Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Max Payne 3 – kolejna garść szczegółów

27.04.2011 19:04
👍
1
zanonimizowany469266
20
Chorąży

Zapowiada się naprawdę słodko :)

27.04.2011 19:10
2
odpowiedz
Hedzik
70
Pretorianin

zapowiada się kolejny konsolowy shit :/

27.04.2011 19:12
3
odpowiedz
The_ZbyszeK
42
Centurion

Nic nowego.

27.04.2011 19:25
4
odpowiedz
Econochrist
115
Nadworny szyderca

Byłbym rad gdyby detale typu pot czy cieknąca rana postrzałowa była zawarta w grze.

27.04.2011 19:26
5
odpowiedz
zanonimizowany790193
0
Konsul

Po LA Noire widac, ze skupili sie tylko na mimice, a cala reszta wyglada po prostu slabo. W Max Payne 3 pewnie skupia sie na takich bzdurach, a tekstury beda slabe.

27.04.2011 19:44
6
odpowiedz
Buurg
22
Legionista

"Euforia" = fajnie
"Euforia" + "PC" =KLAPA
No chyba że panowie z R* popracują na optymalizacją

27.04.2011 19:51
7
odpowiedz
The_ZbyszeK
42
Centurion

Panie Buurg, skończ już z tą optymalizacją. Źle to było 3 lata temu, przy premierze GTA IV, teraz już są lepsze komputery i takie problemu nie ma. Także panowie z R* nauczyli się czegoś, przykładem są patche które pomogły, więc teraz może być tylko lepiej. Pozdrawiam

27.04.2011 19:59
Kreek
8
odpowiedz
Kreek
65
Senator

[5] Rozumiem, że ze względu na prezent od rodziców jakim był komputer za ciężki hajs teraz każdą produkcję będzie oceniał głównie patrząc na tekstury, tak?
Tak, mimika twarzy to bzdurna rzecz. Niech się ludzie uczą od cdredów, którzy kompletnie to olali, dzięki czemu trudno rozpoznać czy Geralt się śmieje czy zaczyna robić kupę:)

27.04.2011 20:02
Playboy95
9
odpowiedz
Playboy95
65
Ora Pro Nobis Lucifer

Widzę że Kreek dalej walczy przeciwko Wiedźminowi :)

27.04.2011 20:03
😁
10
odpowiedz
zanonimizowany790193
0
Konsul

[9] PSN mu shackowali, to co ma robic.

27.04.2011 20:08
Kreek
11
odpowiedz
Kreek
65
Senator

[10] No ty też chyba nie masz za bardzo w co grać, skoro siedzisz tu na forum dzień i noc, co? Nowy Pisi się nie sprawdza? Nie ma gdzie wykorzystać swojego potencjału?

I ja w przeciwieństwie do Ciebie nie ograniczam się do jednej platformy:)

[9] Dobra, koleś, powiedz mi gdzie napisałem coś niezgodnie z prawdą? Mimika twarzy w wiedźminie to porażka, próbujesz zaprzeczyć?

27.04.2011 20:11
Playboy95
12
odpowiedz
Playboy95
65
Ora Pro Nobis Lucifer

A czy ja zaprzeczyłem? Ba, nawet potwierdzę że w pierwszej części mimika była skopana, a wręcz jej tam nie było. Ale nie przeszkadzało mi to w niczym i nie odbierało nieziemskiej przyjemności z gry.

27.04.2011 20:16
Kreek
13
odpowiedz
Kreek
65
Senator

[12] Taka rzecz jest ważna, a już tym bardziej w grze RPG, w której co chwile oglądasz mordy bohaterów z bliska. Jakoś sama gra bardzo ładnie wygląda, to co, już nie starczyło czasu na mimikę?

27.04.2011 20:28
Playboy95
14
odpowiedz
Playboy95
65
Ora Pro Nobis Lucifer

Dla Ciebie bardzo ważna, dla mnie już mniej. Grafika i całe efekty najbardziej interesują mnie w grach akcji jak np Battlefield 3. W cRPG liczy się dla mnie fabuła, a nie wyraz twarzy jakiegoś NPC'a.

