Oozi: Earth Adventure - Polacy na Xbox Live Indie!
Widzę że Polacy robią coraz więcej gier i bardzo się z tego ciesze.
PIERWSZY JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST!
ach szkoda że idndie games nie ma na polskim xbox live :(( wielka szkoda robimy petycje do mixrosoftu ?
"Mają niski prodakszyn walju"... Wiem o co chodzi, ale może lepiej mówić w całości po polsku? :P
dajcie gameplay z Escalation, najnowszego DLC do black opsa, proszę :)
Ja tez życzę im jak najwięcej bo znam jednego z nich z tych co robił tom gra ;p
wow wreszcie na pierwszej stronie
Szczerze to nudna gierka , ale w końcu to indie game , więc nie ma co oczekiwać .
Kumple w 2 piszą dlc do black opsa ESCALATION, takie małe niezależne gówno, może kojarzycie markę call of duty (taka próba ukonsolowiania battlefielda). Możecie pokazać?
:P
Widzę że autor miał szaloną noc skoro tak bardzo punkty G zapadły mu w pamięć XD Dziewczyny pewnie zadowolone;PP
O! Pamiętam jak komentowałem tę grę na gamedev kiedy dopiero powstawała i dawali screeny ,żeby się pochwalić :D
No fajne gadanie, ale żeby sie jescze lepiej wykazać zalecam Oxford Circus "wte i wefte" z kamerką a napewno sie coś urodzi... zawsze można pogadać o pogodzie lub zaczepić obcokrajowca i zapytać co sądzi o rynku gier lub czy planuje zagrać w Wiedźmina 2 itp. nawet szczeże polecam afrykanina na deser hehe :) Koniu pewnie dogadał by sie z jakimś hardkorowym graczem z somali hehehe:)
Jesli te poprawki zostana wysluchane to styl graficzny tez bedzie musial zostac zmieniony, bo ten aktualny jest bardziej kierowany na dzieci niz na ogolny rynek. :p
gra nudna,ale życzę im jak najlepiej
pierwszy
Dobry pomysł. Zawsze można sie tak wybić. Gra przypomina mi trochę Raymana. Szkoda że nie mam xboxa ;)
zarąbisty filmik. Mówisz tutaj bardzo wiele ciekawych dla mnie rzeczy. Dzięki.
Gra W ogóle mi się nie podoba
Gra może nie jest arcydziełem, ale jest ważną kartą przetargową dla twórców. Otóż zrobili kompletną, technicznie poprawną grę i ją wydali. Graficznie i dźwiękowo jest na dobrym poziomie, a to jest chyba największy problem twórców indie.
Mówiąc wprost mając taki tytuł na koncie spokojnie mogą iść do jakiegoś wydawcy zainteresowanego tego typu grami i powinni bez problemu dostać pieniądze i wytyczne, aby zrobić następną grę.
Ja osobiście nie zajmowałbym się Xbox Live. Część INDIE nie przynosi zbyt wielkich dochodów, a pełnoprawny LIVE jednak wymaga o wiele więcej wysiłku. Chyba łatwiej zacząć od Steam'a, albo od AppStore, gdzie na małych gierkach można całkiem nieźle zarabiać.
U nas działa m.in. spokko.com które ostatnimi czasy eksploatuje jeden pomysł, ba wydają kolejne gry będące kolejną motyfikacją TikiTotems, a dokładniej:
Tiki Totems 2, Tiki Totems Valentine i wydana ostatnio Lavalanche.
Zresztą rynek indie dzięki dystrybucji elektronicznej dynamicznie rozwija się w naszym kraju. Praktycznie w każdym większym mieście można znaleźć zespół tworzący gry, z różnym skutkiem...
Tak skaczesz w tej grze ze aż oczy bolą od tego rozmazywanego obrazu :P
Do masterowania są dobre gry Touhou XD
Oozi: Earth Adventure to zwyczajna platformówka bez żadnych specyficznych mechanizmów , może twórcy mieli zamiar zrobić w taki sposób epizod 1 a kolejne ''urozmaicenia'' będą dodawane wraz z wypuszczaniem kolejnych epizodów.To dobrze zrobiło tej produkcji
I na takie badziewie tyle czekałem ... Przeciez takich platformówek jest od groma i wiele ma duzo ciekawszy gameplay.
