wakacyjna przerwą (po 9 wyścigach) :
- w wyścigach przejechaliśmy 5072 kołek z czego najwięcej bo 337 zrobił Danley
- łączny dystans przejechany przez wszystkich kierowców to 24687,4 km z czego najwięcej przejechał Danley - 1637,3 km
- we wszystkich wyścigach odbyło się łącznie 1340 manewrów wyprzedzania lideruje tu bokserek z imponująca liczbą 121
- tylko 3 kierowców stawało na najwyższym stopniu podium więc 87,50% wygranych padło łupem Biolego
- 9 kierowców załapało się do pierwszej piątki na mecie wyścigu - Bioły ma tu 100% skuteczności
- 16 kierowców dotychczas punktowało z czego 3 zawsze zdobywa punkty w każdym swoim starcie - Danley, Bokserek, Bioly
- 11 kierowców nie ma na swoim koncie DNF za to 4 ma 100% awaryjność
- do tej pory w wyścigach wzięło udział 30 kierowców z tego 7 wzięło udział we wszystkich rozegranych do tej pory wyścigach
mam nadzieje ze podobało się Sikhamowe podsumowanie na zakończenie 1 części sezonu :)
klasyfikacja kierowców którzy nie zdobyli jeszcze punktu powinna wyglądać następująco:
1) Kuba
-- Luigi
-- Thomi
-- KORraN
2) Perucka
-- Andrzej
3) kamykPL
4) Alien
-- [MG] fifomaniak
5) 2Fast4You
6) simson
-- RaVek
-- Sizalus
-- Sherman
Jasne że tak :)
Fajne Fajne:) Ale 2Fast4You juz nie istnieje:D
sorry panowie za nieaktywność ale pracuje 7 dni w tygodniu i nie miałem czasu na jakiekolwiek treningi ale teraz coraz bardziej nabieram chęci na wznowienie treningów.
Czekamy tylko na Kubicę i Vettela:)
Sikham, ładne podsumowanie, eJay liczymy na twoje:)
Po kolei:
1. Stawiam serva.
2. Odblokowalem porty juz wczesniej w routerze zgodnie z instrukcja.
3. Uzylem do postawienia tego dedicated server rfactor.
4. Wbilem na niego uzywajac connect i wybierajac nazwe serva z listy internet.
5. Inni nie widza mojego serva na liscie.
6. Co zrobic?
<pajkul>
1.) co rozumiesz przez zdanie stawiam serwer.
samo odpalenie programu rF Ded. jest juz stawianiem serwera, a to jest juz punkt 3.
Zabierasz sie za to, od dupy strony.
Napisz na gg, to cos sie pomysli.
Podalem ludziom moje IP i wtedy moga dolaczyc do mojego serva. Tylko ze jak nie podam, to serva nie ma na liscie. A powinien byc?
Jeśli przy stawianiu serwa zaptaszkowałeś opcję "Matchmaker Annouce" to powinien być. Ale różnie z tym bywa i choć czasami teoretycznie wszystko jest ok, to i tak występują jakieś problemy. Pod tym akurat względem rF nie jest idealnie dopracowany.
Przyznać się..
Kto dla jaj dodał bota i o nim zapomniał ???
bo i tak dojdę po logach do prawdy..
Jeszcze jeden taki żarcik, i wystawie takiej osobie fakturę, za sztucznie generowany ruch na serwerze.
Ogloszenie parafialne.
Troll Trulli juz wyparowal. Sesja zostala otwarta.
boty zostaly zablokowane.
Jesli komus z osob nieupowaznionych, bedzie sie chcialo majstrowac/urozmaicac serwer, ten zostanie odeslany na wieczny odpoczynek na BAN[\b]-anowe drzewo.
Nie mam zamiaru swiecic oczami, za czyjas glupote.
Amen
jak to boty? były na serwie ?
Można wrzucić Belgię na jakiś inny serwer niż ten podany wyżej (77)?
Wszystko ładnie pięknie tylko podkład muzyczny...No przynajmniej ja nie trawie takiego czegoś...
Remember...dobry podkład który podkręca tempo to połowa sukcesu ;p
Ja się pytam co to jest "2 minuty później" ? Że niby 2 minuty wyjeżdżałem ?
Niedawno pisałem, że mam problemy z rfactorem a dokładnie problemy graficzne. Ponieważ nie mogę wrzucić screna (nie robią mi się zrzuty z ekranu podczas gry ??) to dobrze widać o co chodzi na filmiku (około 0:50). Obraz z lusterek mam w kokpicie.