27.04.2011 20:34
15
odpowiedz
Mercc
52
Konsul

Kreek

Po czym oceniasz mimikę w wiedźminie 2, po filmikach z pre bety?

27.04.2011 20:35
👎
16
odpowiedz
zanonimizowany787402
5
Legionista

Kolejna lipa z masą błedów

27.04.2011 20:41
Chudy The Barbarian
17
odpowiedz
Chudy The Barbarian
89
Legend

Rockstar lubi pracować nad tak naprawdę nikomu niepotrzebnymi detalami... ale oni w sumie mogą sobie na to pozwolić, bo cała reszta i tak jest zwykle porządnie zrobiona.

27.04.2011 20:58
18
odpowiedz
zanonimizowany773486
6
Centurion

Hedzik idz grać w super shit/hit/kit twojego super wypas dupas PC z 19Ghz Procesorem 320GB RAMu, karta graficzną z SM 9.0 i 89GB RAM, w WOWa, albo Jakąś wypaśną gre z Fotorealistyczną grafiką, 6D, Triple Sorround 19.1 i idz lansować sie na dzielni i skończ komentować bo wkońcu ktos do ciebie wpadnie i cie za jaja [powiesi za takie durne teksty jaka to konsola be jest

27.04.2011 21:09
19
odpowiedz
zanonimizowany790193
0
Konsul

DOGtagscollector nie spinaj sie tak tylko dlatego ze kogos stac na PC do grania.

27.04.2011 22:00
dzony600
😁
20
odpowiedz
dzony600
41
ru ru ru rurkowców

[5] ale co to ciebie w ogóle obchodzi? rockstar ma w dupie pecety

27.04.2011 22:31
21
odpowiedz
zanonimizowany773996
6
Legionista

CZYTAJĄC OD CZASU DO CZASU TE WASZE KOMENTARZE, STWIERDZAM ŻE JESTEŚCIE ZASMARKANĄ GÓWNORZERIĄ I DOBRZE ŻE NIE ZNAM WAS OSOBIŚCIE TEMPAKI! pisał gracz konsolowy 1997 psx krikers

27.04.2011 22:38
casevil
22
odpowiedz
casevil
30
Pretorianin

Widzę Rockstar i mam nadzieję. :)

27.04.2011 23:06
DSLMarv
23
odpowiedz
DSLMarv
34
Centurion

krikers naucz się chłopie (chociaż lepiej dziecko by tu pasowało) najpierw ortografii i doboru niektórych słów. Caps'a też wypada wyłączyć. Jak na razie, to Ty pokazujesz ,że jesteś nie na poziomie. A to ,że jakimś graczem PS1 jesteś ,to niby co ma do tego? Ja korzystałem z C64 jeszcze w czasach gdy twoi rodzice nie mieli Cie w planach.

27.04.2011 23:15
Nolifer
24
odpowiedz
Nolifer
173
The Highest

Coś czuję że na maks detalach pogramy dopiero za 2-3 lata w maxa.

27.04.2011 23:40
25
odpowiedz
Hedzik
70
Pretorianin

DOGtagscollector <--- Nie patrze na gry pryzmatem grafiki lecz rozgrywki. Jeżeli gra wychodzi na konsole i równocześnie na pc to znaczy że będzie okrojona (klimat, fabuła, i płytki gameplay) do granic możliwości by sprostać konsolom (90% konsolowych gier NIESTETY tak wygląda) . Wyjątkiem może być BF3 który "podobno" jest tworzony specjalnie z myślą o PC. Jesteśmy świadkami PRAWDOPODOBNEGO upadku kolejnej świetnej serii ale czas pokarze co z tego wyniknie. Co do "wpadania do mnie" to kto do mnie wpadnie? Banda twoich 15 letnich kolegów??

a teraz powiedz do której konsolowej gry chętnie wracasz po latach?? Mi się jeszcze nie zdarzyło do żadnej. (Oczywiście mówię o portach bo konsoli nie kupię dopóki jakość rozrywki osiąganej na nich nie dorówna PC.)

27.04.2011 23:52
<Bahamut>
26
odpowiedz
<Bahamut>
79
Konsul

Max Payne+System osłon= does not compute...

