Tak jak w tytule, więc pojawił się 1 skan zawierający wiadomości dotyczące 3 już serii Ultimate Ninja Storm. W tej odsłonie pokażą się takie postacie jak; Haku, Zabuza, Raikage, Darui, oraz C.
Dokładna data premiery nie została jeszcze ukazana.
A oto skan:
Troche dziwna nazwa mogli dać Storm 3, ale kij oby była tak dobra jak dwójka i dali kilka nowych postaci.
No to czekamy :D
spoiler start
Chociaż dalej czekam na gre w świecie OP :(
spoiler stop
Podobno historia ma sięgać IV Wielkiej Wojny Shinobi, ale to tylko pogłoski. To było by coś, zagrać Sasuke Vs Danzo Oby nie zawiedli nas niczym i mam nadzieję, że w tej części będzie w końcu tryb kooperacji.
No, nareszcie info o kolejnej grze :D Wydaje mi się, że będą postacie z pierwszej części. Mam do was pytanie - co chcielibyście poprawić w części 3, patrząc na błędy części drugiej i pierwszej? Ja bym dał wreszcie ten antialiasing, dał możliwość eksploracji w 3D - tak jak w pierwszej części, z tą różnicą, że światem wielkim jak w drugiej. Powinni też dodać więcej możliwości podczas walk - niech powrócą walki na ścianie, niech zrobią niszczące się otoczenie, niech powrócą świetne ultimate jutsu, niech będą długie jak w jedynce, jedynie z możliwością skipowania. Niech dadzą jak w pierwszej części awakeningi na początku walki, minigry, których brakowało w drugiej części. Zderzenia jutsu też powinny wrócić. To tyle ode mnie, jak mi się coś jeszcze przypomni, dam znać :D
Oczywiście, zapomniałem o jednym z najważniejszych - NIECH DADZĄ W KOŃCU ORYGINALNY SOUNDTRACK :D
@Kamilonoha
Wydaje mi się, że będą postacie z pierwszej części
Chyba ;). Historia na pewno będzie kontynuacja 2 i może zrobią jeszcze jakiś bonus w formie misji dodatkowej w której walczymy z Zabuzą i Haku. Też było by to dobre rozwiązanie, powspominałbym sobie starsze odcinki, długo starsze.
możliwość eksploracji w 3D - tak jak w pierwszej części, z tą różnicą, że światem wielkim jak w drugiej.
Wątpię, ale pomarzyć można. Na pewno był by to majstersztyk.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Powinni też dodać więcej możliwości podczas walk - niech powrócą walki na ścianie, niech zrobią niszczące się otoczenie, niech powrócą świetne ultimate jutsu, niech będą długie jak w jedynce, jedynie z możliwością skipowania. Niech dadzą jak w pierwszej części awakeningi na początku walki, minigry, których brakowało w drugiej części. Zderzenia jutsu też powinny wrócić.
Z tym wszystkim się zgadzam, a w szczególności ze zderzeniami jutsu np. Rasengan vs Chidori.
W 2 bodajże jak zrobiłeś w tym samym czasie jutsu to tylko odpychało czy coś takiego, nie grałem już dawno. Napewno bym dodał więcej jutsu do postaci bo w 2 i 1 było zdecydowanie za mało moim zdaniem, więcej combosów które bardziej różnią się od siebie m.in. obrażeniami lub w skrajnych przypadkach wyglądem ( chodzi mi tu o co, o to że jak ostatnio - znaczy nie ostatnio bo to już dawno było widziałem chyba parę postaci która miała taki(e) sam(e) combos(y), ogólnie to dodałbym zupełnie nowy tryb walki trudniejszy.A i jeszcze tryb kooperacji o którym wspomniałem w ostatnim poście, on miał już być bodajże w 2 ale coś nie wyszło. Jeśli plotki o historii sięgającej IV Wielkiej Wojny Shinobi czekały by na nas ekscytujące walki , bossy, w szczególności nie mógł bym się doczekać etapu walki na wielkim polu bitwy czyli na wojnie.Jeśli było by to prawdą ostatnim najprawdopodobniej kończącym historię elementem była by walka z boosem, tym co przyzwał Madara jakoś w ostatnich chapterach mangi, a jeśli by to pociągnęli by aż do końca (choć końca jeszcze nie znamy bo akcja nadal wre) to było by zajebiście.
ja osobiście chciałbym żeby był długi story mode i żeby mogło się skakać po dachach
Niech zmienią wszystko. Nuns2 był biedny , nudny . Świat w 2d może zostać . Niech dodadzą po kilka jutsu i uj do każdej postaci , do wyboru . Co-op musowo , zawsze to jakiś inny tryb i gra szybko się nie znudzi . Mogą dodać turnieje ( jak w TBB) i inne pierdoły bo 1vs1 jest naprawdę nudny .
Hmm, widzę że dużo osób lubi to 2D, a nawet uważa za lepszy, a wg mnie to jest największy minus drugiej części - eksploracja jest po prostu NUDNA. Nie ma to jak 20 razy wracać tą samą drogą - a tak bardzo potrafi tą podróż uprzyjemnić skok na daszek, bieg po ścianie itp. Jeśli dodadzą eksploracje w 3D, to ile ja dałbym za to, żeby była ona taka jak w InFamous 2 lub assasin's creed...
Minusem części drugiej , jest wszystko . Co do tego 2d/3d wszystko jedno . Lepiej niech się za multi wezmą , chyba nie będziecie przechodzić singla 50 razy bo " łał da się wskoczyć na daszek " ...
Kamilnoha wolałbyś " daszki " w singlu , czy dobre i rozbudowane multi ?
Jak będzie " wspaniałe " multi z Nuns2 to ja tego nie kupie . Nawet jak będzie 1000 postaci .
Moim zdaniem powinni dodać wszystkie postacie z pierwszej części i dodatkowe misje z Haku i Zabuza , no i oczywiście postacie z drugej części włącznie z Danzo i Madarą. Fajnie by było gdyby można było wybierać awakening na początku walki albo nawet w czasie. A 2d z storm 2 podobało mi sie podobało, oby zrobili to samo w 3 części.Pozdro.......
HerkuleSS - zaskocze cię, ale "daszki". Jak dla mnie multi jest ok - napisz mi, co byś w nim zmienił (poza coopem, bo to jasne). I tak będę grał tylko w darmowe weekendy gold (tak, jestem szczęśliwym posiadaczem x-boxa), i na prawdę wolę rozbudowaną eksplorację, która sprawia wiele frajdy. Wolę grać z kolegą siedzącym obok, z którym można pogadać, pośmiać się, a nie z noobkiem w necie który spami atakami i w dodatku go nie znam. Tak więc wolałbym "daszki" ^^ ale o gustach się nie dyskutuje.
PS: A nawet dodam więcej - w naruto the broken bond na początku (póki nie znałem terenu) większą frajdę sprawiało mi latanie po wiosce niż walki. Naruto nie można traktować jako bijatyki, nie róbmy z tego Dragon Balla, w którym nie masz eksploracji. Najważniejsza jest fabuła (a walki i tak są epickie :P)
Multik w tego typu grach za bardzo mnie nie interesuje, wręcz odstrasza niektórymi użytkownikami "noobami" którzy używają nadmiernie tych samych ataków. Gdy pierwszy raz zagrałem w multi 2, owszem było kilku rozgarniętych graczy którzy umieli grać, a nie spamować jeden i ten sam cios, lecz takich ludzi jest niewiele.
Na razie pozostaje nam czekać na gotowca, bądź kolejny numer Shonen Jump'a w którym może się dowiemy czegoś więcej.
Sam wolałem grać singla w nuns2 jak multi . Multi w nuns2 jest okropne , spam spam i jeszcze raz spam . Właśnie chciałbym , żeby nie było czegoś takiego w tej odsłonie. Niektóre postacie mają ataki , które powinny być zastąpione bardziej widowiskowymi. Przykład Itachi , postać która włada najpotężniejszym genjutsu , którego nie da się użyć w grze . Dali 2 ogniste kule i atak susano w którym widać zwykłego sharingana . Przykład 2 Kakashi , gdzie jego element wody ? mgła ? W tej odsłonie , jak już wcześniej napisałem powinien być wybór jutsu.
Fabuła jest w anime/mandze no chyba , że zmienią ja tak jak w nuns2 . Walka Jiraiya vs Pain ( ciało zostało zniszczone przez rasengan a w anime/mandze zostało w żabie ) . Coś jeszcze takiego było w nuns2 ale już nie pamiętam. Trochę dziwnie czekać na singiel , w którym i tak wiesz , co się stanie.
