Deus Ex: Bunt Ludzkości [PC]
To może jest jednak nadzieja... Niech to będzie choć w połowie tak dobre jak DE to będzie już nieźle.
yasiu - ja tam jestem przyzwyczajony do takich "bezinteresownych" wyborów etycznych. :D
A swoją drogą to jeśli dobrze zrobią odradzanie się życia to będzie fajnie. W pierwszym DE też to w sumie było - regeneracja, ale przyznam że dużo częściej używałem quick load. A to zakłuca gameplay bardziej niż przeczekanie w kącie na regenerację.
ja pisałem i UV to potwierdza - regeneracja jest zrobiona dobrze. nie pozwala na wyskakiwanie na gołe klaty, przynajmniej nie postacią rozwiniętą w tym kierunku :)
praktycznie zawsze zgadzam sie z U.V. Impalerem i mialem podobne obawy jesli chodzi o Human Revolution. jestem wielkim fanem, nawet moge rzec maniakiem, pierwszej czesci wiec obawialem sie ze najnowsza czesc bedzie czyms w stylu drugiego Deusa i podazy wspolczesnymi trendami maksymalnego uproszczenia. jednak czytajac ten beta test jestem bardzo szczesliwy ze HR czerpie garsciami z genialnego pierwowzoru. wiadomo ze przeniesienie mechaniki 1:1 nie mialoby prawa bytu dlatego np pojawia sie oslony czy auto regeneracja zycia co jest obecnie standardem czy tego chcemy czy nie. jesli fabula jest dobra, klimat gesty a strzelanie to nie zawsze najlepsza opcja to czekam z niecierpliwoscia na Human Revolution.
Zapowiada się fenomenalnie.
Kwintesencja RPG plus powrót do korzeni.
Mnogość wyborów i dróg do celu, rozbudowana rozgrywka.
Będzie to jedna z lepszych gier tego roku i poważny kandydat na RPG 2011.
Murabura podobnie i ja. U.V.I. zawsze pisze rzeczowo i przyjemnie się czyta.
U.V. Impaler -> jakbyś porównał skradanie w DE do Alpha Protocol? AP przeszedłem praktycznie całe bez ujawniania się i jeżeli skradanie się w DE będzie na podobnym poziomie lub lepszym to będę zadowolony :)
Oj, niezłą niespodzianką wysmażyli nam Kanadyjczycy.
UVI czy ja jestem niewyspany, czy to babol?
PS. W CD-A piszą, że gra spowalnia i klatkuje. Czy to prawda, czy może tekst w CD-A był był pisany na podstawie jakiegoś starego release'u?
nigdy nie mogłem zrozumieć pisania - o wersji beta - że jest niedoskonała pod względem technicznym. To tak, jakby pisać o wodzie, że jest mokra. Autorzy mają jeszcze dużo czasu na poprawienie takich rzeczy a mnóstwo ludzi przeczyta i zostanie im to w głowach.
Co do bioshocka to też nie za bardzo przypadł mi do gustu. system shock był znacznie lepszy. chodziasz spędziłem z nim równiez mało czasu. natomiast deus ex zapowiada się bardzo ciekawie dobrze że takie gry czasem wracają a twórcy wracają do korzeni jeśli chodzi o kod gry.
Ja czekam rónież na gre w stylu sanbox ala halo z elementami rpg. pełna swoboda, ogromny swiat, najpeliej jeszcze mmo. tylko że grafa i animacja z halo, wsczepy (czy przeszczepy:) pełno questów. Ale to jeszcze z 7 lat
Econochrist - myślisz ze to będzie rpg? hmmm mnie się wydaje że będzie shooter z elementami i raczej tak to odbieram, ale zobaczymy zobaczymy
yasiu->Cytuję z poprzedniego tekstu:
Choć produkcji tej daleko jeszcze do finalnej postaci (premiera w sierpniu), otrzymana do testów wersja była bardzo stabilna. Przez dwanaście godzin nie zawiesiła się ani razu, a na moim domowym gruchocie (Core 2 Duo 3 GHz, 4 GB RAM, 9800 GT) działała bez jakichkolwiek spowolnień na najwyższych detalach, jakie dało się uzyskać w DirectX 9.
