Anno 2070 | PC
Ciekawe czy fanom Anno przypadnie do gustu zmiana otoczenia a ja czekam na foty z tej gry
@szympek1818
http://anno.uk.ubi.com/anno-2070/index.php
parę screenów
Mnie zmiana się podoba. Ja generalnie i tak jestem pełen podziwu dla twórców że byli w stanie tak długo rozwijać tę serię bez wprowadzania "rewolucji".
Jestem fanem serii Anno od pierwszej części, pomijając nieudaną w mojej opinii drugą część (1503 - czego w swoim czasie nie mogłem odżałować że mi skiepścili fajną grę). Do 1602 powracałem przez lata - dziś już nie uruchamia się poprawnie niestety(brak dźwięku, artefakty graficzne),chociaż pewnie przez jakiś emulator DOSa czy coś dałbym radę to sądzę że czasu nie cofnę - gra rządziła i tak ją zapamiętam. Pozostałe części doskonale rozwinęły ideę jedynki (1702 i 1404 prezentują odmienne na równi akceptowalne konstrukcje rozgrywki - zależnie od preferencji i posiadanego sprzętu). Zgodnie z autorem zapowiedzi Anno 2070 na tym portalu muszę przyznać że 1404 naprawdę jest na tyle dopracowaną grą że kolejne części byłyby już powielaniem schematów i "odgrzewaniem kotleta".
Krótko - zmiana wyjdzie serii na dobre, ponieważ:
+ twórcy nie odcinają kuponów i wprowadzają innowacje
+ gracze mają czas odpocząć od "tego samego ale inaczej podanego"
+ ewentualny "powrót do korzeni" serii kiedyś w przyszłości będzie bardziej wyczekiwany
+ może wyjść z tego całkiem fajna gra
Tyle mojego i mam nadzieję że twórcy gry nie zawiodą nadziei które w nich pokładam i nie będę musiał odszczekiwać tego mojego "wyjdzie serii na dobre" ;D
Mi się nie widzi wolałem stare dobre anno a anno 1404 było genialne ale cóż uczynić, ale jak zobaczyłem trainer zapodany przez szamana to zmieniłem zdanie :D
Moim zdaniem, jezeli nie zrobia z tego drugiego empire earth III, a klasyczne anno, to bedzie zajebiste ;)
ale i tak poczekam na screeny, filmiki po premierze, bo wole sie upewnic
Dla mnie jest to kompletnie zniszczenie idei gier z serii Anno. Już 1404 było według mnie nieporozumieniem (m.in. idiotyczny system walk lądowych), ale przeniesienie akcji gry w przyszłość to kuriozum. Gdzie się podziały piękne żaglowce? Gdzie znikną szum morza i drzew nowo odkrytych wysp? Gdzież zniknęli tubylcy oraz piraci? Czekam, aż właściciele marki Anno stworzą remake Anno 1602 - najlepszej części z całej serii.
@Godfex[9]
Chcąc nie chcąc muszę Ci przyznać rację w jednym aspekcie - system walk lądowych w 1404 był na maxa idiotyczny. Jednakże cała reszta gry była super - elegancki rozwój serii.
Poza tym jak chcesz remake 1602 to proponuję pograć w 1701. Dla mnie anno1701 to jest właśnie anno1602 przeniesione w 3d.
Co do żaglowców, odkrytych wysp, tubylców i piratów to ja bym się nie przejmował tak bardzo. Po tej części i ewentualnym dodatku na pewno będzie powrót do korzeni serii ewentualnie rozłam na dwie serie - przeszłość i przyszłość (jeżeli ta część okaże się sukcesem).
A fajnie będzie zobaczyć coś nowego w tym temacie - taka odskocznia.
Naprawdę nie uważam aby twórcy całkowicie zrezygnowali z czegoś co jest popularne, sprzedaje się i przynosi zyski od 13 lat.
Chcą poeksperymentować, odpocząć, nabrać dystansu do ciągle eksploatowanego kierunku, pokazać graczom coś nowego - i chwała im za to. Tym bardziej że dzięki takiej przerwie powrót do korzeni będzie jeszcze przyjemniejszy i bardziej oczekiwany.
dodając wszystkie liczby znajdujące się w tytule gry wychodzi wynik 9 obojętnie, która seria ^^
Sądzę że te dwie frakcje są ciekawie pomyślane. Myśle ze nie bedzie tak że wszyscy pójdą w Tycoons ponieważ oni moze i na poczatku maja szybki rozwój ale z czasem zanieczyszczenia i plagi ostro ich spowolnią a Echoes nie. :D ciekawie ciekawie sie zapowiada.
Tak premiera już w listopadzie - 17.listopada. A już jutro, 4.11. DEMO!!!