a o to Ci chodziło ! było napisać po prostu ze odbija ci się wszystko w materiale kokpitu a tak to nikt nie wiedział o co chodzi z tymi lusterkami w kokpicie :D zaraz popatrzę co jest tego przyczyna i jak to naprawić :)
OFICJALNE WYNIKI GP EUROPY NA TORZE VALENCIA STREET CIRCUIT (9/20)
KWALIFIKACJE
1. FisherFighter--------01:37.924---------/
2. Bioly74--------------01:37.954---------00.030
3. Kowal----------------01:38.091--------00.167
4. eJay------------------01:38.167--------00.243
5. Bokserek------------01:38.278--------00.354
6. Danley---------------01:38.334--------00.410
7. maciula--------------01:38.578--------00.654
8. Sikham--------------01:38.891--------00.967
9. [MG] fifomaniak----01:39.429--------01.505
10. Miszka-------------01:39.534---------01.610
11. arekkobylo--------01:39.758--------01.834
12. Qverty-------------01:40.153--------02.229
13. Lukas--------------01:40.395--------02.471
14. Kuba---------------01:41.076--------03.152
15. Przemek-----------01:42.729--------04.805
======================================
WYŚCIG
1. Bioly74--------------1:01:42.520------/ Najszybsze okrążenie wyścigu
2. Kowal----------------1:01:43.357------00.837
3. Danley---------------1:01:52.925------10.405
4. Bokserek------------1:01:53.037------10.517
5. Sikham--------------1:02:12.164------29.644
6. eJay-----------------1:02:16.420------33.900
7. Qverty---------------1:02:36.842-----54.322 Kara: +25 sekund = 1:03:01.842 Spadek na miejsce 9
8. Lukas----------------1:02:52.703------01:10.183
9. Miszka---------------1:02:55.032------01:12.512
10. arekkobylo---------1:02:03.016------ -1laps
11. Kuba----------------1:02:48.592------ -1laps
12. Przemek------------1:01:47.153------ -2laps
13. FisherFighter-------DNF (Brakes)----- -3laps
14. [MG] fifomaniak---DNF (DNF)-------- -26laps
15. maciula-------------DNF (DNF)-------- -28laps
=======================================
Kary:
Ravek: start z boksów w następnym GP
Sherman: start z boksów w następnym GP
Perucka: start z boksów w następnym GP
Qverty: +25 sekund do czasu końcowego za spowodowanie kolizji, wypchnięcie z toru i nieoddanie pozycji w starciu z Miszką
=======================================
GP Europy punktacja:
1. Bioly74 +25pkt.
2. Kowal +18pkt.
3. Danley +15pkt.
4. Bokserek +12pkt.
5. Sikham +10pkt.
6. eJay +8pkt.
7. Lukas +6pkt.
8. Miszka +4pkt.
9. Qverty +2pkt.
10. arekkobylo +1pkt.
=======================================
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2011):
1. Bioly (REN)-------------193pkt.
2. Danley (STR)-----------133pkt.
3. Sikham (STR) ----------126pkt.
4. eJay (FER)---------------91pkt.
5. Kowal (FI)---------------82pkt.
6. FisherFighter (RBR)-----81pkt.
7. Bokserek (MCL)---------80pkt.
8. Maciula (MCL)-----------40pkt.
9. Sajes (VIR)--------------17pkt.
---Miszka (RBR)------------17pkt.
10. Cappo (FER)------------16pkt.
----Wiktordth (MER)--------16pkt.
11. Lucas(SAU)-------------11pkt.
12. Qverty (FI)--------------4pkt.
13. Przemek (REN)----------1pkt.
---- Arekkobylo (HRT)-------1pkt.
=======================================
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2011):
1. Scuderia Toro Rosso------------259pkt.
2. Renault F1 Team----------------194pkt.
3. Vodafone McLaren Mercedes--120pkt.
4. Scuderia Ferrari Marlboro------107pkt.
5. Red Bull Racing------------------98pkt.
6. Force India F1 Team-------------74pkt.
7. Sauber F1 Team------------------23pkt.
8. Virgin Racing---------------------17pkt.
9. Mercedes GP Petronas F1 Team-16pkt.
10. Hispania Racing Team------------1pkt.
Qverty: +25 sekund do czasu końcowego za spowodowanie kolizji, wypchnięcie z toru i nieoddanie pozycji w starciu z Miszką
LOL :D
Taki mały filmik z porównaniem:
Zrobiony na szybko z akcjami które akurat pamietałem
http://www.youtube.com/watch?v=ZOnCDmXoiKQ
Akcja nr.1 Qverty vs Sikham...Pierwsza sytuacja chyba nawet w tym samym miejscu co akcja z Miszką, Sikham wchodzi na wewnętrzną jak ja(czyli wg Miszki po wieśniacku ;p), co robi Qverty? Patrzy w lusterka i zostawia miejsce. Chwilkę później podobna sytuacja. Sikham znowu na wewnętrzną, co robi Qverty? Ano zostawia miejsce.
10 kółek później, Qverty dogania Miszkę, wchodzi na wewnętrzną, dohamowuje do zakrętu i jebs, dostaje strzała. Dlaczego? A no dlatego, że Miszka nie zostawił miejsca chociaż widział w lusterkach, że jestem dużo szybszy, Miszka skręca jakby był sam w zakręcie, wchodzi w bok Qvertego, odbija się i wypada poza trasę...Kara +25s...Nice...
To sa takie moje przemyślenia, lubię pomarudzić chociaż i tak kary się już nie cofnie nawet jeżeli jakimś cudem ktoś mi przyzna rację(której mogę nie mieć ale na zdrowy rozsądek to tak się takie pojedynki załatwia, ja tak w większości przypadków robię gdy widzę, że ktoś jest szybszy, zostawiam miejsce)
No offence...I tak przyjmuje kare na klate chociaż nie widze jakiejś wielkiej winy z mojej strony...
Qverty a zauważyłeś przypadkiem jak ja trzymałem wewnętrzna stronę zakrętu ? a Ty po prostu przestrzeliłeś zakręt i trafiłeś Miszke nie odwrotnie
Zobacz sobie mój replay z kokpitu to zobaczysz, że dostaje strzała w momencie gdy składam się do zakrętu i w skutek tego gonga obaj z Miszką wylatujemy z zakrętu...
Qverty, ale poprawny atak to taki, w którym przed dohamowaniem jest się na równi z bolidem, którego wyprzedasz. W tej sytuacji ewidentnie opóźniłeś hamowanie i wbiłeś się w Miszkę. Mi to wypominano parę razy. Mogę się mylić, ale chyba ty też mi o tym wspominałeś szczególnie wtedy gdy stanowiłem dla ciebie hmm...