Multi was nie interesuje ale innych tak . Kamilnoha napisałeś , że grasz z kolegą obok . Gdyby dali co-op , wybór jutsu , walki na ścianach z nuns1 , zniszczenia terenu , turnieje i inne pierdoły to mógłbyś grać offline współpracując z kumplem np. 2vs2com . Sam tak grałem z kolegą w TBB 2vs2 i było ciekawiej niż gapienie się kolegi co ja robię .
Jedni wolą singiel a inni multi , teraz pozostaje nam czekać na kolejne skany .
Ja musze jeszcze36 walk wygrać tylko i bedzie platynka... Ale na multi to sami ownerzy teraz graja... a ja mam staty 16/16 :P
http://www.siliconera.com/2011/06/20/naruto-shippuden-super-ultimate-ninja-storm-generations-travelling-to-europe/ niepotwierdzone wieści że nowy naruciak zagości w europie w lutym 2012
Chłopaki szykuje zarąbista gra już się doczekać nie mogę, oby były postacie z małego Naruto + jeszcze Zabuza, Haku, 5 z dźwięku, i kurde wielu innych :D
W Ultimate Ninja 5 było ze 63 czy 64 postacie teraz nie przypomne sobie, ale było to bez Paina i tych bohaterów Shippuuden, którzy teraz są pokazywane.
Licze na 70 postaci i dobrze rozbudowaną fabułe.
Gra zapowiada się zarąbiście :D tylko czekać na pierwszy trailer :D ;] I weźcie ludzie piszcie, bo jak był temat o STORM 2 to do 2000 postów doszliście, a tutaj tak cicho ; / :D
Gdyby był taki wybór postaci bym się bardzo cieszył:D
http://www.youtube.com/watch?v=G7UBqOpi_i8
103 postacie które były by mile widziane w grze :D
Tutaj tak cicho bo nawet traileru nie było i ciągle to samo dają, wię nie ma o czym gadać.
@up
Za wcześnie na takie rzeczy. Gdyby dali teraz narobiliby mi jeszcze większej chętki na grę którą nieprędko dostaniemy jak mniemam.
Edit.
[24] 1/3 z tych postaci co tam są nie będzie, może trochę więcej nawet.
[23] A o czym tu rozmawiać, trzeba czekać nic nie poradzisz, a jak masz jakiś pomysł na dyskusje to wal śmiało.
hej,słuchajcie ktoś z was gra w minecrafta i dobrze się na nim zna?bo mam duży problem.bo jak śpię to budzą mnie potwory.nie wiem jak one się tu pojawiają.moje drogi wejścia to tylko drzwi.pomocy!
http://www.youtube.com/watch?v=ksw-1gF5kps PIERWSZY TRAILER dobre połącznie pierwszego Naruciaka z Shippkiem
@wszyti - ja wiem, ale ci nie odpowiem, ponieważ to jest temat o Naruto Ultimate Ninja Storm Generation a nie do pogaduszek o minecrafcie, także powstrzymaj się przed takimi postami.
Wie ktoś może kiedy będzie Japan Expo, na którym ma być info/pokaz gry? Szukałem na necie, ale stronki po japońsku albo same daty poprzednich japan expo.
@up - Myślałem że uda mi się ciebie wyprzedzić, ale cóż - gratuluje za szybkość ;D Niestety, jak dla mnie trailer bardzo słaby. Uważam że sam arc z Haku i Zabuzą wystarczy, nawet wprowadzenie tej pierwszej serii odbija się na jakości - Ta "mgiełka" (za słaba jakość to się nie orientuje co to) oraz rzut sasuke przez Raikage (ten co Saskiem obraca) wyglądają BEZNADZIEJNIE jak na to, do czego przyzwyczaiła mnie pierwsza i druga część. Bez porównania pierwszy trailer storma 1 i pierwszy trailer storma 2 były o wiele lepsze. Ja teraz jedynie modlę się, aby to były tylko pozory, a gra była dopracowana, a nie robiona na szybko "żeby upchać dalsze wydarzenia z anime".
ścigaliśmy się też w temacie o stormie 2 o ile pamiętasz :P
Pamiętam pamiętam :D (sorry za offtop)
nie wydaje ci się, prawdopodobnie będą :D
Oczywiście że będą zderzenia :D jak mogło by nie być :D, ja widziałem ten trailer wczoraj rano na facebook-u ale nie można było dodać więc sam się zachwycałem tym trailerem w domu :D SUSANO Sasuke NAJLEPSZY !! Już sobie wyobrażam walkę Sasuke susano vs Itachi susano :D ale będzie jazda, a co do co-op to raczej nie będzie, ale tak mi się tylko wydaje. Trzeba czekać :D
http://www.youtube.com/watch?v=zj4ZPqgo2Ss 3 skan i potwierdzenie więsci że storm generation będzie w europie w 2012r.
http://www.youtube.com/watch?v=--Lo9NXlL30&feature=channel_video_title - Nowy gameplay z gry, Sasuke vs Raikage. Swoją drogą zawiodłem się, myślałem że będzie to szło w stronę genialnego storma 1, a nie tylko dobrego storma 2... Nadal krótkie ultimate jutsu, przeżyłbym, gdyby je RENDEROWALI. Np porównajcie sobie ultimate jutsu Kisame z pierwszej części z tym z drugiej - Nie dość, że lepsza animacja, to jeszcze wydaje się, że atak silniejszy.
http://www.saiyanisland.com/2011/06/ultimate-ninja-storm-generations-naruto-sasuke-raikage-gameplay/
Nowe gameplaye.
PS: Oficialny trailer i screen jeden w lepszej jakości http://www.saiyanisland.com/2011/06/naruto-shippuden-ultimate-ninja-storm-generations-to-north-america/
z walki naruto vs naruto widać że wszystko jest takie same jak z 1 2(np:ciosy ultimate jutsu ,jutsu po prostu wszystko!)aż trudno uwierzyć że łączenie dwóch gier może zająć pół roku !
chociaż dla posiadaczy xboxa to będzie fajnie pograć postaciami z jedynki i wszystkim też będzie fajnie pograć pięcioma kage lub sasuke susanoo
Posiadacze Xboxa mają genialne TBB w której są postacie z " jedynki" . No cóż nie ma co liczyć , że ta gra będzie dobra , co najwyżej średnia. Na filmiku widać , że w multi będzie tylko spamowanie jusu i zero taktyki.
Żeby tylko gra Player vs Player była taka jak w dwójce :)) Przegrałem w Storma 2 z kolegami z 50h i bez zbędnej skromności stwierdzam, że jestem w tą grę po prostu PRO :)
Nawet jeżeli nic sie nie zmieni lub niewiele to i tak kupie tą gre. Pogram sobie postaciami z 1 storma(bo mam xboxa) i nowymi.
Moje zainteresowanie tym anime, spadło do zera już dość dawno temu. Co do nowej cześci, to łatwo można było się domysleć, że kontynuacja szybko powstanie. Zastanawiam się tylko, jaki sens mają postacie z 1 cześci. Może twórcy pomyśleli o posiadaczach xboxa, którzy nie mieli jeszcze okazji nimi powalczyć? W każdym bądz razie: ja na gre nie czekam ;]
A ja mam za przeproszeniem gdzieś, czy będzie Naruto z pierwszej części, jedyne co by mnie uszczęśliwiło, to Kimmimaro i Trzeci Hokage ;D Haku jak widać ma niezbyt fajne ataki - jakby była grafika lodu, to byłoby coś.
Już po gameplayach widać że gra będzie zwykła, tak jak 1 i 2 ; /. Wszystko to samo, nic nowego, tylko postacie -.-, ale grę kupię, ale wymienię po paru miesiącach jak zwykle :D
Może jeszcze wprowadzą jakieś zmiany, przecież gra będzie dopiero za jakieś 9 miesięcy.
Kto jest fanem NARUTO Dragon Ball Bleach czy One Piece niech zawita na tej stronie saiyanisland.com :) tu są wszystkie nowości.Oczywiście o grach, anime i nawet manga
RPK121 wszyscy chyba korzystają z tej strony albo większość jakbyś nie zauważył :P
Hmm, na gameplayach widać, że Rasengan młodego Naruto w formie Lisa jest o 1-2 sekundy skrócony porównując ze Stormem 1. Ciekawi mnie jednak, jak bardzo skrócili (czyt. zepsuli) ultimate jutsu młodego Naruto.
PS: Zna ktoś japoński niech napisze prośbę, żeby dało się włączać awakeningi od początku - nie mają ultimate jutsu, no trudno, ale nie chce specjalnie przegrywać większość walki, żeby na 20 sekund zamienić się w silniejszą formę...