A w CD-A jest napisane, że gra spowalnia i klatkuje. Ja nie mogę za to zrozumieć, czemu na tym forum zawsze ktoś się doczepi :)
Dym14 ---> Nie zauważyłem niczego niepokojącego. Build działał bardzo stabilnie.
fenfir ---> W Deus Ex jest kilka stanów zagrożenia: normalny - wrogowie nie wiedzą o Twojej obecności; ostrożny - wrogowie usłyszeli/zobaczyli coś niepokojącego i sprawdzają to; wrogi - przeciwnicy wiedzą o Twojej obecności i otwarcie Cię atakują. Istnieje możliwość ukończenia każdej misji w trybie normalnym, za co zresztą przyznawany jest bonus w punktach doświadczenia.
Mnie już dawno przekonali, że więcej tu będzie z DE niż IW... i dobrze! Must have!
Dym - przeca ja nie do Ciebie się czepiłem tylko do faktu, że ktoś - z cda w tym przypadku - pisze w tekście o wersji beta, że ta ma niedoskonałości techniczne. To zupełnie zrozumiałe, no i jak widać, nie występuje wszędzie. Może miał słabszy sprzęt, może lepszy ale zaśmiecony, cholera wie, na takie teksty przyjdzie czas przy okazji recenzji pełnej wersji :)
UVI jest oderwany chyba od rzeczywistości, po pierwsze neo+/ppe, oraz w kilku zagranicznych miejscach można było się dowiedzieć, że gra startuje z pozycji bardzo wysokiej, więc zaczynając zdanie w opisie o grze tak jakby się nic o niej nie wiedziało, to trochę dziwne będą redaktorem portalu o grach. Co nie widzicie o czym pisze konkurencja ? :] Po drugie Eidos ostatnio zabrał się tylko za gry które będą hitami, oczywiście nie zaliczam do nich K&L2, ale Deus Ex, Thief 4, Lara Croft and the Guaridan of light, Just Cause 2, Batman AA, czy nowy Hitman, pokazują, że wydawca postawił przede wszystkim na jakość, od dawna też było wiadomo, że gra ma być tworzona na bazie części pierwszej i mimo, że akcja gry będzie działa się wcześniej, niż historia części I, to jednak sama mechanika oraz przyjemność z grania ma nam przypomnieć o legendzie i to bardzo mocno. Większe obawy miałbym pisząc opis, czy preview do Mass Effect III, szczególnie że nowe rewelacje są smutne, oczywiście zostaje jeszcze miejmy nadzieje świetna fabuła napisana przez Drew Kapryshyna. Pozdrawiam.
Błędny wniosek, bo o grze to akurat wiedziałem sporo - czytam wszystkie teksty zanim pojawią się na GOL-u, więc nawet nie siedząc w temacie musiałbym natknąć się na tekst wyjazdowy Yasia. Nie zmienia to jednak faktu, że po BioShocku nie miałem złudzeń co do powrotów takich gier jak DX właśnie i nie oczekiwałem po niej cudów. Do czasu aż sam spróbowałem.
A konkurencji nie czytam żadnej, ani tej z kiosku, ani tej z sieci. Nie ma na to czasu.
Konkurencja do dobra rzecz motywuje do pracy :] ale wracając do tematu ciesz się, że Ci się podoba bo tak jak ja jesteś już "wiekowym graczem" a to tylko bardziej zaostrza apetyt na tę grę i wyostrza wzrok wpatrujący się w kalendarz premier. Ten rok jest fenomenalny, praktycznie, co moment trafia się na świetną grę. Mimo świetnych rpg jak Wiedźmin II, czy uznany już za dobry Dungeon Siege III, to brakuje mi właśnie gier rpg w klimacie SF jedynie Mass Effect wypełnił dziurę po Kotorach, a szczerze nie było mocnej tak gry jak dawny Deus Ex. Pozdrawiam.
Smiałe stwierdzenie że Bunt Ludzkosci nie odniesie komercyjnego sukcesu.
