WRC 2 - jeszcze więcej samochodów i tras w nowej grze studia Milestone
Przede wszystkim trzeba będzie od poprzedniej części poprawić model jazdy i poprawić odcinki specjalne, bo te z poprzedniej części były za szerokie i bardzo nudne.
Dla mnie jedynka nie była zła.
Najlepszy to jest Richard Burns Rally, jak ktos lubi realizm.
Gra jak narazie niedoscigniona pod wzgledem oddania realiow rajdow i fizyki samochodow.
A WRC to niestety tylko arcadowka i to bardzo slaba, w porownaniu do np. Dirt'a 3.
Jakos nie chce mi sie wierzyc zeby dwojka poprawila cokolwiek.
Nie wróże jakiegoś dużego sukcesu tej grze ale to miło, że marka się rozwija i może kiedyś będzie na szczycie.
A WRC to niestety tylko arcadowka i to bardzo slaba, w porownaniu do np. Dirt'a 3.
--->> hahaha ale się uśmiałem! W takim Dircie 3 masz może z 20 odcinków rajdowych i to takich, które kończą się średnio po 2 minutach wtf!
Ja czekam na WRC 2, bo jedynka mi się podobała, ale tak przy 2/3 kariery już się nudziła, bo odcinki się powtarzały non stop prawie. Oby w 2 części było lepiej :)
zgadzam sie z dj_sasek model jazdy byl tak chujowy ze wylaczylem ja po 3 minutach grafe tez mogliby poprawic bo byla przedpotopowa widac ze chca sie upodobnic do colina ale do codemasters jeszcze im bardzo ale to bardzo daleko niech lepiej pokaza chociaz zwiastun czy screeny t o bedzie wiecej wiadomo
@kamiloss
być może Dirt 3 jest dośc słabym przykładem, jeżeli chodzi o gameplay stricte rajdowy,
ale już w porównaniu do leciwego poniekąd RBR'a, WRC przegrywa w każdym możliwym aspekcie.
W sumie jest to jedyna gra, która w tym momencie sprawia mi przyjemność grania na G27
(mimo, ze nie obsługuje sprzęgła), a zmienić to może nadchodzący rFactor 2,
który może wreszcie doda w miarę realistyczną pracę sprzęgła :)
wiped1, no tak, tylko gdzie sie jeszcze uzywa sprzegla oprocz jezdzenia po normalnych drogach.
zabraliby tą licencję tym gościom z Milestone, bo to za droga zabawka jak na nich; pierwsza gra im wyszła tragiczna i podejrzewam, że druga też będzie słaba. wcześniej licencję WRC obsługiwało Evolution Studios i robiło świetne gry.