Zgadzam się z Kamilonoha, awakeningi powinny być na samym początku gry, a nie że na ostatnią chwilę. ; /
z pozytywnej strony fajnie będzie pograć młodymi i starymi postaciami w jednej grze(nie trzeba zmieniać płyty).z negatywnej strony te postacie będą miały te same combo co aż tak nie zadowala posiadaczy uns i uns2.znowu spoglądając na pozytywy będą nowe postacie takie jak 5 kage, sasuke susanoo iinne tam.ale negatywy to krótkie ultimate jutsu.jeśli chodzi o story mode to pozytywy że będzie długa.negatywy to to że pewnie się nad tym story modzie nie wysilą.
to już nie wiem czy się cieszyć czy smucić
http://www.youtube.com/watch?v=VQlmx2AkaF8 - info na temat gry. Coraz bardziej mi się to nie podoba...
Z tego filmiku wnika że nie będzie zderzń jutsu ;//, ale chyba oni idą dalej z grą więc może gra będzie do tej 4 wojny Shinobi :D ale jeszcze nie widomo :D
Nie martwcie się :P Ta gra będzie tak wspaniała, jak nuns2. Bardziej spierdolić się jej nie da.
Da się, da... Widzieliście jak zrobili Raikage? Po mojemu na odwal się. Nie chodzi o model, który odwzorowuje tą postać w anime, ale o animacje - albo on nie ma, albo jeszcze nie zrobili, ale co z animacją podczas stania - wszystkie postacie taką mają, a on stoi praktycznie w bezruchu. Po drugie, jego combosy są beznadziejne - jego rzut postacią jest zanimowany jak z jakiejś kreskówki, spodziewałem się po nim ataków jak Minato/Tobi po awakeningu, ale jego postać jest strasznie wolna. Na dodatek jego ougi - co to ma być? Czy to co on zrobił, to był rzut przeciwnikiem? Bardziej to wygląda jakby przeciwnik sam skoczył. No tu się prawię rozpłakałem, jak można zwalić ultimate takiej postaci. Po pierwsze, sama fizyka rzutu - po pierwsze, wygląda to, jakby on lekko postać podnosił, a naglę wylatuje ona w powietrze z niesamowitą prędkością. Jednak dalej może być (rzut o ziemię).
Druga rzecz - Naruto jak był młody. Cieszy mnie fakt, że mimo posiadania konsoli X360 pogram sobię postaciami z pierwszej serii. Jednakże, jedyne co twórcy zrobili, to skopiowali postać z pierwszej części do drugiej, usuwając jedynie parę rzeczy i animacji (oczywiście, przez to głupie Multi -.-). Nawet nie uwzględnili faktu, że postacie z pierwszej części oraz drugiej są trochę inaczej animowane (oczywiście animacja postaci z pierwszej części o niebo lepsza wg mnie), więc podczas walki mocno kontrastują ze sobą. Jednak to jest minimalna różnica, da się patrzeć. Jednak muszą poprawić jego ougi. Jeszcze nie widzieliśmy jak zepsuli jego animację, jednak sam atak nie pasuje do Storma 3 - Z racji tego, że w Stormie 2 mieliśmy obronę przed ultimate, zrobili tak, aby on się sam nakierowywał, nawet jak postać przeciwnika zrobi lekki unik. Natomiast młody Naruto, jak i inne postacie z pierwszej części, atakują w linii prostej, ponieważ wcześniej nie było obrony przed ultimate jutsu - dlatego tak ciężko jest trafić rasenganem/UJ młodego Naruto, a tak łatwo starszego. Muszą zrobić nakierowywanie, albo postacie będą niepraktyczne.
PS: Wiem że być może chaotycznie piszę, także jak będą jakieś pytania, proszę pisać, postaram się wytłumaczyć o co mi chodzi :P
@edit - Mam nadzieje, że nie będzie tak jak wszędzie podają informacje, że będzie fabuła od początku opowieści aż do spotkania kage/wojny shinobi. Nie chcę tego, ponieważ założę się że lenistwo panów twórców da nam to samo co było wcześniej, tylko w 2D!!! Natomiast cieszyłbym się niesamowicie, gdyby zrobili historię ze Storma 1 tak jak było - w 3D! Skoro nie mogę mieć przyjemności z walk, które jak widać zepsuli, to chce chociaż sobie pozbierać jakieś zwoje, poskakać, pobiegać swobodnie, czego brakowało w Storm 2. Wydaje mi sie, że Storm 1 - Storm 2 - Storm Generation to jedyna seria gier, która zamiast się rozwijać, cofa się...
Tak sobie teraz myślę - skoro to nie jest Storm 3, tylko tak jakby 2,5, co już oficjalnie potwierdzili, to obawiam się, że niektórzy sobie nie pograją w Storma 3, gdyż to może wyjść na następne konsole :O
Animacje zabrali bo nie potrafią zrobić multi . W TBB dali rade zrobić " minigierki" , gdzie sterowało się celownikami i innymi pierdołami . Nie wiem , w czym mają problem . Na pewno trudniej ustawić ruchome pierdoły w TBB jak troszkę dłuższą animację w nuns .
Dziwne. W Stormie 2 zanim w ogóle był pokaz gry dostaliśmy MASĘ skanów i 1 PORZĄDNY trailer. A tu dostajemy raptem 2 skany (trzeci nic nowego nie wnosi) oraz trailer, cały czas te same postacie (zresztą ten trailer beznadziejny). Liczyłem, że pokażą UJ młodego Naruto, jednak nikt nie pomyślał i nie nagrał. Teraz od tygodnia czekamy, żadnych nowych wieści. Na demko bym nie liczył w tym miesiącu, może pod koniec sierpnia coś będzie. Ja jedynie czekam na prezentacje trybu story, ciągle mam cichą nadzieje, że mimo braku zmian w systemie walki, powróci wreszcie wioska w 3D - chyba że przerobią fabułę pierwszej części z powrotem na 2D...
Żeby zrobić w 3d ,nie wyrobiliby się w rok . Musieliby zrobić w 3D Konohe , Sune , Kumo , i wiele innych miejsc .Musiałby być ogromny świat no chyba , że tylko konohe do polatania a reszta jako filmiki. Nigdy nic nie wiadomo :P
Akurat Konoha będzie łatwiejsza niż w pierwszej części - ogromny krater i parę budyneczków na krzyż. Wątpię że będą inne wioski, gdyż nigdy nie były tak dokładnie pokazywane jak Konoha - nie ma charakterystycznych budynków (poza siedzibami kage), takich jak Ichiraku Ramen, dom Naruto, budynek policji Konohy, szpital itp. Jednak jak teraz myślę, już nawet Konoha po ataku Peina jest ignorowana, nie ma żadnych budynków wyróżniających się od innych. Więc 3D odpada, jednak myślę że w ogóle eksplorację usuną - i wcale bym się nie ździwił.
Ludzie z CC2 mówili że akcja bedzie tylko od walki z Zabuzą do spotkania Naruto i Sasuke po szczycie Kage. Nie chcą robić dalej bo wolą poczekać aż sie manga skończy i wtedy zrobić pełnoprawną kontynuację.
DB Mafia - ten temat jest lepszy, bo po pierwsze nie dzieli graczy na xboxowców i pstrójkowców, po drugie informacje szybciej tu trafiają.
[67]
Dziwne, że to nie przeszkadzało jak była zapowiedziana Storm 2. Xboxowców to dobre. W Stormie 2 jest ponad 3000 postów na PS3. W watku na Xboxa chyba nie przekracza nawet 200 postów.
Ale róbta co chceta.
"W Stormie 2 jest ponad 3000 postów na PS3. W watku na Xboxa chyba nie przekracza nawet 200 postów" Widzisz? A to dlatego że tematy zostały podzielone i większość xboxowców pisało w temacie PS3, a takich podziałów nie powinno być. No ale jak chcesz, ja nie zabraniam dawania informacji w tematach PS3 i X360, ale sam będę najpierw dodawał tu :D
na saiyanislandzie piszą że demo storma generation ma wyjść w sierpniu w japonii, a co do europy i NA nie wiadomo
http://www.youtube.com/watch?v=xG3DLhS9UQg - Nareszcie coś się ruszyło. Nowy skan przedstawiający Mizukage i Tsuchikage.
dobra jeszcze czekamy na scan danzo fu i torume i będzie bardzo fajnie
hej nie wiem czy wiedzieliście że wyszedł film w którym się przeprowadza wywiad z twórcą owej gry ten film można znaleźć na stronce konoha senpuu teraz przepisze to co udało się ustalić
balans postaci: od tej pory ludzie przestaną wybierać tylko sage naruto,paina,minato czy deidarę ,ale zaczną t5akże grać innymi charakterami,z równie wielką przyjemnością
poza zabuzą i haku zostaną dodane jeszcze inne postaci z pierwszej seri naruto,których nie mieliśmy okazji spotkać w storm 1.dojdą do tego także nowe niespotykane w storm 2 charaktery z shippudena.niestety(to dla minie dobra wiadomość;))w ich skład prawdopodobnie wejdą także te z fillerów
oby tak było.co dla was najlepsze?