W MP właśnie oto chodziło aby nie kryć się nieustannie za jakimiś zasłonami tylko wparować i robi jatke

28.04.2011 00:08
27
odpowiedz
zanonimizowany557478
15
Legionista

Bardzo mnie ciekawi, czy tylko ja uważam, że wszystko byłoby super, gdyby do tych znanych z poprzednich odsłon elementów, które zobaczymy także w trzeciej części twórcy dodaliby charakterystyczne "komiksy", które przecież według mnie były jednym z najważniejszych czynników dodających klimatu jedynce i dwójce ;P. Sam jestem w tym przekonaniu, czy ktoś mnie popiera ;D?

28.04.2011 00:38
Pan Dzikus
28
odpowiedz
Pan Dzikus
162
Generał

[8]

Geralt ma z natury bardzo oszczędną mimikę, tak jak Brudny Harry.

28.04.2011 01:12
29
odpowiedz
zanonimizowany790193
0
Konsul

[28] Po co tlumaczysz to konsolowcowi? Nie zrozumie. :)

28.04.2011 01:28
kaszanka9
30
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

Masakra, szykuje się znowu kilo błędów i słaba optymalizacja w końcu max 3 będzie na silniku gta4.

28.04.2011 01:34
litlat
31
odpowiedz
litlat
80
(A)//(E)

PieCyka mam od '99 roku. I od tej pory czytam newsy o nowych produkcjach. I jakbym porównał te zapowiedzi sprzed 12 lat do teraźniejszych... Niewiele się różnią. Taka refleksja na dobranoc mnie naszła. ;)

28.04.2011 06:38
32
odpowiedz
duRin[90]
35
Pretorianin

Trudno, żeby gry na konsole i PCty nie były skonsolowane, skoro PC mają już większą moc obliczeniową. To, co było paroletnią technologią w dniu premiery, teraz jest jeszcze starszą technologią, na którą już zezwolili tworzyć w 480p (bodaj) zamiast 720, żeby można było wcisnąć nieco więcej w grę.
Także nikt nie wmówi mi, że gry nie są "konsolowane". Przecież xbox ze swoim 10mb VRAM, albo ps3 z aż 0mb VRAM (z czego 256 RAMu idzie na grafikę) muszą sobie z nimi radzić. To, że niektóre studia traktują PC po macoszemu, to fakt, że te 2 maszynki trzymają nader dużo rynku.
Przez to gracze konsolowi dostają produkt wymaksowany (a na padach to już przycisków brakło), a Ci z PCtami często bez jakiejkolwiek próby optymalizacji...

28.04.2011 07:48
Kreek
😁
33
odpowiedz
Kreek
65
Senator

Geralt ma z natury bardzo oszczędną mimikę, tak jak Brudny Harry.

No tak, bo reszta NPC-ów już wygląda ładnie...

Po co tłumaczyć zaślepionym członkom pc master race? Oni i tak nie rozumieją:D

28.04.2011 08:38
34
odpowiedz
wcogram
159
Generał

bullet-cams były tylko jak używało się snajperki i strzeliło w głowę. Co śladów po kulach to w pierwszych filmikach z MP1 były już takie szczegóły. Lepiej nich popracują bardziej na narrację i mechaniką gry aby odpowiadało to poprzednim częścią.

28.04.2011 08:47
crazy_race
😐
35
odpowiedz
crazy_race
55
Pretorianin

A kiedy odpowiedzą na najważniejsze pytanie ? Które z dwóch zakończeń dwójki było kanoniczne ?

SPOILER !!!
Te w którym Mona zginęła czy te w którym przeżyła masakrę w pałacu Alfreda Woodena ?
SPOILER END

28.04.2011 12:10
36
odpowiedz
Topolas
57
Pretorianin

@wcogram
Kiedy ostatnio grałeś w Max Payne (1) ?
Bulletcams są także przy strzale z pistoletu. Można to zauważyć nawet w pierwszej misji.

28.04.2011 12:13
37
odpowiedz
zanonimizowany790193
0
Konsul

Po co tłumaczyć zaślepionym członkom pc master race? Oni i tak nie rozumieją:D

Nie ma to jak jarac sie mimika bo LA Noire skorzystalo z motion capture, ale kompletnie olewac wszystko inne, czyli oswietlenie tekstury i AA w czym PC jest 3x lepsze. Standard dla konsolowca.

