Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Problem z zapłatą przelewem

06.05.2011 22:25
Wooler
1
Wooler
81
Konsul

Problem z zapłatą przelewem

Witam. Ostatni próbowałem zakupić grę na http://www.greenmangaming.com/ . Niestety po wpisaniu wszystkich danych pojawia mi się komunikat "Sorry, the card authorisation was declined by your bank.". Jest to mój pierwszy zakup z tym sposobem płatności więc możecie napisać co robię źle/co muszę zrobić?

07.05.2011 10:46
Miniu
2
odpowiedz
Miniu
191
Senator

Mozliwe ze masz blokade na zakupy internetowe lub limit na nie ustawiony na 0zl.

07.05.2011 10:49
kjx
3
odpowiedz
kjx
136
Mighty Pirate

Karta kredytowa? Wypukła? Czy jakiś inny środek płatniczy (debetowa czy jakie inne tam są)? Może masz zablokowane transakcje w obcej walucie? Może coś źle wpisujesz? Jaki bank? Mało szczegółów podałeś.

07.05.2011 10:52
Wooler
4
odpowiedz
Wooler
81
Konsul

Karta Visa, o inne informacje muszę się wypytać, bo jestem użytkownikiem ale nie właścicielem (oczywiście ze zgodą właściciela, który też nie wykonywał takich transakcji wcześniej). Informacje są dobrze wpisane. Blokada na zakupy raczej nie wchodzi w grę bo to było sprawdzane jako pierwsze po nieudanym zakupie.

07.05.2011 10:57
kjx
5
odpowiedz
kjx
136
Mighty Pirate

A tak z głupia zapytam: czyje dane wpisujesz? Musisz podać numer karty, kod CVV, datę ważności karty, adres na jaki karta została zarejestrowana, imię i nazwisko właściciela karty. Wszystkie te dane muszą się pokrywać z danymi jakie bank ma w swoich rejestrach. Patrząc na komunikat, pierwsze co przychodzi do głowy, to złe dane i bank nie może potwierdzić autentyczności karty.

07.05.2011 10:59
wysiak
6
odpowiedz
wysiak
95
tafata tofka

Nie wiem jak na tej stronie, ale np na Steamie nie da sie zaplacic karta z kraju A, przebywajac w kraju B. Jednak wnioskujac z komunikatu to raczej chodzi o to, o czym pisze kjx - pewnie dajesz swoje imie i nazwisko albo adres, zamiast danych wlasciciela.

"Dane które podał właściciel i na którą jest zarejestrowana karta."
Coz, bank uwaza inaczej.

07.05.2011 11:00
Wooler
7
odpowiedz
Wooler
81
Konsul

Akurat to wpisuję dobrze;) Dane które podał właściciel i na którą jest zarejestrowana karta. Kraj pochodzenia karty jak i miejsce mojego przebywania jest wybitnie polskie:P

[edit] w najbliższym możliwym czasie jeszcze raz spróbuje wpisać poprawne dane. Poza tym nie ma żadnej innej diagnozy? ;)

07.05.2011 11:04
8
odpowiedz
zanonimizowany752334
10
Generał

Jaka to karta electron nie electron, z jakiego banku? Skoro właściciel nie robił nigdy transakcji mo/to/io ową kartą to skąd wie, że w ogóle jest ona na takie transakcje otwarta?

07.05.2011 11:05
Wooler
9
odpowiedz
Wooler
81
Konsul

Bo sprawdzał, gdy się nie udało jej teraz wykonać. Co do szczegółów nt. karty i banku postaram się je podać w najbliższym czasie;)

07.05.2011 11:29
mr 45
😁
10
odpowiedz
mr 45
72
Hero of the Wastelands

Czyżbyś zaiwanił kartę jakiemuś pączkowi przez PSN i teraz próbujesz robić zakupy?

Może spróbuj przez Paypala zapłacić?

07.05.2011 11:43
11
odpowiedz
el.kocyk
180
Legend

a czy wpisujesz polskie znaki? jesli tak, to nie wpisuj

07.05.2011 19:57
Wooler
12
odpowiedz
Wooler
81
Konsul

Okazało się, że na koncie był ustawiony limit zbyt niski. Wszystko naprawione. Dzięki za odzew i pomoc;)

Forum: Problem z zapłatą przelewem