Gra może być ciekawa, chociaż narrator w zwiastunach usypia. Zresztą są one dość kiepsko zrobione jak na Ubisoft. Mam nadzieję, że gra jest dobrze przemyślana i że włożyli w nią tak ze sto razy więcej serca niż w zwiastuny. Zaraz sprawdzę co jest warte demo.
Przeszedłem demo i powiem, że podoba mi się ta gra. Żałuję, że nie można w demie zagrać frakcją ekologiczną ale i tak mi się podobało. Nie wiem jeszcze jak rozwiązany został system budowy instalacji obronnych, a to mnie bardzo interesuje, ale zapowiada się bardzo fajna gra. Szkoda, że cena znowu nie na polski portfel. Pozostaje poczekać kilka miesięcy i kupić w cd action ;)
Co do samego dema - ładna grafika, żadnych bugów, ciekawy ale dość prosty system ekonomicznych zależności na zasadzie łańcuchów typu: kopalnia węgla + huta + fabryka narzędzi = narzędzia. Graficznie przypomina mi to Starcraft 2, ekonomicznie - serię Settlers i mam nadzieję, że osadzenie gry w przyszłości da nam jakieś nowe możliwości bo demo nie pokazało niczego szczególnego pod tym kątem - ot zwykły handel, wyróbstwo i osadnictwo. Nic kosmicznego poza grafiką, póki co. Oby twórcy mieli jakieś asy w rękawie.
Na chwilę obecną dałbym w ciemno jakieś 7/10. Ale jak pisałem, w ciemno. Ostateczna moja ocena zależy od frakcji ekologicznej, od systemu walki i od tego ile wyobraźni włożyli naprawdę w grę jej twórcy.
Tyle ode mnie, dzięki za przeczytanie tego w naszym jakże zabieganym świecie roku 2011 :)
Pozdrawiam
Sjelblighter - weź przestań tą ceną, chyba doskonale wiesz, że przy tej grze siedzi się całymi tygodniami, to nie MW które przechodzisz w jeden dzień......
Anno 1404 mogłoby kosztować 300zł i nadal byłoby warte kupna, takie jest moje zdanie
tak w ogóle to przekroczenie 100 godzin w trybie rozgrywki ciągłej to norma....to jest po prostu gra kompleksowa, stopień zaawansowania itd....
Także przeszedłem demo, strasznie krótkie, upewniło mnie jednak co do wymagań sprzętowych. Na moim 2 letnim laptopie gra chodzi całkiem nieźle, sama ustawiła się do natywnej rozdzielczości 1600x900, ustawienia 'low'. Zmieniłem na medium i gra chodziła nadal płynnie.
Czekam na premierę.
Grafa taka sama jak w anno 1404 pomijając blur, ale o ile anno 1404 chodzi mi prawie na full to to juz się tnie i to troche bardzo mam nadzieje ze to tylko wina dema.
Ta część zapowiada się ciekawie, już zamówiłem wersje przedpremierową :P
I wszystkich tych, którym gra nie pójdzie, lub po prostu chcą pooglądać, jak ktoś inny gra, zapraszam na moje konto na YT (http://www.youtube.com/user/ShurimenPL lub http://www.youtube.com/ShurimenPL) tuż po premierze będzie tam seria właśnie z Anno, jak i z innymi grami, które swojej premiery jeszcze nie miały. Zapraszam do subskrybowania, żebyście byli na bieżąco :)
Czy Was nie przeraża, że tę wersję ANNO tworzytł zespół od Settlersów7? Ja mam strasznie negatywne zdanie o Sett7 i dlatego STRASZNIE SIĘ BOJĘ, że Anno umarło...
Panowie Gram właśnie i jest nieźle:
tylko utknąłem na rozdziale 3 w misji gdzie ma się pojawić stacja monitorowania i nie pojawia się a może ktoś już doszedł do tego etapu i wie jak ją zdobyć ?
Z góry dzięki za pomoc :)
czekamy na recenzje i wysoka ocene
Gra świetna, idealne odejście od czasów już miniętych. Chcesz zobaczyć jaka może być świetna? Zapraszam na mój kanał na YT (http://www.youtube.com/user/ShurimenPL , bądź http://www.youtube.com/ShurimenPL) jest tam pierwszy odcinek związany właśnie z tą grą. Zapraszam do oglądania ;)
Ja mam pytanie jak to gra ma sie do Capitalism 2, czy mozne dac jakies porownanie?
Po prawie 10 dniach od premiery gra została złamana przez RELOADED.
Nie rozumiem... pozytywów. Po przejściu Dema czuję JEDEN WIELKI NIESMAK... to wszystko co mam do powiedzenia w temacie ANNO 2070... z całym szacunkiem dla tych którym się podoba.
PS. Jestem weteranem serii ANNO od początku i naprawdę "przehandlowałem" na morskich szlakach lata... być może dlatego To Coś nie przypadło mi do gustu. Pozdrawiam.