@wszyti - nie chce cię martwić, ale to co było podane w komentarzu numer 54 to są informacje na podstawie tego wywiadu - także nic nowego nie wniosłeś ;p
Szykujcie się, 23 Lipca będzie Comic Con 2011, zapewne będzie masa informacji, screenów i gameplayi odnośnie NUNS Generations.
sorki,a tak przy okazji,jak mówią że będą postacie z fillerów to myślicie że będzie sora? jeśli tak to możemy liczyć na powyżej 100 postaci! po raz pierwszy będę miał kłopot z wybraniem postaci,ponieważ będą postacie z małych,czyli mali konoszanie,mali piaskowcy,akatsuki i oczywiście spóła orośa,jeszcze będą te z fillerów i tych których nie było w 1 i 2(może być sasori hiruko)i oczywiście z dużych będą konoszanie(w tym kakashi bo dziwne by było gdyby w walce z zabuzą miał mangekyou sharingana) no i suna gakure więc na prawdę sporo postaci
ps zapomniałem o hebi i taka
http://www.saiyanisland.com/2011/07/naruto-shippuden-ultimate-ninja-storm-generations-team-specials/ - nowy gameplay oraz pokazany drużynowy atak - to samo co w drugiej części... Dziwi mnie, że nikt nie pokazał Ultimate Jutsu młodego naruto, skoro nikt nie wie jak wygląda (skrócili go). Poza tym, postacie z serii pierwszej mają prze****** - porównajcie sobie atak rasenganem dorosłego naruto i młodego - atak młodego leci w lini prostej i to na baardzo krótki dystans, natomiast rasengan starszego sam skręca w stronę przeciwnika oraz trwa przez ponad pół areny. Druga różnica - ilość shurikenów (te z ładowaniem chakry) młodego naruto jest większa - w pierwszej części były one bardziej efektowne.
Filmik z ultimate jutsu młodego Naruto http://www.youtube.com/watch?v=LeeUAMFSSVc&feature=player_embedded#at=64 - CO TO MA BYĆ? Kompletna beznadzieja. To że skrócili przetrwam, ale to wygląda 10000 razy gorzej niż w pierwszej części - brak jakiegokolwiek renderu, jak to było w nuns 1, nie ma tych efektów, ten atak wygląda żałośnie... Ale cóż poradzić, twórcy gier Naruto idą na łatwiznę, z tego robi się coś jak z grami DB...
Kamilonoha - Co do DB to się z tobą nie zgodzę, bo teraz w październiku ma wyjść Ultimate Tenkaichi sprawdź sobie gra zapowiada się świetnie. A co do UJ małego Naruto to zje**** ;// Gorzej być nie mogło ;///
@swistak355 - a to wybacz, nie patrzyłem na najnowszego DB, wiem tyle co grałem (nie oglądałem nigdy tego anime), ale skoro jest tak jak mówisz, to oznacza, że DB zapowiada się coraz lepiej kosztem Naruto które schodzi na psy - miejmy nadzieje, że trzecia część będzie powrotem do świetności. Niech się postarają, mogę nawet 2-3 lata czekać, byleby to była najlepsza gra anime, bijąca 1, 2 i 2,5 część ;D
@Kamilonoha - Miejmy nadzieje że zrobią 3 część i jakby miała być to według mnie powinni trochę upodobnić do BB i RoN, bo trochę mi się spodobały te części ; )
JEEEST, patrzcie na to - http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5n9u_80DJ-k gameplay pokazujący Zabuzę - jednak nie to mnie tak cieszy, a fakt, że wbrew temu co wcześniej pisaliśmy, walka nie będzie w jakimś lesie (jak to było z Sasuke vs Kirabi), ale na moście!
PS: Co do postaci z Zabuzy - już się przyzwyczaiłem że od drugiej części twórcy idą na łatwiznę, także combosy skopiowane od Suigetsu mnie nie dziwią -.- (Już nawet animacja rzutu zgapiona, koszmar).
Kamilonoha nie koniec informacji z tego filmiku wynika że mają być wszystkie postacie z małego Naruto i jeszcze te co w Shippuudenie :D
Około 75 postaci było by świetnie. W Ultimate Ninja 5 na PS2 jest ich już ponad 60 [Chyba 64. Jak coś to poprawcie mnie], a to jeszcze przed Pain'em. :D
No cóż, ja wolę jakość, a nie ilość, ale zobaczymy co z tego będzie. Jak na razie, jedyne co w tajemnicy, to tryb story - mówią że to będzie inne niż w Storm 2 i 1 - Oznacza to jedno - albo powrót w 3D + coś jeszcze, albo odwrotnie - w ogóle nie będzie eksploracji, zrobią coś na wzór gier z PSP - gadają gadają walka gadają gadają - nie ździwiłbym się, i tak olewają już gry o Naruto -.-
kamilonoha nie bądź takim pesymistą i tak przetłumaczyłem sobie sayianisland i tam jest napisane że to walki mają być jakieś inne a co do story mode to nic nie słyszałem ale skąd wiesz?może być lepsze niż w 1 i2
nie rozumiem tych wszystkich którzy sądzą od razu że gra jest do d... .i co z tego że jest parę niedociągnięć.patrzcie na pozytywy.np.tak się martwiliście o to że młody naruto będzie w złej grafice i nie będzie skręcać rasenganem a skręca i jest w dobrej grafice.czego jeszcze chcecie?skrócone ultimate?brak zderzeń?i co z tego? ultimate nie wygląda tak źle! a co do zderzeń to i tak zanim traficie na takie to minie kilkadziesiąt minut.więc czego jeszcze chcecie?wyście by zrobili lepszą? dla mnie gra jest fajna
@wszyti - Jak ja nie lubię jak ktoś zakazuje nam krytykować coś, bo "sami lepiej nie potrafimy". Naruto w złej grafice? Przecież grafika ze Storma 1 jest lepsza niż w Stormie 2, więc o co chodzi. Skrócone Ultimate przeżyje, ale niech zrobią NOWE a nie każdej postaci z pierwszej części na siłe skracają - już samo UJ Naruto wygląda beznadziejnie, a co z resztą! Zderzenia były chyba jednym z najlepszych elementów walki, któż nie chcę legendarnego już zderzenia Rasengana i Chidorii. Z drugiej strony to nawet dobrze, boje się jakby wyglądały zderzenia jutsu które ma np. Yamato, Sakura, Deidara i innych, których Jutsu nie powinny się zderzać.
Powiem ci tak kamilonoha, nie krytykuj gry w którą nie grałeś bo moim zdaniem UNS3 będzie super i na pewno się postarają z grą, a jakiś taki cwany to k**** sam to zrób i zobaczymy jak ci wyjdzie, a jak coś ci się nie podoba to wcale tego nie kupuj bo tylko w tym wątku TY krytykujesz najbardziej, a co do grafiki to się mylisz ... .
Najlepszym sprawdzeniem gry jest zagranie w demo. Mam nadzieje, że je wypuszczą.
Masz Rację, demo będzie sprawdzianem, a jak czytałem na stronie to pisali ze w sierpniu w Japoni wyjdzie demo, a jak dobrze pójdzie to Namco Bandai wypuści demo w Ameryce i w Europie w sierpniu :D.
Trzeba czekać !.
Ehh co mnie martwi, że Studio Spike pod wodzą Namco Bandai znowu spierniczyła Dragon Ball'a. Raging Blast 2 bez fabuły i braku wielu postaci. Tego roczny Ultimate Tenkaichi to misz masz sterowania z Budokaia. Naruto znowu przebije DBZ.
Dla mnie Naruto jak i DBZ jest super, ja umiem docenić starania innych i wgl ;), a o Nowym DBZ mało słyszałem więc nie wiem.
