Rift i dynamika świata gry
artykuł sponsorowany?
Przecież mało kto w RIFTa już gra.
Wszyscy czekają na rozwój pvp lub całkowity fail gry.
Malo kto gra w Rifta? Ciekawe... to chyba tez sponsorowany jest stan serwerow na srednim oblozeniu w godzinach pracy i niemal pelnym wieczorem.
W zasadzie nie sposob nie zgodzic sie z tym co jest napisane w artykule (bardzo dobrym artykule z reszta). Rift to mocno klasyczne MMO, z rownie urzekajacym co czasem irytujacym urozmaiceniem w postaci inwazji i otwierajacych sie wrot innych wymiarow.
Moje serce z racji nastrojowosci najmocniej bije dla LotRO, chetnie gram w STO, nie umiem sie zdecydowac miedzy CO i DCUO (gdyby zlozyc je do kupy mielibysmy idealna gre o superherosach ;) ), ale Rift jest zdecydowanie ciekawa alternatywa i zasluzenie juz zdobyl duza popularnosc. Czuc jednak spolecznosc pochodzaca z EQ i EQ2 (ktore bylo moim pierwszym fantasy MMO), a to jest wielki plus.
W WoW na przestrzeni ostatnich dwoch lat gralem chyba 3 dni po wyjsciu Cataclysmu. I chyba obecne MMO wreszcie zaczely zmuszac WoW do wysilku, bo juz drugi raz w ciagu miesiaca dostalem oferte reaktywowania konta na 7 dni za darmo.
Setak o czym Ty k... piszesz, tym bardziej, że RIFT NIGDY nie był nastawiony na PvP i autorzy zawsze to podkreślali. To nie AoC. Mało gra ludzi? Chyba na pirackich serwach.
"RIFT NIGDY nie był nastawiony na PvP i autorzy zawsze to podkreślali" - co za bzdet.
RIFT nigdy nie był nastawiony na zbalansowanie czegokolwiek pod PvP. I to podkreślali. Nie są aż tak durni, żeby pozbawiać się tego co przyciąga ludzi do MMO, czyli PvP.
Zdecydowana wiekszosc ludzi ma gdzies pvp i interesuje ich wylacznie bezstresowe/niezbyt trudne i jednoczesnie wydluzajace e-peena pve :)
Dokładnie... Rift nie ma i nie będzie miał balansu pod PvP i ja osobiście pograłem trochę... wbiłem maksymalny poziom... pochodziłem na parę instancji i uznałem ,że należy z grą się rozstać bo PvP to dla mnie jeden z najważniejszych aspektów gry...
w rifta gra bardzo dużo ludzi, gra na pewno będzie miała swoich graczy
Tak, tak gra ludzi od groma i ledwo co udało mi się po kilkunastu godzinach od wątku na forum napisać 10 post :)
Ile osób tutaj pisze? 3? Ja nie gram, czyli zostało 2 graczy... trialowych :P
TobiAlex ---> Nie no oczywiście, że mało wiem o RIFCie. Znajdź mi jakąś wypowiedź devsów czy kogoś z twórców RIFTa, który pisze jednoznacznie, że olewają PvP.
Nie, że olewają balans, bo to pisali/mówili wiele razy. Nie ma możliwości zbalansować czegoś takiego jak jest w RIFCie.
Nie, że gra jest skupiona na PvE, bo to jest oczywiste. Tak jak WARhammer był skupiony wokół PvP i RvR. Czy LotRO wokół PvE.
Tylko to, że nie obchodzi ich PvP i kiedy to "wiele" razy podkreślali.
Chodzi mi o to, że w dzisiejszych czasach gra MMO praktycznie nie ma szans odnieść dużego sukcesu bez PvP. Och, jasne przyciągnie ludzi, ale w pewnym momencie ustabilizuje się na poziomie - powiedzmy ogólnie - LotRO (gdzie PvP praktycznie nie istnieje), a może nawet mniej.
MMO tego typu co WoW, RIFT, czy podobne po prostu muszą mieć PvP. Albo niesamowicie szybko rozbudowywany kontent PvE. Bo ludzie się znudzą. A jak na razie RIFT nie oferuje aż tak dużo, szybko aktualizowanego i rozbudowywanego PvE, żeby można było pominąć PvP. A PvE w RIFCie już się ludziom trochę przejada. Po prostu nie bardzo jest co robić.
I - tak, gram w RIFTa.
Rift jest dobrym MMORPG. Grałem pvp i twierdzę, że chaos panujący podczas tego typu rozgrywki jest do ogarnięcia i można czerpać z niego niezłą radochę. Gdyby nie fakt, że gra wyszła w momencie kiedy zima odpuściła, to bym pewnie w nią zagrywał. Słońce za oknem nie sprzyja takim produkcjom ;)
Mnie najbardziej interesuje czy Kabraxxis ciągle gra :) ale coś mi się wydaje że nie, pomimo tych wszystkich peanów na cześć Rifta tydzień po premierze.
no i bardzo dobrze że nie gracie i że popularność gry oceniacie po liczbie wpisów na forum gry online. Przynajmniej niema tego badziewia w postaci takich lam, turków i polaków_pl. Czysta przyjemność.
Na razie jest spoko dużo osób gra, ale po jakimś czasie będzie jak z Aionem. Trochę pograją i będzie coraz mniej i mniej.
1.2 i zmiany w itemizacji, plaques of achievement i dungeonach zabiły Rifta. Wielka szkoda.