Moim zdaniem Ubisoft nie zawiódł - zrobili bardzo dobrą grę. Gdy po raz pierwszy usłyszałem o planach stworzenia Anno w przyszłości przestraszyłem się, jednak teraz widzę, że były to obawy nieuzasadnione. Gra nie straciła swojego klimatu, a udało się przenieść ją w okres przyszłości co jest sporym wyczynem.
Tak swoją drogą, to zastanawiam się dlaczego A70 tak mi nie leży. Grafika wspaniała, akcja jak to akcja, trochę się toczy trochę kuleje, itd...
Problemem jest tu chyba przyzwyczajenie oraz brak różnorodności; domki jednakowe jak w komunie, abstrakcyjny śwat, nieładne okręty. Czy barka desantowa może się równać wyglądowo ze średniowiecznym żaglowcem lub przepięknym, zdobionym złotem, wielkim okrętem wojennym z 40 działami? Do tego dostrzegłem niedopracowanie w szczegółach: brutalne przejścia graficzne pomiędzy przyrodą a domami oraz drogami sprawiające wrażenie oderwania od reala, niedoróby lub prymitywizmu wykonania. Inne - bardzo uboga szata roślinna... o detalu przenikania się okrętów nie wspomnę. Skromność planszy dema, dwie malutkie wysepki, załamują mnie totalnie. Gdzie wielki glob pokazany na wejściu? Czy w orginale będzie można grać po całej kuli ziemskiej? Powątpiewam... kolejny element negatywnie wpływający na moją ocenę to interfejs. Jest tak uproszczony wyglądowo, że aż nieprzyjemny. Brakuje dopracowania wszczegółach. Ogólnie mówiąc, wyraźnie dostrzegłem wiele uproszczeń względem poprzedniczki tj A404 osłabiających grę. Autorzy skupili się na realiźmie wyglądu wody. To trochę za mało... Rozumiem jednak, że osobom po raz pierwszy stykających się z tą serią może się podobać. Może, bo i tak nie ma konkurencji ale 100 zł nie jest warta. Moja ocena to max 49 zł i to na wyrost z uwagi na szacunek dla marki.
Witam, mam następujący problem ze szlakiem handlowym: ubieram wyspy, wybieram towary, lecz nie mogę wybrać statków, którymi te towary mają zostać transportowane. Zawsze jest napisane, że "żadne okręty nie są dostępne", chociaż mam wiele statków, które stoją nie użytkowane w porcie.
Jak sobie z tym poradzić? pomoże ktoś?
Jak tutaj rozwinąć dalej populacje w swobodnej grze ? Mam 2 poziom "Fabrypracownicy" ale nie wiem jak przejść dalej ? Na misjach dalsza populacja jest dostępna. Może ktoś się orientuje ?
ktoś wię czy ilość pół na farme ma znaczenie? czy tylko dawać tyle ile minimalnie wymaga dana farma?
W poprzednich wersjach np. A404 ilość poletek na fermie miała znaczenie. Minimalna liczba daje sprawność 100 % jeżeli wszystko jest OK (żyzność, brak zniszczeń) Jeżeli jest słaby grunt to sprawność (w A404 środkowy przyciśk farmy) pokazywało mniejszą niż 100 % i dołożenie 1 poletka do np. 5/4 poprawiało sytuację.
Jak pokonać OJCA. Wale w niego całą flotą jak jest wyłączony fala EMP i nic
Waham się pomiędzy kupnem Anno 2070 a Civilization V. Co byście bardziej polecali i dlaczego?
Przeczytaj sobie komentarz "centurion2010": https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=10017667 na temat Civilization5 (ok. 2/3 od góry postów). Widać że Gość się zna na temacie.
W temacie Anno - ja Ci proponuję "Anno 1404+Wenecja". A2010 przeszedłem tylko demo i czuję JEDEN WIELKI NIESMAK. Chyba nieprędko kupię A2010, tak w ogóle...
Ja mimo wszystko poleciłbym ANNO 2070. Zgadzam sie, że Anno 1404 jest wyjatkową grą strategiczną, ale nie można porównywac tych obu pozycji chociazby z tego powodu że odgrywają sie w zupełnie innych realiach i ciężko jest porównac średniowiecze z wizją przyszłości.