[95] - Jeśli znasz angielski to tu masz:
http://dragonball.wikia.com/wiki/Dragon_Ball_Z:_Ultimate_Tenkaichi
Niby wszysko cacy, ale po gameplay'ach śmiać mi się chce.
hej nie czatujemy tu tylko po to by się kłócić i krytykować grę!moim zdaniem gra jest świetna :duży story mode,postaci od cholery,story mode chyba nawet z fillerami będzie.ktoś tam się wśćiekał że raikage nie ma pozy fajnej.otóż ma.jego najulubieńszą.ostre spojrzenie które mrozi krew w żyłach.a jaką byś chciał?raikage który ma podniesione ręce do góry?oczywiście są takie błędy np.zabuza ma żut taki sam jak suigetsu.ale to chyba wersja próbna ponieważ zauważyłem iż ma żeczy sakury w ekwipunku i nie ma głosu wydawanego(np.jak obrywa czy też wali)
tak więc nie kłóćmy się i z tym przestańmy
@Kybui56 - wiesz, wkrzurzyłeś mnie, dopiero co napisałem że wkurza mnie takie myślenie "a jakiś taki cwany to k**** sam to zrób i zobaczymy jak ci wyjdzie" - czyli skoro nie umiem malować to nie mam prawa krytykować np Obrazów czy beznadziejnych filmówi? Ogarnij, bo takie myślenie daleko nas nie zaprowadzi.
"bo moim zdaniem UNS3 będzie super i na pewno się postarają z grą" - no właśnie, twoim zdaniem, g*wno mnie za przeproszeniem obchodzi twoje zdanie, bo wg mnie ta gra będzie najgorsza ze wszystkich trzech (Pewnie napiszesz zaraz, że postaci będzie mnóstwo - co z tego).
"a jak coś ci się nie podoba to wcale tego nie kupuj bo tylko w tym wątku TY krytykujesz najbardziej" A może mi się nie podoba ale kupię, zabronisz? Krytykuję, bo mam co krytykować. Gdyby pierwsza i druga częśc była taka, jak teraz przedstawiają część trzecią, pewnie nie zauważyłbym różnicy. Ale ponieważ znam obie części, wiem na co stać CC2, uważam, że tym razem olali sprawę, tworząc tak na prawdę character pack - jedyne co może mnie zaskoczyć (pozytywnie lub negatywnie) to tryb story, ale nie liczę na dużo.
"a co do grafiki to się mylisz" - Hmm, ja się mylę? Porównaj sobię grafikę, przykładowo Ultimate Jutsu postaci z części pierwszej a tych z części drugiej. Poza tym walki w części pierwszej miały wg mnie ładniejsze combosy, wszystko do siebie jakoś pasowało.
Sorry że tak piszę, ale skoro ktoś kto zaczyna dyskutować pisząc "jakiś taki cwany to k**** sam to zrób" albo "a jak coś ci się nie podoba to wcale tego nie kupuj" to od razu tracę szacunek do takiej osoby -.- Aha, i nie zamierzam dalej prowadzić tej kłótni.
PS: "duży story mode,postaci od cholery,story mode chyba nawet z fillerami będzie" No wiem że lubicie, jak w grze jest WSZYSTKO co wyszło w anime - postacie, wydarzenia itp, ale zrozumcie, że w większości przypadkach ilość przekłada się na jakość :P
hej jesteście tu w ogóle? bo mi już bez nowych newsów nudno mi się robi.
[100] To czekaj na newsy z Gamescom'u, które rozpoczną się 17 sierpnia. Tam na pewno coś powiedzą o nowym Naruto.
[102] - Widze, że jesteś prowokatorem, ale coś ci nie wyszło.
<--- Naruto
Jak to można oglądać? Ostatnio zapuściłem sobie odcinek DB: Z i stwierdziłem, że większych bzdur nie widziałem. (Za dzieciaka to było cool)
ale ekstra!nie mogę się doczekać,ale chyba najbardziej młodego kakashiego i obito bo minato pewnie będzie miał combosy z 2 tylko bez płaszczu go dadzą
Niestety na Gamescomie 2011 było znowu demo Naruto Ultimate Ninja Storm Generations, żadnych nowości. Jednak jako ciekawostę dodam usuniętą scenę z gry NUNS 2:
http://www.youtube.com/watch?v=H_e2D1y9bpc
Wg. mnie powinna ona się ukazać, wtedy ostatnia walka bardziej przypominałaby anime - jednak lekko słaba animacja, ale sama rozmowa powinna być.
Wybaczcie tą błędną informacje którą napisałem - te sceny były w grze, ja po prostu ich nie pamiętałem XD Dopiero teraz się zorientowałem, to co napisałem nie ważne.
Podobno 2 września ma być japońskie demo NUNSG czy to prawda? :D
Skąd masz takie informacje?W tej chwili gra średnia oby story mode zrobili w 3d
No faktycznie to ciekawa informacja trzeba poczekać i zobaczyć czy to nie FAKE;)
No tam jest napisane fake bo ktoś se zdjęcie Generatinon wkleił ale datę napisał :D Więc może:D
I niestety nie ma dema :( . Nawet nie wstawili dema nowego dragon ball-a ;/
O Nowe Naruto można być spokojnym, a co do nowego Dragon Ball'a mam mieszane uczucia. Z jednej strony kiczowaty system walki zaś z drugiej "Hero Mode". pozwalające na stworzenie własnej postaci i stoczyć potyczki z wielkimi Saiyanami (Goku czy Vegeta), lub potężnymi przetstawicielami ciemnej strony mocy :D (Komórczakiem czy Frezzerem). Zawiodłaem się na tym, że nie będzie można zrobić SSJ4. Kreator obejmuje tylko DBZ bez DBGT, więc najwyżej mozna zrobić SSJ3 :/.
[116] - Mogli by coś takiego zrobić tylko, że premiere musieli przenieś co najmniej o 3-4 misiące. Aby mogli zrobić kreator postaci na 100%.
Raczej na pewno tego nie będzie, bo Naruto a DB mają inny silnik gry, ale fajnieby było, jakby dorobili kreator postaci do Naruto. Wybiera się strój (np strój anbu, jonina, stroje klanowe oraz wiele innych [dochodziły by DLC ze strojami i wyglądami), nature chakry, kekkei genkai (do odblokowania), wiele jutsu i uj, styl walki, combosy i inne. Jednak to prawie na 100% nie możliwe, gdyż postacie w DB mają więcej cech wspólnych niż w Naruto - ciężko byłoby coś takiego zrobić.
Ciężko byłoby z kreatorem.Może w przyszłości coś takiego będzie miało miejsce poczekamy zobaczymy.
Witam. Na saiyanisland natrafiłem na to http://www.saiyanisland.com/2011/09/rumor-naruto-generations-opening-ending-animation/ (dosyć świeże). Mój angielski jest baaardzo słaby, i jedyne co (wydaje mi się) zrozumiałem, to to, że w ten weekend będzie coś "specjalnego" dotyczące tejże gry. Wszedłem też na tą podaną stronkę, same kwadraciki, a w linkach nic. Może ktoś napisać, o co chodzi?
PS: Z komentarzy tam też wynika, że to coś fajnego. Spróbuje w translatorze, może coś zrozumiem ^ ^
@edit - jeśli dobrze myślę, to ta japońska stronka podaje często informacje co będzie w Shonen Jumpie jeszcze przed jego wydaniem, i zapowiada się, że w następnym będzie dużo info o Naruto Ultimate Ninja Storm Generations - jeśli się mylę poprawić, a jeśli nie, to kiedy wychodzi Shonen Jump? Chyba w środy, bo o ile się nie mylę, to właśnie w nim jest co tydzień nowy chapter Naruto. Dobrze mówię?
Nie nie nie nie TO WSZYSTKO NIE TAK!!! Wyszedł nowy skan - http://www.abload.de/image.php?img=336992ufy.jpg - co oni z tą grą robią?! Rozumiem, że filmiki z anime sprawdziły się w starszych produkcjach (Naruto Rise of a ninja) ale nie w NAJNOWSZEJ produkcji!!! Czy wy też zauważyliście, że gra się cofa? W pierwszej części wioska 3D filmiki UJ przerenderowane, rozmowa np Naruto z Sasuke też ładna. W drugiej części wioska 2D UJ bez renderowania, rozmowy między postaciami wyglądają drętwo (chodzi o animacje), jedyny plus to mnóstwo walk bossów (świetne animacje), a teraz w trzeciej części zamiast komputerowych, ładnych filmików, będą wstawki z anime (jak będę chciał pooglądać anime, to mam internet), jedyne co może uratować to oryginalny soundtrack. Pewnie tryb story będzie oglądaniem anime z przerwami na walki (bo po co robić ekslorację). Już widzę te komentarze "nie jest tak źle, ta gra będzie świetna". Jednak dla mnie nie ma ratunku dla tej gry.