W USA na X360 złożono do tej pory 57,728 pre-orderów, a zostało jeszcze 16 tyg aby zamówić takową wersję. Im bliżej premiery to wynik powinien iść znacząco w górę.
Może nowy Deus Ex zatrze tą nie do końca udaną serię Splinter Cell. Skoro można omijać każdego to jestem kupiony w tej chwili.
Jensen, nadchodzę! :P
Dobra recenzja, bez poezji i owijania w bawełne, konkretnie informuje jak wygląda gameplay. To lubie, tekst ze 100% zawartością "cukru w cukrze".
Wygląda na to, że Deus spełni moje oczekiwania.
Mysle ze gra bedzie swietna, zabraknie jej jednak porzadnej akcji promocyjnej, przez co prawdopodobnie nie odniesie wiekszego sukcesu. Tu powinny byc trailery, materialy dostepne itd. itp.
no no, jestem mile zaskoczony. Artykuł przywrócił mi wiarę w Deus Exa ;) zobaczymy co ciekawego z tego wyjdzie :)
Mortalking ---> Z całego serca życzę twórcom sukcesu na miarę sześciu zer w liczbie sprzedanych egzemplarzy. Śmiem jednak wątpić, że uda im się przekroczyć tę magiczną barierę.
A.l.e.X ---> W moim wieku motywacji do pracy szuka się raczej w sobie, a nie w tekstach konkurencji. ;)
U. V - mało znany Sniper sprzedał się w milionie, więc taki oczekiwany hit jak Human Revolution raczej na pewno przekroczy tę barierę.
Deus Ex spokojnie przeskoczy milion, bo jest na wszystkie platformy, poza tym jak dobrze powiedział Mastyl jeśli Sniper (mega WIELKIE G) poszło w takiej ilości to o sprzedaż DE nie ma co się martwić, poza tym Eidos już o promocje zadba, same trailery zachęcają do kupienia tej gry na tyle mocno, że 300-500k to pewnie zejdzie w 24 pierwsze godziny. Zobaczcie, że w tamtych czasach Deus Ex I i II łącznie sprzedały się w 2 milionach razem, więc wypada po 1 milion na każdą odsłonę. Teraz wydawca ma XboX/PS3 i PC do zabawy i gry sprzedają się znacząco lepiej niż w 2000 roku.
Steam tez zrobi swoje, ostatnio chyba mi sie pokazalo okienko ze mozna juz preordery na nim skladac. Kilka duzych bannerow na steamie przed premiera i deus Ex sprzeda sie niczym swieze buleczki. 1mln jest wg mnie do osiagniecia bez najmniejszych problemow.
Swoja droga UVI sprzedales mi te gre tym tekstem. Preorder juz zlozony.
Już od jakiegoś czasu ostrzę sobie zęby na ten tytuł i wygląda na to, że słusznie. Zastawnawia mnie jedynie sceptycyzm co do oczekiwanej sprzedaży... Być może źle kalkuluje, ale to mieszanka skradanki z cRPG i FPS osadzona w klimatach SF powinna sprzedać się jak świerze bułeczki... Jeżeli oczekujemy dobrego wyniku po Thief 4 to czemu nie po DX.
To na ten tekst robiłeś hype na gameplayu?
Nie podoba mi się trochę fabuła, a mianowicie prymitywne motywy głównego bohatera - wolę jednak ratowanie świata, poprzedzoną koniecznością ratowania własnego tyłka, na przykład :P
Raz na kilka lat taki (lub podobny) tytuł jest potrzebny. By po prostu nie stracić wiary w gatunek. Ostatni był chyba Stalker, mam nadzieję, że nowy Deus to podobna półka ..i podobna łatwość moddingu - nie lubiana jakoś przez twórców: gracz ma ukończyć i kupić nowy tytuł, ewentualnie zassać DLC.
A szkoda by było zrobić wartościowy tytuł tylko na jedno przejście..
krzychu - a czy Deus Ex 1 miał prymitywną fabułę? Daj jej szansę, ma być zakręcona jak baranie rogi i nie raz zmieiać kierunek :)
Bardzo się cieszę, że nowy Deus tak ładnie się zapowiada. W odróżnieniu od UVIego nie straciłem przedtem wiary w serię, zwłaszcza, że tak powszechnie odsądzany od czci i wiary drugi Deus był przynajmniej pod względem fabularnym grą bardzo dobrą. Szwankowały technikalia i trochę uproszczenie rozgrywki, ale mimo to warto było zagrać.