...zagrożenie zresztą chyba nadal uważasz że stanowię.
A no dlatego, że Miszka nie zostawił miejsca chociaż widział w lusterkach, że jestem dużo szybszy--> Czyli co? Miał zjechać na pobocze? Jakbym widział pędzącego za mną Qvertego to bym próbował bronić pozycji, a nie przepuszczać.
EDIT:
No dobra, zostawiłeś miejsce, ale on Ci się w lusterkach pokazał ewidentnie. Ty za to wyskoczyłeś jak Filip z konopi z zakrętu i bierzesz się za wyprzedzanie, później zwalasz winę na Miszkę, że Cię nie widział jak nawet nie zdążył(byłeś dużo szybszy mówisz) i się nie spodziewał nawet wyprzedzania.
fisher-->
zjechac na pobocze? A czy ja w walce z sikhamem zjeżdżałem na pobocze? Robiłem miejsce w zakręcie po prostu żeby dwa bolidy mogły swobodnie w niego wejśc bezkolizyjnie. Co się nawet opłacało bo jak widać na załączonym filmiku dopóki nie zjechałem do boksu wybroniłem każdy zakręt chociaż sikham był jakąś sekunde szybszy...
A co do tego wypominania i tego, że uważam, że stanowisz zagrożenie to nie wiem o co ci chodzi i w sumie mało mnie to interesuje...
Tyle z mojej strony i koniec tematu bo i tak nic nie nie zdziałam...
To i ja coś skrobnę. Jak to się mówi lepiej późno niż wcale. Kwalifikacje poszły całkiem udanie. Czas uzyskany był dokładnie takim jakiego się spodziewałem, reszta już zależała tylko i wyłącznie od pozostałych kierowców. Wpadło P5, całkiem ok.
Udało mi się ponownie dobrze dogrzać opony i wystartować. Po małym zamieszaniu na T1 wylądowałem na drugiej pozycji tuż za Fisherem. Trzymałem tempo aż do pierwszego pitu i tu nastąpiło rozczarowanie.
Nie spodziewałem się i nie zauważyłem że mam jakieś uszkodzenia, widać gdzieś doszło jednak do kontaktu na T1. Spędziłem w picie jak pokazują rezultaty końcowe cenne 12 sekund. Wielka szkoda bo była szansa na pierwsze pudło w tym sezonie biorąc pod uwagę fakt jak mocno i długo walczyłem o trzecią pozycję z Danleyem.
Z tego miejsc chciałem mu bardzo podziękować za fair play i walkę. Dostarczył mi dużo emocji w tym wyścigu. Szkoda tylko że jest to jeden z nielicznych kierowców którego nie strach atakować w naszej lidze w obawie o incydent. Wie jak się jeździ , gdzie można a gdzie nie można zaatakować, kiedy trzeba pokazać kto jest szybszy i kiedy należy odpuścić.
Nie chodzi tu o przysłowiowe włażenie Danleyowi w d***, zaraz napiszę o co mi chodzi.
Ukończyłem wyścig na 4 pozycji, lekko rozczarowany ale to wciąż dobry wynik.
Szkoda że maciuli nie udało się zapunktować ale przeglądając replay było to dla niego ciężkie GP, myślę że wywiezie sporo punktów w następnym GP.
Teraz troszkę z innej beczki. Nosiłem się z zamiarem napisania tego już od Monaco ale myślę że przerwa wakacyjna będzie dobrym momentem na refleksje. Jeżdżę już z wami chyba 4 sezon, 4 lata jeśli się nie mylę. W tym czasie życie przewróciło mi się do góry nogami i pomimo że nie znajduję już czasu, nie udzielam się, nie pomagam jak kiedyś w każdej wolnej chwili staram się być na bieżąco. Czytam wasze dyskusje, relacje, w wolnej chwili późną nocą analizuję sobie replaye i wszystkie incydenty. Znajdowałem tu na golu świetny kompromis pomiędzy symulację a dobrą zabawą w gronie fajnych ludzi.
Zawsze zmotywowany stawałem na gridzie do każdego nowego sezonu włącznie z tym. Coś się jednak zmieniło :( Niestety na gorsze w mojej opinii.
Wspomniałem o symulacji i dobrej zabawie. Niestety nic nie zostało z pierwszego i niewiele już z drugiego. Przed sezonem wiele rozmawialiśmy jak on będzie wyglądał i gdzie można pójść na kompromisy. Dopiero teraz to dostrzegam że poszliśmy na zbyt dużą łatwiznę.
Nie chodzi mi tu o asysty w jeździe bo to chyba jedyna dobra rzecz.
Hamulce - to jakaś parodia. Ich zużycie nie istnieje. Poza kilkoma torami gdzie o ranyy, trzeba podnieść poziom chłodzenia z 3 na 4 to można po prostu je pominąć ustawiając bolid.
Gdzie czasy w których trzeba było zmniejszyć tempo i je schładzać aby dojechać do mety. Gdzie ten dreszczyk kiedy wyczuwałeś że przeciwnik ma problemy z hamulcami i pozwalałeś sobie na śmielsze ataki. Do końca tego sezonu nie zrozumiem jak można go nie ukończyć z ich powodu, po prostu nie dociera to do mnie.
Silnik - Tu krótko. Sezon 2009, tor Silverstone. Po początkowych okrążeniach popełniam błąd na bardzo szybkim T1 i zaliczam spina tak nie fortunnie że jechałem tyłem w barierki. Przytrzymałem gaz na około dwie sekundy chyba z wrażenia aby w nie nie uderzyć. Od tego momentu ujechałem jeszcze jedno okrążenie na dymiącym silniku i koniec wyścigu, to były emocje.