Ech, ciągnie mnie do tej Cywilizacji 5, ale jak tak czytam to mimo wielu świetnych rozwiązań jednak jest masa minusów i pewnie trzeba będzie poczekać na ewentualne dodatki - bo dużo rzeczy jest lepszych niż w Civ4, ale jednak wiele rzeczy wycięto. Przyciąga mnie szczególnie możliwość taktycznej walki turowej, której mi w Anno trochę brakuje. W Anno 2070 pograłem trochę w demo. Czy w demie da się jakoś zapisywać? Przeszedłem spory kawał, musiałem wyłączyć, nie znalazłem możliwości zapisu i wszystko przepadło. Jakbym przeszedł je do końca, to może bym się bardziej wciągnął. Na razie średnio rozumiem, o co w tym chodzi - nie grałem w poprzednie części, ale miałem już sporo strategii rozgrywających się w tamtych czasach i szukam czegoś osadzonego w innych realiach. W demie jest jedna kampania, która polega na kliknij tu, potem tam, potem jeszcze gdzie indziej itd. Wszystkie budynki i statki są do siebie bardzo podobne i nie wiem, czy w normalnej grze umiałbym je odróżnić, denerwuje mnie też głos Eve, choć grafika o niebo lepsza niż w Civ5. Ogólnie całkiem niezłe, ale bez instrukcji ciężko się w tym połapać.
W Anno kampania nie ma żadnego znaczenia (jest czymś w rodzaju tutoriala). Prawdziwa zabawa zaczyna się w tzw. grze ciągłej, w której możesz robić co chcesz, jak chcesz i ile chcesz. Ogólnie po paru godzinach grania załapiesz, o co chodzi (pod warunkiem, że grałeś w inne strategie ekonomiczne, np. Settlers).
A ja nigdy w taką grę tego typu nie grałem i mam teraz Anno 2070 i zupełnie nie kumam ocb.
Pytanie do osób posiadających A2070. Czy rozgrywka trybu dowolnego (gra ciągła) odbywa się na planszy czy na kuli ziemskiej?
gra toczy się na planszy w kształcie kwadratu
Mam za sobą jakieś 15h anno i powiem wam, że tryb wolnej gry jest całkowicie bezsensowny. AI buduje sobie co chce kiedy chce i nie patrzy na żadne koszta ani nic. Np. na start gry stawia sobie port lotniczy, stocznie okrętów podwodnych, buduje samoloty. Ja, żeby zdobyć samolot muszę grać z 2 godziny.
AI nie ma żadnych ograniczeń finansowych, czy zasobowych. Do tego każdy AI jest przyjaźnie nastawiony do innego AI. Nie atakują się WCALE.
Nie grałem jeszcze w multi, bo chciałem najpierw poćwiczyć na singlu, żeby nie dostać batów w pół godziny. Do tej pory żałuje zakupu tej gry.
Gra strasznie zbugowana. Kampanii nie da się przejść, gdyż bug w pierwszej misji kampanii o nazwie "Plan dwuletni" uniemożliwia kontynuację kampanii.
Gra oryginalna. Pobrałem łatkę 1.02 i zacząłem kampanię od początku, ale to niestety nie rozwiązało problemu. Mogę sobie pograć co najwyżej w pojedyncze misje, lub niekończącą się grę.
Co do samej gry to niczym nowym nie zachwyca. Jeżeli jednak ktoś nie grał w ANNO 1404, to ta wersja na pewno zrobi na nim wielkie wrażenie.
Co się zmieniło od ANNO 1404? W zasadzie tylko tekstury i grafika została nieznacznie poprawiona. Sam mechanizm gry niewiele się zmienił. Gra nie wnosi, lub wnosi bardzo niewiele w stosunku do ANNO 1404.
Sromotnie zawiedziony ANNO 2070, zainstalowałem sobie ANNO 1404.
Przez pierwszą godzinę gry byłem zdołowany, lecz po dokładnemu przyjrzeniu się tej grze i zrozumieniu niektórych rzeczy, doszedłem do wniosku że jest to naprawdę za**bista gierka. daję 9/10 :P
Jest to moja pierwsza część przygody z "Anno", i zaczęło się świetnie, pomyślę nad zakupem poprzednich części, ponoć są o wiele lepsze :D.
+Piękna oprawa graficzna.
+Świetna muzyka.
+Naprawdę wciąga.
+Coś (przynajmniej dla mnie, choć grałem w wiele RTS`ów, ekonomicznych i ogólnie wiele strategicznych gier) nowego tzn. Postapokaliptyczny światw ekonomicznej to coś świetnego, 2,5 frakcji naprawdę dobrze dopracowanych, system wysp świetnie pasuje do tego i bardzo ważne Podwodny świat.
+Nie zauważyłem jakichś specjalnych minusów.
:)
Nie przypadła mi do gustu, chociaż śledziłem jej rozwój i cieszyłem się z przeniesienia akcji w przyszłość. Niestety, nie podobają mi się absurdalne zależności - wróg atakuje atomówkami a naukowcy nie będą pracować bo nie ma herbaty ;)
Kampania nie wciąga, gra jest moim zdaniem liniowa i nudna, chociaż ładnie zrobiona.
Doszedłem do 1/3 kampanii, potem dałem sobie spokój.
Pozdrawiam
I tak tu już nikt nie zajrzy, ale mam pytanie. Czy ubisoft planuje wydać jakieś nowe anno w 2013 ?