Tym bardziej miło słyszeć, że Human Revolution prezentuje się tak zacnie.
Z całego serca życzę twórcom sukcesu na miarę sześciu zer w liczbie sprzedanych egzemplarzy. Śmiem jednak wątpić, że uda im się przekroczyć tę magiczną barierę.
Nawet jeśli nowy Deus Ex okaże się tylko dobry lub nawet przeciętny to i tak sprzeda się pewnie w ponad 2 milionach. Nie bądźmy śmieszni ;) tak znany tytuł musi się sprzedać, to nie nowa marka jak Enslaved. ;D
Witam,
Wychodzi w rocznicę moich urodzin. Mam nadzieję dostać w prezencie.
@yasiu: No dam, dam :P
W DEx1 (który zresztą przechodzę aktualnie, hihi), motywy bohatera były akurat bardzo oczywiste - najpierw służba w korporacji, która go stworzyła i której ufał (dlatego było to zrozumiałe), z czasem jednak zrozumienie sytuacji, stanięcie po przeciwnej stronie i walka z poprzednim pracodawcą.
Tutaj zaś wydaje się to wyglądać tak - na korporację bohatera napada "ktoś", bohater zostaje ciężko ranny i dostaje implanty, których nie chciał, a po powrocie do życia zaczyna szukać swoich oprawców, zmotywowany chęcią zemsty.
Jeśli naprawdę ta chęć zemsty będzie najważniejsza (co wynika z tekstu), gra niezbyt mi się będzie podobać, bo w taki podupadającym powoli społeczeństwie wolałbym być promykiem nadziei, jak to było w klasycznym DE. Choć zgaduję, że z czasem tak się stanie - a na początku po prostu potrzebowali jakiegoś motywu dla bohatera. Choć mogli przecież dać jako motyw dalszą ucieczkę i zmuszenie do obrony, mogli na niego polować, ale woleli tą zemstę, której motywu u głównego bohatera tak nie lubię.
Ale nie skreślam gry, po prostu dokonałem obserwacji czegoś dla odmiany mniej (przynajmniej dla mnie) pozytywnego w natłoku ochów i achów.
Tego, że jestem niesamowicie zadowolony z faktu, że w tak strasznych czasach powstaje jeszcze gra taka jak Human Revolution, i że wszystko zdaje się iść powyżej oczekiwań (nieczęsto studio publikuje 11-godzinny gameplay pół roku przed premierą!!), nie muszę chyba pisać, nie?
Ale taki Sniper sprzedał się tak dobrze ze wzgledu na dobrą politykę conową CI i dlatego ze w tym segmęcie (gra snajperska) była od paru ładnych lat luka w branży i CI świetnie to wykorzystał.
DE- HR to jeden z nielicznych tytulów w tym roku po który sięgnę.
Szkoda, że trzeba czekać do sierpnia, choć z drugiej strony teraz będzie Wiedźmin. Może starczy na trochę;)
zajebiście jakby na PC NIE WYSZŁO, żeby ludzi nauczyc że komputer już do grania nie służy i czas przesiąśc konsole jak normalny człowiek.
@drawed: sorry - w prowokacjach są na golu lepsi, trenuj ciężej :)
1. z podobnego gatunku: pograj w takiego SS2, czy Stalkera na konsoli
2. pokaż na konsolę równie rozbudowanego (i trudnego, casual odpada po 5s lub przy instalacji) moda jak np. 'Narodnaya Soljanka' - grywam od pół roku i połowy nie mam nawet..
3. Idź spać. Dobranoc :)
ps. miło, że są tacy 'ideowcy' jak drawed: więcej takich i może sprzedaż wersji konsolowej będzie satysfakcjonująca :)
"W porównaniu z pierwowzorem brakuje umiejętności decydujących o posługiwaniu się konkretnym typem broni, nie mamy również wpływu na zdrowie naszego bohatera. Energia życiowa regeneruje się automatycznie"
Coś jeszcze obiło mi się o uszy z filmiku, że energia wszczepów też się regeneruje samoistnie!...