PS: Zauważyliście że jest poprawa grafiki na tym skanie? (atak rakiri kakashiego tak jakby ładniejszy niż w 2 części, taki sam jak w pierwszej).
Popieprzone te filmiki z anime -.- nie pasuje do tej gry mogliby wstawić animacje jak w 2 a nie jakieś denne filmiki z anime, równie dobrze mogliby dać czarno-białą mangę -.- . A co do raikiri to rzeczywiście polepszyli :D ale to chyba jedyna dobra poprawka.
ale przynajmniej potwierdzili że będzie kakashi gaiden(czy jakoś tak)a co do filmików będą fajniejsze aniżeli chodzące textury które mają takie brzydkie rysy jak się tam przypatrzeć.mimo iż się nie postarali walki8 nadal będą epickie
Ale ja się obawiam, że koniec z walkami Bossów, które miały piękne interaktywne cutscenki (ma to swoją nazwę ale na chwilę obecną nie pamiętam). Zamiast tego będą zwykłe walki, na końcu których wstawka z anime. Lenistwo panów z CC2 sięga zenitu. Też uważacie że ta gra z każdą częścią cofa się w rozwoju? (no pomijając multi i więcej postaci).
Zgadzam się z kamilonoha panowie z CC2 nas olali krótko mówiąc.Cutscenki z walki z bossami nie będzie poszli sobie na łatwiznę i gra która miała się rozwijać bezustannie się cofa.
Witam. Dzisiaj jestem bardziej optymistycznie nastawiony, 2 nowe newsy. Pierwszy mnie nie interesuje zbytnio http://www.saiyanisland.com/2011/09/naruto-generations-legend-of-minato-itachi-kakashi/ - jest w nim co będzie można ujrzeć na cut-scenkach oraz jakie historie będą. Drugi już poprawił mi humor, mianowicie http://www.saiyanisland.com/2011/09/naruto-generations-new-status-meter-update-demo-at-tgs/ - może i znowu będzie demo, ale w końcu jakieś nowości w systemie walki. Jednak fajne jest to, że to jak ja i świstak355 zauważyliśmy na skanie, że Rakiri jest ładniejsze, tyczy się samej grafiki gry - powiększcie obrazek w artykule, to "światełko" jakie jest podczas uderzania, jest wg mnie ładniejsze niż to z drugiej i pierwszej części. Dochodzą też jakieś opcje do supportów, ale nie wiem konkretnie jakie. O ile gra fabularnie już dla mnie leży (eksploracja, cut-scenki) to może z tego systemu walki coś poprawią - jak można przeczytać, to nie jest ostateczna wersja gry, więc jeszcze się trochę może zmienić. Jeśli ktoś zna lepiej angielski, niech przetłumaczy co mniej-więcej w obu artykułach jest. Pozdrawiam.
@edit - wracając do tej "iskierki" podczas ataku Sasuke - zauważcie że cienie i światła na ubraniach postaci są chyba lepsze niż te z 2 części.
Mnie zastanawia co robi ten pasek od chakrą... Bo tego w poprzednich częściach nie zauważyłem tego paska. Co do cieni grafika zawsze różni się od poprzednich części, tak samo jak byś kamilonoha porównał sobie NROF i NTBB ;) i Storma 1 z 2, różnica zawsze będzie. Iskierka ładna nie powiem : ) ogólnie super ataki graficznie się zmieniły. Mam nadzieje że chociaż styl walki się poprawi, tak jak w Impact (ten kto grał w demo to wie), że OO i trójkąt to jeden kombos OOO i trójkąt to drugi kombos itd. Mam nadzieje że demo wyjdzie do grudnia iw tym czasie jakieś newsy np. przemiana Kisame z samehadą, dwie przemiany Killer-a Bee itp. Ale trzeba czekać może gra nie będzie taka nudna jak nam się wydaje. ;) Pozdro.
Nowe wieści :D :
http://www.saiyanisland.com/2011/09/naruto-generations-7-hq-images-another-gameplay-video/
http://www.saiyanisland.com/2011/09/naruto-generations-matsuyama-comments-on-character-cuztomization/
http://www.saiyanisland.com/2011/09/naruto-generations-gameplay-shows-new-substitution-meter/
Ten pasek pod chakrą to pasek z kawarimi no jutsu. Czyli fajnie zrobili bo nie będzie można tak ciągle się obraniać na pasku widać że można zrobić tylko 4 razy z rzędu kawarimi, ale pasek się ładuję. Czyli z gry nie będzie aż takie gówno :P . I jeszcze zobaczcie jak podczas walki Naruto i Sasuke, gdy Sasuke robi Obrona i kółko/B, czyli ręka susano to w okół niej jest jakby taka fioletowa przestrzeń w okół niego. Więc graficznie się poprawiła gra. I z tego się cieszę. :)
@swistak355 - hehe, akurat zamierzałem to dodać, ale dobra tam. W sumie nowości mało, wisi mi to czy ten pasek będzie czy nie, może będzie trochę mniej realistycznie, ale walki będą równiejsze. Grafike zmienili, jednak dziwi mnie że podałeś tylko ten efekt (ja go nie zauważyłem) a nie podałeś bardziej widocznych - to światełko jak uderzy cię kunai/shuriken inne, jutsu tego supporta Raikage (ta świecąca "kula") jest bardziej komputerowa niż animowana (wg mnie wygląda gorzej ze względu że mniej "animowo"), są chyba lepsze cienie postaci i efekty świetlne (np. Katon), jednak najlepsza zmiana i najbardziej widoczna to Raikage - o ile na początku ta postać była dla mnie beznadziejna, teraz jest już o wiele lepiej - jego Awakening wygląda lepiej, uwzględnili jego włosy, ten atak co bierze przeciwnika i obraca nim wygląda o NIEBO(!) lepiej, nie jest to już takie sztuczne jak z kreskówek, w ogóle uwzględniono to, że jest to jeden z najszybszych ninja, podczas awakeningu widać tego speeda, nie to co poprzednio. Poza tym większych zmian nie zauważyłem, czekam na więcej niusów.
He he ale skomplikowali sprawę z tą obroną. L2 to ma być kawarimi a R2 to obrona. Troszki denne według mnie mogliby na miejsce R2 wstawić przemianę :D to by było ekstra. I ma być jeszcze 62 postaci grywalnych. Nawet sporo jak na Naruto.
http://www.saiyanisland.com/2011/09/naruto-generations-to-have-over-62-playable-characters/
spodziewałem się więcej aniżeli 62 postacie,ale jak na inne gry to bardzo dużo.już widzę te starcia minato vs madara(madara będzie bo kto przecież walczył z fu i torune?)chojuro vs ao i oczywiście (niepotwierdzony)danzo vs sasuke.
To ciekawe które postacie usuną - już z obu części łącznie jest około 67 (25 z pierwszej i 42 z drugiej) a oni jeszcze dodają około 10-20 nowych postaci i im wychodzi 62? Co oni, spali na matematyce?! Tyle postaci nam chcą zabrać? Może pójdzie Akatsuki, zabraknie np. Kimimaro i 3 Hokage? Przecież w tej części miały być wszystkie postacie, poza tym co oni, cały czas demo pokazują, już chyba 3 pokazy i żadnych nowych trailerów (w 2 części byłoby ich co najmniej 2 już teraz), jedyne co to dodali paseczek Kawarimi (wg mnie zbędne g*wno, i tak w multi rzadko gram) i już są dumni ze swojej "roboty". I tak nadejdzie premiera, a im w ogóle na tej grze chyba nie zależy, bo zero nowości i trailerów, odgrzewany kotlet że tak się wyrażę, a potem okaże się że ludzie nie kupują i płacz bo nie ma funduszy na trzecią część (albo będzie to jeszcze większe dno) i powiedzą że zwijają interes z Naruto -.- ... (tak, znowu ogarnął mnie pesymizm).