W muve.pl można dziś kupić grę za niecałe 20 zł. ;-) Wersję digital.
Pierwsze wrażenie: tragiczny system questów i samouczek. Nie wiadomo co, gdzie i jak albo wall of text.
Właśnie ukończyłem kampanię.
Był to mój pierwszy kontakt z serią Anno. Gra naprawdę bardzo przyjemna. Dużą satysfakcję daje stworzenie własnych miast, powiązanych szlakami handlowymi i wzajemnymi zapotrzebowaniami na surowce i towary. Wszystko to podane w wyjątkowym klimacie i okazuje się, że nawet troska o środowisko może być przedstawiona w grze w interesujący sposób. Na minus jednak należy zaliczyć kiepski samouczek i niską czytelność zarówno misji jak i interfejsu. Dopiero po godzinach gry na własnych próbach dowiadujemy się co jak działa. Oceniam grę 7/10. Jak od niej odpocznę i trafię na dodatek w równie atrakcyjnej cenie (18zł) to na pewno się skuszę.
bardzo fajna gra. polecam.
Mam pytanie co do edycji kolekcjonerskiej oglądałem recenzje MisterC i powiedział MisterC ze zestaw solarny to zwykły zestaw który nie chce działać ile dalibyście pieniędzy za edycje kolekcjonerska napiszcie odpowiedź.
Gra jest świetna. Tyle mogę z czystym sumieniem powiedzieć. Wbicie na 4 poziom cywilizacyjny nie sprawia mi wielu problemów. Samouczek jest czytelny. Jak nie ogarniacie to po co w ogóle się bierzecie za Anno? :D To nie StarCraft. :P Tutaj się buduje i zapewnia obywatelom godziwe życie. :) Muzyka to po prostu mistrzostwo. Zwłaszcza ścieżka z głównego menu. Grafika na najwyższych detalach normalnie miażdży. Nie jest to Crysis 3 ale do cholery, to jest strategia a nie symbol przepychu graficznego, tak? :P Poza tym została wydana w 2011 roku podobno. :) Kampania, mimo że potraktowana po macoszemu, (tak jak by dodać kampanię do CS'a xD) trzyma poziom. Ogólnie gra godna polecenia. Dla dojrzałych ludzi, pragnących relaksu przy pięknej muzyce, i spokojnej rozgrywce. (W wojny się nie bawiłem, więc nie wiem jak to jest ze spokojem podczas nich. xD)
uruchamiam gre anno 2070 w uplay-u klikam opcję "graj" ale gra zamiast sie włączyć podaje mi komunikat "raport z gry, dziekujemy za gre, czaas gry 0 minut" gra jest oryginalna. czy ktoś już miał taki problem? prosze o pomoc tutaj bo nigdzie w google takiego tematu nie było.
Anno 2070 PROBLEM Jak Rozbudować Magazyny ?
Mam misję w którym trzeba rozbudować 2-a magazyny ten główny rozbudowałem a tego drugiego nie moge.
Pierwszy magazyn to magazyn główny (ten pierwszy od początku gry) rozbudowałem go naciskając rozbudowę budynku, a drugi to magazyn portowy i właśnie nie wiem jak go rozbudować, gdy już go wybudowałem nawet na wszystkich wyspach nadal nie zalicza zadania chyba, że chodzi o coś innego. Jest to zadanie z programu szkoleniowego ,,Rozbudowa powierzchni magazynowej'' .POMOCY.
gamer321 ta gra jest zajefajna nie znasz sie na rpg'ach
najlepsza gra z seri anno jest anno 1502
Do wszystkich z bugiem w pierwszej misji z odbiorem towarów. Wystarczy zainstalować patch 2.0!!! I wszystko działa.
A wie ktoś czy da się w tej części budować pojazdy latające? oczywiście mam na mysli wojskowe
ahafan , oczywiście. Bombowce, możesz całe magazyny wroga rozwalać za jednym zamachem
Ale niestety samolotami nie można towarów przewozić
Odradzam kupowanie gier Ubisoftu kto przeinstalowuje często Windowsa - kupiłem Anno 1404 Gold podobnie Anno 2070 - po wyczerpaniu limitu aktywacji - nie mogłem się przez 3 dni skontaktować z ubisoftem (przeglądarka wywalała błąd - proszę spróbować później czy jakoś tak). 1 dzień czekałem na odpowiedź. Po skontaktowaniu, czekałem jeden dzień na rozpatrzenie sprawy - tzn. mój numer seryjny został przeslany innemu pracownikowi, aby przedłużył aktywacje. Otrzymałem wiadomość, że aktywacja została przedłużona. Wklepuje serial i mam komunikat: "limit aktywacji został wyczerpany", albo "twoje połączenie zostało gwałtownie zamknięte przez zdalnego hosta". Zwracam się ponownie do ubisoftu. Otrzymuje odpowiedż, że wprowadzenie numeru seryjnego (przedłużenie) może potrwać z 1 dniowym opóźnieniem. Czekam jeden dzień. Sytuacja się powtarza. No to czekam jeszcze 2 dni i ta sama sytuacja. Dodatkowo otrzymuje komunikat: "nieprawidłowy numer seryjny". Zwracam się do ubisoftu poraz kolejny. Dostałem nowy numer seryjny do uplaya. Miało być anno 1404 okazało się że numer seryjny jest do anno 2070. Dałem za wygraną - szkoda było pisać ponownie. Dobra ok. mam Anno 2070. Kilka razy przeinstalowałem system. Po dwóch miesiącach dostaje ten sam komunikat w Anno 2070 limit aktywacji został wyczerpany - skontaktuj się z pomocą techniczną.