... Lord: mógłbyś podac dodatkowe informacje co trzeba zrobic aby zaistniec na Indie i/lub innych tego typu np. Steam ... sam robię grę w UDK - mam już wszystkie modele 3D, ale jeszcze długa droga przede mną ...
@mitvoh - wejdź np. na stronę steam i poczytaj w dziale pomocy. Na pewno będą tam informacje dla nowych developerów. To samo z iOS.
Fajnie, że ludzie od nas z kraju zaczynają coraz więcej tworzyć. A gra wygląda na całkiem przyjemną.
Bardzo fajną polska grą jest Ether Fields. Szkoda że o niej mało się pisze.
Mitvoh--> Najpierw zrób grę, potem myśl o dystrybucji. Serwisy dystrybucyjne nie będą w ogóle brać pod uwagę rozgrzebanych projektów. Mając demo technologiczne tj. dopracowany mały fragment gry, pokazujący mechanikę i dający pewien obraz całości możesz zacząć wysyłać mail'e do Steam'a czy innych wydawców. Jednak jedyne na co możesz liczyć, to stwierdzenie, czy gra ma szansę być u nich wydana, czy już na wstępie nie są nią w ogóle zainteresowani.
Najłatwiej jest wydać grę na AppStore. Koszt licencji to 99$ rocznie, ale potrzebujesz Maka, żeby móc podpisać binarki do dystrybucji. Urządzenia testowe są wysoce wskazane. Proces wydawania jest prosty, po prostu wrzucasz binarkę i po dość łagodnej kontroli jakości zostaje wrzucona do sklepu.
Niestety z powodu tej łatwości konkurencja jest tam ogromna, ale z drugiej strony użytkowników jest sporo. Dobry pomysł z dobrym wykonaniem powinien sobie poradzić.
W tym wszystkim najważniejsze jest, aby zrobić dobrą grę. Jak już masz coś wartego uwagi, to znalezienie wydawcy to najmniejszy problem, jeśli mówimy o PC i smarfonach. Wydawanie gier na konsole, to już większe koszty, ale i konkurencja mniejsza.
Heh fajne :D
no tak, przypomina platformowki z amigi, ale takiemu super frogowi niestety do piet nie dorasta :<
"Try not to fart" ?? ja mógłbym sie zapytać o co właściwie chodziło, ale w tej chwili jestem tak zblazowany że jedyne co bym rozkminił to "go on make my bed" ?? :>
widze,że już macie w redakcji call of juarez the cartel ale wam dobrze
kiedy się będzie można spodziewac materiału gramy z tej gry
Czy tylko ja tutaj widze SUPER FORG`a z Amigi 500 ???
Sama gra nie odbiegając od reszty, ale podoba mi się postawa chęci współpracy ekipy z deweloperami, może to być naprawdę bardzo pomocne ,wskazówki mogą być cenne jak i defacto darmowa reklama na tvgry.pl - życzę naprawdę dużo sukcesów wszystkim małym deweloperą:)
Ogólnie bym ją kupił tylko dlatego że to Polski produkt ;)
Kurde myślałem że to drugi epizod. Szybcy jesteście nie ma co ;)
Proponuję częściej zaglądać na Indiegames - co by być na czasie.
Mimo wszystko szacun, że wspomniane zostało coś fajnego - czego jak się dowiaduję nie ma na tym biednym polskim XboxLIVE.
Zgadzam się generalnie i ogólnie że nie ma co porównywać gier Indie do gier Arcade, ale są na Indie Games takie perełki co by szukać ze świecą na XBLA.
Dobra gra jak na początki, wydaje się że nie ma bugg'ów a dla autorów to i tak podjarka że zrobili grę która działa i pewnie ktoś w nią gra :)
Lekko, dobra, bardzo boring aczkolwiek brawa dla Polaków za znalezienie się nawet na Xbox Live Indie.