PS: W ogóle to była mowa, że 2 część jest dynamiczniejsza, ale ja jak patrzę na gameplay z 1 części porównując na 2 i 3 część to 1 część była najbardziej dynamiczna oraz miała najfajniejsze efekty graficzne (chodzi o ataki postaci podczas walki, były bardziej wymyślne). Porównajcie sobie szybkość Naruto jednoogoniastego z walki Naruto vs Sasuke z pierwszej części i Naruto jednoogoniastego z dema Generation - ten pierwszy jest o wiele szybszy (np. jak chodzi).
kamilonoha oni powiedzieli że PONAD 62 chociaż t nie zmienia niczego.mówili że będą ponad 40 a dali 43(chyba)
wyszedł nowy trailer!!!!!!!
nie podam linku bo nie umiem(wiem jestem sierotą i odpuśćcie sobie złośliwe komentarze)można na sayianisland sobie znaleźć
ps2 na końcu pokazane jest ujęcie którego nie ma w mandze,czyli nie będzie tak jak myśleliśće
Obejrzałem trailer, i powiem tak, z początku mieszane uczucia, by potem wybuchnąć euforią z powodu zaje*istości nowych posaci, by potem znowu mieć mieszane uczucia. Chodzi mniej-więcej o to, iż postać Haku może być, chociaż jej Ougi (jak wynika z traileru) nie jest zbyt efektownie zrobione, ale może być. Zabuza mi się w ogóle nie podoba, no może poza awakeningiem fajnie zrobionym - a to dlatego, że jego wodna klatka wygląda po prostu słaaabo. Myślałem że tak miernie będzie przez wszystkie nowe postacie, aż tu zaskoczenie - ataki Mei Terumi BOOOSKIE, ta lawa, latająca woda itp, Dziadek Tsuchikage JESZCZE ZAJE*ISTSZY, brakowało mi postaci które cały czas praktycznie latają (no może wyjątek Konan), poza tym został super zanimowany i ataki też genialne - w porównaniu do tych "skał" podczas ataków Sakury i Tsunade (odłamki skał) jego ataki Dotonu są przepiękne - tylko zastrzeżenie do jego Ougi, żywiołu pyłu, ten atak powinien dawać jakieś oświetlenie na jego postaci (tak jak lawa Mizukage), no ale to szczegóły utracone wraz ze skróconymi, nierenderowanymi UJ. Dalej. Młody Kakashi - cudowne ataki, tak samo jak Obito (tylko słabo jego Sharingana widać) ale Katon wymiata. Dalej znowu zawód, czy tylko mi się zdaje, czy Minato te same ataki co z 2 części, tylko inny strój. W ogóle nie wiem czemu, bardziej podobają mi się postacie typu Oonoki i młode teamy, bo wydaje mi się, że przez ten wzrost ich ataki są bardziej "akrobatyczne" a nie polegają tylko na uderzaniu pięściami i nogami :P No i koniec trailera, sceny jak z anime - i tu jest mój zawód. Po pierwsze, bez oryginalnego soundtracka to nie to samo. Po drugie, animacja wydaje się "sztywna" oraz wygląda jakby nie była płynna, a klatkowała (chodzi o ruchy). Nie podoba mi się to. Fajne jest to, że sceny są nowe, a nie prosto z anime.
PS: Zauważyliście, że już 2 trailer i drugi raz nam pokazują "niedokończone" zderzenie Jutsu? Być może to taki specjalny zabieg, ja jednak liczę na to, że zderzenia będą, ale jeszcze ich nie zrobili/nie dokończyli i dlatego nie pokazują ich w trailerach. To tyle ode mnie, oby niedługo więcej newsów poszło.
PPS: Mało realistyczny ten lód Haku, szybko znika, powinien się trochę utrzymywać, jak np ziemia po uderzeniu Sakury. Wam też się wydaje, że znowu pogorszył się antialiasing (którego i tak nie ma), przynajmniej w modelach postaci z pierwszej części? Oby dali awakeningi od początku.
I ostatnia uwaga - Gdzie w pokazanych Hokage jest Danzo? To byłby naprawdę epic fail gdyby go nie dali, tak samo jak nie dadzą Madary.
Wybaczcie że tak dłuuugo, ale zawsze mam wiele do powiedzenia ;p
No to ciekawe ile postaci będzie w finałowej wersji gry liczę na min. 75 postaci a nie 62 bez jaj.
Mam dużo uwag jeśli chodzi o drugi trailer! Zauważyliście, że rok temu gdy powstawało UNS 2 to już po pierwszym trailerze można było ujrzeć, że będą walki z bossami a tu? Nic! Tylko walki i walki, dla mnie to już się robi nudne! Jak usłyszałem pierwsze informacje o NS UNS Genaration myślę sobie: O mały Naruto połączony z dużym i na dodatek jeszcze Haku i Zabuza pewnie będzie fajne. No i mówię zakupię bo jestem fanem. Teraz gdy patrze, że zero informacji o zderzeniach, zero informacji o bossach i na dodatek jeszcze nadal krótkie UJ i nie wiadomo o przemianach czy będą od początku. Co do Sasuke mam kilka uwag np. Czemu nie pokazują Sasuke w białym stroju i kirin? Albo czemu nic nie wiadomo czy będzie Sasek w czarnym stroju jak na egzaminie na chunnina? Nie wiem czy zauważyliście że Susano Sasuke to druga forma? Prawda to wszyscy wiemy, ale po ch*ja mu miecz? Jak druga forma nie ma miecza?...Teraz trochę o innych sprawach. Gdzie jest Pain? Gdzie Naruto Sage Mode? Czemu ich nie ma? Gdzie Danzo? Żadnych info o akatsuki. Jak jest scenka gdy Naruto robi Rasen-shurikena, a Sasuke Susano. To widać że nie da rady zrobić takiego czegoś i to chyba wie każdy. Więc po co dają takie scenki? Tak samo ja nie będzie zderzeń to tak samo po co scenki? Jedynie to co mi się podoba to, to co napisał Kamilonoha :P
[136]
Jak dla mnie super.
[137]
Gdzie jest Pain? Gdzie Naruto Sage Mode? Czemu ich nie ma? Gdzie Danzo? Żadnych info o akatsuki.
Poza trailerem?:)
Nie wszystko zmieści się do 2 minutowego filmiku.
[138]
No dobra ale mogliby dać jakieś informacje albo skan czy coś.
bo oni skończyli tylko te które są filmiku,a inne siedzą w wytwórni jako niedokończone lub nie zaczęte
Nowy skan - http://www.saiyanisland.com/2011/09/naruto-shippuden-ultimate-ninja-storm-generations-new-stage/ - potwierdza on obecność nowej areny walk, będzie ona na powierzchni kryjówki Orochimaru - ukłon w strone mangi i anime, nie to co w Stormie 2. I zauważyliście, że oni usiłują nam po raz kolejny pokazać zderzenie Jutsu (tym razem Rasengan i Chidori)??? Mam 30% nadzieji, że dodadzą zderzenia, tylko ich jeszcze nie skończyli, bo w takim razie jaki sens ma pokazywanie w jednym trailerze zderzenia 2 rasenganów, w drugim Rasenshurikena i Susanoo, a teraz na skanie Rasengan i Chidori. Co o tym sądzicie?
Wreszcie jakieś fajne informacje nie dość że nowa mapka to i Sasuke w białym stroju :D No no gra pomimo minusów zapowiada się fajnie oby zderzenia był. Módlmy się. :D
hej o ile pamiętam to sasuke w białym stroju robił katon a nie chidori.czy to oznacza że będą 2 jutsu do wyboru?
was też zastanawia ten moment w 47 sekundzie w trailerze?
ps:(pewnie zwróciliście uwage ale)widzieliście jak sasuke pięknie rzuca tymi shurikenami?
wszytki - też się tym zachwyciłem, ale jednak porównałem te ruchy do części drugiej - są praktycznie identyczne ;p Tylko zauważyłem jeszcze, że kamera w części pierwszej była blisko postaci, w drugiej bardziej oddalona (częściej) a w trzeciej chyba znowu bliżej, dlatego dokładniej widać ruchy postaci.
Swoją drogą, kto uważa, że chidori Sasuke z pierwszej części było ładniejsze graficznie niż z drugiej i trzeciej???
Mnie inno ciekawi czy wyjdzie Demo, bo w nowym Dragon Ball'u Namco nie wypuszcza.
Co do Chidori Sasuke to powiem tak, że mają jeszcze dużo czasu do stycznia i powinni to poprawić.
A wiadomo juz cos o exploration (story mode) o co bedzie tam chodzilo?
[149]
tak nowy :D
a wiadomo cos na temat premiery, czy wyjdzie jeszcze w tym roku czy dopiero na poczatku nastepnego bo roznie sie naczytalem
[150] - Styczeń 2012
serio? słyszałem że w lutym. a może 15 stycznia?(wiecie,tak na przełomie)
https://www.gry-online.pl/gry/naruto-shippuden-ultimate-ninja-storm-generations/zc2cd3#ps3 - W Encyklopedi
Oficjalna strona w Narutopedi:
http://naruto.wikia.com/wiki/Naruto_Shipp%C5%ABden:_Ultimate_Ninja_Storm_Generations
Przy okazji jest narazie lista postaci potwierdzona.