28.04.2011 13:16
deton24
38
odpowiedz
deton24
109
Pretorianin

Tutaj macie najnowsze screeny z MP3 w 720p: http://www.rockstargames.com/maxpayne3/
Wyglądają jak dla mnie podejrzenie przeciętnie.

28.04.2011 14:53
Kreek
39
odpowiedz
Kreek
65
Senator

[37] To teraz trollu wskaż mi ładnie paluszkiem gdzie napisałem, że L.A. Noire wygląda ładnie. I jaram się mimiką twarzy, bo jest świetna, widziałeś kiedyś lepszą? Tak samo jak nie zaprzeczam, że W2 na detalach high robi wrażenie, ale te mordy po prostu na tle reszty wyglądają żałośnie...

[35]

spoiler start

Zakończenie z żywą Moną to tylko bonus, prawdziwe jest to gdy umiera.

spoiler stop

02.05.2011 17:22
40
odpowiedz
Orzech1964
10
Chorąży

Euphoria ? Czyżby znowu miała nastąpić porażka z optymalizacją tak jak w GTA IV ? Jeśli tak to podziękuję

02.05.2011 17:35
dzony600
41
odpowiedz
dzony600
41
ru ru ru rurkowców

przecież już ogarnęli ten silnik, nie przesadzaj, w rdr było dobrze

05.05.2011 08:40
42
odpowiedz
zanonimizowany435262
84
Pretorianin

To już zaczyna być nużące - jak długo mamy jeszcze czekać na część 3 !

05.05.2011 09:51
_D_R_A_G_O_N_
43
odpowiedz
_D_R_A_G_O_N_
90
V

Jak jest silnik Euphoria, to już czuję, że w połączeniu z bullet time to będzie kosmos.

No i te 3 zdania mi się podobają:

Deweloperzy podkreślają dbałość o detale. Na twarzy i ubraniu głównego bohatera zobaczymy więc pot, a z ran postrzałowych popłynie krew, tworząc plamy na odzieży. Przy użyciu broni o odpowiednio dużym kalibrze w otoczeniu Maksa można będzie zniszczyć praktycznie wszystko.

Tylko mam nadzieję, że wymagania nie przekroczą czterech rdzeni i 4 gb RAM.

06.05.2011 00:43
aenwu
44
odpowiedz
aenwu
91
Konsul

Hmm w Maksie nie będzie raczej otwartego miasta wiec sądzę że z optymalizacja ciała nie dadzą.

@Dragon nie przesadzaj pot na twarzy bohatera czy lejąca się z rany postrzałowej krew nie jest aż tak wymagająca by to wymagało 4 rdzeni i 4gb ramu ty pewnie masz taki sprzęt wiec dlatego pewnie piszesz akurat o takiej ilości rdzeni i ramu.

Za sprawą silnika fizycznego Euphoria gra zyska na fizyce i dobrze zobaczymy jak z klimatem będzie i oby z fabułą R* nie dał ciała ale zobaczymy a za grafikę odpowiadać będzie pewnie silnik graficzny RAGE ten sam co w GTA IV jestem ciekaw tej gry i ile z tych zapowiedzi wyjdzie bo dobrze wiecie że z reguły wychodzi różnie obawiam się że R* za bardzo kładzie nacisk na efektowność by to się na fabule nie odbiło ale oby to były moje nie słuszne obawy

07.05.2011 00:25
_D_R_A_G_O_N_
45
odpowiedz
_D_R_A_G_O_N_
90
V


@Dragon nie przesadzaj pot na twarzy bohatera czy lejąca się z rany postrzałowej krew nie jest aż tak wymagająca by to wymagało 4 rdzeni i 4gb ramu ty pewnie masz taki sprzęt wiec dlatego pewnie piszesz akurat o takiej ilości rdzeni i ramu.

No mam taki sprzęt, dlatego nie chciałbym, żeby wymagania przekroczyły właśnie tę granicę.

Wiadomość Max Payne 3 – kolejna garść szczegółów