Obsługa DirectX 11 w Total War: SHOGUN 2 na początku maja
@up
Raz czy dwa dluga kamapnie pewnie trzasnales na normalu, ale nie nazwalbym tego nawet "przejsciem" w cudzyslowiu ;]
Przecież w tym serwisie praktycznie wszyscy przechodzą gry na normalu/easy. Byleby tylko przejść i byle szybciej. Stąd tutaj zawsze się licytują kto jak szybko przeszedł np. jakiegoś FPS-a. Z drugiej strony szkoda, że DX11 nie było podczas premiery gry. Ale ja bym się tak tym nie przejmował, bo i tak mało dale. Trzeba poczekać na gry tworzone tylko pod dx11
Nie no gra robiona lata dostanie obsługę dx11 w miesiąc, nie ma co będzie "super dopracowane" i wykorzysta "pełnię" możliwości dx11
Więc gra działa na DX9? Matko.. znów to samo (Crysis2).
Ale daliśmy się zrobić w ciula z tymi hucznymi zapowiedziami super zmian po "przesiadce" na DX10+. Teraz wszystko sprowadza się do tego, że wciąż mamy DX9 + dodatki. Marketing nas wyru...
Zamiast się cieszyć o oczywiście narzekacie kurde mi się grafika i tak podoba nie wiem jak wy, ale wydaje mi się ze w czasie bitew to specjalnie zamiast planować to gapicie się na jednostki czy przypadkiem maja tyle polygonow ile trzeba czy cienie się dobrze układają. Toż to czysty nonsens w gry się gra, aby grac a tu taka wielka strata z powodu opóźnionego dx 11 (którego i tak na razie nie odpalę). Nie ma to jak graficzny onanizm :P
kaganpwnz -> raz długą kampanię na hardzie + połowę krótkiej kampanii również na hardzie. Nie należę do tych, co chcą jak najszybciej przechodzić gry. Wręcz przeciwnie. Na pewno jeszcze do niej wrócę. Już mnie tak źle nie oceniajcie po jednym napisanym zdaniu :P
gra nawet w DX9 na 2560x1600 z 990X + 3x580 ma ok. 55-60fpsów w DX11 który doda AA, pewnie wynik sporo spadnie więc lekko nie będzie ale Shogun 2 i tak wygląda fantastycznie w ultra nawet bez tego !