Najnowsze info http://www.saiyanisland.com/2011/09/naruto-generations-interview-reveals-no-filler-characters/ - no i się stało to, co zawsze powtarzałem. Ta gra się cofa. W pierwszej części walki dawały NAJWIĘCEJ możliwości (walić supporty, i tak z nich nie korzystam, wolę 1vs1) takie jak zderzenia jutsu, bieganie po ścianach, efektowne UJ, i co najlepsze, eksploracje pięknej wioski 3D, która dawała mega fun. Lecimy dalej. Druga część, zabrali nam zderzenia jutsu, walki na ścianach, awakeningi od początku, ładne UJ, i co najgorsze, eksploracje 3D - co z tego że więcej miejsc, jak i tak chodzenie jest w tej grze irytujące i nudne, nie daje żadnej zabawy. Nadrobili to jednak postaciami, możliwościami supportów (co jak już pisałem mnie nie obchodzi), oraz pięknymi walkami bossów. Trzecia część, wg mnie najsłabsza, zabrali - to co w części drugiej, UJ są jeszcze brzydsze - do każdej postaci z pierwszej części powinni zrobić nowe (ale wątpię że zrobią, bo ich lenistwo sięga zenitu, jedyne co to skrócili i oszpecili graficznie UJ z części pierwszej), a co najważniejsze, usunęli praktycznie story mode - zamiast przepięknych walk bossów, zapewne wstawka z anime (zacofanie w grafice, rozumiem że to na podstawie anime, ale chyba zapomniano że to GRA - walki 3D gryzą się z filmikami 2D) oraz zwykła walka, zero upiększenia, pewnie będzie BRAK eksploracji, tylko coś na zasadzie interaktywnego filmiku - gadają gadają i włącza się walka gadają gadają i tak dalej. Jedyne, dla czego kupię tą grę, to to, że ma ona najwięcej postaci, dla reszty nie wydałbym nawet 10 zł...
Ja tego nie kupuje. Czekam na NUNS 3 bo nawet mówili że to jest takie NUNS 2,5...
wyszły nowe screeny na sayianisland ( wejdźdcie tam sami bo ja nie umiem) z team 7.nie cieszą mnie same zdjęcia lecz widać że sasuke robi i katona i chidori.(do tego sasuke z chidori inaczej(według mnie o wiele lepiej)z tym chidori wygląda.czy to oznacza że będą do wyboru 2 jutsu?A tak w ogóle to nie podoba mi się story mode.przecież to będą same walki!Ja chciałem sobie po tych obszarach pobiegać,albo przynajmniej w konoha.Z nie taką chęcią kupie tą grę,ale jeśli pomyśle sobie ile jest tam postaci :)
Dobra, teraz jestem już praktycznie PEWIEN że będą zderzenia jutsu... w przeciwnym razie, po jaką cholerę po raz kolejny pokazywali by sytuacje, która prowadzi do zderzenia? (Rasengan vs Rasengan, Rasenshuriken vs Susanoo, Rasengan vs Chidori). A ogólnie informacji skąpo, skąpo, mam wrażenie że premiera odłoży się o co najmniej 2 miesiące...
aa to sorry , nie zauważyłem
Kurdeee tyle czekania xdd tak właściwie to fabuła sięga do szczytu kage tak ? i wiecie może czy będą wszystkie wcielenia Pain'a ?
aaa i jeszcze jedno , fajnie by było , gdyby była Guren ^^
to fabuła sięga do szczytu kage tak
Tak bo są potwierdzeni jako grywalne postacie w grze.
wiecie może czy będą wszystkie wcielenia Pain'a
Tego to nie wiem. Są plotki o 100 postaciach, więc wszystko jest możliwe.
Hmm z tego co widzę w tym nowym trailerze Sasuke oprócz susanoo ma nowe combosy , mam nadzieje ze inne postaci8e tez tak beda miec a nie tylko na zasadzie kopiuj wklej ....
wyszedł nowy skan który pokazuje..(nie zgadniecie!) 1 i 2 hokage! super nie?
zdjęcie można znaleźć na sayianisland
EDIT:na skanie widać 2 plansze ze storm 1!
[167] - Linki byś wklejił, a zresztą za jakieś 10 minut będzie to na YT.
Ta chociaż pierwszy i drugi będzie fajny. A co z resztą? :P
http://www.saiyanisland.com/2011/10/naruto-shippuden-ultimate-ninja-storm-generations-hokage-scan/
DB mafia jakbyś czytał moje posty to byś wiedział że nie umiem
a najlepiej to mi powiedzcie to nie będzie problemów
Kopiujesz adres ctrl+c i wstawiasz w komentarz ctrl+v prościej ci tego nie wytłumaczę -.-
Coraz bardziej mi się to podoba ^^ :D
ale super! będą wszyscy hokage!!!!!! 1,2,3 i 5 są już potwierdzone!czekamy na 4 i danzo.
jeszcze raz. 1,2,3 i 5 hokage są potwierdzeni.Jakby nie dali 4 to by było głupie a danzo był na zebraniu co by było jeszcze głupsze.Więc powinno ich być wszystkich
Wiecie może coś więcej na temat postaci z fillerów ?
Martwi mnie to , że to ostatni tytuł z tej serii :( pewno kolejne ''wersje'' będą na inne konsole , chociaż , mam nadzieję że poczekają do końca schippuudena i wydają full na PS3/Xbox 360
[178] - Naruto generalnie robią mniej więcej co roku, a zpowiedź nowej generacji kosol typuje się na 2014-15 rok, więc spokojnie jeszcze ze 2 części mogą zrobić na X360 i PS3.
Oczywiście "Zapowiedź" i "Konsol". Mój bład.
mam nadzieję , że masz rację
No super , jeszcze konsola mi się pieprzy ;/ plyty mi niszczy ;/
spoko.zanim ta gra wyjdzie zdołasz ją naprawić z 10 razy!(problemem będą pieniądze ;)
Heh , sprawa została już zgłoszona wyższym sferom ( tacie :D )
wszyti - gdzie ty masz napisane że 3 jest potwierdzony?????? Bo 4 jest potwierdzony w trailerze... -.-
Oficjalna strona w Narutopedi:
http://naruto.wikia.com/wiki/Naruto_Shipp%C5%ABden:_Ultimate_Ninja_Storm_Generations
Ciekawe czy ktoś z was tu wogóle zagląda.
DB Mafia a co jest na Narutopedii czego niema na innych stronach ??
Np wykaz postaci bo widze, że niektórzy Golowicze nie ogarniają tego kto jest w grze, a kogo nie ma.
Ale dziwi mnie parę rzeczy skąd wiedzą że będzie mały Sasek w czarnym stroju? Albo czy będzie Gaara, Kankuro i Temari? Przecież nikt nie napisał że będą...
Strony są tylko przy wątkach z grami. Jestem ciewak czy zrobią Naruto na PS Vita
ciekawe czy będzie Tobi , czy Madara ... jak Tobi a jako aweking<sorki jeżeli źle napisałem> Madara to kicha ...
A tak odchodząc od tematu , chciałbym zmienić ksywkę , bo ta troche beznadziejna jest ;/
Tylko jak ?
Spoko , się założy ;P Tylko najpierw muszę odrobić geografię , polaka i historię ... xd noo to chyba dopiero jutro to zrobię :P
@Ten i Tamten i Ten Też ;) - nie chciałem nic mówić, bo myślałem że się lekko ogarniesz, ale widzę że nie - zakończ ten spam, tu rozmawia się o grze - napiszesz że przecież dyskutujesz o niej. Jednak nic nie wnosisz do tematu pisząc jednozdaniowe komentarze typu "Oby była ta postać" "Zepsuła mi się konsola" oraz "Tylko odrobię lekcje". Chodzi o to, że za każdym razem myślę że jakiś nowy news, ale nie, to "Ten i Tamten i Ten Też ;)" jakiś komentarz napisał....
Co do news-ów to 28 mają być Targi Gier w Londynie :P Wiec może jakieś nowe wieści o Naruto będą :D
Link:
http://www.saiyanisland.com/2011/10/naruto-generations-dbz-ultimate-tenkaichi-at-london-comic-con/
Praktycznie nic nowego, taka ciekawostka, menu z dema gry http://www.saiyanisland.com/2011/10/naruto-shippuden-ultimate-ninja-storm-generations-demo-menus/
Fajnie, że będzie Demko bo przy nowym DB nie można było na to liczyć.