Rock & Rojo o Guild Wars 2: Profesje – Inżynier (Part1)
Czekamy na drugą część :)
O tym, że będą bronie palne było widamo od ponad roku i nie o to tu chodzi. Problem jest gdzie indziej. AN przegiął pałe i co najważniejsze nie trzyma sie tego co mówione było w manifeście - chodzi mi o brak statyczności pola bitwy. Turrety i ....mini na bank dynamizmu pola bity nie poprawią. Spora częsć ludzi cieszyła sie na myśl "nie będzie spiryt spammerów" a tu masz babo placek i dostaniemy jego odpowiednik, tyle, że w klimatach steampunku. Osobiście nie wyobrażam sobie rzucaniem minami w jakiegoś enta (jak to ma miejsce na screenach).
Nawet nie wspominam o wydźwięku tej klasy na inne rasy. Choćby assur.
Panowie, panowie, panowie... za mało k...ykhm... nie to miałem pisać...
Panowie z Brygady RR (hie hie) a czemu nikt z Was do dziś nic nie napisał (już nawet nie mówię o newsach na GOLu) o rozwoju profesji Sith Inquisitor, który już od kilku tygodni kwitnie na głównej stronie tego oczekiwanego przez wielu MMO?
Tym bardziej iż (o ile nie będzie obsuwy) gra zostanie wydana w tym roku a nie jak już zapowiedziana obsunięta GW2 w przyszłym?
Sprawa z SWTOR jest dosyć skomplikowana. Większość faktów jest na razie patykiem na piasku pisana. Niedługo na GOLu ukaże się mój artykuł o ostatnich zmianach klas. Piszę tam, między innymi, dlaczego Sith Inquisitor będzie mógł nie tylko leczyć i dpsować, jak zakładano pierwotnie, ale także tankować. Takie rzeczy trochę mnie powstrzymują od angażowania się w dokładne studiowanie nowych wiadomości, bo ich trwałość jest odrobinę wątpliwa. Bez obawy jednak. SWTOR jest w planach i prędzej czy później się tym zajmiemy.
Racja, jak już AN ujawni nową klasę w GW2, to pewne jest co i jak. A TOR? Początkowo taki Inqusitor miałbyć tylko DPS-em i support-healerem, ale po miesiącach testów przerobili tą klasę - tak jak każdą inną zresztą.