Dziś jak bym nie ustawił skrzyni, jak bym się nie starał za szybko zrzucać biegów, ile spinów bym nie zrobił to dojeżdżam do mety z żywotnością silnika na poziomie 90%, trochę lipa nie? :/
Uszkodzenia i kierowcy – Tu jest najgorzej. Napisałem razem bo to jest powiązane. Słaby procent uszkodzeń skutkuje takim destruction derby jakiego dawno nie widziałem. O ile wszelakie T1 nie są na szczęście wielkim problemem to ataki wielu kierowców już tak. Wielu robi to w najmniej oczekiwanych momentach bez obawy o konsekwencje. Aby do przodu, po trupach do celu. Strach podejmować jakąkolwiek walkę. Fajnie że pokazałeś ten filmik qverty [89] bo dokładnie o to mi chodzi. Tyle że w większości przypadków takie manewry mają opłakane skutki. Kończy się to bardzo obitym wozem lub całkowitym spinem. Mam nadzieję że nie znajdzie się żadna osobo pisząca że twój manewr na Miszcze był prawidłowy bo chyba wyjdę z siebie i stanę obok :)
Problemem tu jest przednie skrzydło. W chwilach mojego całkowitego zwątpienia już poruszyliście ten temat w poprzednim wątku co wywołało u mnie ponowną nadzieję na lepsze jutro. Niestety jak szybko się pojawił tak ucichł.
Powinniśmy jak najszybciej wprowadzić takie zmiany aby przy powyższej sytuacji atakujący je stracił. Myślę że skłoniło by to co poniektórych do pomyślenia dwukrotnie przed takimi nieprzemyślanymi atakami.
Jest jak jest, nie mam zamiaru tu rewolucji robić a tym bardziej zmieniać czegoś w trakcie sezonu ale przedniego skrzydła z całą stanowczością nie odpuszczę.
Hamulce, silnik, inne uszkodzenia, idziemy w arcade? w porządku, może zmienimy coś w następnym sezonie ale skrzydło? Mclarena nie stać już więcej na produkcję skrzydła z wbudowanym god mode i w Valencii użyliśmy ostatniego. Bez zmian niestety nie stawimy się na Spa :)
Mam nadzieję że wszyscy o tym porozmawiamy a nie tylko komisja która notabene wykonuje dobrze swoją robotę, dzięki za wasz wkład.
Nie spodziewałem się i nie zauważyłem że mam jakieś uszkodzenia, widać gdzieś doszło jednak do kontaktu na T1 Ode mnie dostałeś strzała jak się maciula przebijał na pierwszą pozycje, chciałem zjechać w prawo ale niespodziewanie się pojawił i brakło miejsca, był mały kontakt jak dobrze pamiętam, sorka :P
A o tym co pisałeś dalej...to chyba większość to szczera prawda ;)
Temat uszkodzeń nie można, tylko trzeba podjąć, bo co to jest za wyścig bez latających części, jeszcze się chyba nie zdarzyło w tym sezonie żeby ktoś coś urwał, a szkoda...
Przynajmniej jak by były uszkodzenia na 50% to wszyscy by zaczęli uważać i nie było by tyle kłótni
bokserek--->90% rzeczy które opisałeś to problem z modem, który w wersji bazowej był po prostu żałosny (ale miał skiny) i trzeba było poruszyć niebo i ziemię, aby był strawny (po drodze mieliśmy chyba z 8 update'ów). Odnośnie hamulców - nie zgodzę się. W Kanadzie i Walencji musiałem kombinować, aby dojechać do mety;) Największy problem to zniszczenia i tu się zgodzę - przydałaby się poprawa. Co ciekawe - to nie wina ustawień procentowych w opcjach, tylko właśnie moda. Sikham chyba coś tam próbował wykombinować, ale nie wiem czy dokonał cudu;)
Motywacja - to już 4 sezon i nie dziwie się, każdy może czuć się wypalony po takim czasie. Ja jeżdżę dla frajdy i doskonalenia własnych umiejętności. A jak wpadnie jakiś dobry wynik, to radość jest.
Qverty---->Zauważ, że wszedłeś w zakręt z prędkością, przy której i tak wypadłbyś z toru - odbicie się od Miszki uratowało Cię i wszedłeś na jego linię. Zacząłeś hamować 50 metrów przed wirażem co było...ekhmmm nieekskluzywne;) Miałem podobną sytuację z bokserkiem (ale 3 zakręty dalej) i podobnie jak Ty - wypchnąłem go, ale szybko oddałem pozycję. Poszukaj na pierwszych okrążeniach to zobaczysz o co chodzi. Pamiętaj, że dochodzą do tego lagi, ping i inne detale.
cuda to moja specjalność :P i niedługo powinny ujrzeć światło dziennie kolejne poprawki ;) teraz to było bez sensu bo była zbyt mala przerwa miedzy wyścigami i ewentualne blady mogłyby zostać zbyt późno wykryte
co do silnika to się nie zgodzę bo jeśli nie zadba się o jego dobre chłodzenie to nie przejedzie się na nim wyścigu a hamulce - już parę osób przez nie odpadło czyli i tak więcej niż w real F1
Od początku byłem za jazdą bez pomocy i z jak największym realizmem, ale z uwagi na niską przystępność dla początkujących nigdy takie głosy nie były brane pod uwagę, a szkoda. Obecnie podobny poziom realizmu, szczególnie jeśli zwrócić uwagę, że w lidze dozwolone są pomoce odnajduję w nfs:shift 2, a grafika i otoczka o niebo lepsza. Naprawdę... no offence, ale zawodnikom, którym podoba się godmode oraz używają automatycznych skrzyń, abs, esp, cia, fbi, kgb i prison break :P polecam właśnie shifta. Gdyby w WF1 było więcej symulacji na pewno chętniej znajdowałbym czas na trening czy start.