Niech sobie wsadzą te limity - tyle nerwów mnie to kosztowało, pozatym życzą sobie aby przesłać dowód zakupu - gdy ktoś go zgubi to idż do sklepu i kup sobie drugą kopię. Tak to wygląda - grunt, że są bardzo grzeczni. Nie wiem czy będę się kontaktował ponownie w tej sprawie - szkoda mi czekania i nerwów
Sorry muszę sprostować - nie wszystkie gry Ubisoftu mają tak posrane zabezpieczenia jak Anno, wiec daję jeszcze firmie szanse - żółte światło (ale jeśli chodzi o odnowienie - to mnie potraktowali tak aby zmęczyło mi się pisanie w celu odnowienia limitu - tydzień oczekiwania). Zdarzało mi się już 2 razy pisać w sprawie odnowienia. Z Heroes VI jestem zadowolony - grę tylko przypisuje się do konta i nie ma limitu aktywacji i to mi się podoba. Anno to jakaś masakra w tym aspekcie i tylko z tego powodu nie polecam tej gry, choć to dobra gra. Jeżeli kupujesz grę, zrób wywiad w necie czy nie ma limitu aktywacji - bo potem czeka cie babranie się w szukanie paragonów, pisanie próśb o odnowienie i czekanie nawet tydzień na odnowienie - mój przypadek (najciekawsze, że możesz dostać serial nie do tej gry którą kupiłeś - a twój serial może być unieważniony - jak w moim przypadku - niechlujność ubisoftu, albo celowe działanie). Nie wiem czy serial dostałem używany, bo zdziwiła mnie mała ilość aktywacji. A aktywację przeprowadzałem przecież na 1 komputerze. Gdyby zrobili możliwość deaktywacji tej gry, jak ma choćby fritz 12,13 i inne produkty - to tak bym nie psioczyl na ten produkt. A i ocenę by dostał 8,5 lub 9 a nie 1. Dezaktywacja nie jest tak uciążliwa, co pozwala na bezproblemowe przenoszenie takiej gry - nie musisz pisać żadnych mailów, czekać, więc takie zabezpieczenia mi nie przeszkadzają - niestety tu jej nie ma. W przyszłości - nie kupie gry z podobnymi zabezpieczeniami jak Anno nawet jeżeli będzie dobra. Zalecam robić wywiad przed kupieniem gry - jakie ma zabezpieczenia - bo potem będziecie się babrać w odnowienia. Anno 2070 nie polecam - jeżeli usuną limit aktywacji w jakimś patchu to zmienię zdanie i dam dobrą ocenę grze.
Rozdział drugi misja druga trzeba sprawić aby uczeni awansowali aby tego dokonać muszą mieć to zadowolenie na kreślonym poziomie wszystko mam ok oprócz napojów jest napisane ze aby awansowali muszą byc conjamniej na 58% jak w pewnym momencie mam 60 to i tak nie ma awansu mimo że awans nie został zablokowany, pomoże ktoś?
Brakuje mi sojuszy. Czegoś takiego jak w Anno 1404.
Pociski jądrowe strasznie trudno wytworzyć.
Czy to prawda, że gra raz zainstalowana na komputerze nie będzie działać na drugim?
Udało mi się kupić na promocji w uplay grę z dodatkiem za 18zł :P. Na allegro stoi po 54 ;). Zobaczymy czy jest tak dobra jak mówicie
Polecam tą grę tak samo jak Anno 1404 i Anno 1701
Aż specjalnie po 10 latach przerwy kupię nowy numer CD-ACTION. Choć nie tylko dla pełnej wersji gry.
Czy ktoś się orientuje czy Anno 2070 w cd Actionie jest bez zabezpieczeń drm?
Moim zdaniem najlepsza część to 1701. Przyszłość jest fajna pod wieloma względami, muszę przyznać kawał solidnej roboty, ale ci EKO, TECH i TYCOON ogarnij ich potrzeby jak każdy ma inne MÓZG WYBUCHA. Pozatym gra jest dla mnie trudno do rozpoczęcia, we wcześniejszych seriach drewutnia, i mam surowiec, konopie, rzemieślnik i mam liny, dorzucam sukno i będzie okręt, a tu jakieś boksyty, napędy i choroba wie co jeszcze.