Nosz kur.. takie uproszczenia w stosunku do 1 ......
Czy teraz nastała era gier, że należy każdą uprościć? fail...
Wasyl - to żadne uproszczenie, mnie na przykład zwyczajnie wkurza łażenie, szukanie apteczek, bateryjek i innych takich. W bezpośrednim starciu w Deusie i tak nie masz szans z większością przeciwników, więc co lepsze, poświęcić po walce pięć minut na szukanie apteczki czy dwie na regenerację? Grasz po to, żeby zbierać apteczki, czy żeby grać?
Nie bój nic, oni naprawdę fajnie to zbalansowali.
@yasiu
A szukanie amunicji, nowych broni Cie nie wkurza?? Co za problem przy amunicjach położyć apteczkę, "bateryjki"??
Dla mnie lepsze jest szukanie apteczek - szukanie nie jest grą? Ale Ty bzdury napisałeś....
Każdy ma swoje zdanie.
Wasylkg ---> Energia do wszczepów regeneruje się ale tylko w obrębie jednej bateryjki (symbolizujących poziom całej energii) - tzn. jeśli mamy trzy bateryjki, to załaduje się maksymalnie do jednej, a resztę i tak trzeba uzupełnić przedmiotami z ekwipunku. Nie ma lekko, zwłaszcza, że wszczepy żrą energię okrutnie.
Podobnie jest zresztą z regeneracją energii życiowej. Kiedy jest naprawdę źle, a wrogów dookoła kupa, nie ma czasu pieprzyć się z odzyskiwaniem życia za osłoną. Trzeba skorzystać z przedmiotu.
właśnie, każdy ma swoje zdanie, dlatego nie pisz, że ja opowiadam bzdury, to do dyskusji nic nie wnosi :)
rzeczywiście, szukanie amunicji mnie nie denerwuje :D
U.V. właśnie, jak wygląda kwestia dostępności amunicji? Dalej tak koszmarnie mało?
Nie dość, że mało, to na dodatek zajmuje sporo miejsca w ekwipunku. Albo należy nauczyć się strzelać w głowę, albo zrezygnować ze strzelania. ;)
no właśnie, mi to trochę nie odpowiada, bo decydując się na ścieżkę strzelecką, dedykujesz dostępne punkty wszepom związanym z walką na dystans, a gra ogranicza ilość dostępnych pestek :/
Amunicję można kupić, więc w sumie od Ciebie zależy jak się przygotujesz do misji.
[48] ja tego nie miałem. Dostałem wyprawkę jak mały harcerz od mamy i musiałem sobie z tym radzić :)
To dobrze... bardzo dobrze :)
Mam pytanie Steamowe - czyli jeśli kupię wersję pudełkową, to zaktywuję ją w steamie?
Wszystko co kupuję chcę mieć w chmurze, a pudełkowa polska jest tańsza od steamowej €. No i pudełko. ;)
up
Nawet będziesz musiał ją tam aktywować:)
To elegancko. ;)
Kolejna gra w tym roku, która może być tą najlepszą. Jest to chyba jeden z najlepszych roków dla graczy, tyle znakomitych premier i naprawdę jest w czym wybierać.
Przez spoilery musiałem ominąć prawie całą pierwszą stronę. Zmuszacie mnie/nas do nieczytania zapowiedzi i recenzji ;/
Też bardzo czekam na nowego Deus Ex'a. W jedynkę grałem już bardzo , bardzo dawno temu , ale z tego co pamiętam była kapitalna .
Z wszczep-energią regenerowaną ze wszczepów to naprawdę smutne. Znika jeden z filarów mechaniki DE1, w ogóle znaczenie tego paska maleje (wpływ na długość działania implantów tymczasowych chyba tylko będzie zależna) - zawsze można postać i poczekać, pewnie chwilka. Chyba, że będzie się go dało przywracać oraz wyłączyć regenerację.