Co do filmu z GP Hiszpanii to jednak nie dawałbym tych wypadków/wyprzedzeń a'la WTCC, bo mnie to przynajmniej w oczy kole. Wystarczą same mijanki. ;)
Chciałbym się dowiedzieć czy coś organizujemy jakiś event, czy wszyscy robią sobie odpoczynek
Luigi--> Wczas się zorientowałeś z tymi uwagami do filmiku:)
Kruchy--> Nawet nie mamy jeszcze serii wybranej. Większość opowiedziała się za kartami co IMHO jest troszkę bez sensu bo jedno osobowe bolidy mamy właściwie na co dzień(poprawcie mnie jeśli karty to coś innego). Osobiście chciałbym pojeździć w samochodach zabudowanych(turystycznych?) takich jak PCC. Tutaj rola wyżej postawionych kierowców by zorganizowali to przez może jakąś listę chętnych, głosowanie nad serią lub też torem bo ja niestety mam za małą siłę przebicia:)
Co do przemyśleń bokserka:
Na początku gdy uczyłem się jeździć na kierownicy myślałem że nie jest to jakiś łatwiejszy mod. Myliłem się. Porównałem sobie go do kilku innych(GP2, PCC itd...). Obecnie szukam wyzwania w naszym modzie i wyłączam pomoce. Została tylko TC i ABS na LOW razem ze sprzęgłem. I nie wiem czy opłaca się w ogóle wyłączać więcej bo teraz wszystko zależy od pracy nóg, a kręcenie kierownicą może pozostać jakie jest co jest troszkę irytujące.
Trwałość silnika i hamulców jest całkiem w porządku wyważona. Ja już nie dojechałem przez hamulce. Silnik wystarczy dobrze ustawić i szafa gra:)
Mankamentem jest coś o czym chyba nie wspominał bokserek-opony. Między hardami i softami jest przepaść jakościowa przez co wszyscy tylko korzystają z softów. W zeszłym sezonie wyglądało to zupełnie inaczej. Również warto to uwzględnić w poprawkach Sikhama.
Uszkodzenia są stanowczo za małe. Można spokojnie włączyć 25% i będą wtedy w porządku. Osobiście widziałbym nawet 50%, co spotka się pewnie z krytyką. Podniosło, by to na pewno poziom widowiska wyścigów i przyciągnęło nowych kierowców czego teraz potrzebujemy bo frekwencja się zmniejsza. Nie ma już tego dreszczyku, który towarzyszył straceniu kontroli nad bolidem bo i tak wiadomo, że nie uszkodzimy bardzo pojazdu. Tak czy inaczej jeśli czegoś nie zmienimy nadal będą takie Destruction Derby, a wyprzedzenia typu Qverty vs Miszka miałyby miejsce o wiele rzadziej i byłby dobrą lekcją mądrego wyprzedzania. Wiem, że nie jestem znakomitym przykładem na bezpiecznego kierowcę, ale taka jest moja wizja:)
Coś się jednak zmieniło :( Niestety na gorsze w mojej opinii.
To prawda, liga zmieniła się stanowczo w porównaniu do tego co było rok temu, lecz nie potrafię wskazać czynniku, który to spowodował.
Fisher CARTy to jednoosobowe bolidy które są diametralnie inne w prowadzeniu od tego co znamy z europejskiego podwórka :) ściągnij i pojeździj - ja jeżdżę nimi dla samego dźwięku silnika ^^
Również warto to uwzględnić w poprawkach Sikhama.
brzmi to jakby cały sztab za tym stal a nie tylko ja :P
brzmi to jakby cały sztab za tym stal a nie tylko ja :P
No ja nie wiem ilu inżynierów z STR zaangażowałeś w prace:D
Jeśli ktoś chętny dzisiaj na popołudnie pojeździć sobie w PCC: http://rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=PCC%202007 na torze Albert Park z tego sezonu to zapraszam. Wystarczy pobrać hamachi, a reszta info u mnie na gg: 4373976.
fisher -> CARTy - http://www.youtube.com/watch?v=x9Mo_dLNDaw Z zewnątrz dźwięki są kiepskie, od połowy masz onboard.
O, przemek fajnego moda rzucił :] Bo ja osobiście mam dość na razie szybkich bolidów.
przemek -> Jaką wersję masz? Bo ja bym chętnie pojeździł tą nowszą Meganką, pięknie wygląda 8) Ta wersja jest najlepiej oceniana http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Megane%20Trophy%20Eurocup%202008
EDIT: Dupa, w tym modzie też nie ma tej nowej Megane, a na rFC pokazuje, że niby jest :/
Zamiast każdy rzucać swoją propozycję lepiej ustalmy wszystko razem, wrzućmy moda razem z torem na serwer i wio. Osobiście pisze się dosłownie na wszystko, bo i tak nie ma nic do roboty dzięki świetnej pogodzie :)
Na razie pobieram Megane Eurocup 2008, więc tak jak Przemek pisał, można coś później pośmigać na Poznaniu :>
Ja też jestem chętny na poznań
Nie ma nic lepszego, niż Tor Poznań i Megane Trophy :) Czasem w wolnych chwilach włączałem sobie ten zestaw w rFactorze, aby odpocząć od szybkiej F1 i nudnych Tilkedromów :P
Ok, to kto stawia serwer? :> Ja ściągam tor, zaraz spróbuję jak to wygląda ze stawianiem serwera, ale swego czasu chyba nie działało.