Witam, mam dziwny problem - otóż nie mogę rozpocząć 4 misji w pierwszej kampanii gdyż owa misja jest niedostępna - wyświetla się komunikat "nieznane paramenty misji". Wszystkie (3 poprzednie) misje ukończyłem.
Dziś zrobiłem reinstalkę Windowsa i znów mam komunikat w Anno 2070 "Liczba dostępnych aktywacji tego numeru seryjnego została wyczerpana! Proszę skontaktować się z działem obsługi klienta aby uzyskać więcej informacji." Już po raz czwarty będę do nich pisał w tej sprawie. Dla informacji podam, że przed reinstalką odinstalowałem grę wierząc, że może się serial deaktywuje - a tu guzik. Nie ma możliwości deaktywacji w żaden sposób, ani przez pliki z gry. Każdy normalny producent nawet jak robi zabezpieczenia zazwyczaj dodaje możliwość deaktywacji - tutaj tego nie ma. Wygląda na to że piraci mają wygodniej.
Swoją drogą zadziwia mnie tak wysoka ocena na waszym portalu, na steamie zbiera sporo negatywów ze względu na limit aktywacji - czy nikomu rzeczywiście ten limit 3 aktywacji nie przeszkadza?
Przynajmniej raz na pół roku, czasem częściej; gdy posypie mi się direct x albo jak jakikolwiek wirus wejdzie za sprawą jakiegoś fake- moda. Po prostu czasem więcej czasu zajmuje usuwanie wirusa i grzebanie w rejestrze niż instalacja Windowsa. Ostatnio mi się posypał windows gdy w msconfigu chciałem uruchomić tylko jeden rdzeń aby uruchomić starą grę -wtedy miałem blue screen i nie szło uruchomić Windowsa. Swoją drogą posypanie Windowsa wcale nie jest takie rzadkie, gdy zapomnisz wyłączyć w czasie aktualizacji jakiś program działający w tle, lub masz kiepskie zasilanie - więc nie dziw się
- dawno temu czytałem, że aktywacje się "uzupełniają" w tempie jedna na miesiąc. Z tego co piszesz to jednak nie zawsze.
- Piszesz "Swoją drogą posypanie Windowsa wcale nie jest takie rzadkie" Wybacz ale jeśli co chwilę sypie ci się system to albo masz jakiś podzespół do wymiany, albo potworny syf w komputerze.
@down - Jak uważasz. Twój czas, Twój komputer.
Nie, po reinstalce syfu żadnego nie mam ;) - ja niestety stosuję reinstalki gdy szukanie "fixu" mnie kosztuje więcej niż 2 godziny i nie da się uruchomić- lub instalacja ponowna programu lub gry nie pomaga. Zawsze reinstalka Wina pomaga.
Czekam 8 już dni na odpowiedź od ubisoftu i nie odpowiadają
Grę kompletnie odradzam, szczególnie grającym na "singlu", a pewnie jest ich większość.
Dlaczego?
1. SI w tej grze nie istnieje. Wystarczy nie odkrywać żadnych lądów, aby nawet w trybie "hard" (jakoś inaczej się to zwie, nie ważne), nie mieć żadnych przeciwników. Jak to działa? Odkrywasz inne wyspy i znajdujesz tam komputerowych oponentów. Nawiązujesz z nimi relacje. Jeżeli nie odkrywasz, to nie nie nawiązujesz. Nie ważne, że nad Twoją wyspą latają tych oponentów samoloty, a wokół wyspy pływa rój okrętów, oni Cię nie widzą :-)
2. Gra jest do bólu liniowa. Na startowej wyspie masz zwykle te same surowce. Ok, możesz popłynąć dalej i zacząć gdzie indziej, ale to jest trudne.
3. Gra jest do bólu liniowa :-) Startując zawsze, ale to zawsze, musisz rozbudować wszystko w określonej kolejności, bo gra Cię zje. Jeżeli zaczniesz kombinować, to szybko znajdziesz się w sytuacji bez wyjścia. Musisz grać, jak to zaplanowano.
4. Komputerowi przeciwnicy są "podrasowani". W momencie startu gry dysponują technologiami, o których możesz pomarzyć.
Cezareusz - przeinstalowywanie Win przy każdym problemie jest po prostu śmieszne. Swój Win 7 postawiłem 5 lat temu i działa wszystko. Ok, mam już, pomimo dbania o system, syf niezły, niedługo przeniosę się na Win 10, ale kompletnie nie rozumiem, jak można "ratować" się w ten sposób. Chyba by mnie szlag trafił, gdybym musiał instalować wszystkie stery i oprogramowanie.
