Brink - ujawniono wymagania sprzętowe i wsparcie dla Steamworks
Jak dla mnie ok wymagania, a co do STEAM to nie narzekam owa platforma z miesiąca na miesiąc coraz bardziej się rozkręca
Mam dziwne wrażenie , że gra okaże się klapa mam nadzieję ,że się mylę
[3] po Quake Wars? Ostatecznie zobaczymy. QW mi się podobał, jedna z pierwszych gier multi, którą mogłem odpalić na świeżo podłączonym, normalnym necie. ET próbowałem ale nie ogarniałem tej kuwety, większy chaos niż w QL.
Na szczęście gra robiona jest także na konsole, oznacza to m.in. mniejszy fov = możliwą do ogarnięcia (dla zwykłego śmiertelnika) prędkość gry. Oby tylko nie było takiej chmary dzieciarni zajętej fragowaniem czy np. Wookieh z BC2 (kto grał ten wie). Na szczęście patrząc po materiałach filmowych widzę, że plansze nie będą przyjazne snajperom jak w BC2.
@kaszanka: jeśli nie będą kazali ściągać połowy gry jak np. w Homefroncie to ok.
PS. zarówno ze Steamem jak i GfWL nie mam problemów.
Wymagania jak na tą grafikę o wiele za duże nie postarali się o optymalizacje.
O jejku ale są wysokie te wymagania ale to nic ważne że gra będzie [ gdzie pre-order u was w sklepie :D ]
Kolejny świetnie zoptymalizowany port z konsoli :)
spoiler start
sarkazm
spoiler stop
Na chama przenieśli wersje konsolowa na PC więc nie ma się co dziwić że wymagania są tak ogromne.
W Polsce wyda ją firma Cenega. A teraz trzeba się modlić żeby nie zrobili znowu blokady regionalnej i innych cudów.
Steam - dobrze. Steamworks jeszcze lepiej. Cenega - źle. Cenega + Steam - tragedia.
Wymagania rekomendowane sa jak dla mnie wygorowane. Zwlaszcza ze Brink korzysta juz z leciwego silnika graficznego i wcale nie wyglada jakos oszalamiajaco.
Wymagania rekomendowane są strasznie wysokie...A to nie jest jakiś Crysis czy BF3...
[1]; [2] -> Wymagania spoko ,a przy Wiedźminie 2, który wymagania ma znacznie niższe jest płacz..