Ja mam starą meganke, ale generalnie jak zapuścicie linka to jestem chętny na ściganie nawet dzisiaj ;)
Przemek -> http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Megane%20Trophy%20Eurocup%202008
Ps: Dźwięk silnika naprawdę wygrywa zawody :D Przypomina się zeszłoroczne spotkanie ;)
mam moda i tor jestem gotowy :)
zobaczcie czy mozecie sie polaczyc
77.45.36.169
Bioly, wyżej dalem linka do toru, ściągałem dzisiaj
muszę jeszcze raz moda pobrać :(
to o której jedziemy panowie ?
Czemu jak chce wejść na serwer to pisze mi curret session closed
Cwaniaczki race sobie robią :D
Zbanować ich !!! :P :D
<edit>
Żartowałem :P
<edit>
Żeby oni nas nie zbanowali, i serwer dla nas zamkną :P
żaden żart kruchy :D bany polecą :P
to o której jedziemy ?
a ile by nas w ogóle było ?
teraz jakiś błąd wyskakuje przy wczytywaniuy toru :(
Arek patcha wgrales?
moze cos zle podmieniles?
bo masz problem z plikiem simcomegane.HDV i Euro Megane Trophy.rfm
tak i teraz wchodzi bez problemu a wywala teraz z serwera no super poprostu
coś tam pisze been booted ...
jak to naprawić ?
no dobra
Ściągacie to i instalujecie, w instalatorze wybieracie folder rFactora !
http://www.megaupload.com/?d=J6Q2QCZ1
Następnie ściągacie to i wypakowujecie tak, aby zastąpił wam pliki:
http://www.megaupload.com/?d=W5P5VPIC
Nie róbcie siary :)
zróbcie reseta
bo mnie wywaliło
poczekamy jak skończą
jeszcze 3 okr
No żal po prostu
I tak sobie pojeździłem :\
Jeździcie jeszcze? Po ściągam jeszcze to 50 mb i mógłbym pośmigać trochę...
jeżdżą
Poczytałem trochę co tam pisaliście na temat zmian i zdecydowanie jestem za zwiększeniem uszkodzeń. Może nie od razu, żeby koła latały, ale żeby skrzydła były faktycznie delikatne, przynajmniej nie byłoby takiego ryzykanctwa przy wyprzedzaniu. No i do diabła, nie da się czegoś zrobić z ABSem? Ja preferuję jak największą możliwą symulację i jeżdżę bez, ale denerwuje mnie jak każdy mnie bez problemów bierze na dohamowaniach. Może da się jakoś pogorszyć to działanie ABS, żeby trzeba było obniżyć siłę hamowania? Nie wiem. Pamiętam, że w poprzednim sezonie tej różnicy aż tak nie czułem, jak śmigałem bez ABSu.
Ściągam CARTY i zobaczę czym to się je na Poznaniu :P
Przepraszam za takie opóźnienie, ale miałem ważne sprawy na głowie;)
http://gameplay.pl/news.asp?ID=60298
Mam pytanie bardzo mało związane z tematem, ale myślę że jednak znajdę tu pomoc :) Natchnęło mnie na kupno kierownicy, po tym jak stwierdziłem że gra w Shifta 2 na klawiaturze to średnio dobry pomysł. Ja osobiście jestem w tej kwestii totalnym lajkonikiem (:P), ale widzę że tu jest sporo ludzi używających właśnie kierownic i dlatego postanowiłem tutaj poszukać porady. Może na początek budżet, który ustalam na nieprzekraczalną granicę 300zł, chociaż bardziej wolałbym wydać koło 250. Nie wymagam cudów towaru z najwyższej możliwej półki, chociaż wolałbym coś dobrego jakościowo, żeby już mi na jakiś czas wystarczyło. Force Feedback nie jest konieczny, ale jak będzie to się nie obrażę. Pomożecie? :)
W tej cenie i do Shifta 2 - http://www.logitech.com/pl-pl/support-downloads/downloads/game-gear/devices/270
grish---> Formula Force Ex od Logiego...Za tą cenę nic lepszego nie znajdziesz...
http://allegro.pl/kierownica-pc-logitech-formula-force-ex-i1699792743.html
edit. sekundy...
Albo poszukaj używanych DFP/DFGT lub MOMO w ostateczności. W szczególności te dwie pierwsze kierownice są warte polecenia ponieważ biją jakością wykonania FFEx na kolana :> Trwałością sprzętu się nie przejmuj, bo tak DFP jak i DFGT mają kulkowe łożyska, co jest równoznaczne z tym, że są niemalże nie do zajechania :)
Cholercia, chyba zmienię zdanie co do budżetu, bo ta Formula Force Ex średnio mi się podoba ze względu na zmianę biegów. Oduczyłem się już dość dawno gry z automatycznymi skrzyniami i widzę że tutaj miałbym mały kłopot z dostosowaniem sobie przycisków. A skoro jakościowo też jest dużo lepsza to chyba jednak odżałuję raz a dobrze i będę mieć święty spokój. Bo pewnie potwierdzicie moje przypuszczenia że warto?
Warto. Po mimo faktu, że nie jesteś zapalonym fanem symulacji, to zapewniam Cie, że nawet w takim Shifcie można poczuć wielką różnice między FFex, a DFGT :) Kilka osób z tego wątku ma taką przesiadkę za sobą i jestem pewien, że mogą potwierdzić moje słowa.