Bojkotuję grę - ubisoft mi nie odpisał - może jesteście zdziwieni, że tak wysmarowałem tą grę - ucieszę się, jak sprzedaż takiego bubla by był zakazany, przynajmniej niech firma zanotuje najniższą sprzedaż, olejcie tą grę nawet po dużych obniżkach. Szkoda nerwów. A w grę jak nie mogłem grać tak nie mogę teraz. Na 99% nie ma odnawialnego seriala - już minął miesiąc a ja dalej nie mogę grać - dzisiaj sprawdzałem - nadal nie mogę aktywować.
Mam problem w 3 rozdziale w 2 misji tam gdzie trzeba musimy sprowadzić do miasta trzystu sześćdziesięciu fabrypracowników ale mam problem z zapewnieniem potrzeb.
Chodzi o napoje, nie mogę nigdzie wybudować fabryki owoców bo gleba nie ma żyzności. Jakieś pomysły?
Dobra przedłużyli aktywację - ile to trwało sami widzicie - gry nie polecam z tego powodu
Opłaca się kupować grę jeszcze do multiplayer czy raczej już nikt nie gra?
Do wszystkich smerfów marudzących - przed reinstalacją systemu odinstalujcie Anno! Takie proste!
Świetna produkcja gdyby nie bugi. I to już po wszystkich patchach (rok 2016).
Niektóre misji kampanii trzeba było zaczynać od nowa. Zdarzało się, że pomimo wypełnienia wszystkich celów gra po prostu nie kończyła poziomu. Ot. Taki kaprys.
Innym razem w połowie rozgrywki doszło do sytuacji, w której każda próba "odpauzowania" produkcji w jednym z budynków kończyła się każdorazowym wywaleniem do Windowsa bez najmniejszego ekranu błędu. I tak za każdym razem. Wielka szkoda.
Dobra gra ekonomiczno-strategiczna z lekko skrzywioną mechaniką i brakiem porządnego samouczka :)
Nie mogę się nazwać fanem cyklu Anno, lecz co najwyżej entuzjastą bo dopiero Anno 1404 chwyciło mnie za serce, nie mniej w ową cześć zagrywałem się bardzo dużo docierając do przedostatniej misji w ostatniej kampanii, i zasadniczo narzekać mogę na dwie rzeczy :
- pierwsza to mechanika, otóż z nieznanych mi przyczyn nie raz w ciągu kilku minut dodatni bilans mojego konta zmienia się na ujemny mimo że nie dokonywałem żadnych inwestycji itp. Wiem że jako noob serii pewnie nie ogarniam jeszcze wszystkiego, ale nie raz ręce po prostu opadają.
- brak wspomnianego samouczka, który wyjaśniłby Świeżakom arkana rozgrywki - system zależności poszczególnych budowli, zasady gospodarki, licencji a przede wszystkim usuwanie zanieczyszczeń.
- no i taki mały minusik za mało logiczny - moim zdaniem - pomysł z obszarem oddziaływania budowli
Co do błędów w grze to przyznaję że sporo z nich naprawiono, nawet problem o którym wspominam kilka postów wyżej, po rozpoczęciu nowej rozgrywki nigdy się nie powtórzył :)
Podsumowując, jeśli ktoś szuka dobrej gry ekonomicznej z lekką nutą strategii, i ma trochę czasu by nad nią posiedzieć to warto zagrać.
Na uplayu gra z dodatkiem nie działa (jak ktoś ma dodatek) ubisoft załadował błędny autopatcher, który nie ściąga aktualizacji do dodatku. Gry nie da się odpalić przez to bo występuje komunikat "udało ci się aktywować dodatek... należy ponownie uruchomić grę". Wtedy załącza się błędny autopatcher - uruchamia znów grę. I mamy znów komunikat: "udało się aktywować dodatek należy ponownie uruchomić grę"
Aby rozwiązać ten problem należy podmienić autopatcher na ten z płyty i nie ściągać od ubisoftu. Problem się pojawia gdy kupiliśmy wersję digital bo na necie są autopatchery z niewiadomego źródła.
Mimo że problem występował już rok temu z uruchomieniem gry (błędny autopatcher) do tej pory Ubisoft go nie naprawił
Nic dodać nic ująć
Kurczę, mam tą część Anno od ponad roku i jeszcze jej nie tknąłem. Pora to nadrobić - choć będzie ciężko, bo na razie wciągnęła mnie wersja 1800 ;)
Mam jeszcze takie pytanie co do Anno 2070 - czy można w tej grze włączyć swobodną kamerę, taka jaka jest w najnowszym Anno? Bo jednak ta kamera w 2070 jest trochę ograniczona
2070 to zniszczona linia strategii Anno. Malutka mapka, nudna, nieciekawe misje. Grafika detali? Nie ma porównania. Przepiekne bojowe żaglowce kontra wszechidentyczne statki w 2070. Mi nie pasi. Odradzam.