Aha, pamiętaj, że DFGT po mimo posiadania gałki ma tylko możliwość sekwencyjnej zmiany biegów. Żeby mieć skrzynie + sprzęgło z prawdziwego zdarzenia trzeba zainwestować w G25.
Polecam wszystkim mod BRKart 1.1 :> Jesli ktos choc troche lubi gokarty i chce poczuc sie jak Kubica za mlodu to na pewno sie nie zawiedzie. :>
Przykladowy lap w moim wykonaniu, oczywiscie bez asyst: http://www.youtube.com/watch?v=WYHahYU9woc
Wyglada na banal, ale wbrew pozorom bardzo latwo zaliczyc spina.
Pajkul -> Karty to IMO tylko real lub w ostateczności Kart Racing Pro - http://www.kartracing-pro.com/ . Lepszej symulacji gokarta na rynku nie dostaniesz :)
eJay -> Na moje to można by te Meganki jeszcze pociągnąć, bo śmiga się na nich bardzo przyjemnie. Co do toru, to Norisring może być, choć osobiście byłbym za Tobanem lub nocną Laguna Secą :)
Jako, że musiałem swój wyjazd przenieść na inny dzień to w ten piątek/sobotę/niedzielę mam czas aby się pościgać;) Moja propozycja:
http://rfactorcentral.com/detail.cfm?id=Norisring%202009 (fajny, lekki tor)
http://rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Nismo%20Skyline%20R34%20Z-Tune%20Road
sikham--->Tor jest łatwy i bardzo dobrze wygląda. Można wrzucić na niego kilka klas, bez open wheelerów i dobrze się bawić. Nie mam ochoty na jakieś zawijasy z zakrętami "widmo". Jak już coś brać to stuff który szybko się trawi;)
Bioly------->Laguna to mi się przejadła, Toban chyba trochę za długi. Megane może być. Cart w sumie też;)
Toban chyba trochę za długi.
Można krótszej wersji użyć :>
Albo np. na Imoli pojechać.. Nie ma chyba osoby, która nie lubi tego toru.
Lepiej będzie wziąźć jakiś krótszy i łatwiejszy tor bo to zatrze różnice między kierowcami i zwiększy ilość zabawy:)
Meganki i Noisring byłyby OK. Nie ukrywam że wolałbym PCC:)
Krótki i łatwy tor? Monza? Interlagos?
Toban jest idealny do takich samochodów :) są jeszcze Adria i Brands Hatch
a to już hardcore :D chociaż DTMy po tym się ścigają ...
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/1/11/Brands_Hatch_%27Indy%27_layout.png
Sikham --> Tyle że raczej nie na Indy, ale na konfiguracji GP.
Jedźmy od razu na Nurburgring 24h :D
My z Kruchym wczoraj po Le Mans jeździliśmy na modzie Endurance Series. Bardzo efektownie zrobiony mod od strony dźwiękowej :>
Z innej beczki: http://www.virtualr.net/real-kers-drs-for-rfactor-preview-video/
Przydał by się kers i drs :)
Właśnie jesteśmy z Korkiem i Kruchym po pierwszych testach ciekawego feature w rFactorze :> Więcej szczegółów być może wkrótce..
Porażka nie porażka, zawsze to coś nowego. A jak się chce, to można to w taki sposób skonfigurować, że szanse na spotkanie jakichś problemów maleją prawie do zera.
i jechać bez realfeela ?:P zresztą 12 osób to tylko 6 samochodów wiec jakieś 4 na mecie
już pisałem kruchemu ze znacznie lepszym wyjściem jest jechanie samemu nawet 3h
I dlatego to wszystko testujemy.. Najlepszym wyjściem byłby jakiś stress-test w większej grupie, bo dziś po mimo używania pluginów, żadnych problemów nie zauważyliśmy. Poza tym nie ma sensu tworzyć jakiejś większej napinki, tylko trzeba wszystko na spokojnie sprawdzić. Jak wyjdzie, będzie świetnie, jak nie, to żadna strata, wrócimy do jazdy takiej jak zawsze ;)
Udało mi się skonfigurować sieć na tyle, że mogę serwer stawiać :)
Będzie jakaś większa grupka chętna, żeby przetestować wieczorem zmiany kierowców?
każdy, kto chce pomóc w testach, niech zainstaluje pliki z wpisu Przemka [133]
Jest to mod renówek z torem w poznaniu. Fajnie byłoby coś innego zorganizować, bo z tego co widzę, to serwer niepotrzebnie został opłacony, bo nawet nie ma jednej osoby na nim..
Dla przypomnienia
Ściągacie to i instalujecie, w instalatorze wybieracie folder rFactora !
http://www.megaupload.com/?d=J6Q2QCZ1
Następnie ściągacie to i wypakowujecie tak, aby zastąpił wam pliki:
http://www.megaupload.com/?d=W5P5VPIC
Nie róbcie siary :)
No przecież ostrzegałem, że zainteresowanie będzie nikłe jeżeli nie zerowe. Co roku tak jest zimą i w przerwie wakacyjnej. Na początku pół ligi się deklaruje, zbierze się jednorazowo 5 osób na serwerze i później jest cisza...
Ja bym nawet od czasu do czasu pojeździł w sobotę wieczorem ale przecież sam ze sobą jeździł nie będe...
testy odbywają się praktycznie codziennie, ale w małym gronie, fajnie byłoby gdyby dołączyło jeszcze kilka osób, bo w przeciwnym razie takie testy 3 osobowe nie maja sensu..
Serwery stawiam ja lub korek, w zależności od tego kto jest szybciej na necie
Najdziwniejsze jest to, ze nagle wszyscy się zapadli pod ziemię. Zero kontaktu.
Ja rozumiem ze sa wakacje, i większość, gdzieś się wybiera, ale wszyscy w tym samym czasie??
Może by było więcej chętnych do testowania gdybyście oficjalnie powiedzieli że testujemy nowego moda itd...
Ja mogę dzisiaj pojeździć. Napiszcie tylko o której godzinie, bo ostatnio nie widziałem tutaj żadnych info ! Rozumiem, że renówki + poznań nadal aktualne.
testy odbywają się praktycznie codziennie, ale w małym gronie, fajnie byłoby gdyby dołączyło jeszcze kilka osób, bo w przeciwnym razie takie testy 3 osobowe nie maja sensu..
W takim razie miło by było gdyby ktoś napisał: ej, testujemy moda tego i tego na torze takim i takim(linki do pobrania), zbieramy się na serwerze takim i takim, tego i tego dnia o tej i o tej godzinie. A nie, na forum cisza to skąd ja mam wiedzieć na jakim serwerze i kiedy?
OK pokręciłem trochę kółek na Poznaniu i Norisring, jakby ktoś postawił serwer...
ja tam mogę jeździć przez ten tydzień :)
Instrukcja zmiany kierowcy.
Przygotowania:
- w pliku rFactor\UserData\nazwa_profilu\nazwa_profilu.PLR "AI Controls Driver" ustawić na 0
- przypisanie przycisków do funkcji "Passenger Select" i "HotSwap"
Procedura Obserwatora (Spectatora):
* przed wejściem na serwer trzeba przejechać się offline, żeby ForceFeedback zaskoczył
* w zakładce "Connect" klikamy "Settings" i ustawiamy "Spectator" na "On".
* łączymy się z serwerem. Będziemy niewidoczni na liście, tam są widoczni jedynie aktualni kierowcy. Można normalnie pisać na czacie.
* gdy zbliża się czas zmiany klikamy na kierowcę, którego mamy zmienić i wciskamy "Passenger Select"
* na czacie pojawi się "You are now riding with: ksywka_aktualnego_kierowcy".
* wciskamy "RACE" i czekamy
Procedura Kierowcy:
* łączymy się z serwerem tak jak w przypadku normalnych wyścigów
* gdy na serwer wejdzie partner i "wsiądzie" do auta, pojawi się tekst "kierowca is now riding with you."
* meldujemy chęć odbycia wizyty w boksach
* i teraz są dwie możliwości, które trzeba testować:
- w menu LCD szukamy linijki "Driver" i wybieramy, kto ma przejąć auto w boksach (na liście są tylko osoby, które "siedzą" w aucie. Zatrzymujemy się na swoim stanowisku, pojawia się informacja, że za X s stracimy kontrolę nad autem, po czym następuje zmiana kierowcy.
- zjeżdżamy do boksów, odbywamy wizytę, po czym zaraz po ruszeniu naciskamy "Hot Swap" - po 3s następuje zmiena. Dwie uwagi: trzeba się upewnić, że tylko jedna osoba z nami jedzie i nie można zmiany dokonać przed wizytą w boksach, bo inaczej zastępujący kierowca nie zobaczy stanowiska, gdzie powinien się zatrzymać.
* na koniec kierowca, który został zmieniony "wysiada" z auta przez wciśnięcie "Passenger Select" i pojawia się tekst "You are no longer riding with: Kierowca".
Serwer : 93.105.17.11
Korek już kończy instrukcje..
Może to głupio zabrzmi, ale dobrze jakbyście wchodzili parami :)
Singiel nie jest w stanie testowac sam zmian, tylko jedynie poznac tor.
Wybraliśmy Poznan, bo jest zdecydowanie krótszy do testów od Norisring
Umawiamy się po Qwalifikacjach..
Ja też nie...
to wpadajcie teraz
a wieczorkiem ??
Ja moge gdzieś 19-20 dopiero...
edit. Serwer ten na którym jeździmy F1 czy ten Korka?
a niech to coś trafi dzisiaj nie dam rady ale następnym razem będę mógł
Connor_
Dedyka jak na razie nie ruszamy.
Serwer ja postawiłem :)
mała korekta serwera.
Nowe IP:178.235.62.56
wiem że siatkarze grają, ale wpadac na serwer. już jest Wiktor..
Czekamy na resztę..
Ja też, ale bez żadnych zmian, jazd parami itd. dlatego napiszcie w jakim trybie śmigamy.
Od 18 jestem rdy, więc jak ktoś będzie chętny to wiecie...;) I bez jazd parami, tylko każdy sam i Tor Poznań + Megane Trophy
Ja za Poznań dziękuje osobiście.. Tyle ostatnio ten tor męczyliśmy, że mam dosyć :)
Inna sprawa, że mamy naprawdę mase fajnych obiektów na których można się świetnie ścigać i kompletnie tego nie wykorzystujemy. Przy takich casualowych spotkaniach fun powinien być stawiany ponad wszystko, więc nie widzę sensu w ściganiu się na jednym torze przez kilka dni.. Ale róbcie jak chcecie, nie musicie moich żali brać pod uwagę :P
Ja zawsze optuję za Norisringiem - prosty tor gdzie da się wyprzedzać po ludzku:)
No to dawaj bo byk pojeździł trochu, czas mam...
Serwer stoi: 178.235.62.56
to jaki tor chcecie ??
Poznan/Norisring???
Ja będe za jakieś 20 minut...
Dzisiaj jeździmy na Norisring, kruchy za chwilę wrzuci go na serwer :)
http://www.megaupload.com/?d=AO2OTAZZ